Ei tarvetta tarvi ulos ajaa!

Keskustele seksuaali- tasa-arvo ja moraalisista kysymyksistä
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Ei tarvetta tarvi ulos ajaa!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Olen törmännyt joka puolella siihen että seksuaalista tarvetta ajetaan ulos henkivaltana.Mielestäni tällaiselle ei löydy perusteita. Jumala sanoi Eevalle mieheesi on sinun halusi oleva. Ei Jumala Eevastakaan halun henkeä ulos ajanut. Eräs kaveri oli autossa ja hän sanoi että haureuden henki iski päälle ja hän ajoi sen ulos. Miksi pitäisi luonnollista tarvetta seksin tarvetta ulos ajaa. Tämä on ihan naurettavaa. Näitä on pilvin pimein. Raamattu sanoo että ne jotka ovat Jeesuksen Kristuksen omia ovat ristiinnaulinneet himonsa ja halunsa. Ei kai niitä lapsia synny jos ei mitään himoja tai haluja ole.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
Tuija
Viestit: 2831
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Ei tarvetta tarvi ulos ajaa!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Tuossa hieman mietittävää
Nuoruuden himot: Mistä voi erottaa kiusauksen ja synnin?
https://aktiivikristinusko.fi/nuoruuden ... -ja-synnin
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Ei tarvetta tarvi ulos ajaa!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Karkotellaan olemattomia henkiä. Tämä on hyvin yleistä krisillisissä piireissä Jos ihmisessä on demoni miksi sitä pitää jatkuvasti olla ulos ajamassa. Eikö ole oikein rukouksessa voimaa näin täytyy olla sillä Jeesus antoi toisenlaisen esimerkin.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
Tuija
Viestit: 2831
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Ei tarvetta tarvi ulos ajaa!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Markus 16:17-18 FB38
Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä, nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
jsj
Viestit: 427
Liittynyt: 22 Elo 2021, 21:14

Re: Ei tarvetta tarvi ulos ajaa!

Viesti Kirjoittaja jsj »

katso7 kirjoitti: 04 Joulu 2023, 14:30 Karkotellaan olemattomia henkiä. Tämä on hyvin yleistä krisillisissä piireissä Jos ihmisessä on demoni miksi sitä pitää jatkuvasti olla ulos ajamassa. Eikö ole oikein rukouksessa voimaa näin täytyy olla sillä Jeesus antoi toisenlaisen esimerkin.
Tässä voi kyllä tulla ylilyöntejä toki. Olen itse tullut siihen johtopäätökseen, että jos henkilö ei itse aidosti halua, että epäpuhtaita henkiä ajetaan hänestä ulos, niin tehtävä muuttuu huomattavasti haastavammaksi. Jeesus toki pystyy silloinkin hoitamaan työn. Mutta en tiedä suostuisinko itse yrittämään henkien ajamista ulos ihmisestä, joka ei sitä selkeästi itse pyydä. Siinä tilanteessa voi hiljainen rukous olla parempi vaihtoehto.
Avatar
Tuija
Viestit: 2831
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Ei tarvetta tarvi ulos ajaa!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

jsj, tuossa olen kyllä myös samaa mieltä.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4817
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Ei tarvetta tarvi ulos ajaa!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Joo, ihmisellä on seksuaalinen halu, mutta sen harjoittaminen on sitten toinen kysymys tai se asian ydin oikeestaan.

Jeesus antoi meille sen esimerkin, että vaikka Hän oli kaikessa yhtälailla kiusattu ja koeteltu kuten mekin, Hän ei harjoittanut syntiä, vaan otti sen kaiken päälleen meidän puolestamme.

Seksuaalinen halu on se, johon vihollinen meissä tarttuu tai ei oikeastaan siihenkään, vaan meidän vallanhimoonme, joka haureudessa on usein joko toisen valtaan asettumista tai vallankäyttämistä eri asteisesti. Siitä on kyse, koska Jumala on oikeamielinen vallankäyttäjä, ei ihminen itse ja tämä on siis samaa lajia kuin muukin vallanhimo, johon raha ja mammona eli omaisuus liittyy. Saatana ei halua tehdä kunniaa Jumalalle, joten hän mieluummin uskottelee ja turmelee ihmisen luulemaan, että Jumalan vallasta ei tarvitse välittää.

Mä oon Katso7:n kanssa samaa mieltä siitä että seksuaalista halua ei voi ihmisestä ajaa ulos, koska se on ihmisessä itsessään, silloin tullaan vaikeuksiin. Mutta haureuteen liehakoiva henki on sitten eri asia ja siihen voi pyytää itsekin Jeesukselta apua niin se kyllä väistyy, mutta pyytäjän tai sitten pyytäjien on itse tietenkin haluttava ottaa tämä sana eli Jeesus vastaan.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin