Omia kokemuksia levossa 2

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom, tässä eilisiä kokous mietteitä ja kokemuksia:
Eilen, 15.6.2018.
Lähdin hyvän uskovan ystäväni kanssa Pirkko Vesavaaran kokoukseen. Olin rukoillut Herraa että Hän vahvana ilmestyisi paikalle ja avaisi minulle tätä tehtävääni Hänessä. Olin ollut pitkään jo hyvin väsynyt, sillä taistelu oli ollut kovaa ja samaa valittivat muutkin uskon sisaret ja veljet.
Ennen lähtöä sain yksityis viestin, jossa minua pyydettiin rukoilemaan ahdistuksen vuoksi ja tämä joka anoi, on minulle rakas uskon veli. Ja minä rukoilin ja kiivaana ajoin pois tuota ahdistusta ja väsymystä pois, niin tämän veljen kuin itseni yltä ja kaikkien kanssa sisarien yltä, sillä Jeesus Kristus on Herramme ja voittanut kuoleman! Tämä jo piristi hieman itseäni.
Sitten lähdimme tuonne kokoukseen ja Pirkko puhui kokoajan niitä asioita, jotka olivat minua ja monia vaivanneet viime päivät. Se oli hyvää Sanomaa ja tunsin Herran läsnäolon.
Sitten tuli rukousvuoro ja viimein Pirkko pääsi kohdalleni ja alkoi rukoilemaan:
- "Sinä olet siskoni ollut kovassa koulussa ja et ole aina luottanut itseesi ..Herra kouluttaa sinua ja vahvistaa uskoasi edelleen .. tulet olemaan kovassa koulussa edelleen .."
Kerroin Pirkolle että haluan pois tästä maailman oravanpyörästä, päästä irti siitä niinkuin Pirkko aikanaan jättäytyi pois maailman töistä ja alkoin tekemään täysin Jumalan työtä. Sitä minä haluan. Kerroin kuinka julistin netissä Jumalan sanomaa ja siellä on ollut työmaani ja siellä olen ollut kovassa koulussa.
Pirkko sanoi:
- " Mutta vaikka olet nettievankelista, Herra tulee antamaan sinulle muutakin evankeliointi tehtäviä ..."
Kerroin vielä hieman kotikokouksista jotka aloitin ja siellä myös saan tehdä Herran työtä.
Pirkko siunasi ja öljysi minut ja ohjasi erään tiimiläisen luokse minut, että voimme jatkaa rukousta.
Tämä tiimi sisko alkoi rukoilla ja puhua aivan samoista asioita kuin Pirkko ja minä oli aivan hämmästynyt. Kerroin hänelle asioita niinkuin Pirkolle ja vielä vähän enemmänkin.
Kerroin kuinka oli kuntouttavassa työtoiminnassa ja olin jäänyt väliinputoojaksi, joka huonon terveyden takia ei enää saa työtä mutta ei pääse eläkkeellekkään.
Halusin tuosta kaikesta irti ja tehdä työtä vain Jumalan valtakuntaan!
Tämä sisko sanoi, kuultuaan myös netti evankeliointini:
- " Sinä et tule olemaan väliin putooja, ehkä maailman silmin, mutta Jumalan työssä sitä et ole ... Jumala tulee olemaan sinun palkan maksajasi ja tulet tekemään evankeliointia enemmän kuin tuolla netissä ..."
Silloin kerroin hänelle kotikokouksistamme ja hän vastasi:
- "aivan .. ja se tulee laajenemaan!"
Kerroin heti tuohon että minulle on 2 x profetoitu tuota samaa, että rukoustoimintamme tulee laajenemaan ja minulle kerrottiin että se tietää minulle lisää Jumalan työtä. Tämä joka tuota aiemmin minulle profetoi on evankelista Jorma Tapanainen. Kysyin, tunsiko hän Jormaa?
Hän nyökkäsi hämmästyneenä:
- Aivan! Juuri noin.. tuota juuri tarkoitin .. tulet olemaan evankelista muuallakin kuin nettievankelistana.."
Hänkin siunasi ja öljysi minut ja olin valmis lähtemään tulevaan taistoon ja Herran koulutukseen, jonka tiedän kestävän koko elämän ja täällä maailmassa olon ajan ja niin kuin minulle sanottiin, olen ollut kovassa koulussa ja tulen olemaan sitä edelleen.
Tämä vahvisti sitä, että teen todella sitä mihin Herra on minut asettanut ja etenen Hänen suunnitelmiensa mukaisesti .. kunha vain saisin luottoni siihen, että minä siihen kaikkeen pystyn, mutta tiedän ja uskon että Herra auttaa tässäkin asiassa. Saan luottaa Häneen ja Hänen apuunsa.
Voin rukoilla:
- " Jeesus, enene Sinä minussa ja anna minun vähetä .."
Nyt olen ylen kiitollinen ja ylistävin mielin riemuitsen tästä kaikesta, Herrani, Jeesuksen Kristuksen edssä. Halleluja!
Amen.

Kuva
https://i069.radikal.ru/1211/82/d96266de3644.gif
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2202
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Kiitos Sinetti hienosta todistuksestasi ! Sait vahvistamalla vahvistetun rohkaisun ja tiedon sanat omasta tulevasta työsarastasi. :D
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen, AO!!!
Olen ollut yhtä KIITOSTA eilisen illan jälkeen. Tiedän, että edessäni oleva tie ei tule olemaan helppo, sellaista ei luvattu, mutta kaikessa siinä tulee Herra olemaan kanssani. Hän tulee minua vielä kovin kasvattamaan: " TÄSSÄ OLEN !"
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Avasin juuri Raamattuni pyytäen Sanaa ja voiko Hän ihanammin sitä antaa, tuon kaiken eilisen tapahtuneen jälkeen, kuin Sanalla, Korkea veisu 2.

KORKEA VEISU 2
1. "Minä olen Saaronin kukkanen, olen laaksojen lilja."

2. "Niinkuin lilja orjantappurain keskellä, niin on minun armaani neitosten keskellä."
3. "Niinkuin omenapuu metsäpuitten keskellä, niin on minun rakkaani nuorukaisten keskellä; minä halajan istua sen varjossa, ja sen hedelmä on minun suussani makea.
4. Hän on vienyt minut viinimajaan; rakkaus on hänen lippunsa minun ylläni.
5. Vahvistakaa minua rypälekakuilla, virvoittakaa minua omenilla, sillä minä olen rakkaudesta sairas."
6. Hänen vasen kätensä on minun pääni alla, ja hänen oikea kätensä halaa minua.
7. Minä vannotan teitä, te Jerusalemin tyttäret, gasellien tai kedon peurojen kautta: älkää herätelkö, älkää häiritkö rakkautta, ennenkuin se itse haluaa.
8. Kuule! Rakkaani tulee! Katso, tuolla hän tulee hyppien vuorilla, kiitäen kukkuloilla.
9. Rakkaani on gasellin kaltainen tai nuoren peuran. Katso, tuolla hän seisoo seinämme takana, katsellen ikkunasta sisään, kurkistellen ristikoista.
10. Rakkaani lausuu ja sanoo minulle: "Nouse, armaani, sinä kaunoiseni, ja tule.
11. Sillä katso, talvi on väistynyt, sateet ovat ohitse, ovat menneet menojaan.
12. Kukkaset ovat puhjenneet maahan, laulun aika on tullut, ja metsäkyyhkysen ääni kuuluu maassamme.
13. Viikunapuu tekee keväthedelmää, viiniköynnökset ovat kukassa ja tuoksuavat. Nouse, armaani, sinä kaunoiseni, ja tule.
14. Kyyhkyseni, joka piilet kallionkoloissa, vuorenpengermillä anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
15. Ottakaamme ketut kiinni, pienet ketut, jotka viinitarhoja turmelevat, sillä viinitarhamme ovat kukassa.
16. Rakkaani on minun, ja minä hänen - hänen, joka paimentaa liljojen keskellä.
17. Kunnes päivä viilenee ja varjot pakenevat, kiertele, rakkaani, kuin gaselli, kuin nuori peura tuoksuisilla vuorilla.
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Niin, tuli mieleeni vielä tämä, minkä Pirkko meille muisti ylimääräisenä kertoa, oli nimittäin tässä eräänä päivänä saanut Herralta kuuluvat tiedon sanat: "Kiire, kiire kiire!"
No, me Herran omat ymmärrämme tuon sanoman merkityksen! Siis Julistakaa, kaikin tavoin, on jo kiire!
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tässä asioita joita kyllä tunnistan myös itsessäni ... ;) Millainen on tyypillinen profeetallinen ihminen? https://www.youtube.com/watch?v=AToFmOM2ulk
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Profetia; Nyt on aika JULISTAA! : https://www.youtube.com/watch?v=xdbYXjXqMvc
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänään, 19.6.2018. Näin herätessäni kuvan, jossa oli paljon enkeleitä ja ne soittivat pasuunoihin ...
Herran tulemuksen läheisyyttä ne soittaa! Halleluja! Amen.


Kuva
https://i2.wp.com/www.brander.name/wp-c ... =350%2C200
Tuula1

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Hallelujaa. kiitos Herralle, että tulet.
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jorma Tapanainen, Lappeenranta, 15.4. 2018. : https://www.youtube.com/watch?v=3svbiLH56HA

JORMA TAPANAINEN FLE 911 15.4.2018 lappeenranta https://www.youtube.com/watch?v=hAZn_8ea9Tw&t=4s

TULTA TAIVAASTA HEAVENLY CHANNEL lappeenranta 21.4.2018 https://www.youtube.com/watch?v=ARtNTmZdgUA

... Jorma on meidänkin Rukousyhteys Hetkissämme, rakas ja läheinen veli, joka jo syksyllä täyttää 90 vuotta. Hän tunsi niin Hilja Aaltosen kuin Niilo Ylivainion. On vielä elossa olevia vanhan uskomuksen evankelistoja.
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ensimmäinen Johanneksen kirje 1
1. Mikä on alusta ollut, minkä olemme kuulleet, minkä omin silmin nähneet, mitä katselimme ja käsin kosketimme, siitä me puhumme: elämän Sanasta -
2. ja elämä ilmestyi, ja me olemme nähneet sen ja todistamme siitä ja julistamme teille sen iankaikkisen elämän, joka oli Isän tykönä ja ilmestyi meille -
3. minkä olemme nähneet ja kuulleet, sen me myös teille julistamme, että teilläkin olisi yhteys meidän kanssamme; ja meillä on yhteys Isän ja hänen Poikansa, Jeesuksen Kristuksen, kanssa.
4. Ja tämän me kirjoitamme, että meidän ilomme olisi täydellinen.
5. Ja tämä on se sanoma, jonka olemme häneltä kuulleet ja jonka me teille julistamme: että Jumala on valkeus ja ettei hänessä ole mitään pimeyttä.
6. Jos sanomme, että meillä on yhteys hänen kanssaan, mutta vaellamme pimeydessä, niin me valhettelemme emmekä tee totuutta.
7. Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.
8. Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.
9. Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
10. Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä.
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olen oppinut tuntemaan Jorman ja tiedän, että tuo, 1. Joh.1. on hänen lempi Raamatun paikka ja totisesti se on hyvää ja totuuden Sanaa.


Herraa hyvää kiittäkää: https://www.youtube.com/watch?v=_-lkHObLaUA
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom !
Minulla oli jo viime viikolla rukousöljy mukanani töissä. Oli aikomus, että siunaan sillä erästä asiakasta, joka uskoo. Hän on lievästi vammainen ja mielenterveys ongelmasta kärsivä. Hän elää nyt kuitenkin hyvää vaihetta ja usein jos tulee rauhallinen hetki, puhumme hänen kanssaan uskon asioista. Hän on alkanut pitää minua tuki henkilönään, vaikka viralliselta taholta sitä en ole missään nimessä.
Hän pyysi että vaihdamme puhelin numeroita ja niin teimme, sillä ajattelin että ei se ole itseltäni pois, jos vapaallakin heittelemme toisillemme viestejä.
No, tuo siunaus ei viime viikolla onnistunut, olimme niin eritehtävissä. Mutta eilen, ... eilen se sitten onnistui. Saimme rauhallisen hetken ja kysyin saanko siunata hänet, rukousöljyllä öljyten ja hän iloisesti otti sen vastaan.
Tänä aamuna hän lähetteli viestiä ja kiitteli vieläkin siitä että siunasin häntä.
"Siunataan toinen toisiamme!" Olkaa Siunatut!

TÄMÄ SANA ON PUHUTTANUT MINUA TÄNÄÄN; VOI KUINKA SE ON NIIN TÄRKEÄÄ SANOMAA!

Kirje roomalaisille 10
1. Veljet, minä toivon sydämestäni ja rukoilen Jumalaa heidän edestänsä, että he pelastuisivat.
2. Sillä minä todistan heistä, että heillä on kiivaus Jumalan puolesta, mutta ei taidon mukaan;
3. sillä kun he eivät tunne Jumalan vanhurskautta, vaan koettavat pystyttää omaa vanhurskauttaan, eivät he ole alistuneet Jumalan vanhurskauden alle.
4. Sillä Kristus on lain loppu, vanhurskaudeksi jokaiselle, joka uskoo.
5. Kirjoittaahan Mooses siitä vanhurskaudesta, joka laista tulee, että ihminen, joka sen täyttää, on siitä elävä.
6. Mutta se vanhurskaus, joka uskosta tulee, sanoo näin: "Älä sano sydämessäsi: Kuka nousee taivaaseen?" se on: tuomaan Kristusta alas,
7. tahi: "Kuka astuu alas syvyyteen?" se on: nostamaan Kristusta kuolleista.
8. Mutta mitä se sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana, jota me saarnaamme.
9. Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
10. sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
11. Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään".
12. Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat.
13. Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".
14. Mutta kuinka he huutavat avuksensa sitä, johon eivät usko? Ja kuinka he voivat uskoa siihen, josta eivät ole kuulleet? Ja kuinka he voivat kuulla, ellei ole julistajaa?
15. Ja kuinka kukaan voi julistaa, ellei ketään lähetetä? Niinkuin kirjoitettu on: "Kuinka suloiset ovat niiden jalat, jotka hyvää sanomaa julistavat!"

16. Mutta eivät kaikki ole olleet kuuliaisia evankeliumille. Sillä Esaias sanoo: "Herra, kuka uskoo meidän saarnamme?"
17. Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.
18. Mutta minä kysyn: eivätkö he ole kuulleet? Kyllä ovat: "Heidän äänensä on kulkenut kaikkiin maihin, ja heidän sanansa maan piirin ääriin".
19. Minä kysyn: eikö Israelilla ole ollut siitä tietoa? Ensiksi jo Mooses sanoo: "Minä herätän teidän kiivautenne kansan kautta, joka ei ole kansa, ymmärtämättömän kansan kautta minä teitä kiihoitan".
20. Ja Esaias on rohkea ja sanoo: "Minut ovat löytäneet ne, jotka eivät minua etsineet; minä olen ilmestynyt niille, jotka eivät minua kysyneet".
21. Mutta Israelista hän sanoo: "Koko päivän minä olen ojentanut käsiäni tottelematonta ja uppiniskaista kansaa kohden".
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kone teki viime viikolla uusia päivityksiä ja ensimmäinen oli iso sellainen. Kun avasin koneen, aloituskuvana oli söpö pieni valkoinen kani. No, se ilahdutti minua siinä muutaman päivän. Sitten Juhannuksen tienoilla, kun taas avasin koneen olikin kuva muuttunut ja huusin riemuissani: "Juudaan Leijona!"

Tämä kuva nyt on aloituksessa, ennen salasanaa ...

Kuva
https://i.pinimg.com/originals/c3/a2/fc ... 03a767.jpg

TULE JEESUS !!! MARANATA !!!
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ja tämä minulla on taustakuvana, ollut jo pitkään, pidän niin siitä :

Kuva
http://cdn.simplesite.com/i/f0/44/28597 ... h1280_.jpg

Haluan uskoa, tässä pienessä, lapsellisessa mielessäni, että joka päivä kun tuon koneelleni näitä kirjoituksiani, tuon kuvan kautta tulisi niille Pyhän Hengen Siunaus. :P
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom!
Eilen aamuna, 25.6. Herätessäni ja rukoillessani sain kolme, hieman epätarkkaa kuvaa, liekkö olleet näky kuvia, mutta niitä tuossa olen pähkäillyt ja ajattelin ne nyt jakaa tähän, jos ne jollekkin kertoo jotain. On minullakin niistä oma ajatus, mutta olen niitä tässä yrittänyt vahvistaa:

1. Näin sinisen taivaan ja siellä loisti soikean muotoinen valo ja odotin että siihen olisi ilmestynyt keskelle Jeesus, mutta ei tullut, valo loisti siellä taivaalla. Herramme valoa tuo varmasti oli, sillä Hän on meidän valo.

2.Sitten näin aivan vierivieressä, miltei toisissaan kiinni, mustia sotilas kenkiä ( tuollaisia maihari mallisia), ja ne marssivat kiireesti johonkin alaspain...

3. näin pari kolme kivi rappusta ...

Joten tässä, koetelkaa ...
Siunausta päiväänne!
Vastaa Viestiin