Kraateri Siperiassa

Keskustele luomakunnasta, sen synnystä ja Jumalan suunnitelmasta
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Kraateri Siperiassa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Katsokaapas kun tässä ei ole kyse tulivuoresta, eikä se ole meteoriitinkaan aikaansaannos.
HUOM! Halkaisijaltaan 10 km ja siitä keskeltä lähtee joki.... Mihin Nooan ajan tapahtumaan tämä viittaa? ;)
Syvyyden lähteet aukenivat...
http://www.iltalehti.fi/matkajutut/2017 ... 8_ma.shtml
Kuva
Sinettisormus

Re: Kraateri Siperiassa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

On tää maailma IHMEELLINEN paikka, mutta onhan se JUMALAN luomaa!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kraateri Siperiassa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Joo, siis mä en käsitä enää ollenkaan miksi vielä on ylipäätään darwinismia... johan nyt kaikki järki jo sanoo ihan toista.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kraateri Siperiassa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Just puhuttiin tänään ku mun tytöt oli kylässä ja vävypoika, joka on ilmavoimien yliluutnantti ja lentäjä siis siellä, mutta täysin uskova poika. Hänelle kerroin tästä ko. kraaterista, eikä hänkään tiennyt sen olemassaolosta. Sitten mä kuvailin tätä hänelle ja kerroin nämä Nooan aikaan kytkökset. No hän tajus heti ja sitten mietittiin miksei näitä ole muualla. Tämä sanoi että niitä varmasti on paljonkin veden alla merissä, koska tämä on geologisesti harvinaisen korkealla, että kun loogisesti asiaa ajattelee, niin veden alla on noita suuaukkoja paljonkin ja kun vettä on maailman pinta-alasta 2/3 osaa, joten siellä niitä on, eikä niitä kukaan sieltä voi havaita.

By the way, mm. Mariaanien haudan veden lämpötila on +400 astetta valtavan vastakkaispuristuksen alla. Mitä luulette mihin sekin energiamäärä katoaa? No Ollihan näistä jutuista ymmärtää sata kertaa enemmän ku minä.
Vastaa Viestiin