SYNNIN KAHLEET

Geokala

SYNNIN KAHLEET

Viesti Kirjoittaja Geokala » 21 Helmi 2018, 06:06

SIELUT, KAIKILLE TEILLE,
JOTKA OLETTE KOKO SYDÄMESTÄNNE VALMIITA ANTAMAAN SIELUN JA ELÄMÄN; SIELUNELÄMÄN; HERRAN POHJATTOMAAN HYVYYTEEN JA RUNSAUTEEN,
KAUTTANI TULEE SANA; KONKREETTINEN KOHTAAMINEN ON LÄHELLÄ, SEN TUNTEE KUN ^¤-OMA-¤^ AIKA SIIRTYÄ SEURAAVALLE ASTEELLE VANHURSKAUDESSA KOITTAA
SE TULEE LUOKSEMME SILLÄ HETKELLÄ, JOKA MEILLE ON OTOLLINEN.

SYNNIN KAHLEET: ENSIN NIIDEN KANTAMINEN KEVEYTYY, SITTEN JUMALA RIISUU MEIDÄT NIISTÄ KOKONAAN!

Joh 8:34-36 "Totisesti, totisesti minä sanon teille: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja. 35. Mutta orja ei pysy talossa iäti; Poika pysyy iäti. 36. Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi."

Peseytykää, puhdistautukaa, tehkää loppu pahoista töistänne!
Väistykööt tieltämme väärintekijät! Vanhurskaat ottakoon paikkansa! Vahvistakaamme yhdessä yhteyttä korkeimpaan! Voima ei ole itsessä, voima on Korkeimman kautta suurena lahjana meissä! Vahvistakaamme sisäistä liekkiämme, levittäkäämme ilosanomaa!

Geokala

Re: SYNNIN KAHLEET

Viesti Kirjoittaja Geokala » 21 Helmi 2018, 12:27

BEHOLD!

Voisitko geokala ystävällisesti hiukan pienentää tuota loppukirjoituksesi fonttia, koska se vie niin paljon tilaa joka väliin. Kiitos t. -jarmo-
Väistykööt tieltämme väärintekijät! Vanhurskaat ottakoon paikkansa! Vahvistakaamme yhdessä yhteyttä korkeimpaan! Voima ei ole itsessä, voima on Korkeimman kautta suurena lahjana meissä! Vahvistakaamme sisäistä liekkiämme, levittäkäämme ilosanomaa!

-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Re: SYNNIN KAHLEET

Viesti Kirjoittaja -jarmo- » 30 Touko 2018, 13:23

Joo, siis mä oon käyny sen pienentämässä.

Vastaa Viestiin