Ihmisten täytyy tietää että Jeesus vapauttaa!

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Ihmisten täytyy tietää että Jeesus vapauttaa!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Haluan todistaa Herran Jeesuksen uskollisuudestani minulle joka jouduin niin kauas Hänestä Vapahtajasta Jeesuksesta. Elämäni murtui jo lapsena. Minusta tuli homoseksuaali 20 vuodeksi . Etsin apua en sitä saanut mutta Jeesus kohtasi minua ihmeellisellä tavalla Hän jeesus Vapahtaja otti pois kaiken homoseksuaalisen synnin. Minun tunteeni on muuttunut täydellisesti. Elämä oli hyvin yksinäistä ja yritin täyttää sitä lukmattomilla suhteilla. Yksinäisyys oli aivan kauheaa. Juoppous tuli mukaan. Nyt olen ollut vapaa 2 vuotta . Pääsin myös vapaaksi alkoholista. Jeesus teke ihmeitä minä saan siitä kirjoíttaa että Jeesuksen teot nykyajassa tulisivat ihmisten tietoon. Haluan sanoa homoille että Jeesus antaa paljon parempaa. Jeesus tietää kaiken tylsyyden sekä sotkun mitä homous aiheuttaa. Tule Jeesuksen luo hän haluaa antaa sinulle todellisen elämän joka on hänen Pojassaan Jeesuksessa. Ilo mikä virtailee Hänestä on mitä ihaninta. Älä etsi apua ihmisiltä vaan pyydä Jeesusta elämääsi hän vielä kaiken muuttaa voi.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Ihmisten täytyy tietää että Jeesus vapauttaa!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos katso7 veli tästä vahvasta todistuksesta! Kiitos! Olen saanut olla mukana seuraamassa tuota tuskaista kulkuasi ja kasvusi uskosi tiellä ja saanut nähdä kuinka Jeesus Kristus,, ei kukaan muu ... , on tehnyt sinusta vahvan uskossasi ja ilolla seuraan, mihin Hän sinua johdattaa?
Kiitos Jeesus tästä veljestä ja uskon ja näen, että paamatissa saamme nähdä vielä saman ... niin moni elementti on samaa, kuin tässä todistuksessa.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4764
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Ihmisten täytyy tietää että Jeesus vapauttaa!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Herra on tehnyt sinussa Katso7 todellisen ihmeen, ylistetty olkoon Herramme Jeesus! Tämä on se mistä maallinen maailma voi lukea lehdistä, mutta ei usko, jollei ole henkilökohtaista todistusta. Siksi todistuksesi on äärimmäisen tärkeä!

Minä kiitän sinua siitä, että olen tehty ylen ihmeellisesti; ihmeelliset ovat sinun tekosi, sen minun sieluni kyllä tietää. Ps. 139:14
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Ihmisten täytyy tietää että Jeesus vapauttaa!

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Amen! Kiitos ja kunnia Herrallemme Jeesukselle. Kiitos todistuksestasi Katso7. On niin ilo seurata, miten voimallisesti Henki sinussa jo vaikuttaa!
Vastaa Viestiin