Omia kokemuksia levossa 2

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänään kun heräsin ja olin Herran kanssa rukouksessa ja keskustelussa ja kuunnellen Häntä, näin kuvan meidän postilaatikolta, jossa oli harmaa farmari auto, mitä lie tarkoitti, vaiko yhtään mitään? Jää nähtäväksi ...
Mietin, josko tämä on viesti minulle, että kohta tulee "postissa" jokin hengellinen viesti/ kutsu ja tuo auto oli odottamassa, sitä lähtöä, johon tuo kutsu kehoittaa ...

Kuva

Auto on suunnilleen tuon näköinen ... :roll:
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom!
Tänään aamusta, näin unta, jossa touhuilin kotona. Olin laittanut petivaatteita tuulettumaan ulkona olevalle sohvalle. Kun menin katsomaan niitä, näin sohvalla nukkumassa miehen. Kävin sanomassa sisällä olevalle ystävälleni:
-"tule sinäkin katsomaan .. näenkö oikein?"
Hän tuli ja näki saman, mutta nyt siellä näkyi 3 ihmistä. Yksi vaalea ihoinen mies ja 2 tummaa, mies ja nainen. Siinä he nukkuivat samalla sohvalla. Päätin että nukkukoot nyt, kun jo siihen olivat kerinneet mennä. Kun sitten heräsivät, mietin hetken, pitäisikö minun tarjota heille syotävää ja lopulta sitä heiltä kysyin:
-" Onko teidän nälkä ... ei minulla kummoista ole tarjota, mutta jotain voisin katsoa."
He kertoivat ettei olleet syöneet pitkään aikaan ja minä lähdin laittamaan heille syötävää, siitä vähäisestä, mitä minulla oli. Mieheni tuli vierelleni kysyvä ilme kasvoillaan:
-" Ei millään pahalla, mutta oletko ajatellut ..."
Vastasin hänelle heti ennen kuin sai edes sanottua sanottavaansa loppuun:
- "Olen miettinyt ja ajattelin heti toisin päin, että mitä jos nuo lepoa ja ruokaa tarvitsevat olisimme me, itse .."
Mieheni hiljeni ja minä jatkoin syötävän laittamista ... siihen uni loppui.

Kuva

Mietin tuota ja näin siinä Sanoman, josta Herra on puhunut kauttani niin monasti ja siitä Hän haluaa muistuttaa tänäänkin meitä:

31. Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
32. Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
33. Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
34. Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
35. Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
36. minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
37. Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
38. Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
39. Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
40. Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
41. Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
42. Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
43. minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
44. Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
45. Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
46. Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

Siunaten teitä
sinetti

https://sinettisormus.blogspot.com/2018 ... armon.html
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Asiakas, Päivi nimeltään, kerto tänään, et sen korvis on vaikkua ja pitää mennä terveyskeskukseen. No, jännittää tietysti. Illalla kun kävi nukkumaan, rukoili Jeesukselle kaikki murheensa. Korva asian ja paljon muuta ja ilmeiseti oli kertonut pelkonsa että Suomeen tulee ydinsota. Sitten nukahti ja oli nähnyt unta Enkelistä jolla oli pitkät hiukset ja ne oli letillä ja kauniit isot valkoiset siivet. Tuo enkeli oli vanha nainen ja oli nähnyt ennenkin tämän unissa. Tiesi että oli hänen suojelusenkeli. Jeesus seisoi takana, yllään valkoinen puku ja hiukset kimalteli kultaisen kruunun alla. Nämä sanoivat Päiville joka rukousaiheen kohdalla: älä pelkää, älä itke.
Sinun korvat tulee kuntoon, elät vanhaksi ja sinulle tulee hyvä vanhuus, eikä Suomeen tule ydin sotaa, älä pelkää, älä itke, olet turvassa."
Sitten Päivi sanoi vielä että hänellä on psalmi joka on hyvin tärkeä , Psalmi 121.
Luin kun pääsin kotiin ja todella ihana on.
Päivi sai oikean lohdutus unen jossa kerrotaan että hänestä pidetään huolta. Enkeli kertoi myös Eijasta ja Pekasta ettei heilläkään ole hätää vaan ovat taivaassa ja heillä on hyvä olla.
Eikö ollut ihana uni. Lohdutus meillekkin. Jeesus yllätti näin minut, Päivin kautta.
Päivi on ihana Jumalan oma silmäterä, Jumalan lapsi. Päivi sanoi että ei halua näitä kaikille kertoa mutta minulle useasti kertoo ja mielelläni kuuntelen kun itsekkin näen kaikkea ja uskon niihin.

Ps. Aamulla kun heräsin, rukoilin että Jeesus yllättäisi minut iloisesti tänään työssäni, jotenkin hengellisesti ja tuo yllätys tuli Päivin kautta.
Kiitos Jeesus.

Kuva
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

PSALMIT 121
1. Matkalaulu. Minä nostan silmäni vuoria kohti: mistä tulee minulle
apu?
2. Apu minulle tulee Herralta, joka on tehnyt taivaan ja maan.
3. Hän ei salli sinun jalkasi horjua, sinun varjelijasi ei torku.
4. Katso, hän, joka Israelia varjelee, ei torku eikä nuku.
5. Herra on sinun varjelijasi, Herra on suojaava varjosi sinun oikealla puolellasi.
6. Ei polta sinua aurinko päivällä, eikä kuu yöllä.
7. Herra varjelee sinut kaikesta pahasta, hän varjelee sinun sielusi.
8. Herra varjelee sinun lähtemisesi ja tulemisesi, nyt ja iankaikkisesti.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2203
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Oli hieno todistus Päiviltä.

Minkä ikäinen tuo Päivi on ?
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... jotain 56 v? Saa usein näitä unia ja kertoo niistä minulle ... Hän ei ole varsinaisesti vammainen, vaan mielenterveys "potilas"/asiakas ... älyllisesti ei kovin korkealla, mutta niin valoinen ja iloinen ihminen. Näissä nöyrissä ja heikoissa, Kristus näkyy niin kauniina, jos heille vain on suotu uskoa.
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänään, kun heräsin ja olin jo rukoillut, näin hieman himmeän kuvan ja siinä oli kaunis risti, jossa oli jokin pyöreä kirkas lasi tai kivi, keskellä ristiä. Olin tekemässä ylönousua vuoteellani, kun näin uudelleen tuon saman ristin ja nyt tuossa kirkaassa lasissa/kivessä, näkyi kuva, jossa Jeesus piteli lasta sylissään.
Kiitos Jeesus Kristus! Kiitos että lohdutat ja kannat meitä. Sinun on kaikki Kunnia! KUNNIA ! KUNNIA! KUNNIA!

Kuva
https://digilander.libero.it/monast/giu ... ages/1.jpg
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Mietin ... huomenna, mitä todennäköisemmin, saan viimeiset tekstit nostettua arkistosta blogiini, siten olen saavuttanut nuo kaikki Herralata saadut sanomat tähän hetkeen, tähän aikaan. Mietin, mikä on sen tarkoitus? Joko on aika tullut ja pian lähdemme, vaiko vielä saan jakaa jotain uutta? Tätä olen jo pitkään miettinyt ja huomenna on tuo päivä, olen saattanut sen kaiken, kaikille näkyviin ....

Kuva
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
https://www.blogit.fi/ps/koruammattilai ... afiiri.jpg

Sain herätessäni kuvan, jossa oli kaunis kultainen sormus, sinisellä kivellä.
Kohta näytettiin uudelleen tuota kuvaa, mutta tuo kivi oli otettu pois, … sormus oli … ilman sinistä kiveä.
Mietin mitä tuo voisi tarkoittaa? Onko pian aika, että meidät Herran omat, otetaan pois. Mehän olemme kuin jalokivet …

Näin myös villielämiä jotka katselivat minua, seepra siinä etumaisena pyöritteli silmiään..

Kuva

Villieläimet

Raamatussa kehotetaan usein katsomaan mallia luomakunnasta. Messiaanisena aikana nyt vielä keskinäistä rauhaa häiritsevä sääntö "syö tai tule itse syödyksi" kumoutuu ja alkuperäinen tasapaino palautuu :
Katso: minä luon uutta. Nyt se puhkeaa esiin - ettekö huomaa? Minä teen tien autiomaahan ja joet kuivuuden keskelle. Villieläimetkin kunnioittavat minua, sakaalit ja strutsit, koska olen tuonut vedet autiomaahan ja joet kuivuuden keskelle antaakseni juotavaa kansalleni, valitulleni. . Kansa, jonka olen luonut itseäni varten, on ylistävä minua (Jes 43 : 19-21 )

Ps. Nyt on nostettu kaikki arkiston teksti blogiin, ja jos Luoja suo, Hän antakoon lisää jaettavaa. Tästä eteenpäin, tekstiä tulee sinne hitaammin, ei siis joka päivä, vaan sen mukaan mitä Herra sydämelleni sitä antaa ...


Kuva
http://pngimage.net/wp-content/uploads/ ... -png-1.png


SAFIIRI

Totuuden ja oikeuden jalokivi

Sininen safiiri on Daanin nimikkokivi. Daan-nimi merkitsee ”tuomari”. Isä Jaakob siunasi Daania sanomalla: ”Daan on ajava kansansa asiaa yhtenä Israelin heimoista”. Jesajan kirjassa (Jes. 54: 11) Uudesta Jerusalemista sanotaan: ”Minä lasken sinun perustuksesi safiireista”. Ilmestyskirjassa Uuden Jerusalemin muurit (Ilm. 21: 19) on kaunistettu kaikenlaisilla kalliilla kivillä: ensimmäisenä peruskivenä on jaspis, toisena safiiri, kolmantena kalsedoni... Safiiri kertoo myös, että Kristus on ylin tuomari ja ”Hänen valtaistuintaan kannattavat vanhurskaus ja oikeus” (Ps. 97: 2). Sama toistetaan Psalmissa 89: 15: ”Vanhurskaus ja oikeus ovat valtaistuimesi perustus, armo ja uskollisuus ovat sinun palvelijasi ”.

Pyydämme: ”Herra, auta meitä olemaan oikeudenmukaisia lähimmäisillemme. Ohjaa maailman kansoja ja valtoja niin, etteivät mahtavat itsekkyydessään riistäisi heikompia kansoja, heimoja tai rotuja ja ettei kukaan sen tähden joutuisi kärsimään nälkää, sortoa tai epäoikeudenmukaisuutta. ”Sinun on valtakunta ja voima ja kunnia, Tulkoon Sinun valtakuntasi ”(Mtt. 6: 10).

Olkaat Siunatut
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... mutta nyt tiedätte, että jos hiljenen ... kivi on poistettu sormuksesta.

Kuva
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... tänään on outo, mutta hyvin rauhallinen "fiilis"... mitä lie tarkoittaa. Sain tuotua näkyviin kaiken sen minkä tässä vuosien varrella olen arkistoinut tiedostooni. Tänään tuli myös blogissani 4000 katsanta kertaa täysi, tämän vuoden tammikullta alkaen, ehkä sekin on jokin merkki ... näin koen ja hiljaa odotan Jeesusta .. sydämessä on Rauha.



Kuva
http://www.glitters123.com/wp-content/u ... rength.gif
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Anteeksi, höpötin ehkä liikaa ..... :roll:
sisar

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja sisar »

Päin vastoin Sinetti. Mielenkiinnolla odotamme, varsinkin kun huomenna olet menossa siihen Pyhän Hengen iltaan :)
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tulkai Mukaan!!! :D
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2203
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Tuli vain mieleen, että jos kivi siksi on poistettu, että siihen voisi laittaa toisenlaisen, uuden kiven tilalle, ehkä eri värisen.

Eli, sisältö/tehtävä/aika muuttuisi/vaihtuisi ?
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos, AO. Tätä minäkin mietin. Ensin pelästyin, että mitä Herra on tekemässä? Sitten muistin, ettei Hän hylkää. Lapsivesi on tullut ja jokin uusi koittaa.
Tänään oli outoa, ettei minulla ollutkaan mitään jaettavaa blogiini eikä liioin tänne.
Nähtäväksi jää mikä on Herran suunnitelma ja tahto, sen mukaan haluan elää.
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minä olen

MINÄ OLEN SE MIKÄ MINÄ OLEN.
MINÄ OLEN JUMALA KAIKKIVALTIAS.
MINÄ OLEN MAAILMAN VALKEUS.
MINÄ OLEN ELÄMÄN LEIPÄ.
MINÄ OLEN TIE, TOTUUS JA ELÄMÄ.
MINÄ OLEN LAMMASTEN OVI.
MINÄ OLEN HYVÄ PAIMEN.
MINÄ OLEN VIINIPUU.
MINÄ OLEN ALFA JA OMEGA.

Kuva
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Vastaa Viestiin