Valtava hyökkäys kuten Sientti sanoi

Keskustele palstaa koskevista asioista
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Valtava hyökkäys kuten Sientti sanoi

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Meni koko päivä
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Valtava hyökkäys kuten Sientti sanoi

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Halleluja, nyt viimein kaikki toimii! Iso kivi tippu sydämestä.
Sinettisormus

Re: Valtava hyökkäys kuten Sientti sanoi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen!
Laitoin sinulle Jarmo viestin, että oliko tuo keskiviikkoa vastaisena yönä näkemäni näyn, PUNAINEN VAROITUSVALO, todellakin varoitus tähän tilanteeseen?
Sille näyttää ...
Kyllä pelotti, että oliko tämä nyt tässä ja rukoilin Herran puoleen vähän väliä ja ilmoitin, että jos tämä on sinun tahtosi, tämä loppuu, mutta jos ei ole, PAHA JOUTUU VÄISTYMÄÄN! JA SE VÄISTYI!
Kiitos ja Kunnia Herrallemme, Jeesukselle Kristukselle!
Amen!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Valtava hyökkäys kuten Sientti sanoi

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Niin laitoit ja ymmärsin sen kyllä. Nyt ihmetelään kun moni asia on jo kunnossa mutten edellenkään pääse päivittään sivuja. Onneksi sentään tää keskustelupalsta toimii ja on käsittääkseni kunnossa kaikilta osin.
näkymätön ninni

Re: Valtava hyökkäys kuten Sientti sanoi

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Arvelin eilen että joku iso hyökkäys on nyt palstaa kohtaan, kun näkyi vain koodeja...

Kiitos Herralle! Rukoukset on kuultu! Palsta toimii taas! :)
Sinettisormus

Re: Valtava hyökkäys kuten Sientti sanoi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Se oli kyllä jotain aivan kauheaa. Välillä kävin katsomassa, pelittääkö, mutta aina oli sama sillisalaatti vastassa. Laitoin joka kerta silmäni kiinni, sillä tuntui niin pahalle nähdä tuo. Samalla oli huoli, josko enää saan nähdä teitä kaikkia siskoja ja veljiä täällä, että häviätte vain pois elämästäni ja se tieto määrä, mikä täällä on .... Herra, Varjele meitä! Kiitos että tämä taas toimii ja samalla kerroit rukous vastaukseksi, että tämä ON SINUN TAHTOSI! Amen!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Valtava hyökkäys kuten Sientti sanoi

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Herralle kiitos! Joku iso operaatio on saatanalla ollut, koksa se ei koskenut vain meihin vanhoihin. Me saimme ryöpyn uusia palstalaisa ja siitäkös saatana sitten vimmastui. Kohde ei siis ollut pelkkä sivuston kaataminen, vaan myös tämän palstan käyttäjien uskon horjuttaminen.
näkymätön ninni

Re: Valtava hyökkäys kuten Sientti sanoi

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Ihan samoin ajatuksin olin eilen kuin sinäkin sinetti sisareni:
oli huoli, josko enää saan nähdä teitä kaikkia siskoja ja veljiä täällä, että häviätte vain pois elämästäni ja se tieto määrä, mikä täällä on .... Herra, Varjele meitä!
Rukoilin myös, jos tämä on Sinun tahtosi Herra, että palsta loppuu, niin tapahtukoon niin, mutta jos tahdot, että jatkamme täällä yhdessä, niin tapahtukoon Sinun tahtosi!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Valtava hyökkäys kuten Sientti sanoi

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Hienoa että palsta toimii taas. Samoja ajatuksia kuin teillä, en tiedä mikä tämän merkitys oli, mutta vihollinen oli varmasti asialla.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Valtava hyökkäys kuten Sientti sanoi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minä näen tämän selkeästi niin, että tänne oli ja on tulossa paljon, hyvin rikkinäisiä ihmisiä, joilla ei ole enää omia voimia taistella. Moni on tullut heti tänne, tuon rukous osion kautta ja vihollinenhan ei sitä siedä, eikä halua, vaan haluaa vain täyden tuhon ihmisen elämään. Me taas täällä, voimassa ja Jumalan Rakkaudessa otamme heidät vastaan rukouksin, ja haluamme kannatella heidät Herran eteen. Joten vihollinen vihaa meitä ja hyökkää ... mutta muistakoon, että se on jo voitettu RISTILLÄ!!!
tuula

Re: Valtava hyökkäys kuten Sientti sanoi

Viesti Kirjoittaja tuula »

joo. onneksi tämä palsta taas toimii. olin jo huolissaan eilen, kun tätä palstaa ei näkynyt. ajattelin jarmolle viestiä laittaa, mutta sitten en kuitenkaan laittanut kun ajattelin muittenkin kyselevän samaa ja olisin tukkinut sähköpostin. KiitosJeesus kun taas palsta toimii.
sisar

Re: Valtava hyökkäys kuten Sientti sanoi

Viesti Kirjoittaja sisar »

Itsellänikin oli ihan "orpo" olo, kun ei saanut yhteyttä sisariin ja veljiin näin palstan välityksellä.

Jättäkäämme itsemme, toinen toisemme ja tämä palastamme Herramme Jeesuksen Kristuksen Veren suojaan. Hän siunatkoon ja varjelkoon kaikkia, jotka täällä kirjoittavat ja näitä tekstejämme lukevat. Herra ohjatkoon meidän sormiamme ja ajatuksiamme, kun me tänne kirjoitamme.

Kristuksen veressä on voitto saatu. Kuolema on kukistettu. Halleluja! Halleluja! Halleluja!

Herra käyttäköön meitä ja tätä palstaa Hänen Pyhän Nimensä Kunniaksi ja kirkastamiseksi. Tapahtukoon Hänen hyvä tahtonsa myös tämän palstan kautta.
Ylistetty olet sinä Taivaan ja Maan Luoja, Kaikkivaltias Jumala, Isä, Poika ja Pyhä Henki!
Sinua me kiitämme ja ylistämme!
sisar

Re: Valtava hyökkäys kuten Sientti sanoi

Viesti Kirjoittaja sisar »

Ai niin.

"Älkää pelätkö. Jos Jumala on puolellamme, kuka voi olla meitä vastaan? "


"Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos.
Sillä minä olen tullut taivaasta, en tekemään omaa tahtoani, vaan hänen tahtonsa, joka on minut lähettänyt.
Ja minun lähettäjäni tahto on se, että minä kaikista niistä, jotka hän on minulle antanut, en kadota yhtäkään, vaan herätän heidät viimeisenä päivänä."

" Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin. Eikö kahta varpusta myydä yhteen ropoon? Eikä yksikään niistä putoa maahan teidän Isänne sallimatta. Ovatpa teidän päänne hiuksetkin kaikki luetut.
Älkää siis peljätkö; te olette suurempiarvoiset kuin monta varpusta. Sentähden, jokaisen, joka tunnustaa minut ihmisten edessä, minäkin tunnustan Isäni edessä, joka on taivaissa. Mutta joka kieltää minut ihmisten edessä, sen minäkin kiellän Isäni edessä, joka on taivaissa. "

Pysykäämme lujasti kiinni Kristuksessa! Olkaamme turvallisella mielellä!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Valtava hyökkäys kuten Sientti sanoi

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen! Näin minä myös asiaan suhtaudun. Meidän tehtävämme on iloita Herran kätten töistä. Saatana vaan koittaa laittaa kapuloita rattaisiin.
Sinettisormus

Re: Valtava hyökkäys kuten Sientti sanoi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen!!! SE ON TOTUUS!!!
bitu

Re: Valtava hyökkäys kuten Sientti sanoi

Viesti Kirjoittaja bitu »

Hei! Asia, hyökkäys tuntui täällä Kouvolassa asti. Hyvä että asiat on kunnossa. Minä kylläkin toivoisin että olisi täällä vähän ihmisläheisempää toimintaa. Minua häiritsee tämä kasvoton toiminta, ei tiedä kenen kanssa oikeasti on tekemisissä. Me olemme kuitenkin ihmisiä, miksei me voida olla täällä oikeasti eläviä ihmisiä. Siunaavin terveisin! bitu, (napsu)
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Valtava hyökkäys kuten Sientti sanoi

Viesti Kirjoittaja Eero »

Minulla on ollut sellainen tunne, että ennen lähtöä (tai sen jälkeen), täällä ovat kaikki omilla nimillään ja kasvoillaan. En nyt siihen kyllä rohkaise, koska se antaa myös viholliselle suoran hyökkäyslinjan, mutta tällainen ajatus on käynyt jostain syystä mielessä.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Valtava hyökkäys kuten Sientti sanoi

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Bitu, sinä toit hyvän asian ilmi ja Herran niemessä vahvistaa asiaa. Minut toki kaikki tietää ja nyt sinutkin Bitu. Olet Bitu, kuten olet sanonut. Me vaan tiedetään, kuten Herran nimessä juuri mainitsi, antaa saatanalle suoran hyökkäyslinjan jos alamme kertomaan nimiämme täällä. Tämä on kaiken maailman luettavissa ja maailma on paha.
bitu

Re: Valtava hyökkäys kuten Sientti sanoi

Viesti Kirjoittaja bitu »

Hei! Niin, tuota en tullut ajatelleeksi, vaikka mulla on aika hyvä mielikuvitus ja pelkään kaikkea. Kiitos jarmo kun valaisit minua asian suhteen. Voikohan tuota minun nimeä poistaa? Kiitos! Siunausta & Voimia kaikille täällä!
Vastaa Viestiin