Uusille käyttäjille tiedoksi

Keskustele palstaa koskevista asioista
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Uusille käyttäjille tiedoksi

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

TIEDOITUS: Mikäli haluat avattaren, etkä osaa itse sellaista tehdä, niin teen sen puolestasi ja liitän sen profiiliisi. En luonnollisesti peri siitä mitään, en edes kiitollisuuttasi, koska avatar on kiva asia sivuillamme ja luo mukavan lisäkuvauksen kullekin käyttäjälle.

Ota yhteyttä joko yksityisviestillä tai maililla: info@pelastussanoma.fi
Sinettisormus

Re: Uusille käyttäjille tiedoksi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tässä meiltä kaikilta, TERVETULIAIS TAPUTUKSET, meidän uusille Perheenjäsenille,rakkaille siskoille ja veljille, Minnalle, Timoteukselle ja witnessille!:
https://www.youtube.com/watch?v=barWV7RWkq0
witness

Re: Uusille käyttäjille tiedoksi

Viesti Kirjoittaja witness »

:D Kiitos!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Uusille käyttäjille tiedoksi

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Nyt tuli vielä yksi uusi palstaseurakuntaamme "bitu"... Toivotetaan hänet, sisaremme myös tervetulleeksi Herrassa Jeesuksessa!
Sinettisormus

Re: Uusille käyttäjille tiedoksi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

:D TERVETULOA "bitu" !!!! ...... TAPUTUSTA ....: https://www.youtube.com/watch?v=barWV7RWkq0 :lol:
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Uusille käyttäjille tiedoksi

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Palstalla on nyt 50 rekisteröitynyttä käyttäjää. Se on hyvä luku...

Tähän on hyvä muistaa minkä veljemme Herran nimessä löysi: Pelastussanoman otsikko on sininen väri RGB 153 ja se on Pietarin kalansaaliin määrä. Ennen Jeesuksen suorittamaa tapahtumaa...
Joh.ilm. 14:14-16 Ja minä näin, ja katso: valkoinen pilvi, ja pilvellä istui Ihmisen Pojan muotoinen, päässänsä kultainen kruunu ja kädessänsä terävä sirppi. Ja temppelistä tuli eräs toinen enkeli huutaen suurella äänellä pilvellä istuvalle: "Lähetä sirppisi ja leikkaa, sillä leikkuuaika on tullut, ja maan elo on kypsynyt". Ja pilvellä istuva heitti sirppinsä maan päälle, ja maa tuli leikatuksi.
...jos lukumme olisi sitten tuo täysi luku 153 kalaa :D mene ja tiedä. Profetia tämäkin.
Sinettisormus

Re: Uusille käyttäjille tiedoksi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

HYVÄ; HYVÄ!!! ...... tällekkin TAPUTUSTA ....: https://www.youtube.com/watch?v=barWV7RWkq0 :lol:
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Uusille käyttäjille tiedoksi

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Tervetuloa kaikille, olkaa Siunatut Herrassa Kristuksessa. Halleluja! Herra on Herra!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Uusille käyttäjille tiedoksi

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tässä minulla tuli mieleeni kumulatiivinen kerroinlaskuoppi. Sen laskukaava mm. toimii maailman väetöluvun mittaamisessa ja samoin mm. rahasijoitusten osakevoitojen mittaamisessa. Sen viesti on kuin Adam ja Eeva, joille syntyi lapsi, sitten lapsille lapsia ja sitten lapsenlapsille lapsia jne. jne. kumulatiivinen lukumäärän kasvu.

Siihen on eräs hyvä esimerkki: Pelataanko golfia, nimeni on Tiger Woods? Pannan panos 10cnt. per reikä ja minä voitan joka tapauksessa joka reiän, joten lopussa voitan 1,80 € Mutta kun teemme pelistä mielenkiintoisen, niin tuplaamme panoksen siten että voittaja jättää aina voiton seuraavalle kierrokselle, elikkä ensimmäinen on 10cnt, toinen 20cnt ja sitten 40cnt jne. kunnes olen voittanut jälleen kaikki 18 reikää. Paljonko siis voitin?
Uskomattomat 11 800,- euroa.

Halusin kertoa tämän siksi kun me perustimme palstan minä, sinetti, olli ja mm. Markku. No siinä alussa meitä oli vain minä, sinä hän tyyliin väkeä. Mutta sitten pikkuhiljaa hitaasti niitä tuli lisää ja lisää. meni ehkä 3-4 kk ennenkuin saimme 20 ihmistä. Sitten vauhti on kiihtynyt koko ajan. Se johtuu siitä samasta laskennallisesta syystä. Mitä enemmän käyttäjiä, sitä enemmän käytöstä kuuluu kutsuja muille uusille palstalaisille, jotka taas jatkavat tätä samaa. Loppua kohden luvun 153 saavuttamiseen ei tarvita kuin hetki, kun pää on saatu kunnolla auki.

Rukoillaan palstan puolesta. Täältä moni saa kuitenkin elämälleen vahvistusta ja myötätuntoa. Ennen kaikkea Jeesuksen aitoa Rakkautta kaltaistensa kautta.
Sinettisormus

Re: Uusille käyttäjille tiedoksi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Jarmo, tuo niin lämmitää vanhaa sydäntäni, kun muistat, miten nämä keskustelut alkoivat, tuon suomi24 härdellin jälkeen.
näkymätön ninni

Re: Uusille käyttäjille tiedoksi

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Siunausta ja tervetuloa uudet rakkaat sisaret ja veljet Jeesuksessa Kristuksessa!

Kuva
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Uusille käyttäjille tiedoksi

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tiedättekö taas minä sain vahvistusta heti tuon kirjoituksen jälkeen. SIIS:
Menin heti tuon kirjoituksen jälkeen keittiöön valmistamaan illalliseksi itselleni munakkaan. Minulla oli kuuden munan kenno, josta otin ensimmäisen munaa ja rikoin sen... siellä oli 2 keltuaista. Sitten minä rikoin toisen ja sielläkin oli kaksi keltuaista. Rikoin kolmannen ja neiljänne ja kaikissa oli kaksi keltaista. Siinä minä sitten seisoin ja ihmettelin kun kuudennen kananmunan jälkeen siinä kipossa oli 12 keltuaista. Luku 12 on täyden seurakunnan luku.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Uusille käyttäjille tiedoksi

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen Jarmo! Herra varmisti asian.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Uusille käyttäjille tiedoksi

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Rukoillaan että Birgekin tulis vielä takas. Laitoin sille S24:lle viestä ku huomasin hänen kirjoittaneen siellä.
Sinettisormus

Re: Uusille käyttäjille tiedoksi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Uusille käyttäjille tiedoksi

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Voi kun minä rukoilen että olisipa teillä kaikilla sydämessänne rauha Jeesuksessa Kristuksessa, pelastusvarmuus Hänessä ja vilpitön ilo yhdessä Totuuden Hengen kanssa, niin että kun me kaikki kohtaamme siellä Herramme luona, niin voisimme yhdessä itkeä ilosta ja kohtaamisestamme siellä missä ei ole epäilystä eikä vilppiä.
Sinettisormus

Re: Uusille käyttäjille tiedoksi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen, Jarmo! Sitä minäkin Rukoilen!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Uusille käyttäjille tiedoksi

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen Jarmo! Rukoillaan toistemme puolesta ja että Herra antaisi meille Rauhan täällä maan päällä ja tulisi noutamaan meidät Kotiin kun aika on. Tule Herra pian!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Uusille käyttäjille tiedoksi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

näkymätön ninni

Re: Uusille käyttäjille tiedoksi

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Aamen Jarmo!

2. Piet. 3:
13 Mutta hänen lupauksensa mukaan me odotamme uusia taivaita ja uutta maata, joissa vanhurskaus asuu.
14 Sentähden, rakkaani, pyrkikää tätä odottaessanne siihen, että teidät havaittaisiin tahrattomiksi ja nuhteettomiksi, rauhassa, hänen edessänsä;
15 ja lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi, josta myös meidän rakas veljemme Paavali hänelle annetun viisauden mukaan teille on kirjoittanut;
Vastaa Viestiin