Kiitos Herralle niin paljosta

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Kiitos Herralle niin paljosta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Eilen vedimme näytelmän viimeisen esityksen ja "hautasimme" näytelmän, elikkä pidimme illanistujaiset jossa taputtelimme toisemme selkiin ja multa lähti tukka ja parta siinä rytäkässä :D
Kuten sanoin niin rukoilin joka kerta siinä omalla näytelmän aloituspisteessä lyhyesti jokaisen näyttelijän puolesta että esitys menisi hyvin ja niinpä siitä tuli niin suuri menestys että valtakunnallisetkin arvostelijat tulivat katsomaan ja antoivat sille ylistäviä arvosanoja. Itse kirjailijakin tuli peräti kolme kertaa katsomaan koska haluasi nähdä kuinka paljon meidän esitykset eroavat toisistaan. Hänellä on mielessä meidän näyttelijäryhmälle jotain jatkoa, näin kuulin...
Koira saa paikan 2017.jpg
näkymätön ninni

Re: Kiitos Herralle niin paljosta

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Sen minkä Jumala siunaa, kantaa hyvää hedelmää!!!

Oli mukava kuulla, että kaikki meni hyvin! :)
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Kiitos Herralle niin paljosta

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

-jarmo- kirjoitti:Eilen vedimme näytelmän viimeisen esityksen ja "hautasimme" näytelmän, elikkä pidimme illanistujaiset jossa taputtelimme toisemme selkiin ja multa lähti tukka ja parta siinä rytäkässä :D..........
"Maraton juoksu" hienosti maaliin! Kyllä tuollaisesta saa hyvää potkua elämään, kun tuli vielä hyvää palautetta
eri suunnista.
Onnittelut!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kiitos Herralle niin paljosta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Olis kiva saada näytellä jossain Herramme työtä palvelevassa näytelmässä mutta se on kaikki Herramme kädessä.

Täytyy jälleen palata pelastussanoma aiheisiin :)

Kiitos kaikille kannustaneille!
Sinettisormus

Re: Kiitos Herralle niin paljosta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olen iloinen onnistuneesti suorituneista esityksistänne. Herra Siunatkoon sinulle veljeni noita hengellisiä näytelmiä joissa saat ja pääset kirkastamaan Hänen nimeään.
Veljeni, Ariel7 näyttelee noita hengellisiä ja senhän sinä tiesitkin, harmi että teillä on niin pitkä välimatka, sillä kuka tietäisi ...
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kiitos Herralle niin paljosta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kiitos Sinetti. Joo siis mäkin oon näytelly kyl huomattavasti enemmän hengellisiä kuin muita joskus nuorempana. Teatteri on kiva harrastus mutta jäi mulla sitte niin etten vuoden 2006 jälkeen enää ole vetäny yhtään roolia.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kiitos Herralle niin paljosta

Viesti Kirjoittaja Eero »

Onnittelut myöskin minulta! Kaikilla asioilla on Herralla tarkoituksensa, pienillä ja suurilla!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kiitos Herralle niin paljosta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Muistan yhden hienon roolin jonka tein kahdentoista muun kanssa. Se oli viimeinen ehtoollinen. Se oli herkullinen rooli, etenkin se kohta jossa me opetuslapset kiistelimme kuka on parempi kuin toinen ja missä järjestyksessä pesuvati kiertäisi ja kuka on arvollinen pesemään Jeesuksen jalat... kunnes Jeesus tulee ja peseekin kaikkien jalat.
Esitettiiin Kallioniemen leirikeskuksessa joskus ihan 2000 luvun taitteessa. Mä olin Andreas.
tuula

Re: Kiitos Herralle niin paljosta

Viesti Kirjoittaja tuula »

:) harmittaa, kun ei päässyt katsomaan tuota varmasti upeaa näytelmää. toivottavasti se lähetetään tv:ssä joskus. siunausta ja onnittelut veliseni hienosta työstä.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kiitos Herralle niin paljosta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kiitos kaikille! Tänään selvisi myös jotain sellaista jonka sain Herramme Jeesuksen kunniaksi heille tuoda. Heistä moni tiesi että olen uskova mutten alkuunkaan sellainen kuin he olivat uskovissa koskaan luulleet. Sitten tapahtui jotain outoa... tänään kävin yhden erään heidän kanssa kahvilla ja juttelimme. Siinä keskutelussa kävi ilmi jotain jota minun ei passaa tässä yhteydessä kertoa mutta sanon vaan että aistin hengen toiminnan.

Herralle Kiitos!
Vastaa Viestiin