Miksi Jarmo on ollu niin hiljaa?

Keskustele palstaa koskevista asioista
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Miksi Jarmo on ollu niin hiljaa?

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mä kerron... siihen on kolme syytä:

1. Se on mun masennus johon tarvitsen teidän rukouksianne. Olen niin voimaton ja kaipaan vain Jeesuksen luo.
2. Mä olen lupautunut erään turkulaisfirman osakkaaksi ja hakemaan siihen vartioimisliikelupaa. Se ottaa aikaa ja voimia.
3. Olen lupautunut kesäteatteriin näyttelijäksi ja mulla on siis rooli siellä. Se ei onneks ole pääosa mutta huomattavan suuri rooli johon pitää treenata paljon ja se ottaa aikaa ja voimia.

Kiitos Herralle että antoi minulle muuta ajateltavaa, koska tämän kevään omerin ohittaminen oli henkisesti paljon raskaampaa kuin koskaan aiemmin. Kaikki merkit ja odotukset uskoimme 5-15. päiville kesäkuuta ja lopuksi vielä tulee 23.7. joka on 7 viikkoa (helluntai) +50 päivää pääsiäissapatin jälkeisestä päivästä, kuten 3. Mooses 23:15-17 sen voi myös tulkita.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Miksi Jarmo on ollu niin hiljaa?

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Anteeksi jos joku kokee etten ole ollut tarpeeksi mukana. Olen vaan väsyny. Kiitos paljon HerranNimessä ja Sinettisormukselle jotka tsemppaavat palstaa ja Ollille joka jaksaa päivystää.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4797
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Miksi Jarmo on ollu niin hiljaa?

Viesti Kirjoittaja Eero »

Herra antaa lepoa silloin kun lepoa tarvitaan, sain sen itsekin kokea keväällä kun vihollinen hyökkäsi, niin Herra pisti minut "kammioon". Eli selkä hajosi juuri kun en olisi kestänyt enää yhtään.

Joten mitä tuossa Omerin laskun aikana tapahtui, ei ole turhaa, vaan valmistavaa.

Herran Siunausta Jarmolle ja tälle palstalle ja kiitos Sinettisormukselle Shofar-tempauksesta, sekin oli kuin tilattu puhdistukseksi.

Halleluja, tule Herra!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Pigeon
Viestit: 888
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Miksi Jarmo on ollu niin hiljaa?

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Aamen, näin juurikin!
Siunausta ja jaksuja Jarmolle ja kaikille muillekin! Sekä Hyvää ja turvallista Juhannusta!! :)
Sinettisormus

Re: Miksi Jarmo on ollu niin hiljaa?

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Jarmo, että jaksoit tulla katsomaan meitä, mitä tänne kuuluu.
Kovin on hiljaista ja väsymys vaivaa kaikkialla, se on ottanut otteensa meistä uskovista ja olemme kuin vankeudessa.
Eilen olin niin väsynyt että otin kännyni ja menin vuoteeseeni ja kuuntelin siellä shofarit ja rukoukset ja kävin sitten nukkumaan ... en vain jaksanut, enkä meinaa jaksaa nytkään ... sanat on hukassa ... mutta Herra sanoi ennen tämän väsymyksen alkua: "Sinulla on Sana. Käytä sitä."
Tuohon meidän tulisi turvautua ja hakea Herran läsnä oloa sen kautta.
Herra virvoita meidät. Vahvista meidät. Tee meistä taas vahvoja ja rohkeita etenemään Sinun kanssasi!
Siunaa ja Voitele meidät!
Amen.

.... niin, ja Siunattua Juhannusta Kaikille!!!
Sinettisormus

Re: Miksi Jarmo on ollu niin hiljaa?

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Meille kaikille; Vahvista Ystävää: https://www.youtube.com/watch?v=c0OirbX8j2M
Sinettisormus

Re: Miksi Jarmo on ollu niin hiljaa?

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Hiljainen Rukous: https://www.youtube.com/watch?v=S8T6SA1X84A

... mehän tiedämme, että Jarmolla on nuo 2 kissaa ... :roll: :D
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Miksi Jarmo on ollu niin hiljaa?

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kiitos kaikille ja hyvää Juhannusta!
Kiti ja Aapo 2014.jpg
Liitteet
Kiti ja Aapo 2014.jpg
Sinettisormus

Re: Miksi Jarmo on ollu niin hiljaa?

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... Jing ja Jang!!! :D ... onkohan luonteiltakin? ;) .... kauniit kissat.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Miksi Jarmo on ollu niin hiljaa?

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

On joo... ihan erilaisia kumpikin luonteeltaan.
Sinettisormus

Re: Miksi Jarmo on ollu niin hiljaa?

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jarmo, tiedänpä erään, joka varmaan katselee noita kissojesi kuvia lumoutuneena, sillä hän on myös todellinen kissa ystävä, tietäisitpä vain ... hänellä on myös kissoja.
Hän on tuo rakas ystäväni, tuolta mäen takaa, jonka kanssa yhdessä touhuamme näitä hengellisiä ja joskus hänestä olen kertoillutkin ... hän seuraa näitä keskustelujamme tiiviisti, mutta ei itse kirjoita täällä.
Sinettisormus

Re: Miksi Jarmo on ollu niin hiljaa?

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... no, olipa hauskaa, juuri kun kirjoitin tuosta ystävästäni, niin samassa soi puhelin ja sieltä hän soittelikin .... :)
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Miksi Jarmo on ollu niin hiljaa?

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kiitos ystävällesi Sinetti :D Oli mukava kuulla... Kiti ja Aapo on sellaisia kissoja että ne on kuin perheen jäseniä. Ne kulkee mun perässä minne ikinä menen ja mä oon lauman bossi. Ne pysähtyy ku mä pysähdyn ja jäävät istumaan lähelle. Toi musta naaras yleensä tulee jalkoihin kiehnään ;)
Sinettisormus

Re: Miksi Jarmo on ollu niin hiljaa?

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Näkee, että olet niistä rakkaudella huolehtinut.
katso7
Viestit: 1420
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Miksi Jarmo on ollu niin hiljaa?

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Rukoilen veli puolestasi.puhukaa sydämessänsä ja olkaa hiljaa sitä varmaan olet tehnyt.Jeesus sinua siunatkoon
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Miksi Jarmo on ollu niin hiljaa?

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sinettisormus kirjoitti:Näkee, että olet niistä rakkaudella huolehtinut.
Sinä näet sen, koska tunnet henget. Eräs jumalaa tuntematon mies tuli käymään kerran luonani ja keitin kaffet meille. Sitten hän kiinnitti huomiota näihin kissoihin ja sanoi että ei ole eläessään nähnyt niin rauhallisia ja hyväluontoisia kissoja. Se ei ole sattumaa, vaan mä kerroin hänelle että se johtuu siitä että täällä missä nämä kissat ovat olleet, on aina ollt hyvä henki. Mies ihmetteli mitä tarkoitin, vaikka näkikin Jeesuksen kuvan mun sängyn päädyssä ja keittiön seinällä toisen. Kyllä hän käsitti varmaan mitä tarkoitin.
Vastaa Viestiin