Keskustelualueet

Keskustele palstaa koskevista asioista
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Keskustelualueet

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

TIEDOKSI!

Jos haluatte että lisään jonkun uuden keskustelualueen, niin kertokaa siitä ja katsotaan onko se järkevää.
Sinetti

Re: Keskustelualueet

Viesti Kirjoittaja Sinetti »

... tämä tuli mieleeni kun laitoin ton pelastusrukouksen, että voisi olla hyvä myös oma rukous palsta?
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Keskustelualueet

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Hei tuo on ihan hyvä ja TÄRKEÄ kuin mikä!
Sinetti

Re: Keskustelualueet

Viesti Kirjoittaja Sinetti »

-jarmo- kirjoitti:Hei tuo on ihan hyvä ja TÄRKEÄ kuin mikä!
Näin minäkin arvelisin, sillä maailmassa on niin paljon niitä, jotka etsivät rukoilijoita, minullakin on pari tuttua, jotka välillä viestittävät, että viitsitkö rukoilla, laittaisitko nettiin rukoukseni, jollekkin rukouspalstalle ja toki heitä aina autan ja myös rukoilen heidän puolestaan ja niinhän sanassa sanotaan; missä on kaksi tai kolme yhdessä..." jotenkin niinhän se meni, näin äkkiä ulkoa muisteltua. :roll:
Olisi varmaankin tarpeen, toki kyllä se rukous täällä muutenkin luonnistuu, mutta näin sille olisi selkeä paikka.
Sinetti

Re: Keskustelualueet

Viesti Kirjoittaja Sinetti »

"Minä sanon teille: mitä tahansa asiaa kaksi teistä yhdessä sopien maan päällä rukoilee, sen he saavat minun Isältäni, joka on taivaissa. Sillä missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni, siellä minä olen heidän keskellään.
- - -
Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle."
Matt. 18:19-20; Matt. 6:6 [kr92] [kr38]
Vastaa Viestiin