Tatuoinnit

Keskustele seksuaali- tasa-arvo ja moraalisista kysymyksistä
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Eero »

En ole tuollaisista kuullutkaan, mutta ensin tuli mieleen ns. apokryfikirjat, joiden terveoppisuudesta täälläkin on keskuteltu, varmaankin googlaamalla selviää.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Olematon

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Olematon »

Otin esimerkiksi tietysti niin kutsutun mustan raamatun, koska kuten nekin osiot, niin kaikki muutkin osiot on alkujaan koottu jostakin ja papit ovat ne aikojen saatossa kasanneet raamatuksi ja on lisätty ja poistettu osioita. Ja kun raamattu tosiaan on jo alkujaankin koottu eri osista, niin hyvä kysymys kuuluukin, että miksi sinne ei voisi lisätä uusia kokonaisuuksia, kuten UT:kin on lisätty ja sitten omaan väittämääni, että vain totuus ei pala tulessa. Jos raamattu on tosiaan totuus, niin sen ei pitäisi palaa. Tietääkseni kirja kyllä palaa, mutta Jumalan totuus ei siinä samalla kyllä pala edelleenkään.
näkymätön ninni

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

wikipedia kertoo meille mustasta raamatusta mm. näin:
Musta raamattu on magiaa ja noituutta käsittelevä kirja, joka sisältää kabbalistisia manauksia, loitsuja ja sinettejä. Kirjan väitetää olevan Kuudes ja seitsemäs Mooseksen kirja, jotka olisi jätetty pois Raamatusta.
Nyt aletaankin liikkua jo niin vaarallisilla vesillä etten itse ainakaan halua koskea moiseen kirjaan. Tuo kirja on sielunvihollisen ansa houkutella ihmiset pois Jumalan Sanan totuudesta. Siihenhän sielunvihollinen pyrkii eksyttämään harhailevat sielut.

Toivoisin olemattomankin pysyttelevän Raamatun Sanan turvallisessa valossa.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Raamattuun ei tarvitse lisäillä mitään eikä poistaa.

Ilm.22:18-19

Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan;
ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Olematon

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Olematon »

näkymätön ninni kirjoitti:wikipedia kertoo meille mustasta raamatusta mm. näin:
Musta raamattu on magiaa ja noituutta käsittelevä kirja, joka sisältää kabbalistisia manauksia, loitsuja ja sinettejä. Kirjan väitetää olevan Kuudes ja seitsemäs Mooseksen kirja, jotka olisi jätetty pois Raamatusta.
Nyt aletaankin liikkua jo niin vaarallisilla vesillä etten itse ainakaan halua koskea moiseen kirjaan. Tuo kirja on sielunvihollisen ansa houkutella ihmiset pois Jumalan Sanan totuudesta. Siihenhän sielunvihollinen pyrkii eksyttämään harhailevat sielut.

Toivoisin olemattomankin pysyttelevän Raamatun Sanan turvallisessa valossa.
Sielunvihollinen eksyttää raamatullakin, että ei se raamattu ole sen parempi, jos sitä lueskelee kuin piru. Ehkä raamattu on jopa pahin kaikista kirjoista, jos sitä lukiessa eksyy. Raamattu on kuin omena. Siinä on kaikki tieto... Tai siten ei ole. Se on Jumalan ilmoituksia, mutta en usko että Jumala on lakannut ilmoittelemasta ja en usko sitäkään, että Jumalan ilmoituksia olis ymmärretty tuhansia vuosia sitten, kun ei ymmärretä vieläkään. Jos ihmiset ymmärtäis, niin ei mentäis ilmestyskirjan sivuille.

Minä en tarvitse tästä maailmasta mitään, eikä täällä ole minulle mitään, joten silunvihollisen tehtävä on käynyt lähes mahdottomaksi minun suhteeni.

Ja huomauttaisin vielä siitä, että raamattuun on jo lisätty ja sieltä on jo poistettu. Et jos sinne ei saa lisäillä ja poistella, niin UT on sielunvihollisen tekosia, tai sitten ei ole. Mutta sitten se tarkoittaa silloin sitä, että sieltä voi poistaa Jumalan ilmoituksella osia ja sinne voi myös lisätä Jumalan imoituksella osia. Riippuu Jumalasta kaiketi.
olli

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja olli »

Tämän ketjun aihe on tatuoinnit. Jos joku haluaa keskustella muista aiheista, niin sitten avaa sitä varten oman ketjun asianmukaiseen paikkaan.
näkymätön ninni

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Olet oikeassa Olli! Keskustelun loppupuoli pitäisi varmaan siirtää Raamattu osioon ... :roll:
Vastaa Viestiin