Omia Kokemuksia Levossa 3

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
Tuula1

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Kiitos Sinetti. Koetan nyt sitten alkaa ajattelemaan noin kun neuvot. ehkä tämä sydämen sivuäänet joita lääkäri tässä pohti ja siksi määräsi rasituskokeeseen on jotain minkä myös Jumala halusi minulle tapahtuvan, että pysähdyn miettimään elämääni mihin haluan kulkea.
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kaikki esteet, mitkä estää tapahtumasta Jumalan tahdon, joutuu poistumaan JUMALAN edessä !!! Jumala itse pitää siitä huolen, sillä HÄN haluaa tahtonsa tapahtuvan ja siksi se menestyy. Amen.
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minun Jumalani on rikkautensa mukaisesti täyttävä kaikki teidän tarpeenne kirkkaudessa, Kristuksessa Jeesuksessa.» (Fil. 4: 19)

Kaikki tarpeemme, jotka ovat Hänen tahtonsa mukaisia, Kristuksessa Jeesuksessa.
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

«Olkaa toivossa iloiset, ahdistuksessa kärsivälliset ja rukouksessa kestävät!» (Room. 12:12)
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

"Ja tämä on se todistus: Jumala on antanut meille iankaikkisen elämän, ja tämä elämä on hänen Pojassaan. Jolla on Poika, sillä on elämä. Jolla ei Jumalan Poikaa ole, sillä ei ole elämää.

Tämän kaiken olen kirjoittanut teille, Jumalan Poikaan uskoville, jotta tietäisitte, että teillä on iankaikkinen elämä. Me saamme rohkeasti lähestyä Jumalaa uskoen, että hän kuulee meitä, mitä sitten pyydämmekin hänen tahtonsa mukaisesti. Ja kun tiedämme hänen kuulevan kaikki pyyntömme, tiedämme myös, että saamme sen mitä häneltä pyydämme."
1. Joh. 5:11-15 [kr92] [kr38]
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Maaret

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Sinetti kirjoitti: 08 Syys 2019, 20:24 Minun Jumalani on rikkautensa mukaisesti täyttävä kaikki teidän tarpeenne kirkkaudessa, Kristuksessa Jeesuksessa.» (Fil. 4: 19)

Kaikki tarpeemme, jotka ovat Hänen tahtonsa mukaisia, Kristuksessa Jeesuksessa.
Tarkoittaako tuo "kirkkaudessa" teidän mielestä että "vasta taivaassa"? Koska eihän meidän tarpeita täällä maapäällä täytetä.

Vai onko se "tarve" että kun haluaa olla jonkun seurassa niin joutuu alistumaan jatkuvaan ivaamiseen ilkkumiseen halveksuntaan pilkaamiseen, vitsienkin nimissä mutta silti jatkuvasti? Mä en aina muista ettei kannattaisi olla muiden seurassa. Mä en aina muista ettei kannattaisi ehdotella harrastuksia vapaapäiviksi vaan istua mieluummin kotona yksin jottei tarvii olla julkisuudessa pilkattavana. siis julksilla paikoilla :oops:

En mä oikeesti välitä jos mua pilkataan muiden tuntemattomien kuullen mutta ei silti ole kivaakaan kun jos siitä huomautan tai vaadin ihmismäistä kohtelua niin tulos ei suinkaan ole ihmismäinen kohtelu vaan kauhea riita.

Pyydän siis rukousta etten enää unohtaisi vaan muistaisin olla ehdottamatta yhteisiä "matkoja". Olen tähänkin asti istunut yksin kotona joten jos taivaaseen pääsyä pitää vielä odottaa vuosia niin kai se sujuu se yksin istuminen tulevaisuudessa samalla rutiinilla.
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minulle nousee nyt vahvasti, että kuuntele tuo Matti Wendelin; Elia ja Elias: https://www.youtube.com/watch?v=pzddn-f5AZw
Minulle Jumala puhui sen kautta lauantaina todella vahvasti, voisi sanoa että aivan avasi ovia ja taivaallisia ikkunoita. Se oli niin selkeää!
Kuuntelin sen juuri uudestaan ja olen kuin Taivaassa. Jumala puhuu!
Ota tuo kuuntelu itsellesi SIUNAUKSEKSI, sillä Sinä olet Jumalan Rakastettu, Perillinen. Hänen silmäteränsä ja VOITTAJA! Huuda ne itsellesi ääneen,ja anna ihmisten ajatella mitä ajattelevat. Tärkein on sinun yhteytesi Jumalaan, Jeesuksessa Kristuksessa, Hänen TAHTONSA mukaisesti!
Amen.
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Meidän palkkamme on tuleva Taivaassa, mutta Jumalan tahdossa eläminen, siunaa meitä jo täällä maan päällä.
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Ella »

Kiitos Sinetti tuosta linkistä. Täytyy kuunnella se. Olin vuosi sitten Matti Wendelinin kokouksessa.
Se oli todella voimallista julistusta.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen. Matin opetus kyllä nyt syvensi valtavasti minunkin uskon elämääni. Sanotaan että se selkeytyi hyvin paljon.
Tallensin tuon videon blogini sivustoja osioon.
Tapahtui eteenpäin menoa ja muuria kaatui. :D
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva

Tämän haluan vielä kertoa tuosta viime lauantain kotikokouksesta.
Kun Matti lähti pois kokouksesta ja aloimme rukoilemaan toistemme puolesta ja minun vuoroni tulessa, eräs uskova veli sai minulle todella kauniin ja voimallisen kuvan, jonka rukoilen toteutuvan:

Hän kertoi:
Näen sinut menossa kukkaniitylle, jossa kaikki kukat ovat kuolleet. Mutta kun astut sinne, kaikki kukat heräävät jälleen eloon.
Kiitos Jeesus, tämä TAPAHTUKOON SINUN TAHTOSI MUKAISESTI! Haluan ottaa tämän vastaan.
Amen.

PSALMIT 23
1. Daavidin virsi. Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu.

2. Viheriäisille niityille hän vie minut lepäämään; virvoittavien vetten tykö hän minut johdattaa.
3. Hän virvoittaa minun sieluni. Hän ohjaa minut oikealle tielle nimensä tähden.
4. Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani; sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat.
5. Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet minun pääni öljyllä; minun maljani on ylitsevuotavainen.
6. Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Maaret kirjoitti: 09 Syys 2019, 09:37
Sinetti kirjoitti: 08 Syys 2019, 20:24 Minun Jumalani on rikkautensa mukaisesti täyttävä kaikki teidän tarpeenne kirkkaudessa, Kristuksessa Jeesuksessa.» (Fil. 4: 19)

Kaikki tarpeemme, jotka ovat Hänen tahtonsa mukaisia, Kristuksessa Jeesuksessa.
Tarkoittaako tuo "kirkkaudessa" teidän mielestä että "vasta taivaassa"? Koska eihän meidän tarpeita täällä maapäällä täytetä.

------------------------

Tuo Filippiläiskirjeen kohta ei voi tietenkään tarkoittaa "vasta taivaassa" koska Taivaassa ei ole enää mitään "tarpeita" eli puutteita.

Ja tuo "kirkkaudessa" tarkoittaa siis Jeesusta itseään.

Joh.1:14 Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme Hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja Hän oli täynnä armoa ja totuutta
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4764
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Älä Maaret lannistu, anna Herran täyttää ne paikat sydämestäsi, jotka vielä jotakin tästä maailmasta haluavat, ja anna Hänen virvoittaa sinut!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Maaret

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Kyllä. Mutta välillä tuntuu etten kohta enää osaa puhua kun vain kerran viikossa saa jutella jonkin kanssa ääneen ja sekin on sellaista asiallista tai vähättelyä. Eikö keskustelu kuulu tarpeisiin?
Radiossa kyllä seliteltiin itsekseen puhumisen hyötyjä mutta sekin on taas niitä pahuuden selityksiä ettei kukaan huolestuisi kun ihmiset rupeaa juttelemaan itsensä kanssa kun ei ole ystäviä. 😟

Oikeesti mä välillä änkytän ja huolestun miksei puhuminen suju mutta ehkä se johtuu juuri tuosta kerran viikossa puhumisesta jota on nyt jatkunut jo ehkä 10 vuotta 😶
Maaret

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Sinetti kirjoitti: 09 Syys 2019, 10:13 Minulle nousee nyt vahvasti, että kuuntele tuo Matti Wendelin; Elia ja Elias: https://www.youtube.com/watch?v=pzddn-f5AZw
Minulle Jumala puhui sen kautta lauantaina todella vahvasti, voisi sanoa että aivan avasi ovia ja taivaallisia ikkunoita. Se oli niin selkeää!
Kuuntelin sen juuri uudestaan ja olen kuin Taivaassa. Jumala puhuu!
Ota tuo kuuntelu itsellesi SIUNAUKSEKSI, sillä Sinä olet Jumalan Rakastettu, Perillinen. Hänen silmäteränsä ja VOITTAJA! Huuda ne itsellesi ääneen,ja anna ihmisten ajatella mitä ajattelevat. Tärkein on sinun yhteytesi Jumalaan, Jeesuksessa Kristuksessa, Hänen TAHTONSA mukaisesti!
Amen.

Kiitos Sinetti. Juuri tuossa rukoilessa koin etten tarvii kenenkään muun mielipidettä elämästäni koska Jumalahan sen viimeisen "arvosanan" antaa ja suhde Häneen on tärkein. 💖
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

ISO AAMEN!!! Olet niin rakas siskoni, Maaret! Tunnen suurta iloa sinua kohtaan ja tiedän, että niin tuntee myös Jeesus!
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Maaret

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Kiitos Sinetti , arvostan sanojasi vaikka en aivan ymmärräkään niitä. 🤔
Vastaa Viestiin