Omia kokemuksia levossa 2

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Nyt kyllä tapahtuu paljon ... kävin juuri saunassa ja siellä kiitin Herraa mahtavasta viikonlopusta. Kiitin ja ylistin ja aloin rukoilemaan kielillä. olin rukouksessa silmät kiinni ja sitten näin ... kuinka tuo ensimmäinen lapsi syntyi, ja näin kädet jotka nostivat tuon vastasyntyneen, joka vielä oli verissään ja napanuorassaan, -- ilmaan! Kiitos Jeesus! Pyysin ja rukoilin että tuo vastasyntynyt, pääsee hyvään kasvuun, mitä se edustaakaan ja saa kasvaa Herran vahvassa voimassa. Kiitos Jeesus!
Sain myös ymmärtää, ne viesti äänet aamuisin ja viestejä ei kuitenkaan ole, ne ovat Herran kutsua, siinä hetkessä, Herran läsnäoloon... vaikka klo .3 aamulla. Jumala kutsuu meitä, vaikka aamu yöstä, niinkuin Samuelia.
Amen.
Pigeon
Viestit: 889
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Amen!
Kiitos Sinetti! mielenkiintoinen näky.. Innolla odotamme, mitä tuo lapsi viestii!
Näin olen itsekin kokenut noi viestiäänet, että ne voisivat olla kutsuja..monta kertaa olen ajatellut, että pitääpä seuraavalla kerralla pysytellä hereillä ja kuunnella niinkuin Samueliakin kehoitettiin.. mutta toistaiseksi on uni aina voittanut :roll:
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Aiheesta kirjoitin myös tänne: https://sinettisormus.blogspot.com/2018 ... kamme.html

Sain tässä viikonlopulla ymmärryksen siihen, mitä olen silloin tällöin miettinyt. Joinakin aamuina olen kuullut puhelimen tekstiviesti äänen ja kun olen noussut ylös, ei siellä mitään viestiä ole ollut. Nyt nämä ovat olleet vähempänä, mutta yhteenaikaan niitä tuli useaan.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4806
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Eero »

"Herra, minä turvaan Sinuun, käytä minua Sinun tahtosi toteuttamiseen.
Herra, minä olen antanut itseni kokonaan Sinulle, sillä minä tiedän, että Sinun tahtosi on hyvä.

Kokonaan Hyvä."
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jokin uusi on elämässäni syntynyt, on muutoksen aika ja kasvua johonkin uuteen. Joistakin vanhoista asioista joudun varmasti luopumaan ja uusi astuu tilalle. Nyt odotan tämän uuden kasvua näkyväksi ... Kiitos Jeesus!
Joudun karsimaan ylikasvanutta puuta

HERRA OJENTAA KÄTENSÄ SINULLE JA SANOO. "TARTU KÄTEENI; MENNÄÄN YHDESSÄ".

Kuva
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Jeesus, tartun käteesi seuraten Sinua, vain Sinua .. Sinä puhuit vahvasti viikonloppuna ja tuo uusikin "syntyi", näin Sinun kannattelevan sitä käsissäsi. Puhuit minulle RUUTIN kautta ja nyt on aika elonkerjoon, sinun peltosi huutaa! Kenttätyö kutsuu ja siksi minun on aika vähetä, hiljetä näissä kirjoituksissa, jotka ovat vieneet minun kaiken ajan, mutta nyt on uusi syntynyt ja lähden kasvattamaan sitä ja lasken tästä itseni irti.
Vielä jatkan kirjoittamista blogissani, silloin kun Herra jotain jaettavaa antaa, mutta muuten nuo pellot kutsuu... siellä täällä on yksinäisiä, eksyneitä tähkäpäitä, jotka odottavat korjaajaa ...
Sydämeni hypähti ilosta, Herra oli todella mukana tämän kirjan osotossa, pyysin että Hän etsisi minulle sen sopivan. Ja joka ilta minä rukoilen ja jään Hänen siipiensä suojaan ja rakkaille käsivarsilleen, joka ilta näin Hänelle rukouksen lopussa ilmoitan ja tässä oli vahvistusta siihen, että Herra oli myös ostamassa kanssani, juuri tätä kirjaa. Eikä ihmeet tähän loppuneet. Ajattelin että tutkin sitä sitten paremmin kotona.
Kotia päästyä, jonkin ajan päästä luin kuitenkin hetkisen tuota Soinnun kirjaa ja siinä tuli juuri tuo UNI, jossa oli noita nuottiavaimia ja se sai kiinnostukseni heräämään. Laskin kirjan ja menin tutkimaan koneelle ja etsin, löytyisikö Soinnusta mitä tietoa sieltä, olihan meillä tuo yhteinen nuottiavain kokemuskin?
Löytyihan sieltä, tv/.ltä ohjelma jossa häntä haastateltiin ja Youtubesta video, jossa n. 15 min. kohdalla alkaa Soinnun osuus puhua ja yllätys, yllätys, kun tulin kotiin, katsoin vielä Raamattuani ja sitä toista kirjan merkkiä ja se oli Sanan paikassa ja aivan sen alussa; RUUT!
Mietin heti että onkohan tässä nyt Sanomaa, sillä tuo Ruut oli ennenkin puhutellut minua ja nyt, kun aloin katsoa tuota videota, Sointu oli ottanut siihen aiheeksi RUUTIN! Halleluja!
Kerroin siitä heti iloissani miehelleni ja hän hymyillen ja ilkikurisesti vastasi:
-" No, nyt se on tietenkin taas uskomaton sattuma?"
Vastasin:
- " Ei ole... mikään ei ole sattumaa, vaan tässä on nyt Jumalan johdatusta.."
Ruutissa kerrottiin elonkorjuun alkamisesta ja kuuliaisuudesta ja tottelevaisuudesta Herralle ja että emme tekisi töitä millä tahansa pellolla, vaan Jumalan pellolla jossa tähkäpäät odottavat noukkijaansa, siellä täällä, yksinäisinä ...
Sointu oli ollut sairaanhoitaja, ennen uskoon tuloaan, mutta Jumala kutsui hänet omaan työhönsä, että Soinnun täytyi lopettaa nuo sairaanhoitajan työt, vaikka sitä niin rakastikin. Jumalalla oli muita suunnitelmia ja tätä olen myös itse rukoillut jo pitkään Jumalalta, ennenkuin tiesin tästä Soinnusta mitään.
Koen, että Herra valmistelee minua johonkin tällaiseen. Nuo kaksi uutta on syntymässä ja ehkä tällä Herra haluaa näyttää minulle, mitä on tulossa. Kolme ihmistä on minulle tätä profetoineet, toisistaan tietämättä. Koen tämän nyt valtavana Jumalan ihmeenä. Tiedän, että Hänellä on minulle todella jokin valtava suunnitelma, jossa kaikki entinen saa väistyä, se maailma ... ja saan ottaa kutsun vastaan Jumalan Valtakunnan työhön. Kiitos Jeesus Kristus! Tässä olen ja nyt odottaen katson avoimin sydämin, mitä Sinä tuot eteeni ... odottaen.
Amen.
Tuon Hän minulle viikonloppuna näytti ja olin kyllä tuota miettinyt jo pitkään, ehkä puolisen vuotta. Eräässä viestissä sisarelle tästä mainitsinkin. Nyt tuo varmuus asiasta aukesi, Herra itse sen varmisti. Tuolle työlle on vain raivattava tilaa, että se pääsee kasvamaan ...

Siksi nyt hiljenen ... ehkä joskus käyn teitä tervehtimässä .. olette sydämessäni. Jeesus jo odottaa ... on kiire!
Siunaten teitä kaikkia

Teidän sinetti- sisko.

Kuva
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olet vapaa - : https://youtu.be/hg1JDv0xy0w

Olet vapaa

Säv. Pekka Simojoki,
san. Anna-Mari Kaskinen

1. Niinkuin linnunpoika, joka kurkkii pesästään,
meitäkin nyt tuuli kutsuu lentämään.
Siivet saimme Jumalalta, siivet sydämeen.
Lentää saimme valoon, lentää vapauteen.

Irti päästä, olet vapaa lähtemään.
Anna suuren tuulen puhaltaa!
Irti päästä, olet vapaa elämään,
vapaa palvelemaan Jumalaa.

2. Siellä missä tahtoo suuri tuuli puhaltaa
yllättäen hänet, joka kutsun saa.
Vastarinta murtuu, köydet hiljaa katkeaa.
Avoinna on taivas, työhön kutsuu maa.

Irti päästä, ...

3. Kotimme on tuuli, emme pesää tehdä voi.
Kaikki olkoon hänen, joka meidät loi.
Rikas olen silloin, kun voin paljon lahjoittaa.
Nisunjyväkään ei pelkää kuolemaa.

Irti päästä, ...

Kuva
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4806
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Eero »

Herra Siunatkoon sinua Sinetti, kakissa asioissasi. Ymmärrän hyvin, silloin kun Herra kutsuu johonkin uuteen, on mentävä, eikä epäröitävä. Hänessä meillä on Voima ja Vapaus, Armo ja Oikeus! Turvatkaamme Hänen Johdatukseensa. Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom!
Tuon teille pikaiset kuulumiseni ja kuvan jonka näin viime Tiistai aamuna. Lupasinhan tulla tuomaan kuulumiset, jos sellaisia on. Koen että tuon kuvan tyrsky aallot yrittää myllertää elämässäni, mutta kuin tuo kuvan ihminen, pysyi pystyssä ja iloisena, koen myös itseni kohdalla.
Joku kumma hyökkäys kohdistuu nyt minuun, joka yrittää estää etenemistäni, mutta olen Kristuksessa turvassa, Näin vakaasti uskon ja siihen Amen!
Uuden tuleminen edistyy askel askeleeta, Herra tuo sitä näkyviin, hyvin hitaasti mutta varmasti. Minulle on viimeviikolla ja tällä viikolla yllättäviltä tahoilta esitetty kysymyksiä ja tarjouksia, joita olen nyt jäänyt pureksimaan, sillä ne eivät ole aivan sitä, mitä olen pyytänyt, mutta kuitenkin niissä sisältyy samaa asiaa ja tämähän toteutuu Jumalan tahdon mukaisesti ja Hänen suunnitelmassaan, Ei minun, eikä kenenkään muun, vaan Jumalan.

Tänään, 16.10 Tiistaina, kun heräsin, näin kuvan, jossa ihminen surffasi todella iloisena, suurissa meren aalloissa. Välillä aalto heitti häntä kovaa, mutta pysyi silti pystyssä. En tiedä tuota näyksi, mutta äsken, kun laitoin tämän päivän tekstin, koin, että me todella saamme iloiten luottaa Herraan, Jeesukseen Kristukseen, isoimmissakin maailman aalloissa ja myrskyissä. Hän kyllä kannattelee meitä, kun luotamme vain Häneen. Ehkä tuossa kuvassa oli kuitenkin Sanoma Häneltä.
Amen.
Pietari kävelee veden päällä. Matt 14:25-32
Jeesus oli lähettänyt opetuslapset veneellä järven toiselle puolelle. Yöllä Jeesus kuitenkin tuli opetuslapsia kohti kävellen vettä pitkin. Kun he näkivät hänen kävelevän järven aalloilla, he säikähtivät ja huusivat pelosta, sillä he luulivat näkevänsä aaveen. Mutta samassa Jeesus jo puhui heille: ”Pysykää rauhallisina, minä tässä olen. Älkää pelätkö.” Silloin Pietari sanoi hänelle: ”Herra, jos se olet sinä, niin käske minun tulla luoksesi vettä pitkin.” ”Tule!” sanoi Jeesus. Pietari astui veneestä ja käveli vettä pitkin Jeesuksen luo. Mutta huomatessaan, miten rajusti tuuli, hän pelästyi ja alkoi vajota. ”Herra, pelasta minut!” hän huusi. Jeesus ojensi heti kätensä, tarttui häneen ja sanoi: ”Vähäinenpä on uskosi! Miksi aloit epäillä?” Kun he olivat nousseet veneeseen, tuuli tyyntyi.

Että tällaisia terveisiä, olkaat Siunatut Jeesuksessa Kristuksessa! Olette rakkaat.
Tulen taas kun on kerrottavaa.

sinetti

Kuva
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4806
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Eero »

Ole Siunattu myös Sinetti, olet rakas! Uuden edessä vihulainen yrittää estää sinua siirtymästä siihen, mutta älä ole milläsikään. Jossain sanottiin ihan hyvin, että "sillä aikaa kun me odotamme kärsivällisinä, Herra tekee työtänsä puolestamme, asiamme eteen". Mukavaa kun tulit kertomaan kuulumiset :)
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos, rakas Eero veljeni!
Koen että tuo uusi on alkanut jo käytäntöön. Mitä se onkaan se on jo muuttumassa näkyväksi ( ensimmäinen kaksosista on syntynyt, eli uusi). Kun näin kuvan siitä valtavissa tyrskyissä surffaavasta ihmisestä, joka iloisena hymyili ja pysyi silti pystyssä. Tiesin sen antavan lohtua juuri meille jotka olemme tuon taistelun keskellä. Hyökkäys on ollut vahvaa ja olen ymmärtänyt että juuri siksi että tuo uusi ei pääse toteutumaan. Olemme olleet kuin Pietari Jeesuksen kanssa merellä. Me emme uppoa kun Jeesus on kanssamme. Saamme turvassa iloita Hänen vierellään. Viime yönä heräsin hetkeksi ja näin valkoisen nappulan ja sen kohoreunat oli taivaansiniset. Siihen oli piirretty jotain, ehkä toimintoja mutta niistä ei saanut selvää kun kuva oli pieni.
Aamulla kun heräsin niin rukous hetkellä painoi tuota nappulaa virtuaalisesti mielessäni. Siinä oli taivaalliset värit. Jokin käynnistyy.
Mietin myös tänne kirjoittamista. Ehkei se tarkoita sitä, että kokonaan poistuisin, ei, ei varmaankaan, sillä sitähän se vihulainen toivoo. Vaan että tuon vain sen mikä jaettavaksi ja lohdutukseksi on tännekkin tarkoitettu.
Pääasiassa tulisi karsia juuri noita turhia maallisia asioita, joita elämässämme on ja antaa se tila Herran käyttöön. Tässä on ollut aika hyökkäystä ja olen saanut selvitellä ajatuksiani, mutta nyt kyllä suurinpiirtein tiedän missä mennään. Hymyillään vaan iloisesti, vaikka tyrskyt olisivat kuinka korkeat, emme me huku, jos Jeesus kulkee vierellämme. Häntä kuunnellessa ja katselessa ei voi muuta kuin iloita ... ei siis katsella olosuhteita, niillä vihulainen yrittää vain meitä nujertaa. Jätetään pois se, mitä itse tahdomme ja annetaan toteutua Jumala tahto ja suunnitelma elämässämme, se on paljon parempaa, kuin itse ymmärrämme suunnitella.
Amen.

Siunaten teitä, Jeesuksen Kristuksen nimeen!

Kuva
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Toinen kirje korinttilaisille 5
1. Sillä me tiedämme, että vaikka tämä meidän maallinen majamme hajotetaankin maahan, meillä on asumus Jumalalta, iankaikkinen maja taivaissa, joka ei ole käsin tehty.
2. Sentähden me huokaammekin ikävöiden, että saisimme pukeutua taivaalliseen majaamme,
3. sillä kun me kerran olemme siihen pukeutuneet, ei meitä enää havaita alastomiksi.
4. Sillä me, jotka olemme tässä majassa, huokaamme raskautettuina, koska emme tahdo riisuutua, vaan pukeutua, että elämä nielisi sen, mikä on kuolevaista.
5. Mutta se, joka on valmistanut meidät juuri tähän, on Jumala, joka on antanut meille Hengen vakuudeksi.
6. Sentähden me aina olemme turvallisella mielellä ja tiedämme, että, niin kauan kuin olemme kotona tässä ruumiissamme, me olemme poissa Herrasta;
7. sillä me vaellamme uskossa emmekä näkemisessä.
8. Mutta me olemme turvallisella mielellä ja haluaisimme mieluummin muuttaa pois ruumiista ja päästä kotiin Herran tykö.
9. Sentähden me, olimmepa kotona tai olimmepa poissa, ahkeroitsemme olla hänelle mieliksi.
10. Sillä kaikkien meidän pitää ilmestymän Kristuksen tuomioistuimen eteen, että kukin saisi sen mukaan, kuin hän ruumiissa ollessaan on tehnyt, joko hyvää tai pahaa.
11. Kun siis tiedämme, mitä Herran pelko on, niin me koetamme saada ihmisiä uskomaan, mutta Jumala kyllä meidät tuntee; ja minä toivon, että tekin omissatunnoissanne meidät tunnette.
12. Emme nyt taas suosittele itseämme teille, vaan tahdomme antaa teille aihetta kerskata meistä, että teillä olisi mitä vastata niille, jotka kerskaavat siitä, mikä silmään näkyy, eikä siitä, mikä sydämessä on.
13. Sillä jos me olemme olleet suunniltamme, niin olemme olleet Jumalan tähden; jos taas maltamme mielemme, teemme sen teidän tähtenne.
14. Sillä Kristuksen rakkaus vaatii meitä, jotka olemme tulleet tähän päätökseen: yksi on kuollut kaikkien edestä, siis myös kaikki ovat kuolleet;
15. ja hän on kuollut kaikkien edestä, että ne, jotka elävät, eivät enää eläisi itselleen, vaan hänelle, joka heidän edestään on kuollut ja ylösnoussut.
16. Sentähden me emme tästä lähtien tunne ketään lihan mukaan; jos olemmekin tunteneet Kristuksen lihan mukaan, emme kuitenkaan nyt enää tunne.
17. Siis, jos joku on Kristuksessa, niin hän on uusi luomus; se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, uusi on sijaan tullut.
18. Mutta kaikki on Jumalasta, joka on sovittanut meidät itsensä kanssa Kristuksen kautta ja antanut meille sovituksen viran.
19. Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.
20. Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.
21. Sen, joka ei synnistä tiennyt, hän meidän tähtemme teki synniksi, että me hänessä tulisimme Jumalan vanhurskaudeksi.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Minullakin on koko syksy ollu sellanen omituinen olo, että nyt on alkamassa uusi aikajakso... Tää on tunne mutta kaiken järjen mukaan, niin meillä pitääkin tulla se samaan aikaan, jos PH meissä vaikuttaa, joka sen ymmärryksen antaa.
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sain aamulla sähköpostia, joka vahvisti tätä kaiken kokemaani, tässä pätkä viestistä:

" Ajattelin kirjoittaa lyhyesti, vähän kuin viestin tuojana, oon seurannut tuolla ulkolaisilla palstoilla erästä julistajaa, joka on puhunut pitkään valtavasta taistelusta Herran palvejoiden ja näkijöiden ympärillä ja siitä että tuo taistelu on jatkunut pitempään kuin ihmiset ovat odottaneet ja jaksaneet. Sinä olet aina tullut mieleen tästä tietynlaisesta ryhmästä ihmisiä, josta hän puhuu. Ja nyt tuossa syksyn alussa hän alkanut puhumaan, että läpimurto on tapahtumassa ja että nämä henkilöt voivat alkaa odottaa sen näkyvän heidän elämässään."

Totisesti allekirjoitan tuon sanoman, sillä kaikki tuo on tapahtumassa ja olen saanut kokea sen nahoissani. Lähettäjä, arvuutteli, ymmärsinkö hänen viestin, mutta totisesti sen ymmärsin ja olin sen kokenut.
Nyt on tärkeää elää mahdollisimman paljon Kristuksen läheisyydessä ... ja maailmaa vähempi.
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kävin juuri hetkeksi nojatuolille silmät kiinni Herran läsnäoloon. Näin siinä heikon kuvan jossa se toinen lapsi syntyi. Kysyin Herralta näinkö oikein ja kohta näin hieman vahvemman kuvan jossa kädet nosti lapsen ilmaan. Ja lapsi oli vahva ja se nauroi suu auki iloissaan ja heilutteli iloisesti käsiään ilmaan.
Kiitos Jeesus!
Mari

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Mari »

Moi Sinetti! Ihana näky! :D
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Eilen meillä oli taas se Rukousyhteys Hetki ja vihdoin ja viimein saimme Evankelista Jorma Tapanaisen paikalle ja pääsimme juhlistamaan hänen 90 v. syntymäpäivää. Hän oli lähtenyt viettämään sitä lastensa luo Kanadaan ja hyvä niin että pääsi pitkästä aikaa tapaamaan lapsiaan.
Kerroin Eero sinulta onnittelut ja kerroin siitä taulusta, että olit sen häntä varten suunnitellut. Hän kiitti kiittämistään, niin iloinen hän oli siitä ... pitkin iltaa hän muisti kiittää. Se oli siis nappisuoritus! Kiitos siis myös sinulle Eero! Kiitos, että suostuit suunnittelemaan tuon kuvan.
Kaikki läsnäoliljat myös ihailivat tuota taulua ja toden totta se kaunis onkin. Hymyilin kun Jorma illalla taas otti tuon 1.Joh.1. opetus tekstikseen, niin kuin miltei aina, se todella on hänen lempi Sanan paikka.
Sitä on hyvä lukea tänään vaikka päivän tekstinä. Niin ja ilta oli hyvä, sillä 2 valkopukuista Kristuksen morsianta tuli lisää, he antoivat itsensä Jeesukselle. Voiko ilta paremmin päättyä. Kiitos Jeesus.

Ensimmäinen Johanneksen kirje 1
1. Mikä on alusta ollut, minkä olemme kuulleet, minkä omin silmin nähneet, mitä katselimme ja käsin kosketimme, siitä me puhumme: elämän Sanasta -
2. ja elämä ilmestyi, ja me olemme nähneet sen ja todistamme siitä ja julistamme teille sen iankaikkisen elämän, joka oli Isän tykönä ja ilmestyi meille -
3. minkä olemme nähneet ja kuulleet, sen me myös teille julistamme, että teilläkin olisi yhteys meidän kanssamme; ja meillä on yhteys Isän ja hänen Poikansa, Jeesuksen Kristuksen, kanssa.
4. Ja tämän me kirjoitamme, että meidän ilomme olisi täydellinen.
5. Ja tämä on se sanoma, jonka olemme häneltä kuulleet ja jonka me teille julistamme: että Jumala on valkeus ja ettei hänessä ole mitään pimeyttä.
6. Jos sanomme, että meillä on yhteys hänen kanssaan, mutta vaellamme pimeydessä, niin me valhettelemme emmekä tee totuutta.
7. Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.
8. Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.
9. Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
10. Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä.

Kuva
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Meillä oli yllätys vieraana myös valtava julistaja, Seija Pajatie. Ja hän on juuri julkaissut kirjan: TEKOPYHÄ.
Näytti mielenkiintoiselta kirjalta.

Kaksi tuhatta vuotta sitten uskonnollinen eliitti naulasi Jeesuksen ristille. Sama asiantuntijajoukko häärää vielä tämänkin päivän seurakunnissa. Löytyykö heiltä totuus Jumalasta? Mistä löytyy apu ihmiselle hänen suurimmassa hädässään?
Kirjan tekijä on entinen ateisti, kommunisti ja alkoholisti, joka kiersi kirkot ja kristityt kaukaa. Suurissa vaikeuksissaan hän alkoi etsiä totuutta ja lähti seuraamaan tielleen tulevaa todistusaineistoa. Matkallaan hän löysi mahtavia aseita elämän vaikeuksista selviämiseen. Kirja kertoo, kuinka nuo keinot ovat kenen tahansa löydettävissä.
Seija Pajatie:
”No kuinka entinen alkoholisti ylipäätään uskaltaa avata suunsa ja puhua Hänestä? Alkoholismi sinänsä on hirveä orjuus, mutta armossaan Isä käänsi tragediani onnenpotkuksi. Ja näin Hän tekee kaikille, jotka kääntyvät Hänen puoleensa! Kääntää pahan hyväksi ja kirouksen siunaukseksi. Uumoillessani, että löydän itseni seuraavaksi hautausmaan mullista, olin valmis ottamaan vastaan jopa sellaisia neuvoja, jotka sotivat aikaisempia ajatusrakennelmiani vastaan. Ja niin löysin elämän suurimman aarteen: kohtasin Jumalan.”
”Hän nosti minut ylös turmion kuopasta, lokaisesta liejusta, ja asetti minun jalkani kalliolle, hän vahvisti minun askeleeni” (Ps. 40:3).
Tv7 myy kirjaa.
https://www.kristillinenkirjakauppa.fi/ ... a-pajatie/
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Seija. Ateistin uskon tunnustus. Tuo samainen Seija josta yllä/ edellä kerroin : http://www.tv7.fi/vod/player/5338/
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4806
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen Sinetti, kiitos Herralle, että Hän käyttää meitä töihinsä. Ja taas jälleen kerran, kun on muutaman päivän ajan tehnyt enemmän tai vähemmän maallisia hommia, niin miten hyvä onkaan tulla lukemaan palstaa ja Herran Sanaa!

Herra, pyydän tosissani vain yhtä asiaa, tule ja hae meidät luoksesi. Ja sillä välin kun odotamme, käytä meitä Sinun töihisi ja pidä meidät nöyrinä, jotta voimme Sinun kanssasi iloita siitä autuuden tunteesta, jonka vain Sinä voit suoda. Tule Herra pian! Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin