Jokainen elämämme päivä todistaa...

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Jokainen elämämme päivä todistaa...

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Todistaa että me Jeesuksen omat olemme voittaneet Karitsan veren kautta. Se on julistus henkivalloille ja maailman ihmisille että HERRAMME ELÄÄ!
Meidän Jumalallamme on kaikki langat käsissään.
Matteus 10:30 Ovatpa teidän päänne hiuksetkin kaikki luetut.
Siis miksi pelkäismme Isämme on kirjoittanut nimemme kättensä hipiään ja TAIVAALLISEEN KIRJAAN!

Jes 49:16 Katso KÄTTENI HIPIÄÄN olen minä sinut piirtänyt sinun muurisi ovat aina minun edessäni

Ilm 12:11 Ja he ovat voittaneet hänet KARITSAN VEREN kautta ja todistuksensa sanan kautta eivätkä ole henkeänsä rakastaneet vaan olleet alttiit kuolemaan asti
1 Piet 3:1 ...että nekin jotka eivät ole sanalle kuuliaisia vaimojen vaelluksen kautta SANOITTAKIN voitettaisiin
1 Joh 4:4 Lapsukaiset te olette Jumalasta ja olette voittaneet heidät sillä hän joka teissä on on SUUREMPI kuin se joka on maailmassa
5:4 sillä kaikki mikä on syntynyt Jumalasta voittaa maailman ja tämä on se voitto joka on maailman voittanut MEIDÄN USKOMME
Luukas 7:50 Mutta hän sanoi naiselle: Sinun uskosi on sinut pelastanut mene rauhaan

Kiitos elävä Jumala että elämämme on kätkettynä kaiken luojassa Jeesuksessa Kristuksessa. Kiitos ettei mikään voi riistää meitä
sinun iankaikkisilta käsivarsiltasi. Kiitos että saamme ylistää Golgatan voittoa jossa kaikki pahan valta murrettiin ja voittettiin. Anna meille viisautta ja leovollista mieltä odotottaessamme todellista kotiamme taivaallista Jerusalemia. Kiitos että olet valmistanut meille asunnon. Kiitos jokaisesta elämämme päivästä. Siunaa kaikkia ystäviämme ja vihollisiamme. Anna valosi Kristus heille loistaa. Kiitos että se joka uskoo ei pakene läsnäolosi kirk´kautta
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jokainen elämämme päivä todistaa...

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, kiitos Herra, että olet meidän kanssamme. Tule, hae meidät Kotiin, että saisimme olla Sinun kanssasi aina ja aiankaikkisesti. Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Maaret

Re: Jokainen elämämme päivä todistaa...

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Kokemus tästä päivästä:
Nistien , juoppojen ja köyhien tilaisuudessa tuli vakava saarna pelkästään mannalappuja nostamalla.

"Herran päivänä alkuaineet kuumuudesta sulavat ja kaikki mitä maassa on , palaa."
"Ei huorintekijät ei varkaat peri Jumalan valtakuntaa."
"Niin runneltu oli hänen muotonsa."
"Jumalaton ei saa hallita vanhurskaan arpaosaa."
-- suoraa puhetta tuomiosta ja siitä kuka pelastaa, lienee enää vähän aikaa tehdä ratkaisu. Ihmiset saavat monessa paikassa ja monella tapaa kuulla pelastuksesta ja tuomiosta, kun loppu tulee he eivät voi sanoa ettei kukaan kertonut.
Pi_O

Re: Jokainen elämämme päivä todistaa...

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Niin, meidän tehtävä ei ole jankuttaa Sanaa vaan viedä evankeliumia eteenpäin.
Jos Sanaa ei oteta vastaan niin meitä on kehotettu kääntymään pois.

Vain Jumala voi avata ihmisen sydämen vastaanottamaan oikean Sanan.
Ihminen ei siihen pysty, vaikka olisi miten karismaattinen sanaseppo hyvänsä.
Sinettisormus

Re: Jokainen elämämme päivä todistaa...

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Totisesti, me olemme kaikki yhtäarvokkaita Jumalan edessä.
Äskettäin eräs harmitteli, kun ei saa todistuksia, joita saisi jakaa. Ei vain Raamatun sanoin, vaan todistuksia, joita Jumala antaa elämään.
Lohdutin häntä, että kaikella on aikansa ja tuo todistus on vielä tuleva, kunhan ja jaksaa uskoa ja odottaa.
Mutta tärkeintä on ymmärtää, ettei väheksy itseään, sillä me itse, olemme Jumalan suuri IHME ja TODISTUS.
Yksikään meistä, ei ole tänne omissa voimissaan syntynyt, vaan me kaikki olemme Jumalan suuri luomisihme.
Hänellä on meille kaikille oma erityinen suunnitelma ja siksi emme saa verrta itseä toisiin. Tehtävät, jotka Jumalalta tulee, on kaikki aivan yhtä arvokkaita. Ne toteutuu meidän kasvun myötä uskossa, joillakin se kestää pitempään ja joidenkin koulutus on nopeampaa, mutta yhtäkaikki, saamme kuitenkin kasvaa loppuun asti.
Jumala tunsi meidät jo ennen syntymäämme, jo äitimme kohdussa. Siksi Psalmi 139, niin kauniisti meitä tästä kaikesta muistuttaa, sen äärellä olen niin usein itkenyt. Se on meille lohdutuksen Sanoja, joihin aika ajoin on hyvä uppoutua, Herran kanssa, Hänen läsnäoloonsa.
Ja todellakin, jokainen uusi päivä Hänen kanssaan on valtavaa ihmettä ja todistusta. Hän saa sen kaiken aikaan armossaan meitä kohtaan.

PSALMIT 139
1. Veisuunjohtajalle; Daavidin virsi. Herra, sinä tutkit minua ja tunnet
minut.
2. Istunpa minä tahi nousen, sinä sen tiedät; sinä ymmärrät minun ajatukseni kaukaa.
3. Käynpä tahi makaan, sinä sen havaitset, ja kaikki minun tieni ovat sinulle tutut.
4. Sillä, katso, ei ole sanaa minun kielelläni, jota sinä, Herra, et täysin tunne.
5. Sinä olet saartanut minut edestä ja takaa ja laskenut kätesi minun päälleni.
6. Senkaltainen tieto on minulle ylen ihmeellinen, ylen korkea käsittääkseni sen.
7. Minne minä voisin mennä, kussa ei sinun Henkesi olisi, minne paeta sinun kasvojesi edestä?
8. Jos minä taivaaseen nousisin, niin sinä olet siellä; jos minä tuonelaan vuoteeni tekisin, niin katso, sinä olet siellä.
9. Jos minä kohoaisin aamuruskon siivillä ja asettuisin asumaan meren ääriin,
10. sielläkin sinun kätesi minua taluttaisi, sinun oikea kätesi tarttuisi minuun.
11. Ja jos minä sanoisin: "Peittäköön minut pimeys, ja valkeus minun ympärilläni tulkoon yöksi",
12. niin ei pimeyskään olisi sinulle pimeä: yö valaisisi niinkuin päivä, pimeys olisi niinkuin valkeus.
13. Sillä sinä olet luonut minun munaskuuni, sinä kudoit minut kokoon äitini kohdussa.
14. Minä kiitän sinua siitä, että olen tehty ylen ihmeellisesti; ihmeelliset ovat sinun tekosi, sen minun sieluni kyllä tietää.
15. Minun luuni eivät olleet sinulta salatut, kun minut salassa valmistettiin, kun minut taiten tehtiin maan syvyyksissä.
16. Sinun silmäsi näkivät minut jo idussani. Minun päiväni olivat määrätyt ja kirjoitetut kaikki sinun kirjaasi, ennenkuin ainoakaan niistä oli tullut.
17. Mutta kuinka kalliit ovat minulle sinun ajatuksesi, Jumala, kuinka suuri on niitten luku!
18. Jos minä tahtoisin ne lukea, olisi niitä enemmän kuin hiekan jyväsiä. - Minä herään ja olen vielä sinun tykönäsi.
19. Jumala, jospa sinä surmaisit jumalattomat! Ja te murhamiehet, väistykää minusta pois!
20. Sillä he puhuvat sinusta petollisesti ja lausuvat turhaan sinun nimesi - nuo sinun vihollisesi.
21. Herra, enkö minä vihaisi niitä, jotka sinua vihaavat, enkö inhoaisi niitä, jotka sinua vastustavat?
22. Kaikella vihalla minä heitä vihaan, he ovat minun omia vihollisiani.
23. Tutki minua, Jumala, ja tunne minun sydämeni, koettele minua ja tunne minun ajatukseni.
24. Ja katso: jos minun tieni on vaivaan vievä, niin johdata minut iankaikkiselle tielle.
Sinettisormus

Re: Jokainen elämämme päivä todistaa...

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

547Joka aamu on armo uus
https://www.youtube.com/watch?v=WuaIskP1mSg

Oscar Ahnfelt 1874


1.
Joka aamu on armo uus,
miksi huolta siis kantaa!
Varjot väistyy ja vajavuus,
Jeesus voimansa antaa.
Kiitos Herran, hän auttaa tiellä,
meidän kanssamme nyt ja aina on,
täällä suo Isän suosion,
rauhan luonansa siellä.

2.
Joka aamu on armo uus,
huolet voimme siis heittää.
Rangaistuksenkaan ankaruus
ei voi armoa peittää.
Herran hoidosta kiittäkäämme,
kun hän taivasta varten kasvattaa,
murheen allakin armahtaa,
hänen turviinsa jäämme.

3.
Kaikki entinen katoaa,
itkun, riemunkin aiheet,
moni arvoitus ratkeaa,
uudet alkavat vaiheet.
Kohta koittaa jo päivä Herran,
se on hänellä yksin tiedossaan.
Siksi kiitosta veisaamaan,
hänen voitto on kerran!
Maaret

Re: Jokainen elämämme päivä todistaa...

Viesti Kirjoittaja Maaret »

"Äskettäin eräs harmitteli, kun ei saa todistuksia, joita saisi jakaa. Ei vain Raamatun sanoin, vaan todistuksia, joita Jumala antaa elämään.
Lohdutin häntä, että kaikella on aikansa ja tuo todistus on vielä tuleva, kunhan ja jaksaa uskoa ja odottaa.
Mutta tärkeintä on ymmärtää, ettei väheksy itseään, sillä me itse, olemme Jumalan suuri IHME ja TODISTUS."

Yritin kirjoittaa oman kommenttini juuri tuohon asiaan liittyen. Kun olimme koolla, kurjat, kukin päästi suustaan mitä sattuu. Rukoilin Jumalaa armahtamaan tätä kurjaa joukkoa. Jopa tilanteen vetäjä sanoi "emme tarvitse henkeä vaan rahaa". Kauhistuin vielä enemmän.
No, tuo mannalappujen saarna osoitti juuri sen että me emme tee mitään vaan Jumala itse saarnaa ja tekee sen todistuksen jonka näemme elämässämme ympärillämme.

Tämän ketjun otsikko ei siis pelkästään tarkoita, että meidän täytyy saada aikaan se todistus joka näkyy elämässämme. EI. Vaan kaikki mitä itse näemme elämässä ympärillämme todistaa Jumalasta ja Hänen hyvyydestään ja armostaan, teoistaan.
En tiedä näkikö kukaan muu tuon "mannalappusaarnan" hirmuisuutta ja vakavuutta mutta minulle se todisti että Jumala saarnaa vaikka kukaan meistä ei osaisi mitään.
Maaret

Re: Jokainen elämämme päivä todistaa...

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Selvisin hengissä liikenteessä, kiitos Jeesus!

Miten 5000 hengen kylässä voi olla niin paljon liikenteessä tappajia? Joillekin on täysin mahdoton ajatella hidastaa jos uhkaa törmäys. Onkohan niillä edes jarruja olemassakaan?
Ihmisten ilmoille meno on aina niin stressaavaa, kuin hengissä selviämistaistelu. Ehkä siksi en oikeasti kaipaa kenenkään seuraa. Ihmiset ovat kuin miekanterät, aina vaarallisia tai valehtelijoita.
Vastaa Viestiin