Omia kokemuksia levossa 2

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4764
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, minulla on ollut yksi vastaavanlainen kokemus viime keväänä, laitoin siitä tännekin, valopallon muodossa, joka näkyi ensin toisella puolellani, ollessani vuoteessa ja sitten se siirtyi hitaasti toiselle puolelle. Kiitos Sinetti, että jaoit tämän kokemuksen, sillä minulle myös tuo kokemukseni oli sellainen, josta Herra aina välillä muistuttaa, että "muistathan vielä sen". Hän ei sitä suoraan sanonut, mutta tuo siirtyminen toiselle puolelle oli merkki siitä, että kokemus oli todellinen, ei näköharha tai vastaava...

MUTTA, tuon koko tapahtuman pääviesti oli se, että "sitä Hetkeä ei tarvitse pelätä, se ei ole mikään sydänkohtaus tai vastaava, vaan se on teidän elämänne ihanin päivä. Muututte ja alatte kohota". Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

AAAA-MEN!!! EERO!!! Nyt kohosi ilon kyynel silmään. Tapahtui kirkastumisen hetki ... Herra tuolloin näytti, osoitti, miten tuo muutos tapahtuu, läpi sen sumuverhon, kuin olisi mennyt johonkin uneen, mutta kaikki oli kuitenkin totta!!! Sana sanoo että kun Herra tulee, saapuu Hän pilvessä, ehkä se onkin juuri tuollainen hengellinen pilvi, kun poistumme ja muutumme ja se ei kyllä sattunut, vaan oli lempeää, kuin ihanaan uneen vajoaminen, mutta hereillä.
AAA-Men!!!

Täytyy sanoo et nyt OSU ja UPPOS!!!
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... ja todellakin, siihen aina niin ihana palata ja muistaa ... Jeesus muistuttaa ... :)
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4764
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Tule Herra Jeesus!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänään, aikaisin aamulla, kun hetkeksi heräsin, näin taas kuvan jossa oli sormus. Kuva oli hieman hämärä, enkä voi tarkkaa kuvausta sormuksesta antaa, mutta siinä oli pyöreä kivi. Herrani haluaa puhua minulle noiden sormusten kautta, niin usein Hän niitä minulle tarjoaa ...

Kuva

Eilen kun nousin siihen päivään, pyysin Herralta vahvaa johdatusta ja ohjausta, ja että Hän antaisi päivän aikana jonkin ihmeensä. Normaalista poiketen minulla oli työpäivä, joka sujui kaikkinensa hyvin. Näin siellä erään, "minulle" uuden ihmisen, naisen, joka näytti hiljaiselle, mutta hän aina hymyili minulle.
Kun työpäivä päättyi, menin odottelemaan minulle luvattua kyytiä kotiin. ( minulla kun ei ole ajokorttia). Siinä odotellessa, tämä päivän aikana näkemäni nainen tuli siihen vierelleni, ja aloimme keskustelemaan siinä odotellessani. Kyytini oli hieman myöhässä, joka kuului Jumalan suunnitelmaan.
Hän kertoi ex miehestään, jota sai pelätä vieläkin. Mies oli ollut väkivaltainen ja nainen kärsi vieläkin valtavaa masennusta. Hän syö masennus lääkkeitä.
Sitten kyytikin tuli ja nainen sanoikin:
- "nyt kyytisi tulee .."
Hämmästyin, että hän tiesi jo ennen kuin auto kääntyi pihaan, että se oli kyytini. Osoittautui, että hän tunsi entuudestaan tämän ystäväni. Juttelimme vielä kaikki siinä yhdessä ja naisen tausta alkoi avautua enemmän minullekkin. Olimme kaikki melkein samasta kylästä. Hän kertoi ongelmistaan ja hänellä oli ollut todella vaikeaa. Uskaltauduin kysymään:
- "uskotko sinä?"
Hän nyökkäsi hiljaa ja alkoi kertomaan, kuinka suojelusenkelit olivat olleet hänen matkassaan. Ex-mies oli kuristanut häntä niin, että häneltä oli mennyt taju ja taisipa olla likellä kuoleman porttia, kun oli saanut raja kokemuksen.
Hänen jo kuollut iso-isänsä, oli tullut häntä siellä vastaan ja sanonut:
- "ei ole vielä sinun vuorosi, TAISTELE".
Kun tämän kaiken kuulin, kutsuin häntä meidän Rukousyhteyteen, likoamaan ja eheytymään sillä olevan Rakkauden äärelle. Uskon, että Herra halusi meidät hänen taistelu avukseen. Hän ei kieltänyt muttei myöntänytkään, hiljaa nyökkäsi ja näytti että hän taisteli kyyneliä vastaan. Hän kertoi että hänen omaisetkaan ei juuri liioin välitä hänestä, eikä vaivaudu edes kysymään:
- "mitä sinulle kuuluu, kuinka sinä jaksat ..."
Ei edes omat siskot ja veljet. Ystäväni kanssa innoissamme lupasimme, että jos vain suinkin haluaa ottaa kutsumme vastaan, hän varmasti saa lisää siskoja ja veljiä jotka välittävät hänestä ja me, ystäväni kanssa olimme jo sitä ja lupasimme rukoilla hänen puolestaan.
Nyt jää nähtäväksi, miten tätä asiaa jatkossa johdatetaan, mutta tässä näkyi vahva johdatus ja tarkoitus, mitä aamulla Herralta pyysinkin ja sen sain. Rukoilkaa tämän asian puolesta.
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

TÄNÄÄN; 1.6.2018. Heräsin hetkeksi joskus klo. 3-4 aikaan. Näin edessäni kauniin ja valoisan kuva, jossa kuvan etualalla, aivan edessäni, joku heitteli aivan peili tyyneen järveen pienen kiven ja se aiheutti veteen pienet renkaat ... Minusta näytti, että tuo heittäjä olisi ollut Jeesus. Tuo heitto tapahtui kyllä niin nopeasti, että en ole täysin varma heittikö hän tuon pienen kiven, siltä se äkisti näytti, mutta saattoi siellä polskahtaa kalakin.
Kuvassa vallitsi ihana Rauha ja sininen valoisuus!
Ajattelin että Herra näin toivotteli minulle hyvää ja siunattua ja rauhaisaa lomaa! Sillä pidän nyt, huomisesta alkaen viikon loman ja tänne myös tulee n. viikoksi tauko.

Siunausta myös teille, olkoon tämä myös teidän kesänne Siunaus!
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Rauhallista ja tervettä loma-aikaa sinulle Sinetti !
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4764
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Eero »

Siunattua ja rauhallista lomaa Sinetti myös minunkin puolestani!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitoksia teille kaikille ja terveiset täältä Ristijärven maisemista.
Illalla rukouksessa ollessani sain ilahduttavan kuvan, Jeesuksesta Kristuksesta joka ojensi korkeuksista jotain isoa astiaa. Mietin oliko se jokin öljyastia . Sitä olemme häneltä rukoilleet.
Hän oli hyvin elävä ja lähellä näyssä ja tuo sumuinen ohut verho näkyi siinä välillä, mutta kuva oli silti valoisa.
Herra siunaa meitä, tuolla jollain, ehkäpä, sillä öljyllä. Ottakaa vastaan ...
Tuula1

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

hei Sinetti ja siunausta sinulle. en voinut olla kirjoittamatta, kun näin sinun kirjoituksesi. itsekin näin toissa iltana näyn, jossa Jeesus seisoi korkeuksissa ja teki kutsu liikettä kädellään minua kohden. onkohan näitä Jeesus korkeuksissa näkyjä nyt enemmänkin uskovilla.
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Tuula. Siunausta myös sinulle.
Vielä tuosta astiasta. Se oli kaunis astia jossa oli jotain kuvioita. Se oli sellainen n. 5 l. kattilan kokoinen ja sen kansi oli kuin jonkin suitsutus astian kansi, sen päällä oli kuin jokin suitsutus aukko. Tosin taivaallisesta koossa tuo saattoi olla paljonkin isompi, mutta näin maallisin silmin katsottuna koko oli tuota luokkaa ja astia näytti kuin se olisi ollut jotain keramiikkaa, mutta enhän voi tietää ... Ja noissa kuvioissa oli mielestäni myös sinistä väriä ....
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom!
Täytyi tulla kertomaan Ristijärvi terveiset.
Aamusta näin unta jossa menin ystäväni kanssa johonkin kirkko tapahtumaan ja siellä oli paljon väkeä. Hain meille virsikirjoja, mutta niitä oikeita ei ollut enää jäljellä.
Sitten katsoimme mihin istumme ja näin tuon 91 v. vanhan tätini ja menimme hänen viereensä.
Tälläisiä kirkko unia olen nähnyt ennenkin vahvistaen noita kaatuvia puita jotka kertoo minun elämässäni, läheisen pois lähtöä. Noissa kirkko unissa on yleensä mukana tuo pois lähtevä. Nyt vain odotan....
Sitten kun heräsin ja aloitin rukoukseni hiljaa ... näin kuvan jossa 3 ihmistä pienet reput selässä nousi ylös taivaisiin. Tämä on meille kaikille Herraa odottaville. Mietin miksi niillä oli reput, mutta ajattelin, että niillä ilmaistiin vertauskuvallisesti pois muuttoa. Ja miksi vain näytettiin vain kolmea ihmistä? Uskon että meidän joukko on pieni koko maailman väestöön nähden ja vielä tämä ... 3 on Joonaan merkki.
Kiitos kunniaja ylistys Herrallemme Jeesukselle Kristukselle!
Tule pian ! Maranata!
Huomenna lähdemme paluu matkalle kotiin ....
Siunausta teille!
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänään, 11.6.2018. Näin herätessäni ja rukoillessani taas niitä iki ihania sormuksia, joita Herra tuon tuosta näyttää ja niiden kautta puhuu ...


Kuva
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/imag ... fnI6thDfrw
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Niin, tämä pitää vielä lisätä. En tiedä olinko hereillä vaiko jossain hereillä olon ja unen välimaastossa, kun olin rukoillut, mutta näin kuvan miehestä, tai ehkä vain ihmisestä, joka hyvin sairaana makasi vuoteellaan ja minä rukoillen pyysin Herralta tälle parannusta ja minut valtasi vahva ja iloinen tunne ja tiesin, että tuo ihminen oli parannettu ... tuo tunne oli aivan päätä huimaava.
Toivon ja uskon että tämä on jollekkin teille! Herra siunatkoon sinua ja olkoon armollinen.
Amen.
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tavoitteena eheä ihminen

'Jeesus lähti miehen mukaan, ja suuri väkijoukko seurasi häntä ja tungeksi hänen ympärillään.
Siellä oli myös nainen, jota kaksitoista vuotta oli vaivannut verenvuoto. Hän oli kärsinyt paljon monien lääkärien käsissä ja kuluttanut kaiken omaisuutensa saamatta mitään apua; pikemminkin hänen tilansa oli huonontunut. Hän oli kuullut Jeesuksesta, ja nyt hän väentungoksessa tuli Jeesuksen taakse ja kosketti hänen viittaansa. Nainen näet ajatteli: "Jos pääsen koskettamaan edes hänen viittaansa, niin minä paranen." Siinä samassa verenvuoto tyrehtyi ja hän tunsi ruumiissaan, että vaiva oli poissa.
Jeesus tunsi heti, että hänestä oli lähtenyt voimaa. Hän kääntyi tungoksessa ja kysyi: "Kuka koski vaatteisiini?" Opetuslapset sanoivat hänelle: "Sinä näet, millaisen tungoksen keskellä olet, ja kysyt: kuka koski minuun?" Mutta Jeesus katseli ympärilleen nähdäkseen sen, joka niin oli tehnyt. Nainen vapisi pelosta, sillä hän tiesi mitä hänelle oli tapahtunut. Hän tuli Jeesuksen eteen, heittäytyi maahan ja kertoi hänelle totuudenmukaisesti kaiken. Jeesus sanoi hänelle: "Tyttäreni, uskosi on parantanut sinut. Mene rauhassa, sinä olet päässyt vaivastasi."'
Mark. 5:24-34
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänään, 13.6.2018. Herätessäni, näin kuvan tumman puhuvasta hevosesta, voi sanoa sen olevan melkein musta. Se seisoi rauhallisesti paikoillaan ...

5. Ja kun Karitsa avasi kolmannen sinetin, kuulin minä kolmannen olennon sanovan: "Tule!" Ja minä näin, ja katso: musta hevonen; ja sen selässä istuvalla oli kädessään vaaka.
6. Ja minä kuulin ikäänkuin äänen niiden neljän olennon keskeltä sanovan: "Koiniks-mitta nisuja yhden denarin, ja kolme koiniksia ohria yhden denarin! Mutta älä turmele öljyä äläkä viiniä."
Ilm.6.

Kuva
https://t1.pixers.pics/img-1fb6f67c/kan ... x9KAEAAA==
sisar

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja sisar »

Tähän Sinetin näkyyn liittyy aika läheisesti vasta ilmestynyt profetaalinen kirjoitus/sana, jonka satuin eilen lukemaan:

http://tultataivaasta.omasivu.fi/217/ku ... maassamme/

Ja myös uutisissa oli tänään, (https://yle.fi/uutiset/3-10252851), että ensimmäinen rehusato on jäämässä todella pieneksi, "kiitos" kuivuuden.

Jos jatkuu samalla tavalla, niin vaikeuttaa edelleen tilojen ahdinkoa ja väistämättä tulee näkymään ruoanhinnassa mahdollisesti hyvinkin pian. Minä odottelin itse jo viime syksynä hintojen nousua, mutta ainakaan merkittävää ei silloin tapahtunut. Mutta nyt on taas ympäri maailmaa vähän sään "ääriolosuhteita" ja kuivuus/tulvat/kylmyys/kuumuus tuhoavat satoja. Seuraukset eivät voi olla vaikuttamatta myös täällä.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4764
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kiitos Sinetti näystä, minulle tulee mieleen, että jos nyt sattuisi vielä jokin poikkeustila, tosiaan luonnonmullistus tai sota ja maailman maat pistäisivät ruokatoimitukset "kortille", niin olisimme todella pulassa ilman omaa satoa.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin