Omia Kokemuksia Levossa 3

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4795
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen Sinetti ja Pi_O! Olisiko niin, että ovet suljetaan kohta ja niiden sisäpuolella olevat jäävät sisälle iankaikkisesti. Kohtahan on käsillä Pasunansoitonjuhla, siihen liittyy juutalaisten uskomuksissa monia lupaavia piirteitä:

Rosh HaShanah - "Vuoden pää" / Tisri 1 on juutalaisen siviilivuoden ensimmäinen päivä, Aatamin ja Eevan luomisen muistopäivä.

Jom Teruah - "Herättävän jyrähdyksen päivä" / Juutalaisen uskomuksen mukaan kuolleiden ylösnousemus tapahtuu Pasunansoitonpäivänä.

Viimeinen Pasuna - Tänä päivänä pasuunaa soitetaan sata kertaa. Viimeistä, pitkää ja kaikkein merkittävintä soittoa kutsutaan "viimeiseksi pasuunaksi".

Jom Zikaron - "Muistopäivä" / Päivä jolloin valitut ihmiset muistelevat Jumalaa ja Jumala muistelee heitä.

Jom Hadin - "Tuomiopäivä" / Tänä päivänä Jumala avaa kirjansa ja tuomitsee pyhät ja epäpyhät sen mukaan mitä he ovat tehneet.

Jom Hamelech - Kuninkaan kruunajaiset

Jaakobin ahdistuksen aika - Israelin Suuri ahdistus, suurempi kuin koskaan sen historian aikana.

Jom Hakeseh - "Kätketty päivä" / Tämä päivä on "kätketty", sillä sen alkamispäivä ei ole koskaan tarkasti tiedossa, sillä Pasunansoitonpäivä on ainoa juhlapyhä, joka alkaa uuden kuun aikaan. Siksi se on kaksipäiväinen juhla, sillä juutalaiset eivät halua viettää sitä vääränä päivänä. Pasunansoitonpäivästä kuuluu juutalainen sanonta: "Siitä päivästä ja hetkestä ei kukaan tiedä".

Taivaan porttien avautuminen / Taivaan portit avataan Pasunansoitonpäivänä, jotta vanhurskaat voisivat käydä sisään.

Messiaan hääjuhla / Taivaallisen pasunan puhallus kokoaa yhteen kaikki totiset Jumalan morsiamet.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva

Eilinen kokous oli aivan ihana ja Pyhä Henki vahvasti läsnä. Rukoilimme Jukan ja Jorman ja kstso7 puolesta kuin kirjan puolesta ym. ym.
Tänään herättyäni näin taas kuvan sormuksesta joka oi ensin pyöreä ja siinä oli punainen kivi. Sitten sitä käännettiin ja näytettiin että se oli muuttunut muodoltaan sydämen muotoiseksi ja punainen kivi oli siitä rikkoutunut ja surin sitä. Kohta siihen kuitenkin laitettiin uusi kirkas kivi. Sitten nousin ylös ja katsoin mailejani ja joku oli vastannut blogiini 7 viestiä koskien eilistä näkyäni. Kirjoittelee Facebookissa ja laittoi linkkejä joista voi lukea sieltä asiasta lisää.. jos ketä kiinnostaa. Itse en ole edelleenkään facessa. Tämä oli joku Marko Autio ?


Lisää : https://sinettisormus.blogspot.com/2019 ... seksi.html
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva

Rauhaa teille ..Rakkaani.

Kerron teille pienen makupalasen eilisestä "työpäivästäni", loman jälkeen.
Aamulla heräsin aikaisin, ennen kellon soittoa ja kerkisin hyvin olla siinä Herran läsnäolossa rukouksessa. Pyysin Häneltä taas, että Hän tekisi tuon tavanomaiseksi ja rakkaaksi tulleen yllätyksen, tähänkin työpäivääni.
Päivä sujui normien mukaisesti ja asiakkaat olivat iloisia taas, pitkästäaikaa minut nähdessään. Se on niin antoisaa, nähdä heidän kiintymyksensä minuun ja olihan minullakin ollut ikävä heitä.
Muistanette tämän "Päivin", josta olen aiemminkin kertonut. Hän tuli taas luokseni ja kysyi saako kertoa? Ja tottakai annoin luvan. Ensin hän puhui normaalisti, mutta kun asia alkoi käydä hengelliseksi, hän alkoi kuiskaamaan minulle:
- " ...minulla on ollut niin ikävä äitiäni, joka kuoli Tammikuussa. Olen itkenyt paljon ja rukoillut paljon. Taas äsken itkin ja aloin rukoilemaan. Arvaa mitä? Kun rukoilin paljon, näin kuvan jossa ei sanottu mitään, vaan siinä oli vain VALKOINEN RISTI! Sitten olen nähnyt unen teistä kaikista täältä työpaikasta. Olimme kaikki samassa paikassa ja meillä kaikilla oli samanlaiset VALKOISET VAATTEET ... mitä tämä tarkoittaa?"
Lohdutin häntä, että niitä kuvia ja unia ei tarvitse pelätä. Häntä lohdutettiin niiden kautta todellisella Rakkaudella. Sanoin, että oli hyvä että hän rukoili paljon, sillä sitä kautta hän saa lohdutusta ja jaksamista elämäänsä. Voi kuinka taas iloitsinkaan kuullessani tämän hänen kertomansa.
Sitten kävimme porukalla siivoamassa ruokailutilaa ja eräs asiakas, nuori tyttö, tuli luokseni ja kosketti ristiäni hymyillen:
- ".. Risti valossa .."
Todellakin, sanoin hänelle että se loistaa meille valoaan ja saamme elää siinä valossa. Tuohon huoneeseen paistoi sillä hetkellä vahvasti aurinko ja se toi mieleen hänelle tuon ristin valon, katsellessaan samalla ristiäni.
Minä kiitin Herraa, sillä Hän oli minut niin iloisesti ja lohdullisesti taas kerran yllättänyt, voiko olla kauniimpaa?
Kiitos Jeesus noista ihanista ja rakkaudellisista hetkistä.

Olkaa Siunatussa Ristin = Kristuksen Valossa!
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

”Kristukseen, joka oli puhdas synnistä, Jumala siirsi kaikki meidän syntimme, jotta me hänessä saisimme Jumalan vanhurskauden.” (2. Kor. 5:21.) ”Kristus on lunastanut meidät vapaiksi lain kirouksesta tulemalla itse kirotuksi meidän sijastamme – –.” (Gal. 3:13.)
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Jeesus, että Sinä näytät meille Kauniin ja Rakkaudellisen valosi, myös meille näissä vajavaisissa ihmisissä, jotka ehkä ovatkin juuri siinä vajavaisuudessaan TÄYDEMPIÄ, kuin me "normiterveet".
He eivät kyseenalaista Jeesuksen Rakkautta, vaan ottavat sen vastaan "lapsenlailla".
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2201
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Minkä ikäinen "Päivi" on ? Ja, tiedätkö minkä ikäinen hänen äitinsä oli kuollessaan ?
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... hän on ehkä minua vuotta nuorempi ja äidin ikää en tiedä.
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Shalom, teille rakkaat ja ihanat Ystäväni!
Viime perjantai aamuna rukouksessa ollessani, pyysin Herralta, että YLLÄTÄ minut tänään vahvasti ja TOTISESTI Hän kuuli sen. Nousin ylös aamupalalle ja ei mennyt kuin hetkinen, kun puhelimeeni tuli viesti.
Siinä kysyttiin noita " Se on täytetty" ristejä, joita olen tehnyt ihmisille silloin tällöin jakoon. Marttyyrien äänestä kyseltiin, olisiko minulla niitä heille? Eikä minulla ollut kuin 5 kappaletta, joka on myös muuten armon luku.
Heillä oli kuitenkin tarve 100:aan ja ne piti saada tehtyä kahdessa viikossa. Palkkaa en saisi, vaan se olisi täydellisesti työtä Jumalalle, niin kuin näitä olen tähänkin asti tehnyt, näkyni mukaan.
Suostuin yrittämään, sillä enhän voinut kieltäytyä siitä, minkä Herra oli minulle näyn kautta noista risteistä antanut.
Nyt vain piti kirjoittaa englanniksi: " It is finished". Olin kovin hämmentynyt, mutta iloisesti. Pyysin Herralta, että Hän auttaisi minua yliluonnollisesti.
Iltapäivällä menimme ystäväni kanssa erääseen Toivon keskus seurakunnan tilaisuuteen, jossa Herra yllätti minua edelleen vahvasti, sillä sain siellä muutamalle tehdä todistus työtäni.
Kerron myös seurakunnan työntekijöille näistä risteistäni ja saamastani työtehtävästä ja he olivat siitä vallan ihmeissään ja lupasivat alkaa auttaa minua materiaali hankinnassa, tosin ne eivät tähän tilaukseen ennättäneet.
Lauantai aamuna Herran läsnäolossa näin sitten kuvan isosta ilmoitustaulusta, jossa hyvinkin oli se 100 korttia ja muuta oheismateriaalia, jota joku ihminen kävi siinä kuvassa niihin lisäämässä. Olin juuri ennen tuota kuvaa rukoillut Herraa auttamaan tässä risti työssä ja näin Hän minulle tuota näytti, että se tapahtuu Hänen tahtonsa mukaisesti.
Illalla sitten tarttasin tuon työn, ja aamulla jatkoin. Näytti, että kankaat ei tule riittämään ja huutelin Watsapp ryhmiin että onko kellään auttaa? Mutta valitettavasti se taho löi tyhjää ja eräs moittikin minua tästä työstä. Koin sen saatanan yritykseksi nujertaa minut, että jättäisin työn kesken. Mutta tunnistin sen, enkä antanut sille sijaa, vaan hymyssä suin jatkoin ja tiesin, että tavalla tai toisella tuo työ onnistuu. Ja niinhän se tekikin, sillä teimmehän Herran kanssa tässä tiimi työtä.
Penkasin kaikki komeroni ja sain kuin sainkin riittävästi puuvilla kangasta, jota niihin tarvitsin. Vanhat, puhtaat pöytäliinat ja lakanat muuttivat muotoaan.
Tein työtä aamusta iltaan, muistamatta välillä, että pitäisi syödäkkin. Tiistai aamuna näin sitten kuvan rukous hetkelläni, jossa oli leveät kiviportaan, suoraan johonkin ylös. Tiesin niiden olevan rappuset Taivaaseen ja illalla sainkin tehtyä työni ja lopuksi sanoin:
- " Se on täytetty".
Kiitin Herraa. Luulin siinä risti kasassa olevan 100 ristiä, mutta niitä olikin 101 ja jostain syystä, en tiedä miksi, koin että minun tuli tehdä 3 lisää, joten lopuksi niitä oli 104 ristiä.
Nyt täytyy alkaa taas keräämään materiaalia, ja valmistamaan sitä mukaa noita ristejä, sillä kuka tietää, koska niitä taas tarvitsen ... jakoon.
Nuo ristit puhuivat omaa kieltään niitä tehdessäni. Jokainen oli erilainen, niin kuin me ihmisetkin, koska kankaat oli kierrätys kankaita, pienistä paloista tehtyjä.
Jotkut oliva värikkäitä jotkut harmaita ja vaisuja. Jotkut kangeita käännettäviksi ja jotkut antoivat myöden helposti, aivan kuin me ihmiset, eri luonteinemme.
Myös tuo Sananpaikka kertoo tuosta kankaiden jaosta, joita Jeesuksella oli yllään. Sitä minäkin nyt teen ja aina lopuksi tulee nuo Sanat - Se on täytetty!


23. Kun sotamiehet olivat ristiinnaulinneet Jeesuksen, ottivat he hänen vaatteensa ja jakoivat ne neljään osaan, kullekin sotamiehelle osansa, sekä ihokkaan. Mutta ihokas oli saumaton, kauttaaltaan ylhäältä asti kudottu.
24. Sentähden he sanoivat toisillensa: "Älkäämme leikatko sitä rikki, vaan heittäkäämme siitä arpaa, kenen se on oleva"; että tämä kirjoitus kävisi toteen: "He jakoivat keskenänsä minun vaatteeni ja heittivät minun puvustani arpaa". Ja sotamiehet tekivät niin.
25. Mutta Jeesuksen ristin ääressä seisoivat hänen äitinsä ja hänen äitinsä sisar ja Maria, Kloopaan vaimo, ja Maria Magdaleena.
26. Kun Jeesus näki äitinsä ja sen opetuslapsen, jota hän rakasti, seisovan siinä vieressä, sanoi hän äidillensä: "Vaimo, katso, poikasi!"
27. Sitten hän sanoi opetuslapselle: "Katso, äitisi!" Ja siitä hetkestä opetuslapsi otti hänet kotiinsa.
28. Sen jälkeen, kun Jeesus tiesi, että kaikki jo oli täytetty, sanoi hän, että kirjoitus kävisi toteen: "Minun on jano".
29. Siinä oli astia, hapanviiniä täynnä; niin he täyttivät sillä hapanviinillä sienen ja panivat sen isoppikorren päähän ja ojensivat sen hänen suunsa eteen.
30. Kun nyt Jeesus oli ottanut hapanviinin, sanoi hän: "Se on täytetty", ja kallisti päänsä ja antoi henkensä.
Joh.19.
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

PS:
Minä sain tänään nähdä rukoushetkelläni sanoja ja niitä yritin tavata, mutta huonolla menestyksellä, teksti meni nopeaan, mutta jotain sain:
... ...., Jumalan olemus. ( tai sitten se oli oletus, mutta olemus sopii paremmin Jumalaan) Näin myös tumman vihreän jalokiven, joka oli sydämen muotoinen.
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

LUE LISÄÄ : http://raamattuajassamme.fi/jumalan-ole ... inaisuudet
Jumala on…

Yksi

– On vain yksi Jumala eikä ketään muuta hänen kaltaistaan / 5 Moos 6:4 ja 1 Kor 8:4-6

Persoona

– Jumalalla on tietoisuus, äly, tahto, tunteet, päätöksentekokyky, tietyt piirteet / läpi Raamatun

Kolmiyhteinen

– Jumala on Isä ja Poika ja Pyhä Henki; hän on monitahoinen olento / 2 Kor 13:13

Henki

– Jumala ei ole luotua materiaa vaan jotain aivan muuta / Joh 4:24

Näkymätön

– Jumala on Henki eikä häntä voi nähdä fyysisillä aisteilla / 1 Tim 6:16

Itsessään olemassa oleva ja riippumaton

– Jumala ei tarvitse mitään itsensä ulkopuolista olemassaoloonsa ja elämäänsä / Joh 5:26

Elävä ja elämä

– Jumala ei ole olemattomuutta eikä passiivinen vaan elävä ja elämän lähde / Jer 10:10 ja Joh 5:26

Ikuinen

– Jumala on riippumaton ajasta, jonka hän on luonut tämän maailman yhdeksi ulottuvuudeksi / Ps 90:2

Ääretön suhteessa paikkaan

– Mikään luotu ei rajoita Jumalan olemassaolon ”tilaa” / Job 11:7-9

Kaikkialla läsnäoleva

– Jumala voi olla läsnä kaikkialla luomakunnassaan; silti hän on erillinen luodusta, vaikka hän on läsnä sen keskellä / Ps 139:7-12

Kaikkitietävä

– Jumala tietää kaikesta kaiken (omasta itsestään ja luomakunnasta); mikään ei ole hänelle salattua / Ps 139:1-6

Kaikkivaltias

– Jumala on luonut kaiken; maailmankaikkeus on hänen käsissään; hän voi tehdä sen suhteen mitä hän ikinä tahtoo / Jer 32:17 ja Matt 19:26

Täydellinen ja virheetön

– Jumala on täydellinen kaikessa siinä, mitä hän on / 5 Moos 32:4 ja Matt 5:48

Muuttumaton

– Jumala pysyy samanlaisena; hän ei muutu, etenkään ihmisten toiveiden ja ajatusten mukaan / Mal 3:6 ja Hepr 13:18





Jumalan moraalisia piirteitä



Jumala on…

Pyhä

– Jumala on moraalisesti ehdottoman puhdas, täydellinen, moitteeton, kaikesta pahasta erottautunut / Ilm 4:8

Vanhurskas

– Jumala on kaikissa teoissaan täydellisen oikeamielinen, oikeudenmukainen ja uskollinen / Jer 23:6

Totuus

– Jumala on syvin Totuus; hän on kaiken totuuden lähde ja perusta; hänessä ei ole mitään epärehellisyyttä, valhetta eikä vääryyttä / Joh 3:33

Hyvä

– Jumala on absoluuttisen hyvä; hän tahtoo aina hyvää ja sitä, mikä on oikeaa; Jumalan tuomiotkaan eivät kumoa hyvyyttä, sillä oikeudenmukaisuus vaalii hyvyyttä / Mark 10:18

Rakkaus

– Jumala on täydellinen rakkaus, joka on tahtorakkautta, käytännöllistä, sitoutunutta, päämäärätietoista, uhrautuvaa, anteeksiantavaa ja pelastavaa.
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4795
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen Sinetti, kiitos tietopaketista!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva

LUE LISÄÄ : https://sinettisormus.blogspot.com/2019 ... okous.html
MATTI WENDELIN - KOTIKOKOUS


Sain eilen, uskovan ystäväni kanssa, eli La.7.9.2019. olla kuulemassa Matti Wendeliä kotikokouksessa, Hollolassa. Matti on vahva lähetyssaarnaaja ja JUMALA PUHUI VAHVASTI tuon iltapäivän aikana.
Ymmärsin nyt vielä paljon vahvemmin, elää Jumalan tahdon mukaan. Minulle avautui Jumalalta hyvin tärkeitä asioita tämän iltapäivän ja illan aikana. Ymmärsin, kuinka asiat alkavat vain kasvaa, kun tekee niitä Jumalan tahdossa, eikä hötkyile omineen. Siitä minulle todisti myös tuo työ, kun suostuin tekemään noita "se on täytetty " ristejä, sillä tiesinhän että se oli Jumalan tahdon mukaista. Mietin, olisiko minusta siihen, mutta luotin siihen näkyyn jonka Herra niistä risteistä oli antanut. Nyt ymmärsin, että olin tehnyt oikein. Ja sain ne toimitettua eteenpäin ennätysajassa, ennen kotikokousta. Olinhan pyytänyt siihen Herralta yliluonnolista apua ja Hän itse oli minua siinä työssä auttamassa.
Matti rukoili puolestani, kysyen mitä halusin rukoiltavan ja pyysin että Jumalan tahdon mukaisuus lisääntyisi vahvasti elämässäni ja tietenkin terveyttä. Pyhä Henki toimi vahvasti ja menin 2 x lattiaan ja siellä kiitin Jeesusta ja päässä pyöri hyvällä tavalla. :)
Pidän kruunustani kiinni ja oli se minkä kokoinen tahansa, kun joskus pääsen Taivaan kotiin, tiedän, että olen toiminut Jumalan tahdossa.
Halleluja!!! Kiitos Jeesus Kristus!!!


Matti Wendelin; Elia ja Elisa : https://www.youtube.com/watch?v=pzddn-f5AZw
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Monasti tuntuu, ettei minusta ole siihen, en minä osaa, ei minulla ole kaikki tuntuu mahdottomalta, mutta kun kaikesta huolimatta uskaltautuu tekemään, Jumalan tahdossa, ihmeitä tapahtuu.Olinhan pyytänyt siihen Herralta yliluonnolista apua ja Hän itse oli minua siinä työssä auttamassa. Näin kasvamme ja tulemme rohkeiksi Herrassa ja myös tehtävämme alkavat suureta Jumalan toimesta.
Koin Matin puheen täsmä puheeksi itselleni, kaikkeen siihen mitä oli viimepäivinä tapahtunut.
Loppu ilta meni aivan kuin olisin ollut Jumalan hoitopöydällä.
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Niin, ... unohdinpa kertoa, että tänään, aamulla Herran läsnäolossa sain 2 kuvaa.
Ensin näin kun 3 miestä, ruutupaidoissaan soitti torvia ja kohta nuo torvet muuttuivat kuin pitkiksi pasuunoiksi, joissa oli monta jatko kohtaa, ehkä seitsemänkin.

Toisessa kuvassa näin Jumalan palavaa tulta! Pyhän Hengen tulta, joka roihusi isoin liekein. Kiitos Jeesus!
Tuula1

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Otan nyt virkavapaata omasta työstä. en vain yksinkertaisesti jaksa tuota mieletöntä työnlisäämistä hoitajien harteille. Vaihdan muutamaksi kuukaudeksi työpaikkaa. Rukoilkaa, että Herra antaisi minulle näyn, mitä minä alan tekemään. Menenkö takaisin keväällä omaan työhön vai siirrynkö Jumalan valtakunnan työhön vai mitä teen? Kiitos,jos jaksatte muistaa. niin ja minulle asennetaan muuten EKG laite nyt huomenna ja se vuorokauden mittaa minun sydämen toimintaa, eli toisinsanoen tehdään rasituskoe. ja kun minulla on huomenna myös se työpaikka haastattelu niin että se kone ei pitäisi kauheaa ääntä siellä haastattelussa. :lol:
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rukoilen sinulle että Herra tuo sinulle jotain eteen, mikä on Hänen työtään. Ole avoin siinä, mitä eteesi tulee ja mieti onko tämä Jumalan tahdon omaista. Vaikka tuntuisi ettei sinusta ole tai on jotain muita esteitä, jotka tuntuvat mahdottomilta, tartu silti kiinni siihen minkä koet, että Jumala on tuonut eteesi. Tee Hänen tahtonsa ja huomaat että työsi Hänelle alkaa kasvaa, sitä mukaan kun itse otat uskon askeleita Hänen tahdossaan.
Tätä sinulle rukoilen. Saat kokea ihmeitä. Ole rohkea ja rukoile että Hänen tahtonsa saa lisääntyä elämässäsi.
Vastaa Viestiin