Profetiaa Israelista 2017

Keskustele Israel aiheesta
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Profetiaa Israelista 2017

Viesti Kirjoittaja Eero »

Hahaaa, suuri ikäkeskustelu :) Jos nyt laskin oikein, niin taidetaan Samulin kanssa olla ikäkaimoja.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Profetiaa Israelista 2017

Viesti Kirjoittaja Eero »

Oon Jarmon kanssa samaa mieltä, että kovin moni "nykyajan nuori" ei varmasti ajattele hengen asioita, ellei jotain herättävää kokemusta ole taustalla. Kipinä saattaa kyllä olla.

Yksi tapaus on nuoruudesta jäänyt mieleen, olin vissiin 16-vuotias ja oltiin kaverin kanssa perjantai-iltana kaupungilla ja meitä lähestyi kaksi samanikäistä "pipopäätä" ja arvattiin heti että ne on "uskiksia". En muista sen tarkemmin mistä puhuivat, mutta kysyivät sitten, että uskotteko Jeesukseen? Kaveri sanoi että "mä en todellakaan" ja mä vastasin että uskon. Eikä se silloin tarkoittanut sen enempää kuin että tiesin että uskon.

Kaverit sanoivat sitten mulle, että olet varmasti ainoa täällä joukossa ja lähtivät kävelemään. Ehkä vähän yliampuvaa, mutta joskus mietin, että kulkevatko enkelit meidän keskuudessamme tuntemattomina. No, ainakin Herran lähettämiä he olivat, tuskin tuollainen tapahtuma olisi muuten yli kahdenkymmenen vuoden jälkeen edelleen mielessä.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
VainYksinJeesus

Re: Profetiaa Israelista 2017

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Jospa mäki kerron ikäni, oli kyl pakko taas laskee, kun ei meinaa enää muistaa. :D Mut toistaseks viel 32v, ois kyl hyvä ikä lopettaa se pään seinään hakkaaminen ja ruveta elämäänki välillä :) Kesää odotellessa....<3
Sinettisormus

Re: Profetiaa Israelista 2017

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olet melko saman ikäinen kuin tyttäreni, rakas siskoni, olisipa ihanaa, jos tyttärenikin voisi uskoa, kuin sinä ja moni muu nuori sisko täällä, esim. sisar, ja tietenkin myös nämä nuoremmat veljet täällä. Olette ihania nuoria uskovia, joita on ilo seurata! Kiitos Herralle teistä, Siunatkoon Herra teitä erinäisin armonlahjoin!
witness

Re: Profetiaa Israelista 2017

Viesti Kirjoittaja witness »

Toissapäivänä aamiaisen aikoihin sydämelleni laskettiin sanat 'Israel itkee'.

Päivemmällä tsekkaillessani uutisvirtaa maailmalta silmäni osui uutiseen liikennemerkistä:

http://m.iltalehti.fi/ulkomaat/20170315 ... 8_ul.shtml

Ainiin, mittarissa 55. ;)
Viimeksi muokannut witness, 17 Maalis 2017, 15:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: Profetiaa Israelista 2017

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom, RAKAS siskoni,witness!
Olet sydämellisesti Tervetullut keskuuteemme! Kiitos Herralle myös sinusta, rakas siskoni! Ja niin kuin nimimerkkisi ilmoittaa, on IHANAA saada olla Herramme, Jeesuksen Kristuksen todistaja!
Ja tuo Israel asia on rakas, joka ilta ja aamu se on rukouksessani mukana! :D
Amen.
Sinettisormus

Re: Profetiaa Israelista 2017

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sinettisormus

Re: Profetiaa Israelista 2017

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

1. Mooses 12:3:ssa Herra sanoo liitosta, jonka Hän tekee Aabrahamin
kanssa:
”Minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat, ja kiroan hänet, joka sinut kiroaa; ja sinussa tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä.”
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Profetiaa Israelista 2017

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Aika uskomaton liikennemerkki tosiaan ."varo juutalaisia"
Kuva
witness

Re: Profetiaa Israelista 2017

Viesti Kirjoittaja witness »

Merkin tehnyt taiteilija on pyytänyt anteeksi aiheuttamaansa mielipahaa ja kertonut tehneensä muistakin aiheista 'varoitusmerkkejä'. Joka tapauksessa paikallinen, mittava juutalaisyhteisö on kertonut kokeneensa 'taideteoksen' stressaavana.

Israel on totisesti ajan kello.

En malta olla kertomatta erästä, yhtä lailla pientä, henkilökohtaista asiaa. Jo vuosikymmeniä sitten kuulin kerrottavan, että seurakuntien Israel-illoissa tapahtuu; joku oli parantunut, toinen oli saanut profetian tjms. Mutta Israel itsessään pysyi minulle ’suljettuna’, jopa vaikeatajuisena.

Sittemmin osallistuin jonkin aikaa paikallisiin Israel-iltoihin. Muistan elävästi, kuinka erään kerran lähtiessäni kotoa sain sanan ’ota virsikirjakin’, mutta järkeni kuittasi kehotuksen tarpeettomana: mehän kokoonnumme seurakuntatalolla. Saapuessani paikalle siellä oli tammikuun pakkasessa ovien takana kymmenkunta Israel-ystävää eikä ketään, jolla olisi avainta. Hetken odottelun jälkeen päätimme kokoontua erään pariskunnan kotona.

Perillä sitten emäntä kertoi, että heillä on vain kaksi virsikirjaa, mutta olikohan joku ottanut mukaan omansa?

– Ei ollut.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Profetiaa Israelista 2017

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tervetuloa Witness ja Herran Siunausta sinulle!

Minullekin on Israel jotenkin vaikeaselkoinen, pyydän kyllä Herraa siunaamaan Hänen kansaansa Israelia, mutta en useinkaan osaa sanoa mitä oikeastaan tarkoitan, valtiota vai kansaa. Varmaankin molempia, mutta mediasta saa Israelin valtiosta niin ristiriitaisen pahantekijän kuvan, että se vaikuttaa ajatuksiini.

Lopulta uskon kyllä että nykyinen Israel on Herran tahdosta syntynyt, mutta kansa ei vielä ole ottanut Vapahtajaansa vastaan.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Profetiaa Israelista 2017

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Profetiaa Israelista 2017

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Mitä enemmän tuota miettii, niin sitä luonnollisemmalta se tuntuu, Paavalin puheiden kautta. Herra alkaa katsoa takaisin omaisuuskansaansa kohti!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
sisar

Re: Profetiaa Israelista 2017

Viesti Kirjoittaja sisar »

Tänään klo 20:00 "kuulolle"

Israelin Ilmatila on tänään suljettu ja PM Netanjahu pitää puheen kansalle. Pääministerin toimiston mukaan luvassa dramaattisia paljastuksia kosken Iranin ydinasesopimusta...

https://www.jpost.com/Israel-News/Benja ... ght-553120
sisar

Re: Profetiaa Israelista 2017

Viesti Kirjoittaja sisar »

sisar kirjoitti:Tänään klo 20:00 "kuulolle"

Israelin Ilmatila on tänään suljettu ja PM Netanjahu pitää puheen kansalle. Pääministerin toimiston mukaan luvassa dramaattisia paljastuksia kosken Iranin ydinasesopimusta...

https://www.jpost.com/Israel-News/Benja ... ght-553120

Tuolta löytyy suomeksi aika hyvä tiivistelmä Netanjahun puheesta. kohdat 1-7

http://israelupdate.achlak.net/keskiviikko-02-05-2018/

Muutenkin aika hyvä suomalainen sivusto, jos kiinnostaa, mitä Israelissa tapahtuu.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Profetiaa Israelista 2017

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Kiitos hyvästä linkistä. Alkoi, taas, ärsyttämään lukiessa tuotakin uutista. Ei Israelilla ole montaa ystävää tässä maailmassa.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Profetiaa Israelista 2017

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Löysin tuolta Piholta, vahvan kuuloista profetiaa niin Israelista kuin maailmalta:
Byron Searlen 16.5.2018 saama sanoma sodista ja luonnonmullistuksista

Anna-Liisa Arpomaan lyhennetty käännös

Poikani, sanoin, että Pohjois-Korea on ansa. Se on nyt viritetty ja laukeaa pian. Mitä enemmän Israel etenee, sitä vihaisemmaksi maailma tulee. Pian kaikki kansat vihaavat sitä ja haluavat tuhota sen.

Kun puristan maata kuin palloa, paine kasvaa. Maahan syntyy enemmän ja enemmän halkeamia ja useampia tulivuoria purkautuu monissa eri paikoissa Rajuilmat raivoavat maalla ja merellä, ja ihmiset ihmettelevät outoja sääilmiöitä.

Toukokuu on ollut mellakoiden kuukausi, mutta pahin on vasta tulossa. Mellakat ovat vasta alkua. Kesäkuu, verinen kesäkuu, koko maailma näyttää olevan sodassa. Monet kuolevat. Tämä on se aika, jota varten olen valmistanut jäännösseurakuntani eli ne, jotka eivät ole polvistuneet epäjumalien edessä, vaan näkevät yksin minut.

Olkaa valmiit palvelemaan kadotettuja, sillä monet etsivät vastauksia. Seurakuntani loistaa kuin timantti kesäkuussa. Rakastan kaikkia ihmisiä, mutta monet tulevat kadotetuiksi. He ovat kääntäneet selkänsä minulle ja pilkanneet Pyhää Henkeä vastustamalla hänen kutsuaan.

Pysy vahvana, Minun jäännösseurakuntani, tulevina päivinä Minun voimassani. Olkaa mielessänne kestävässä rukouksessa Isän kanssa kaiken aikaa. Rakastan teitä kaikkia. Minä olen tulossa, pelastus on täällä.

13.5.2018

Atlantan ja Houstonin tuomio

Amerikkalainen Krista West sai 10.5.2018 seuraavan sanan Herralta: “Amerikkalaisten syntien tähden monet kaupungit tulevat tuhoutumaan, ensimmäisenä Atlanta ja sen jälkeen Houston. Amerikka ei ole sen jälkeen enää maailman suurin kansakunta. Amerikka on syntisten maa. Mutta kaikki minuun uskovat saavan turvan minun luonani. He eivät näe nälkää eivätkä koe janoa. Sen sijaan kaikki rikkauksiinsa luottavat joutuvat perikatoon.”

12.5.2018

Uni sodasta Israelissa ja iskusta Tel Aviviin

Christine Beadsworth, Etelä-Afrikassa asuva kirjailija ja taiteilija, näki toissapäivänä 10.5.2015 unen, jossa hän kuuli israelilaisen miehen laulavan valittaen ja surumielisenä yhä uudestaan: ”Oi Israel, kuinka ovatkaan mahtavat kaatuneet, kuule äitien itkua, oi Israel.”

Christine näki samalla, miten hänen ohitseen meni pitkä, loppumattomalta vaikuttava jono puisia ruskeita ruumisarkkuja.

Christine rukoili seuraavana päivänä palavasti Israelin puolesta, kun hän kuuli Herran sanovan: ”Minä lyön päätä, jotta sydän kääntyisi minun puoleeni. Minä suojelen Siionia.”

Silloin Christine ymmärsi, että iskun saava pää on Tel Aviv, jota rangaistaan homouden, ylpeyden ja ihmisviisauden palvonnan takia, ja sydän on Siion eli Jerusalem, jota Jumala suojelee.

Tämä on tuomio myös kaikille niille kansoille, jotka pitävät suurlähetystöään Tel Avivissa, vaikka Jerusalem on Israelin pääkaupunki.

Kun Christine kysyi ajankohtaa, hän sai vastauksen, että hyökkäys Tel Aviviin tapahtuu USAn ja Guatemalan suurlähetystöjen Jerusalemiin siirtymisen eli 14.5. ja 16.5.2018 jälkeen.
Vastaa Viestiin