Ystävät rakkaat

Keskustele palstaa koskevista asioista
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Ystävät rakkaat

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Älkää jättäkö tätä palstaa. Minä olen kirjoitellut jonkun verran S24:llä koska löysin sanottavaa siellä. Koitetaan mennä sinne ja siirrellä uskovat tänne. Ateistit ja muut trollit eivät täällä viihdy. Menkää ja käykää tuolla palstoilla ja aina kun löydätte oikeita uskovia niin vinkatkaa tätä.
Vanha Uskis

Re: Ystävät rakkaat

Viesti Kirjoittaja Vanha Uskis »

Vanha Uskis toivoo siunausta palstallesi. S24:llä meno on mennyt täysin häiriköiden temmellykseksi. Minun kaltaisiani profetioiden ja asiallisten keskustelujen seuraajia on käsittääkseni aika paljon. Hengellinen kenttä on niin kummallista, aina kun aloitetaan uutta niin ilmaantuu niitä joilla tuntuu olevan ainoana tehtävänä laittaa kapuloita rattaisiin ja saada toiminta loppumaan. Jotenkin Hengellinen kenttä kiehtoo myöskin psyykkeeltään maanisesti sairaita persoonia ja toisia väärällä lailla ohjailevia koostumattomia persoonia. Toivotaan että uskovat löytävät palstasi ja uskaltavat kirjoittaa tänne erityisesti saamiaan sanomia ja profetioita.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Ystävät rakkaat

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kiitos "Vanha uskis" sanoistasi. Niin se vaan siellä S24.llä menee ja täällä on nyt jo aika kivan kokoinen seurakunta rauhassa keskustelemassa. Toivoisin vaan lisää vielä väkeä, jotta keskustelu menisi keskeytymättömäksi. Tiedätte mitä tarkoitan, eli aina kun tänne tulee, niin täällä ei olisi yksin, vaan joku lukisi tai kommentoisi sinua aina kohtuullisen nopeasti. Uskon että tosiuskovat tulevat vielä kaikki tänne, ainakin tuolta S24:lta.
tuula

Re: Ystävät rakkaat

Viesti Kirjoittaja tuula »

en ole moneen viikkoon käynyt suomi 24 palstaa katsomassa. vieläkö se on pystyssä. on siellä ollut sen verran kova meno, että ei ole kiinnostanut. tätä palstaa silloin tällöin vilkaisen. kiitos Jarmolle palstasta. mukava lukea rauhassa kirjoituksia.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Ystävät rakkaat

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kiitos kiittämästä :)

Kannattaa rekisteröidä nimimerkki, niin jää nuo turhat varmistukset pois. Rekisteröimiseen ei tarvitse jättää kuin nimi ja sähköposti, joita kukaan meistä ylläpidossa ei käytä mihinkään tarkoitukseen, joten olette 100% turvassa tietoinenne.
Sinettisormus

Re: Ystävät rakkaat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kovin on käynyt hiljaiseksi täällä, mistä johtunee .... :?: Ettehän vielä aio lopettaa, tuskin ollaan alkuun päästy.... :?:
Sinettisormus

Re: Ystävät rakkaat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Säilyttäkää yhteys

"Minä, joka olen Herran vuoksi vankina, kehotan teitä siis elämään saamanne kutsun arvoisesti, aina nöyrinä, lempeinä ja kärsivällisinä. Auttakoon rakkaus teitä tulemaan toimeen keskenänne. Pyrkikää rauhan sitein säilyttämään Hengen luoma ykseys.

On vain yksi ruumis ja yksi Henki, niin kuin myös se toivo, johon teidät on kutsuttu, on yksi."
Ef. 4:1-4
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Ystävät rakkaat

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Ihan samaa olen seurannut... Pitää löytää uusia keskustelijoita. Rukoilen: "Herra, älä anna tämän palstan hiljentyä, vaan tee se Henkesi iloiseksi paikaksi, jossa uskosta heikot, kuten me kaikki, löytäisivät sinut, Rakas Jeesus!" Amen!
Vanha Uskis

Re: Ystävät rakkaat

Viesti Kirjoittaja Vanha Uskis »

Pidät hyvää palstaa Jarmo. Vanha Uskis on jäänyt peräkammarin keinutuoliin keinuttelemaan ja ollut pitkään hiljaa. Nyt tarttis jotenkin saada itseni kaltaisia hereille. Siitä olen erityisen iloinen että Sinettisormus ja myöskin hänen uskon ystäviään ovat avanneet kotiensa ovia kotiseuroille.
Jotenkin koen että näiden pikku purojen vesi on puhdasta ja juomakelpoista vettä ja itsekin odotan että löytäisin pikku puron.
Sinettisormus

Re: Ystävät rakkaat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Vanha Uskis, etkö sinäkin voisi avata kotisi ovet, aloitat kutsumalla ystäviäsi ja naapureitasi. Keskustelette sanasta, ehkä jotakin todistuksianne ja lauluilla ylistämistä, kera rukousten, AA-MEN?
Sinettisormus

Re: Ystävät rakkaat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Se joka avaa kotinsa ovet Herran työlle, se on oleva siunaukseksi:

41. Sillä joka antaa teille juodaksenne maljallisen vettä siinä nimessä, että te olette Kristuksen omia, totisesti minä sanon teille: se ei jää palkkaansa vaille.
Mark. 9.
kiitosvirsi
Viestit: 106
Liittynyt: 12 Helmi 2016, 17:05

Re: Ystävät rakkaat

Viesti Kirjoittaja kiitosvirsi »

Luen kyllä palstan kirjoituksia päivittäin,mutta en ole itse kirjoitellut mitään.Olen ollut aika aralla omallatunnolla Herran ja Hänen sanansa ääressä.En halua tuoda omia mielipiteitäni tai näkemyksiäni riippumatta siitä että koen ne oikeiksi Raamatun pohjalta.Odotan Herralta selkeää sanottavaa jonka voin tuoda julki.Herran siunausta rakkaat veljet ja sisaret.
Vanha Uskis

Re: Ystävät rakkaat

Viesti Kirjoittaja Vanha Uskis »

Sinettisormus kirjoitti:Vanha Uskis, etkö sinäkin voisi avata kotisi ovet, aloitat kutsumalla ystäviäsi ja naapureitasi. Keskustelette sanasta, ehkä jotakin todistuksianne ja lauluilla ylistämistä, kera rukousten, AA-MEN?
Olen ehdottamaasi asiaa miettinyt. Kymmenen vuotta kokoonnuimme uskovan henkilön kodissa joka perjantai, mutta toimintamme loppui parikymmentä vuotta sitten. Toimintamme koko ajan kapuloina rattaissamme olivat paikalliset helluntai- ja vapaaseurakunnat, siitäkin huolimatta ettei meillä kyseisten seurakuntien kanssa ollut opillisia erimielisyyksiä. Nämä vanhat haavat ovat meiltä kaikilta silloisen kotipiirin jäseniltä osin vielä kipeänä ja taidamme kaikki keinutella vain omassa kodissamme.
kiitosvirsi
Viestit: 106
Liittynyt: 12 Helmi 2016, 17:05

Re: Ystävät rakkaat

Viesti Kirjoittaja kiitosvirsi »

Mulla on tää poikamiesasunto senverran sotkuinen että en kehtaa pyytää ketään kylään.Selkeä parannuksen paikka tässä asiassa. :roll:
Vanha Uskis

Re: Ystävät rakkaat

Viesti Kirjoittaja Vanha Uskis »

kiitosvirsi kirjoitti:Luen kyllä palstan kirjoituksia päivittäin,mutta en ole itse kirjoitellut mitään.Olen ollut aika aralla omallatunnolla Herran ja Hänen sanansa ääressä.En halua tuoda omia mielipiteitäni tai näkemyksiäni riippumatta siitä että koen ne oikeiksi Raamatun pohjalta.Odotan Herralta selkeää sanottavaa jonka voin tuoda julki.Herran siunausta rakkaat veljet ja sisaret.
Ei kannata olla liian varovainenkaan. Pitää hyväksyä omat vajavaisuutensa ja oman astiansa maku, ei meistä koskaan tule täydellisiä kuten Jeesus on.
näkymätön ninni

Re: Ystävät rakkaat

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Ei kannata olla liian varovainenkaan. Pitää hyväksyä omat vajavaisuutensa ja oman astiansa maku, ei meistä koskaan tule täydellisiä kuten Jeesus on.
Aamenet tähän kommenttiin! :)

Jotenkin väsy nyt painaa, ei ole jaksanut kirjoitella, mutta lukemassa olen kyllä käynyt ahkerasti. :?

Olette rakkaita kaikki! :)
olli

Re: Ystävät rakkaat

Viesti Kirjoittaja olli »

Vanha Uskis kirjoitti:... ei meistä koskaan tule täydellisiä kuten Jeesus on.
Kyllä tulee. Odotahan vain. :)

Jeesushan käskee meitä olemaan täydellisiä:
Matt 5:48 kirjoitti:Olkaa siis te täydelliset, niinkuin teidän taivaallinen Isänne täydellinen on.
Omassa voimassamme emme kuitenkaan täydellisiä ole, emmekä sellaiseksi tule. Joten odotus voi käydä pitkäksi, jollei osaa katsoa itseään samoin kuin Jeesus ja Isä meihin katsovat.

Onkin suuri ongelma että haluamme katsoa itseämme peilliin, kun Jumala haluaa meidän katsovan Jeesukseen. Hän on tehnyt meistä sen mitä olemme, ja Hän on myöskin tehnyt valmiiksi kaiken, jotta voimme kulkea ennalta valmistetuissa töissä ja armossa.

Ole siis armollinen myös itsellesi.
Sinettisormus

Re: Ystävät rakkaat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen, Olli! Ja Jeesus sanoi myös jotenkin näin meistä; tulemme tekemään samoja ihmetekoja kuin Hän teki ja suurempiakin kuin Hän! Mikä valtava lupaus. Tällä emme sen enempää kerskaa sillä kaiken tuon teemme kuitenkin Hänen voimassaan, mitä Hän kulloinkin haluaa meidän tekevän ja muistaa ettei Hän katso ihmiseen, sillä Hän voi käyttää tahtoessaan ketä vain työkalunaan, aina emme tätä edes tiedosta, kun Herra käyttää meitä.
Kiitos, että teitä löytyy kuitenkin sieltä taustalta. Tuli jo sellainen olo, että olen yksin jossain kuolleessa erämaassa, älkäämme antako tämän kuivua vaan tehdään tästä kuin keidas, virvoittava puro, Herran Sanan äärellä, kukin sillä lahjalla minkä Herra on meille antanut, älkäämme verratko itseämme toisiimme, sillä Herra on meille suunnitellut eritehtävät ja näin täydennämme toisiamme ja morsius seurakuntaa joka sekin täydelliseksi on näin tuleva. Väsymystä on liikkeellä, tunnistan sen myös itsessäni, mutta älkää antako sen hallita Herran työssä, se ei ole Herrasta, vaan se toinen ilkimys, yrittää sillä meitä kaataa hiljaiseksi, sillä se on varmasti iloinen siitä että aina parempi mitä vähempi on sanaa Jeesuksesta, Evankeliumista, Taivaan valtakunnasta ja siihen liittyvästä, mikä Herraa kirkastaa. Yrittäkää saada tuttaviannekin tänne mukaan, tehdään tästä sellainen virvoittavan tuore paikka! AA-MEN?
Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle!
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 10 Touko 2016, 10:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: Ystävät rakkaat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

- ”Herra, sinä tiedät, että olemme malttamattomia, kuljemme usein kuin erämaassa, mutta mitä on erämaa hetkemme, Israelin kansan 40 vuoden erämaa vaellukseen? Minä tiedän että sinä johdatat ja minun tulee vain luottaa sinuun ja katsoa sinua kasvoihisi. Pyydän sinulta lohduttavaa näkyä, jolla voin myös lohduttaa muita sitä tarvitsevia. Tapahtukoon tahtosi ja kirkastukoon nimesi! Aamen!”
Sinettisormus

Re: Ystävät rakkaat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Psalmi 30.
Pelastuneen kiitosvirsi.
Daavidin virsi; temppelin vihkimislaulu.
2. Minä ylistän sinua, Herra, sillä sinä pelastit minut etkä sallinut viholliseni iloita minusta.
3. Herra, minun Jumalani,sinua minä huusin ja sinä paransit minut.
4. Herra, sinä nostit minun sieluni tuonelasta, sinä herätit minut henkiin hautaan vaipuvien joukosta.
5. Viesatkaa kiitosta Herralle, te hänen hurskaansa, ylistäkää hänen pyhää nimeänsä.
6. Sillä silmänräpäyksen kestää hänen vihansa, eliniän hänen armonsa; ehtoolla on itku vieraana, mutta aamulla ilo.
7. Minä sanoin menestykseni päivinä: ”En minä ikinä horju.”
8. Herra, sinun armossasi vahvistit minun vuoreni. Mutta kun sinä kätkit kasvosi, niin minä peljästyin.
9. Sinua, Herra, minä huusin ja Herraa minä rukoilin:
10. ”Mitä etua on minun verestäni, jos minä hautaan vaivun? Ylistääkö tomu sinua, julistaako se sinun uskollisuuttasi?
11. Kuule, Herra, ja armahda minua, Herra, ole minun auttajani.”
12. Sinä muutit minun murheeni ilokarkeloksi, sinä riisuit minun surupukuni ja vyötit minut riemulla.
13. että minun sieluni veisasi sinulle kiitosta, eikä vaikenisi, Herra, minun Jumalani, sinua minä julistan iankaikkisesti.

Aamen!
Vastaa Viestiin