Voiteli öljyllä Jeesuksen jalat

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Voiteli öljyllä Jeesuksen jalat

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tällainen tuli tänään sanomaksi:

Kun syntinen nainen tuli Jeesuksen luo ja pesi tämän jalat, kuivasi ne hiuksillaan ja voiteli kalliilla öljyllä, niin opetuslapset kauhistelivat kun kallis öljy meni Jeesuksen jalkoihin, aivan kuin hukkaan heitetty. Sillähän olisi saanut myytäessä paljon rahaa, jotka olisivat voitu jakaa köyhille.
Jeesus nuhteli opetuslapsia sanomalla että minut teillä on vain vähän aikaa, miksi te ette anna naisen tehdä minulle hyvää.

Sama tänään: Meillä ei ole ehkä huomenna tuttua lähimmäistämme joka elää niukasti ja vaatimattomasti. Me annamme tuntemattomille paljon mieluummin kuin sille jota meidän tulisi eniten rakastaa. Me emme osaa huolehtia omistamme, lähipiirissä olevista ihmisistä, vaan annamme kaiken maailman keräyksiin rahaa, josta siitä vain osa päätyy todelliseen hätään ja ystävämme elää hiljaa puutteessa, joka tarvitsisi kipeästi sinun apuasi.
Sinettisormus

Re: Voiteli öljyllä Jeesuksen jalat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Totta puhut Jarmo ja täkeää Sanomaa olet saanut tähän päivään! Niin totta!
Pigeon
Viestit: 888
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Voiteli öljyllä Jeesuksen jalat

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Osui ja upposi!
Parannuksen paikka, kiitos Jarmo, tärkeää asiaa toit!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4803
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Voiteli öljyllä Jeesuksen jalat

Viesti Kirjoittaja Eero »

Olen samaa mieltä, tärkeää asiaa tässä nykymaailmassa, jossa jopa auttaminen on tuotteistettu ja silti todellisessä hädässä olevat jäävät pulaan, vaikka pienelläkin teolla olisi suuri merkitys.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
sisar

Re: Voiteli öljyllä Jeesuksen jalat

Viesti Kirjoittaja sisar »

On helpompi auttaa niitä, jotka ovat kaukana.
Kipu ja hätä ei pääse samalla tavalla koskettamaan, ei tule "iholle", kuin silloin jos pysähtyisi sen väsyneen/riutuneen/tmv. naapurin kohdalle ja kysyisi, että voinko auttaa/tarvitsetko apua.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Voiteli öljyllä Jeesuksen jalat

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen! Sain siis sanan koska te ymmärsitte sen näin hyvin. Sana tuli kun ensin minulle näytettiin ikäänkuin kuvana silmiseni edessä tuo nainen joka voiteli Jeesuksen jalat ja sitten se TUNNE, kun näin opetuslasten katseet kun kallisarvoinen pullo kaadettiin Jeesuksen jaloille. Aine joka oli tarkoitettu käytettäväksi pikkuhiljaa päähän ja sillee... No mutta olennaisin ymmärrys mulle annettiin kun sain käsittää sen tuota kautta, että Jeesus = se minkä teet yhdelle minun vähimmistäni, sen olet tehnyt minulle ja tämä käänteisesti siten että hetkinen, Jeesus on se johon opetuslapset ajattelevat heti että HÄN on MESSIAS, ei Hän mitään tarvitse, menee hukkaan.
Vastaa Viestiin