Omia Kokemuksia Levossa 3

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom!
Tänään näin Herran läsnäolossa hetkellä kuvan, jossa oli pinossa vahvoja ja isoja puun tukkeja. Ne olivat täysin oksattomat ja täydelliset, kuin puisia pylväitä. Ei niitä montaa ollut ja kun mietin niiden määrää, ajattelin, että niitä oli ehkä se seitsemän. Näin kuinka jokin näkymätön niitä siihen pinoon yksitellen asetteli.
Näistä minulle nousi mieleeni ne Ilmestyskirjan seitsemän seurakuntaa..
Olkaat Siunatut, Jeesuksessa Kristuksessa.


Jolla korvat on, se kuulkoon

"Jolla on korvat, se kuulkoon, mitä Henki sanoo seurakunnille. Sen, joka voittaa, minä annan syödä elämän puusta, joka on Jumalan puutarhassa.
- - -
Jolla on korvat, se kuulkoon, mitä Henki sanoo seurakunnille. Siihen, joka voittaa, ei toinen kuolema kajoa.
- - -
Jolla on korvat, se kuulkoon, mitä Henki sanoo seurakunnille. Sille, joka voittaa, minä annan kätkettyä mannaa ja valkoisen kiven, ja siihen kiveen on kirjoitettu uusi nimi, jota ei tunne kukaan muu kuin sen nimen saaja.
- - -
Sille, joka voittaa, sille, joka loppuun asti noudattaa minun tahtoani, minä annan vallan hallita kansoja. Hän paimentaa niitä rautaisella sauvalla, lyö pirstoiksi kuin saviastioita. Hän saa saman vallan, jonka minä olen Isältäni saanut; minä annan hänelle aamutähden. Jolla on korvat, se kuulkoon, mitä Henki sanoo seurakunnille.
- - -
Se, joka voittaa, saa ylleen valkeat vaatteet, enkä minä pyyhi hänen nimeään elämän kirjasta, vaan tunnustan hänet omakseni Isäni ja hänen enkeliensä edessä. Jolla on korvat, se kuulkoon, mitä Henki sanoo seurakunnille.
- - -
Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni. Jolla on korvat, se kuulkoon, mitä Henki sanoo seurakunnille.
- - -
Sen, joka voittaa, minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niin kuin minäkin olen voittoni jälkeen asettunut Isäni kanssa hänen valtaistuimelleen. Jolla on korvat, se kuulkoon, mitä Henki sanoo seurakunnille."
Ilm. 2:7,11,17,26-29; Ilm. 3:5-6,12-13,21-22 [kr92] [kr38]

Kuva
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Ilm.3:12 " Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni."

1.Piet.2:5 " ja rakentukaa itsekin elävinä kivinä hengelliseksi huoneeksi, pyhäksi papistoksi, uhraamaan hengellisiä uhreja, jotka Jeesuksen Kristuksen kautta ovat Jumalalle mieluisia. "

Ehkä tukit kuvasivat Jumalan valmistamia, karsimia, uskovia, joista seurakunta koosttuu.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen ! Amen! Amen!
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Shalom!

Tänään, herättyäni rukoukseen ja Herran läsnäoloon, sain nähdä kuvan valtavasta salista, jonka perällä oli suuret kaksipuoleiset ovet ja siitä itseeni päin (kuvan katsoja) näin paljon pöytiä jonossa, joiden kattaus oli aloitettu!
Jumala haluaisi kaikkien ihmisten elävän hänen yhteydessään, uskovaisina Jumalan lapsina. Uskon palkkana on täydellinen, loppumaton ilojuhla taivaassa.
Kiitos Jeesus! Pian alkaa Hääateria!

7. Iloitkaamme ja riemuitkaamme ja antakaamme kunnia hänelle, sillä Karitsan häät ovat tulleet, ja hänen vaimonsa on itsensä valmistanut.
8. Ja hänen annettiin pukeutua liinavaatteeseen, hohtavaan ja puhtaaseen: se liina on pyhien vanhurskautus."
9. Ja hän sanoi minulle: "Kirjoita: Autuaat ne, jotka ovat kutsutut Karitsan hääaterialle!" Vielä hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat totiset Jumalan sanat".
Ilm.19.
Maaret

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Maaret »

KIITOS JEESUS 💝
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Terveiset täältä Ristijärveltä.
Toissä iltana, 31.7.2019.kun kävin nukkumaan en saanut heti unta. Kuulin kun puhelimeen kilahti sähköpostia. En noussut enää sitä lukemaan. Kohta näin kuvan edessäni. Olin siis hereillä, mutta silmät kiinni. Se oli kuin sellainen googlen karttakuva (sateliitti kuva). Näin siinä pienen rakennuksen. Sitten kuvaa kannettiin kunnes näin sen isona kuvana jossa oli vanha ja iso kartano.
Tuon kartanon katossa näytti että siinä oli katossa jotkin kattoikkunat tai jotain? Se oli pitkulainen kattoikkuna keskellä rakennusta.
Tätä olen nyt pari päivää miettinyt ja ehkä se kertoo minulle tai jollekkin jotain lähi tulevaisuudesta. Kartanosta joka kuin googlattiin / zoomattiin eteeni.

Siunausta teille, te rakkaani! Pidetään yhtä, Jeesuksessa Kristuksessa.
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tämä tuli vastaan:
viewtopic.php?t=1298

Huom. Näin tuon 17.7.2018. :o :shock:
Eli näin vuosi sitten samasta aiheesta kuvan. Nyt se vain kuin sateliitin kautta zoomattiin eteeni.

Tuo päivämäärä taitaa tarkoittaa jotain hengellisellä tasolla, jotain mitä tapahtuu näkyättömässä ajassa.
Maaret

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Tai sitten poliitikot ovat tehneet jonkin rankan sopimuksen tuossa kartanossa tuolloin... onhan näitä tuhon sopimuksia ennenkin tehty. 😶
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Loma kuulumiset : https://sinettisormus.blogspot.com/2019 ... miset.html
Eräänä aamu yönä näin unta, jossa olin jossain suuressa tapahtumassa ja ihmisiä oli paljon.
Tulin erääseen saliin, jonka taka nurkissa oli kirpputori tavaraa ja huonekaluja myynnissä, mutta päätin jättää ne omaan arvoonsa ja mennä salin eteen katsomaan itselleni paikkaa, ennen tilaisuuden alkua, jonka kuvittelin alkavan klo.18.
Ihmettelin kun ihmiset olivat hämillään kun mitään ei tapahtunut ja klo.oli vasta n. 17.10. Sanoin erälle joka oli lähelläni, että eikös se ala vasta klo.18?
Kohta sain ymmärtää että olin täysin väärässä. Tilaisuuden piti alkaa klo.17. mutta se oli nyt myöhässä, eikä siinä kaikki. Pelästyin kovin kun kuulin että minun olisi pitänyt olla tuo tilaisuuden vetäjä.
- " APUA!!!"
Enhän ollut valmistautunut mitenkään. Mietin oliko minulla edes kännykkää mukana, josta voisin noukkia edes blogistani jotain. Näin kassissani jotakin ja ajattelin että se olisi puhelimeni, mutta ei ollut, ei, vaan se oli osoitevihkoni, josta ei ollut tässä tilanteessa mitään apua.
Ihmiset odottivat jo tuskaisina ja tuskainen olin minäkin, miettiessäni mitä heille kerron? Sitten tein päätöksen, että kerron ja todistan niistä asioista, joita Jumala on minulle elämäni aikana antanut. Ne vahvimmat todistukset. Siihen uneni loppui ...
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva

Rauhaa!
Tuossa äsken ääneen huokaisin ylös, ettei minulla ole nyt teille mitään jakaa.
Sitten ymmärsin, että ehkä sittenkin jotain pientä.
Veljeni on miehelleni pitkin vuotta lähettänyt kuvia ja tietoja erilaisista moottoripyöristä. Veljeni oma ajatus, että miehelleni pitää löytää jostain pyörä?
Miehenikin oli tästä ihmeissään, mutta hänen salainen haave on kyllä ollut sieltä nuoruudesta, että vielä saisi ajaa pyörällä. Nuoruudessa hänellä oli jonkinlainen moottoripyörä.
No, nyt, kun olimme mökillä, tuo pyörä nyt sitten vihdoin ehkä löytyi ja tänään hän on sitä katsomassa tuolla itäsuomessa. Se on Helluntai pastorin pyörä ja minusta sen kuultuani, koin heti jotakin Jumalan suunnitelmaa ja johdatusta tässä asiassa. Niin monta pyörä vaihtoehtoa on läpikäyty ja nyt tämä pastorin pyörä näyttää olevan se, joka kolahti.
Mieheni usko on vielä vähäinen, mutta siemen on kylvetty ja aikaajoin näen sen kasvavan, niin nytkin.
Mieheni itse ehdotti ennen lähtöään, että vie tuliaisiksi pastorille sen katso7 kirjan: Sanoma rakkaalleni.Olin tästä hyvin mielissäni ja sanoinkin:
" Hyvä idea, ilman muuta viet kirjan, muista kertoa tuon kirjan synty tarina ..."
Koin että nyt on kyllä johdatus käynnissä ja saa nähdä, mihin tämä kaikki vie?

Jotta tämmöistä tänään. Nyt tässä odottelen, tuleeko mies sieltä pyörän kanssa kotiin? Ja mitä muuta hänellä on kerrottavanaan?
Siunausta teille, Jumala olkoon kanssanne.
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ja tulihan se tyytyväinen mies sieltä pyörineen ja pyörän kyljessä komeilivat profetaaliset numerot; 777. 👼
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Eero »

Ohoh, aikamoisen pyörän on miehesi saanut, numeroineen päivineen ;) Herran Siunausta hänelle ja teille. Puhejutuissa pitää muistaa se, että Pyhä Henki antaa sanat suuhun ja niin kuin Mooses, sitä on turha jännittää mitä sieltä ulos tulee. Jos koko ruumiimmekin on Hänen käytössään niin, sammakkoja sieltä ei pääse.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Rauhaa, ystäväiseni.
Tänään näin pitkästä aikaa moneen päivään kuvan, Herran läsnäolo hetkellä.
Näin ihmisen joka piteli käsissään kahta samanlaista ämpäriä, jotka oli vuorattu sisältä muovipussein.
Molemmissa ämpäreissä oli jotain vaaleita siemeniä tai ryynejä samanverran ja ämpärit olivat täydet, mutta toisessa ämpärissä oli ryyneihin uoptettu pitkän tikku, jonka päässä oli kolmioviiri.
Miksi tuo toinen ämpäri oli merkitty viirillä?

Tätä täällä olen miettinyt ja pyytänyt Herralta vahvistusta kuvaan, josko on Häneltä?
Mietin, liittyykö jotenkin verotukseen? Että sitä kiristetään, fifty fifty?
Vai oliko Herra erottanut viljan, juhlaviirillä, joka oli erotettu hääjuhlaa varten?

Kertokaa, jos herättää teissä ajatuksia?
Siunausta kaikille tähän päivään, antakoon ja tehköön Herra meille tänään antoisan päivän. Itsellä on tänään iltapäivästä uskovien ystävieni kanssa, Rukousyhteys kokous.

”Herra, teidän Jumalanne, vie teidät siihen hyvään maahan, jossa on puroja ja lähteitä, ja jossa vedet kumpuavat maan uumenista laaksoissa ja vuorilla, vehnän, ohran, viiniköynnöksen, viikunapuun ja granaattiomenapuun maahan, oliiviöljyn ja hunajan maahan.” (5. Moos. 8:7–8)
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Amen!
Kiitos Jeesus!
Sain ymmärryksen, joka kertoo tuon kuvan selityksen näin:
Vilja on puitu ja tuo vilja on kuin häävieraat, 5 ymmärtäväistä ja 5 tyhmää neitsyttä, ja nämä 5 ymmärtäväistä, eli Herran omat. on merkattu/ erotettu tuolla kolmioviirillä.
Jumala merkitsee sinetillä omansa.

3. ja sanoi: "Älkää vahingoittako maata älkääkä merta, älkää myös puita, ennenkuin me olemme painaneet sinetin Jumalamme palvelijain otsaan".
Ilm.7.
Pi_O

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Komppaan Sinetti!

Tunsin 17. heinäkuuta, että enkelit lähetettiin viikatteiden kanssa maan päälle.
Huomenna maanantaina siitä on kulunut 40 vrk. On varmasti oikea aika päättää työ ja tuoda Jumalan eteen merkatut ihmiset.

En tiedä, että mitä konkreettisesti on havaittavissa tiistaina?! Joka tapauksessa odotan :geek:

Tämän päivän Raamatun sana oli:
Jes. 65:17-18 Sillä katso, minä luon uudet taivaat ja uuden maan. Entisiä ei enää muisteta, eivätkä ne enää ajatukseen astu; vaan te saatte iloita ja riemuita iankaikkisesti siitä, mitä minä luon. Sillä katso, iloksi luon minä Jerusalemin, riemuksi sen kansan.

Tule Herra Jeesus ja aseta kaikki taas siten, miten se oli tarkoitettu! Aamen!
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Pi-O, Amen. Kiitos vahvistuksesta.
Ymmärsin että noissa ämpäreissä oli sama määrä, niin kuin oli 5 ja 5 neitsytäkin ja vain Herran omat oli erotettu sinetein/ viirillä.
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Pi-O, vein tuon komppauksesi blogiin, oli niin vahvistavaa ... kiitos.
Vastaa Viestiin