Omia kokemuksia levossa 2

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Thaimaan laivaston erikoisjoukot: "Emme ole varmoja, onko tämä ihme, tiedettä vai mitä"

Thaimaan laivaston erikoisjoukkojen Facebook-sivulla lukee thainkielisen päivityksen lisäksi englanniksi: "Emme ole varmoja, onko tämä ihme, tiedettä vai mitä. Kaikki 13 villisikaa ovat nyt ulkona luolasta."

KIITOS JEESUS! SINUN ON VALTA; VOIMA JA KUNNIA !!!
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänään, 11.7.2018.
Kun heräsin aikaisin aamulla, näin taas puun joka kaatui. Se kaatui, metsän reunasta pellolle, eikä se vielä ollut kovin vanha. Se oli kuusi ja se kaatui latvus minuun päin.
Sitten nukahdin vielä hetkeksi ja kun taas heräsin ja rukoilin ja olin aikeissa, että pitää nousta ylös, näin tekstin jossa luki: "Sinulle tulee puhelu." Kuulin tuon saman vielä äänen sanomana.
Katsotaan, tapahtuuko kohta jotain?
Teitä rakkaudella siunaten.

Kuva
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/imag ... gFbc0-6vEQ
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Äitien päivänä näin myös tuon näyn kaatuavasta puusta, juuret minuun päin, mutta siitä ei ole tullut vielä mitään toteutunutta ..
Tuula1

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

nyt kyllä jänskättää minua, kuin pikkulasta. ehkäpä Taivaasta ilmoitetaan Sinetin kautta, milloin tullaan hakemaan, kun sinulle ilmoitettiin, että tulee puhelu.
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Arvatkaa vain, kuinka täällä mietin mikä tuo puhelu on? Jos on mitään?
Monasti olen kuullut sen viesti äänen, parin vuoden ajan. Joko jo saapuu se oikea puhelu? Herra soita, minä täällä jo malttamattomana odotan.
Ja tuo puu. Olen nähnyt nuo puut yleensä juuri minuun päin. Juuri joka on maahan kasvanut on irronnut ja joku läheinen on poistunut. Nyt näin tuon latva puolen, joka on kasvanut kohti korkeuksia.
Amen.
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... ja onko tuo oikea puhelu, vaiko vertauskuvallinen? Josko mitään?
sisar

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja sisar »

Minulla tuli myös sellainen ajatus mieleen, että joku nuori (siis vasta uskoon tullut, maallisella iällä ei merkitystä) olisi ehkä lankeamassa/langennut ja pyytäisi Sinetiltä apua... Herra yksin tietää. Hän meitä johdattakoon haluamaansa tietä.

Toki mielenkiinnolla odottelen, josko Sinetillä olisi jotain kerrottavaa.
Itsekin olen viime aikoina monta kertaa "kuullut" kuin viesti olisi tullut puhelimeen, mutta kun katson niin "tyhjää täynnä".
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jorma sanoi sunnuntaina, että tulen pian tapaamaan jonkun Liisan, tai jotain, ... harmi se meni hiukan ohi, kun siinä oli kaikenlaista häirintää.
Liittyneekö tuohon, jää nähtäväksi.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2202
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Kuusen kaatuminen kuvaa yleensä ihmisen kuolemista. Kuusen latvus, sen kärki näkijään, kertoisi henkilökohtaisuudesta, siis sille, kenelle unen viesti on tarkoitettu. Puu ei ollut vanha, nin ei vainajakaan olisi "vanhus".

Henkilökohtainen viesti jollekin.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom!
Viikonloppu oli kiireinen ja väsymystäni tuosta kaikesta ja tästä helteestä, en jaksanut avata edes konetta. Mutta tässä nyt yritän.
Lauantai aamusta, 21.7.2018, ennen heräämistäni, näin ihmeellistä unta. Ensin en antanut sille mitään isompaa arvoa, mutta sitä yrittäessäni tulkita itselleni, huomasin, että kyllä siinä oli jotain .. Itse tulkitsen sen toisin, kuin veljeni, (Ariel7) iltapäivällä, kertoessani Rukousyhteys hetkessä heille uneni:

" Näin unta, että olin taas kerran raskaana ja nyt synnytin, mutta se ei ollut luonnollinen synnytys, vaan se tehtiin hätä sektiolla.
Syntyi komea POIKA! Samassa huomasin, että siinä oli muitakin synnyttämässä ja samalla lailla hätä sektiolla. Se oli melkein kuin sarja työtä.
Leikkaus haavat paranivat ihmeen nopeasti ja kohta ympärilleni ilmestyi ihmisiä, jotka alkoivat järjestämän kihlajaisia ...

Tuon enempää en unesta muistanut, mutta siinä oli se oleellisin.
Ajattelin itse ensin näin, että Jeesus tulee pian ja meidät otetaan pian, kuin hätä sektiolla, ja taivaassa haavat paranee silmissä ja hää juhlia aletaan järjestää.
Sitten veljeni, (Ariel7) tuolla rukous hetkessämme, tulkitsi unen näin ja koin että se oli kuitenkin oikeampi, vaikka pois jo lähtisin, niin Jeesusta odotan palaavaksi.
Veljeni koki unen näin: Nämä synnytykset ovat uudesti syntyviä ihmisiä ja sinä saat, siskoni, toimia siinä "kätilönä". Haavat paranee Jeesuksen voimassa ja kihlajaiset on näitä uudesti syntyneitä, "morsiamia".
Tostisesti sen täytyy olla niin, sillä häitä siinä ei valmisteltu, vaan kihlajaisia ja kihlaus Jeesukseen tapahtuu aina henkilökohtaisen herätyksen ja uudesti syntymän kautta.
Jorma Tapanainen vielä lähtiessä profetoi minulle, että herätystä on tulossa ja ahdistuksen aika on käsillä."
Amen.


Kuva
https://ennustuksia.files.wordpress.com ... us-hug.png
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Katso7 veljeni, niin rakas veljeni, toi kerran tämmöisen viesti ketjun: Olemmeko valmiit ekoihin "kätilökursseihin"? :
viewtopic.php?f=4&t=740

ja koen tämänkin keskustelun liittyvän tähän: viewtopic.php?f=4&p=21322#p21322
Muistin tuon ja ajattelin, josko katso7 minulle ja meille tuota jo silloin profetoi ja nyt tuo uneni vahvistaa sitä minulle!
Amen.
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
https://ennustuksia.files.wordpress.com ... -story.jpg


POIKA SYNTYI MAAILMAAN! HERÄTKÄÄ !!! POIKA ON SYNTYNYT MAAILMAAN JA HÄN ON PELASTAVA JA VAPAUTTAVA MEIDÄT!!!!
katso7
Viestit: 1420
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Sinetti et voi tietääkään kuinka monta kertaa olen tullut siunatuksi ja autetuksi tämän palstan kautta. Eikö ole hauska sana se kätilökurssit se ei ole mitään pilkkaa. Sanoihan Paavalikin että lapset jotka minun täytyy kivulla synnyttää. Luulen että tiedät todella mitä on synnyttää hengellisesti asioita meissä jotka tulevat Jeesukselta. Oma minä ei poistu kuin kivulla. Odotan koska uskon että sinulla on Jumalalta viisautta PITÄÄ NE EKAT KÄTILÖKURSSIT!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos katso7. Moni tuolloin ajatteli, että nyt niillä meni yli. Muistan tuon keskustelun ja se hätkäytti jo silloin minua. Se laittoi miettimään. Se ei todellakaan ole mitään pilkkaa ja nyt tuo uni antaa ymmärtää sen selvemmin, nyt on siis sen aika.
Me tunnemme evankeliumin ja sen sovitus työn jonka Jeesus teki meidän syntiemme vuoksi ja sitä meidän tulee nyt JULISTAAA !!!
Kaikki muu on nyt turhaa, vain yksin sovitustyön totuus kelpaa!!!
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rukous hetkessä kun puolestani rukoiltiin, eräs uskova sisko näki minut, kuin vanhalla kaitafilmillä. Hän sanoi että koki, että koin olevani koko ajan, kuin väärässä paikassa. Kerroin että näin monasti koin ja hän jatkoi minulle, että Herra ilmoitti, että olin kuitenkin aina juuri siellä, mihin minut olikin tarkoitettu ..
Tämä meille kaikille lohdutukseksi, että vaikka tuntuu ettemme tee tai ole siellä missä pitäisi, näin hengellisesti ajatellen, niin Herra kyllä pitää huolen siitä, että olemme juuri siellä mihin meidät on tarkoitettu.
Amen?
Mari

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Mari »

Aamen!

Miten lohduttava onkaan tuo ajatus:
Sinetti kirjoitti:Herra kyllä pitää huolen siitä, että olemme juuri siellä mihin meidät on tarkoitettu.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4799
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Tuossa on hyvin kiteytettynä se miltä varmasti monesta uskovasta tuntuu: elää väärässä ajassa tai paikassa, jossa on yhtä tukala olla kuin tässä helteessä. Mutta sitten se onkin juuri se oikea paikka ja aika, jonka Herra on tarkoittanut.

Tuntuu, että meitä hiotaan timanteiksi, jotka loistavat kun aika on kypsä, ja se on nyt! HALLELUJA! Vaikkei niin ehkä saisi ajatella, niin sanon sen nyt ääneen, että jos maailma alkaa toden teolla murtua ja tämän maailman rikkaudet muuttuvat mitättömiksi, niin silloin Herran omat nousevat, eivät omasta voimastaan, vaan kuuliaisuudesta Herralle!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänään, näin herätessäni kuvan, joka oli pimeähkö, vanha ja kapea käytävä ja käytävän päässä näin ovet, jotka oli vielä kiinni.
En katsellut noita ovia viereltä, vaan käytävältä, josta vielä oli hyvin pieni matka oville ... miltei perillä ..
Matkaa oville, oli suunnilleen tuon verran, kuin alla olevassa kuvassa.
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

JOB 28
1. "Hopeallakin on suonensa ja löytöpaikkansa kullalla, joka
puhdistetaan;
2. rauta otetaan maasta, ja kivestä sulatetaan vaski.
3. Tehdään loppu pimeydestä, ja tutkitaan tyystin kivi, jonka synkkä pilkkopimeä peittää.
4. Kaivos louhitaan syvälle maan asujain alle; unhotettuina he riippuvat siellä ilman jalan tukea, heiluvat kaukana ihmisten ilmoilta.
5. Maasta kasvaa leipä, mutta maan uumenet mullistetaan kuin tulen voimalla.
6. Sen kivissä on safiirilla sijansa, siellä on kultahiekkaa.
7. Polkua sinne ei tiedä kotka, eikä haukan silmä sitä havaitse.
8. Sitä eivät astu ylväät eläimet, ei leijona sitä kulje.
9. Siellä käydään käsiksi kovaan kiveen, ja vuoret mullistetaan juuriaan myöten.
10. Kallioihin murretaan käytäviä, ja silmä näkee kaikkinaiset kalleudet.
11. Vesisuonet estetään tihkumasta, ja salatut saatetaan päivänvaloon.
12. Mutta viisaus - mistä se löytyy, ja missä on ymmärryksen asuinpaikka?
13. Ei tunne ihminen sille vertaa, eikä sitä löydy elävien maasta.
14. Syvyys sanoo: 'Ei ole se minussa', ja meri sanoo: 'Ei se ole minunkaan tykönäni'.
15. Sitä ei voida ostaa puhtaalla kullalla, eikä sen hintaa punnita hopeassa.
16. Ei korvaa sitä Oofirin kulta, ei kallis onyks-kivi eikä safiiri.
17. Ei vedä sille vertoja kulta eikä lasi, eivät riitä sen vaihtohinnaksi aitokultaiset kalut.
18. Koralleja ja kristalleja ei sen rinnalla mainita, ja viisauden omistaminen on helmiä kalliimpi.
19. Ei vedä sille vertoja Etiopian topaasi, ei korvaa sitä puhdas kulta.
20. Mistä siis tulee viisaus ja missä on ymmärryksen asuinpaikka?
21. Se on peitetty kaiken elävän silmiltä, salattu taivaan linnuiltakin.
22. Manala ja kuolema sanovat: 'Korvamme ovat kuulleet siitä vain kerrottavan'.
23. Jumala tietää tien sen luokse, hän tuntee sen asuinpaikan.
24. Sillä hän katsoo maan ääriin saakka, hän näkee kaiken, mitä taivaan alla on.
25. Kun hän antoi tuulelle voiman ja määräsi mitalla vedet,
26. kun hän sääti lain sateelle ja ukkospilvelle tien,
27. silloin hän sen näki ja ilmoitti, toi sen esille ja sen myös tutki.
28. Ja ihmiselle hän sanoi: 'Katso, Herran pelko - se on viisautta, ja pahan karttaminen on ymmärrystä'."
Vastaa Viestiin