Omia Kokemuksia Levossa 3

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Eero »

Shalom!

Nuo jalokivet, jotka Atsalea sait, kertovat varmasti Sinetistä, sillä hän on niistä täällä palstalla puhunut ja voisivatko tosiaan tarkoittaa niitä, joista Herran Temppeli koostuu. Herra johdatti minut kerran tämän videon äärelle, tiedän sen siitä, että lueskelen yleensä iltaisin, mutta en viitsi pitää ääntä päällä, joten videoiden katselu ei oikein onnistu. Silti Herra kehotti katsomaan tätä videota ja siinä olikin hämmästyksekseni suomenkieliset "kovat" tekstitykset. Siitä tuli Sinetti heti mieleeni, kertoo mistä materiaaleista Uusi Jerusalem on rakennettu ja miksi:

https://www.youtube.com/watch?v=FomrP3MkoqQ

Siunausta alkavaan viikonloppuun!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Eero ja Atsalea, jokainen meistä on arvokas jalokivi, rakennus aineeksi taivaan temppeliin.
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ja kiitos Eero tuosta videosta. Tuo video oli minulle ennestään tuttu. Mutta nyt se tuli tässä hyvänä muistuksena. Olen tuon joskus aikoja sitten jossain täällä jakanut ja se on aivan VALTAVA JA KIRKASTAVA TODISTUS JUMALASTAMME!
Kiitos Jeesus Kristus!
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Tänään, sain nähdä Herran läsnäolo hetkessä kuvan, jossa oli nainen ulkovaatteet yllään, mutta hän näytti nukkuvan. Sitten kuulin hieman epäselvän miehen äänen: " Where they are.."? Jotain tuollaista ääni sanoi/ kysyi.
Näin vielä kuvan jossa oli iso pallo, kuin maapallo, mutta maapallo se kuitenkaa ehkä ei ollut, en saanut selvää, mikä se oli, mutta siinä oli sinistä väriä. Mietin jälkeenpäin, että oliko se jalkoivi, joka oli todella lähellä minua ja siksi vaikutti isolle.
Siinä oli kuin silmän iiriksessä olevia viivoja

Kuva

19. Ja kaupungin muurin perustukset olivat kaunistetut kaikkinaisilla kalleilla kivillä; ensimmäinen perustus oli jaspis, toinen safiiri, kolmas kalkedon, neljäs smaragdi,
20. viides sardonyks, kuudes sardion, seitsemäs krysoliitti, kahdeksas berylli, yhdeksäs topaasi, kymmenes krysoprasi, yhdestoista hyasintti, kahdestoista ametisti.
Ilm.21.


En tiedä mitä nämä tarkoittavat, josko mitään ja siksi meinasin jättää jakamatta, mutta tuo nainen ja sanat jotka kuulin, puhuvat kyllä omaa sanomaansa. Tuo ulkona nukkuva, voi tarkoittaa noita asunnottomia ym. Mutta myös, meitä jotka vielä henkisesti nukumme.
Siunausta päiväänne.
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

PSALMIT 113
1. Halleluja! Ylistäkää, te Herran palvelijat, ylistäkää Herran nimeä.

2. Siunattu olkoon Herran nimi nyt ja iankaikkisesti.
3. Auringon noususta sen laskuun saakka olkoon Herran nimi ylistetty.
4. Herra on korkea yli kaikkien pakanakansain, yli taivasten kohoaa hänen kunniansa.
5. Kuka on niinkuin Herra, meidän Jumalamme, joka korkealla asuu
6. ja katsoo syvälle - taivaassa ja maassa?
7. Hän, joka tomusta nostaa alhaisen, korottaa loasta köyhän
8. asettaaksensa hänet ruhtinasten rinnalle, hänen kansansa ruhtinasten rinnalle,
9. joka antaa hedelmättömän asua kodissa, iloisena lasten äitinä! Halleluja!
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Uloskutsutut-nimi tulee Ekklesia-sanasta, jolla ensimmäisiä kristittyjä kutsuttiin. Meille nimi ”Uloskutsutut” tarkoittaa olla mukana auttamassa syrjäytyneitä, vähävaraisia, vanhuksia, sairaita, tukea nuoria ja perheitä arjen vaikeuksien keskellä.
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Rauhaa teille toivotan ...
Täältä sairas vuoteelta tämän jaan. Olen ollut koko viikon kovassa kuumeessa. Nyt ehkä hieman alkaa helpottaa, mutta kovin vielä on heikko olo ja hiki kohoaa pintaan.
Miehenikin sairastui, ja olemme olleet täällä molemmat levossa. Herra on myös ollut kovin hiljaa, vaikka olen rukouksessa ollut, kuumeesta huolimatta.
Mutta tänään, kun lopetin rukoustani, en ollut siinä mitään kuvia enkä muutakaan nähnyt enkä kuullut. Yhtäkkiä edessäni oli kuva, jossa jokin eläin emo hoiti poikastaan, jolla oli toinen etutassu melkein kokonaan irti poikki. Mutta emo oli vierellä kovin huolehtiva ja rakastava. Tuo eläin näytti sellaiselta pikku kengurulta ..

Sitten kuva hävisi, enkä enää muutakaan nähnyt. Tiesin, että Herra näin puhui tämän kautta. Hän huolehtii ja rakastaa meitäkin, vaikka olisimme sairas vuoteella kyvyttöminä, Hänen töihinsä. Koin että tuo poikasen tassu, oli kuin kuvausta tästä, että olen ollut voimaton tänne kirjoittamaan.
Mutta Herra meitä vahvistaa. Hänessä meillä ei ole mitään hätää, vaan saamme täysin Häneen luottaa.
Amen.

15. Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua."
Psalmi 50.

Siunaten teitä.
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Tänään kun heräsin, näin samassa, kuinka kaunis valkoinen ja kevyt pilvi levittäytyi kuvassa eteeni.
Minulle se tarkoittaa aina Jumalan johdatuksessa olemista. Siihen saamme luottaa, että Hänen ominaan, meillä on jatkuva johdatus päällä.
Pilvenpatsas: Juutalaisille pilvenpatsas oli kuva Jumalan Hengestä, joka johdattaa kansaa.

Tunnetuin kuva Jumalan johdatuksesta Raamatussa on kertomus israelilaisten lähdöstä Egyptin orjuudesta. "Ja Herra kulki heidän edellänsä, päivällä pilvenpatsaassa johdattaaksensa heitä tietä myöten ja yöllä tulenpatsaassa valaistaksensa heidän kulkunsa, niin että he voivat vaeltaa sekä päivällä että yöllä. Pilvenpatsas ei poistunut päivällä eikä tulenpatsas yöllä kansan edestä" (2. Moos. 13: 21-22). Siinä Jumalan johdatus oli kaikkien nähtävissä, sillä Herra kulki kansansa edellä päivällä pilvenpatsaassa ja yöllä tulipatsaassa.

Johdatuksessa oleminen onkin hyvin pitkälti odottamista. Noomikin sanoi Ruutille: "Pysy alallasi, tyttäreni, kunnes saat tietää, kuinka asia päättyy" (Ruut. 3:18). Jumala ei paljasta sinulle koko suunnitelmaansa kerralla. Hän kertoo vain sen, mitä sinun tarvitsee tänään tietää. Lähde liikkeelle uskossa, niin loppukin selviää aikanaan.
Tänä päivänä tuo sama Jumalan läsnäolon pilvi on sinun salaisen kammiorukouksesi yllä. Se odottaa joka päivä kietoakseen sinut rauhaansa. Se johdattaa sinua, antaa sinulle voimaa ja antaa sinulle rauhan.

Pääasia on, että sinä elät Jumalan sanan mukaista elämää. Silloin elät armossa ja Jumalan tahdossa. Herra johdattaa sinua ja pitää sinusta huolen kaikilla teilläsi (Joos. 1:9). Muista aina etsiä enemmän Herraa, sinun Jumalaasi, kuin Hänen johdatustaan. Sillä kun löydät Herran, löydät johdatuksen.

Hänellä on kirkkauden puku: "Kiitä Herraa, minun sieluni, Herra, minun Jumalani, sinä olet ylen suuri; valkeus ja kirkkaus on sinun pukusi. Sinä verhoudut valoon niinkuin viittaan, sinä levität taivaat niinkuin teltan" (Ps. 104:1,2).
Hannah

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Hannah »

Suur kiitos sinulle Sinetti tuosta tämän päiväisestä tekstistä, on lohduttavaa...
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Hannah! Minä iloitsen sinusta rakas siskoni! Niin harvoin enää sinusta kuulen, mutta sinä edelleen olet siellä. Vanha sydämeni hyppii ilosta!
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Eero »

"Muista aina etsiä enemmän Herraa, sinun Jumalaasi, kuin Hänen johdatustaan. Sillä kun löydät Herran, löydät johdatuksen."

Tässä oli kullanarvoinen ohje! Kiitos Sinetti ja kiitos Herra Jeesus! Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Rauhaa rakkaani.
Tänään, kun heräsin ja sain rukoiltua, näin kuvan, jossa olin kuin hyvin korkean vuoren huipulla. Sen vuoren seinämät oli vaaleaa kiveä, niin kuin Israelin vuoret ovat.
Ymmärsin, että siellä saan olla avaralla paikalla, Herrani, Jeesuksen Kristuksen kanssa. Sieltä on hyvä nähdä, miten maailma makaa, levon kautta.
Ylipäätään vuori on Raamatussa ihmisen ja Jumalan kohtaamispaikka.
On olemassa hengellinen vuori, joka on korkea ja pyhä. Ja se löytyy vain salaisessa rukouskammiossa.
Vuoren merkitys, jolla juhlaa vietetään, on hyvin tärkeä. Se kuvaa pyhää paikkaa, huonetta, jossa on Kristuksen läsnäolo. Se on paikka, jossa Jumalan kansa pitää yhteyttä ja aterioi hänen kanssaan, palvoen häntä Hengessä ja totuudessa. Tämä Jumalan vuoren läsnäolo on tärkeä asia hänen kansalleen.. Miksi? Kaikki, mitä Herra tekee näinä viimeisinä päivinä, on sidottu läheisesti hänen läsnäoloonsa. Ja tämä hänen rasvan ja viinin juhlansa voidaan viettää vain siellä, missä Jeesus on läsnä.

Nyt kun puhun Kristuksen läsnäolosta, en puhu jostakin mystillisestä, ylimaallisesta. Kun Jeesus tekee läsnäolonsa tiettäväksi, jokainen tuntee sen. Psalminkirjoittaja sanoo, että vuoret sulavat kuten vaha Herran läsnäolossa (Ps.97:5). Siis jokainen hengellinen muuri ja lihallinen este haihtuu, kun Jeesus ilmaisee itsensä. Kristuksen läsnäolo on niin todellinen, sinä voit melkein koskettaa sitä, kun se tapahtuu.

Kuva

”Aikojen lopussa on Herran temppelin vuori seisova vahvana, ylimmäisenä vuorista, kukkuloista korkeimpana, ja kaikki pakanakansat virtaavat sinne. Monet kansat lähtevät liikkeelle sanoen: ’Tulkaa, nouskaamme Herran vuorelle, Jaakobin Jumalan temppeliin, että hän opettaisi meille teitänsä ja me vaeltaisimme hänen polkujansa; sillä Siionista lähtee laki, Jerusalemista Herran sana’.” Jes. 2:2,3.
Vuoret edustavat meidän inhimillisessä ajatusmaailmassamme yleensä jotain suurta, kestävää ja pysyvää. Siksi myös Jumalan ja hänen tekojensa suuruutta verrataan niihin esimerkiksi näin: ”Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi.” Jes. 54:10.
Tuula1

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Kiitos Sinetti näystäsi. Yhdyn tuohon sanaasi. Vuori on ihmisen ja Jumalan kohtaamispaikka. Muistan, kun tulin uskoon vuonna 2008 tammikuussa. Aloin saada aivan ihmeellisiä näkyjä. Ja niitä oli monta. Niissä Jumala itse minulle näyttäytyi. Eräs näky oli toistuva, jossa istuin Jumalan päälaella. Muistan nuo valkoiset hiukset ja sen päälaen, jolta sain katsella Israelia. Eräässäkin näyssä kysyin Herralta, mikä tuo maa on, jota minulle näytät. (täytyy hoksata, että en ollut ikinä käynyt Israelissa) hän sanoi, että Israel. Meni muutama viikko eteenpäin, niin näin tv 7:llä ohjelman, jossa näytettiin juuri se kohta vuorta, josta katselin Jumalan päälaelta alas. Tunne oli ihmeellinen.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen Sinetti ja Tuula, kiitos näistä sanoista ja näyistä. Herra ole Armollinen meille ihmisille ja järjestä jokaiselle kohtauspaikka, jossa voi tulla Sinun luoksesi. Ja hae meidät lopulta Luoksesi kokonaan!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Rauhaa.
Viime yönä heräsin n. klo.2:den aikaan kokemukseeni. Ehkä se oli vain unta, vai oliko?
Siinä unessa (?) istuin jossain pimeässä ja itkin hokien Jeesuksen nimeä ja kohta tunsin Hänen kätensä käsilläni, ne olivat vahvat ja karheat kädet, kovasta työstä. Mutta niistä huokui lämpö ja luottamus minuun.
Kun tuo tapahtui, aloin itkeä aivan valtoimesti ikävääni Heralleni, Jeesukselle Kristukselle. Ja samassa myös heräsin ja huomasin että nukuin oikealla kyljelläni ja käteni roikkui pitkällä, reunan yli, ilmassa.
Oliko se unta vai pitikö Hän oikeasti minua käsistä, johon sitten heräsin?
En tiedä, mutta jos se oli unta, oli se ihana ja lohduttava uni, siinä kyynelten ja pimeyden keskellä. En Häntä nähnyt siinä pimeydessä, mutta tunsin Hänen kätensä ja huomioin, kuinka ne olivat vahva otteiset ja karheat kädet.
Kiitos Jeesus, että olet kanssamme.
Siunausta teidän kaikkien päivään. Olette rakkaat.
Amen.

248Jeesus, joka lempeänä
https://www.youtube.com/watch?v=_lZ3k6ta0gM

Ruotsissa 1697

1.
Jeesus, joka lempeänä
itkeviä lähestyt,
laske murheellisten ylle
hellät paimenkädet nyt.
Vapahtaja, edessäsi
nukkuu pieni ystäväsi.
Katso hiljaa sydämiin
lyötyihin ja tuskaisiin.

2.
Lapsen, jonka Herra antoi,
Herra otti luoksensa.
Herralla on kädessänsä
syntymä ja kuolema.
Jeesus, seiso vierellämme,
kun niin vähän ymmärrämme
teitä pyhän Jumalan
alla murheen vaikean.

3.
Auta meitä surun tiellä
taivaan Isään luottamaan,
luovuttamaan Jumalalle
rakkaimpamme kokonaan.
Kiitos, että muistoissamme,
lähellämme, matkallamme
yhä lapsensilmin hän
lahjana on elämän.


4.
Taivaan valtakunnan annoit,
Vapahtaja, lapsille.
Armostasi, Jeesus, heille
taivaassa myös kuuluu se.
Meidätkin tee uskoviksi,
auta lasten kaltaisiksi.
Lasten valtakunnassa
täytä meidät toivolla.

5.
Rakkautesi on, Jeesus,
väkevämpi kuolemaa.
Kuolemasi kautta kulkee
silta kuolemankin taa.
Anna usko sydämeemme,
ohjaa itse askeleemme,
niin ei meitä kuolema
rakkaastamme erota.

6.
Turvissasi, Vapahtaja,
viemme hänet syliin maan.
Nyt hän nukkuu, mutta herää
lasten riemuun kirkkaimpaan.
Kiitos, että saamme kerran
tulla yhteen luona Herran.
Sinne uskon, toivon tie
täältä taivaan kotiin vie.

Niilo Rauhala 1979. Virsikirjaan 1986.



”Ja minä kuulin valtaistuimen luota voimakkaan äänen, joka sanoi: ”Katso, Jumalan asuinsija ihmisten keskellä! Hän asuu heidän luonaan, ja heistä tulee hänen kansansa. Jumala itse on heidän luonaan, ja hän pyyhkii heidän silmistään joka ainoan kyyneleen. Kuolemaa ei enää ole, ei murhetta, valitusta eikä vaivaa, sillä kaikki entinen on kadonnut.” Valtaistuimella istuva lausui: ”Uudeksi minä teen kaiken.” (Ilm. 21:3–5)
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

https://www.youtube.com/watch?v=5ks-q034OsQ
Kaitse Jeesus paimen hyvä (virsi 378)

378Kaitse, Jeesus, paimen hyvä

Ruotsissa 1697


1.
Kaitse, Jeesus, paimen hyvä,
laumassasi minua.
Eksyvä ja erehtyvä
olen ilman sinua.
Luonasi saan turvan parhaan,
auta, etten koskaan harhaan
läheltäsi joutuisi,
laumastasi luopuisi.

2.
Hyvä paimen lampaitansa
sydämestään rakastaa.
Paimen myöskin omiltansa
rakkautta aina saa.
Hoida, Herra, laumassasi
minuakin omanasi.
Minä tahdon sinua
rakastaa ja kuunnella.

3.
Lammas seuraa paimentansa,
paimen kaitsee lammastaan.
Jeesus läsnäolollansa
turvan antaa laumassaan.
Milloin peto uhkaa niellä,
apuasi älä kiellä.
Paimensauva kohota,
vaara kauas karkota.

4.
Paimen kääntää laupiaasti
lampaan puoleen kasvonsa.
Lammas kuulee halukkaasti
paimenääntä tuttua.
Näin, oi Jeesus rakkaimpani,
äänesi on riemunani.
Ole hädän hetkellä,
auttajani, lähellä.

5.
Kaikki eksyneetkin lampaat
saata, Jeesus, laumaasi,
ettei niitä pedon hampaat
raatelisi, surmaisi.
Harhateiltään kotiin tuo ne,
että yksi lammashuone,
yksi paimen olisi,
armotyösi täyttyisi.

6.
Jeesus, tule turvakseni,
Jeesus, anna armosi.
Anna rauha sielulleni,
käännä minuun kasvosi.
Johda, paimen, laumassasi
sanallasi, sauvallasi.
Kiitos olkoon Jeesuksen,
uskollisen paimenen.



Säk. 1–4 mahd. Siegmund von Birken 1663. Säk. 6 saksalainen 1698. Suom. ja säk. 5 Knut Legat Lindström 1867. Virsikirjaan 1886.
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Rauhaa!
Eilen minulla oli taas se "työpäiväni". Pyysin jo aamulla Herralta, että Hän antaisi taas tämän keskiviikko päivän mukaan iloiset yllätyksensä ja niin tapahtui.
Olin ollut pitkään sairaana ja tämä oli sairastamisen jälkeen ensimmäinen työpäiväni ja asiakkaat ottivat minut tapansa mukaan riemulla vastaan. Teimme pääsiäis kortteja ja samalla iloisesti jutustelimme.
Vähän ennen työpäivän päättymistä, jotkut katselivat huoneessa olevaa tietokonetta ja olivat sitä sulkemassa. Kerroin, että minullakin oli siellä oma blogini, johon kirjoitin näitä uskon asioitani, mitä elämässäni tapahtuu. He halusivat nähdä sen ja avasin sen heille tutkittavaksi. Innoissaan he selasivat sitä. Silloin ovelle tuli ohjaaja, josta oli peloteltu minua että hän on piinkova ateisti ja että tätä tulee varoa.
Hän kysyi:
- "Mitäs täällä tehdään?"
Koneella oleva heti kertoi, että katselivat minun blogiani.
Hän vastasi:
- "No mutta sehän on hienoa!"
Aloin hieman avaamaan, minkälainen tuo blogini on, että kerron siellä aina lapsuudesta asti, päiväkirjamaisesti, asioista joita minulle tässä uskossa on tapahtunut. Kerroin, kuinka myös välillä olin saanut viestejä lukijoiltani, kun he olivat saaneet avun kirjoitusteni kautta, joita heille olin jakanut.
Yllätyin hänen vastauksestaan:
- " Mutta sehän on hienoa! Juuri se että joku saa avun, on sitä parasta .."
Hän ei ollutkaa vihainen, vaan hyvin myötämielinen. Kiitos Jeesus, Sinä taas yllätit.
Sitten päivä päättyi ja lähdin kaupan kautta, sillä nyt minua ei tullut kukaan hakemaan ja jouduin olemaan iltapäivään, odottaen, että mieheni pääsee työstä. Hyvä ystäväni oli lähtenyt Israelin matkalle, joten olin päättänyt yllättää erän vanhan työtoverini, jota en ollut nähnyt vuosiin. Hän kyllä soitti minulle vähän aika sitten ja pyysi että tulisin joskus kylään. Hän oli kovin yksin, miehensä kuoleman jälkeen.
Ostin meille pullaa ja pääsiäis kukan vietäväksi hänelle.
En ollut ilmoittanut tulostani, sillä halusin yllättää hänet. Ja se kyllä onnistui. Kysyin ovella, ettei hänellä vain olisi mitään menoa, eikä hänellä sillä kertaa ollut. Hän asui sellaisissa vanhuksille tarkoitetuissa rivitaloissa ja kertoi että olisi siinä seinäntakana ollut sellainen Helluntalaisten järjestämä kokous, mutta ei nyt ollut halunnut jostain syystä lähteä, jos olisi mennyt, ei minua olisi ollut ketään vastaan ottamassa.
Sitten hän sanoi, että oli juuri ajatellut, että koskahan minä tulen? Ja siinä nyt hänen edessään olin.
Kerroin, että olin myös pitkään miettinyt, käyntiä hänen luokse, sillä olin vielä kovin yskäinen, mutta kuitenkin koin, että nyt oli jostain syystä tarkoitus mennä ja sitä tuntemusta tottelin.
Hän kertoi kuinka oli aikanaan käynyt Helluntai seurakunnan kokouksissa, kun vielä jaksoi liikkua ja oli antanut itsensä Jeesukselle. Tästä me molemmat iloitsimme, että saimme nyt yhdessä olla Jeesuksen omat. Nuo parisen tuntia menivät nopeasti, kun puhuimme näistä uskon asioista ja kerroin näistä ihmeistäni joita olin saanut Jeesuksen kanssa kokea. Vähän ennen lähtöäni, sanoin hänelle, että nyt, kun hän ei mennyt siihen kokoukseen, tulinkin minä ja pidin hänelle omanlaiseni kokouksen. Nauroimme tätä iloiten yhdessä. Hän sanoi että oli ajatellut juuri samoin:
- " Sain oman kotikokouksen".
Sitten tein lähtöä ja kiittelimme toisiamme ja lupasin tulla uudelleen. Pyysin, että jos hän haluaa joskus tulla kotikokouksiini, järjestän, että veljeni kävisi hänet siitä matkan varrelta noukkimassa, ja hän otti iloiten kutsun vastaan.
Kotona, illalla, olin taas hyvin väsynyt päivästä, olinhan taas jo klo.4:n jälkeen herännyt, mutta iloitsin päivästä ja kiitin iloiten Jeesusta, sillä totisesti, Hän oli taas kulkenut kanssani, yllätykset mukanaan!

Kuva


Jeesus kiittää taivaallista Isää, että hän on avannut yksinkertaisen uskon lapsenmielisille: ”Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, siitä että olet salannut tämän viisailta ja oppineilta mutta ilmoittanut sen lapsenmielisille. Näin sinä Isä, olet hyväksi nähnyt.” (Matt. 11:25–26.)


Olkaa Siunatut!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin