Lue raamattua joka päivä

Keskustele palstaa koskevista asioista
katso7
Viestit: 1420
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Lue raamattua joka päivä

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Raamattua lue joka päivä
Viimeksi muokannut katso7, 01 Joulu 2016, 22:17. Yhteensä muokattu 7 kertaa.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
olli

Re: Treen kristillinen yhteisö: Patrick tiainen 9.12.2016

Viesti Kirjoittaja olli »

katso7 kirjoitti:... menen myös syömään tuoretta ruohoa ja kirkasta vettä Pyhän Hengen läsnäolossa
Ookei. Ihan tuli heti mieleen Danielista:
Sinut ajetaan pois ihmisten seasta, ja kedon eläinten parissa on sinun asuinpaikkasi oleva; sinä joudut syömään ruohoa niinkuin raavaat, ja sinä olet kastuva taivaan kasteesta; ja niin on sinulta kuluva seitsemän aikaa, kunnes tulet tuntemaan, että Korkein hallitsee ihmisten valtakuntaa ja antaa sen, kenelle hän tahtoo.
Toivottavasti siellä on kuitenkin edes teetä ja leipää... mutta jakeen loppuosaa toivon toki meille jokaiselle. ;)
katso7
Viestit: 1420
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Treen kristillinen yhteisö: Patrick tiainen 9.12.2016

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Kyllä sai nauraa toivottavasti ei kirjaimeisesti toi raamatunpaikan alku ainakaan toteudu.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Treen kristillinen yhteisö: Patrick tiainen 9.12.2016

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Patrick Tiainen on ristiriitainen persoona. Minä pidän häntä pahan paimenena, joka ajaa lampaat hajalle. Se on minun näkemykseni.
näkymätön ninni

Re: Treen kristillinen yhteisö: Patrick tiainen 9.12.2016

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Olen huojentunut, että Jarmo sanoit tuon ääneen täällä! Valitettavasti tuo taitaa olla totuus!
näkymätön ninni

Re: Treen kristillinen yhteisö: Patrick tiainen 9.12.2016

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Petri Paavola on tutkinut Patrikin opetuksia Raamatun Sanan valossa. Ilmeisesti kaikki ei ole kohdallaan:

http://www.kotipetripaavola.com/patrick ... liumi.html
kiitosvirsi
Viestit: 106
Liittynyt: 12 Helmi 2016, 17:05

Re: Treen kristillinen yhteisö: Patrick tiainen 9.12.2016

Viesti Kirjoittaja kiitosvirsi »

Odotinkin että joku kommentoi Patrikista.Olen Jarmon ja Ninnin kanssa yhtämieltä.Olen käynyt kristillisessä yhteisössä 3 kertaa.Viimeksi toukokuussa,jolloin siellä oli puhumassa Patrick Tiainen.Eipä tarvitse enää mennä.
katso7
Viestit: 1420
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Lue raamattua joka päivä

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Pyhä Henki kirkastaa Kristusta .ei kukaan tule isän luo kuin minun kauttani
Viimeksi muokannut katso7, 01 Joulu 2016, 22:16. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Treen kristillinen yhteisö: Patrick tiainen 9.12.2016

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Katso7, tästä on todellakin puhuttu täällä ennenkin ja minä olen ollut tuo puoltava osapuoli. Koin juuri , taas, sama pettymyksen kuin sinäkin. itse olen tutustunut Patrickiin ja käynyt hänen kokouksessaankin ja iloitsin siitä. Hakemalla yritin kuunnella mikä olisi Raamatun vastaista hänen puheessaan, mutta en löytänyt. Mutta hänen iloonsa kaikki törmää, vaikka Raamatussa puhutaan ja kehoitetaan iloitsemaan Herrasta, esim. Psalmi 150. ja monet muut kohdat. Olemme ehkä kaksin täällä, jotka Patrickista välitämme. On todella väärin käydä julkisesti toista veljeä vastaan. Voisin luetella tässä monta nimeä, jotka on julistettu julkisesti eksyttäjiksi, mutta en sitä tee, se ei ole tehtäväni, enkä usko Jumalankaan siihen mielistyvän. Joten, asetuin tähän viereesi, katso7, lyötäväksi...
Valitan ... :cry:
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 01 Joulu 2016, 19:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: Treen kristillinen yhteisö: Patrick tiainen 9.12.2016

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tässä on sitä ILOA Herrassa, jota meidän tulee edustaa:

PSALMIT 150
1. Halleluja! Ylistäkää Jumalaa hänen pyhäkössään, ylistäkää häntä hänen
väkevyytensä taivaanvahvuuksissa.
2. Ylistäkää häntä hänen voimallisista teoistansa, ylistäkää häntä, sillä hänen herrautensa on suuri.
3. Ylistäkää häntä pasunan pauhulla, ylistäkää häntä harpuilla ja kanteleilla.
4. Ylistäkää häntä vaskirummuilla ja karkelolla, ylistäkää häntä kielisoittimilla ja huiluilla.
5. Ylistäkää häntä helisevillä kymbaaleilla, ylistäkää häntä kumisevilla kymbaaleilla.
6. Kaikki, joissa henki on, ylistäkää Herraa! Halleluja!
katso7
Viestit: 1420
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Treen kristillinen yhteisö: Patrick tiainen 9.12.2016

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Kiitos Sinettisormus.olen kokenut tämän palstan todella Jumalalta tulleena saanut valtavasti rohkaisua
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Treen kristillinen yhteisö: Patrick tiainen 9.12.2016

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Samoin katso7, ... ja toivon sen olevan sitä edelleen.
Pigeon
Viestit: 888
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Treen kristillinen yhteisö: Patrick tiainen 9.12.2016

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Uskon sen olevan edelleenkin Jumalan lahja ja tämäkin on tärkeä asia, joka nousi nyt esille.
Sopia keskustelusäännöistä, miten tuoda julistaja asiat esille. Miten välttää henkilöiden nimeltä "tuomitseminen", mutta, jos joku julistaa väärää oppia on meillä mielestäni velvollisuus tuoda sekin tietoon. Miten?
Minä ainakin haluaisin, että varoitetaan, jos olen "kävelemässä" eksytykseen..

Olen itse kuunnellut jostain hänen julistuksesta osan ja Sanassa en huomannut mitään vikaan.. Julistustyyli on erilainen. Onko kyse siitä että, kun me ihmiset olemme erilaisia, mikä toimii yhdellä ei toimi toisella, vai onko kyse jostain vakavammasta..en tiedä.

Mutta katso7 on oikeassa siinä, että niissäkin tapauksissa meidän tulisi rukoilla, että tämä henkilö löytäisi totuuden.
Siis, miten keskustella näistä, että se on kaikkia osapuolia kunnioittavaa.. mutta kuitenkin tuomme faktat valoon!
näkymätön ninni

Re: Treen kristillinen yhteisö: Patrick tiainen 9.12.2016

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Nyt ei ole kyse enää pelkästä julistustyylistä. On kyse paljon vakavammasta asiasta. Vääristyneestä Evankeliumista!

Petri Paavolan sanoin:
Kehotan edelleen kaikkia totuuden tuntevia rukoilemaan Patrickin ja hänen laillaan uskovien ihmisten puolesta, että he menisivät itseensä ja tekisivät parannusta ja tulisivat totuuden tuntemiseen. Kehotan edelleen kohtaamaan heitä sävyisästi rakkauden ja totuuden Hengessä. Muistutan myös meitä jokaista, että valvokaamme itseämme ja muistakaamme, että meidänkin tulee tehdä parannusta niissä kohdin missä olemme rakentaneet uskoa väärille perustuksille. Meillä kaikilla voi olla sokeita pisteitä. Tämä olisi hyvä ja syytä muistaa ettemme lankea ylimielisyyden ja ylpeyden syntiin.
Kehoittaisin nyt kaikkia lukemaan Paavolan kirjoituksen. Erityisesti kohta Patrikin väärästä opetuksesta Jumalan voimasta. En mitenkään voi hyväksyä Patrikin opetusta tuossa kohden.

http://www.kotipetripaavola.com/patrick ... liumi.html
katso7
Viestit: 1420
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Lue raamattua joka päivä

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Puhukaa sitä mikä on rakennukseksi seurakunnalle
Viimeksi muokannut katso7, 01 Joulu 2016, 22:14. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Treen kristillinen yhteisö: Patrick tiainen 9.12.2016

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

"Ja suuri lohikäärme, se vanha käärme, jota perkeleeksi ja saatanaksi kutsutaan, koko maanpiirin villitsijä,"
... se on nähnyt meidät liian vahvana, ja on nyt tullut tänne sortamaan ja villitsemään, se haluaa hävittää täältä Pyhän Hengen.
Annammeko tässä periksi? Me sorrumme ihmisten oppeihin ja kuka meistä on sanomaan kuka oikein opettaa?
Uskon että yhtään täydellistä maanpäällistä opettajaa ei ole, ei Petri eikä Patrick. Molemmilta kuitenkin löytyy sitä hyvääkin ja on omassa vallassamme, mitä otamme vastaan. On vain yksi opettaja ja Hän on JEESUS!!!
Älkää taas menkö tähän vanhaan halpaan, joka yrittää sortaa ja tuhota yhteytemme, Jeesuksessa Kristuksessa!
Älkää kompastuko noihin maailman kynnyksiin ....
näkymätön ninni

Re: Treen kristillinen yhteisö: Patrick tiainen 9.12.2016

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Patric Tiainen opettaa vaarallista voima oppia, joka ei ole Jeesuksesta Kristuksesta lähtöisin. Huomaatteko mikä tässä opetuksessa on pielessä?

Patrick Tiainen julisti saarnassaan (27.3.2016) kuinka Jumala tulee voimaksi hänen heikkoudessaan ja kun hän luovutti oman heikkoutensa, missä hänellä oli heikkous ja kun luovutettu heikkous jätetään Jumalalle, niin siinä paikalla ei ole enää heikkous, vaan siinä on Jeesus ja Jumalan voima.
Sinettisormus

Re: Lue raamatua joka päivä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuohon minäkin uskon, etten enää elä minä, vaan Jeesus minussa, Hän on minun voimani!

20. ja minä elän, en enää minä, vaan Kristus elää minussa; ja minkä nyt elän lihassa, sen minä elän Jumalan Pojan uskossa, hänen, joka on rakastanut minua ja antanut itsensä minun edestäni.
Galat. 2.
näkymätön ninni

Re: Lue raamattua joka päivä

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Huomatkaa tämä:

2 Kor 12:
9 Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa". Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan.
10 Sentähden minä olen mielistynyt heikkouteen, pahoinpitelyihin, hätään, vainoihin, ahdistuksiin, Kristuksen tähden; sillä kun olen heikko, silloin minä olen väkevä.
Patrickin väärä opetus johdattaa ihmisen sellaiselle paikalle missä ihminen luulee ettei hänessä ole heikkoutta, vaan Jeesus poistaa ja syrjäyttää hänessä olevan heikkouden. Tämä opetus ei johda Jumalan voiman ilmentymiseen uskovan elämässä, vaan valheelliseen uskomukseen Jumalan voimasta, jossa saatana eksyttää ihmisen pois Jumalan voiman vaikutuksista tehden hänestä uskon supersankarin, joka ei ole enää heikko ja vajavainen, koska Kristus on asettunut hänen heikkoutensa tilalle.
näkymätön ninni

Re: Lue raamattua joka päivä

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Vielä tämän haluan sanoa, sitten vaikenen asiasta:
Silloin kun ja jos uskoo että Kristus on asettunut ihmisen heikkouden tilalle eikä ihminen ole enää heikko, niin hänessä ei vaikuta Jumalan voima, vaan valheen voima, joka ei anna hänelle voimaa syntiä vastaan eikä anna hänelle voimaa ojentautua Jumalan sanan totuuden mukaan. Tällainen väärä opetus johdattaa ihmisen toimimaan valheenvoimasta käsin, jota hän luulee Jumalan voimaksi. Tämä valheenvoima opettaa häntä vääristäen Jumalan sanan totuutta sekä vaikuttaa hänessä lihallisia ja sielullisia ominaisuuksia, koska riivaajien viisaus sielullista ja maallista viisautta.

Paha perkele ei halua sinun olevan heikko, koska jos olet Raamatun opettamalla tavalla heikko, niin silloin Jumala voi toimia kauttasi voimallisesti. Jos et usko olevasi heikko, vaan sitä että Jeesus on korvannut heikkoutesi, niin saatana tietää ettei sinulla ole mitään mahdollisuuksia elää Jumalan voimassa ja sen tähden saatana pääsee valehtelemaan ja vääristämään sinulle Jumalan tahtoa ja voimaa. Hengellinen ihminen ymmärtää olevansa heikko, että Jumalan voima vaikuttaisi hänessä, mutta sielullinen ihminen pyrkii saamaan voimaa eikä kykene tunnistamaan heikkouttaan.

Silloin kun et tunnusta heikkouttasi etkä halua olla heikko, vaan uskot Jeesuksen tulleen heikkoutesi tilalle teet itsestäsi pikku Jeesuksen ja Jumalan, koska Jeesuksessa ei ole heikkoutta (vajavaisuutta), mutta ihmisessä on. Paha saatana haluaisi sinun uskovan ettei sinussa ole heikkoutta, koska hän haluaa eksyttää sinut pois Jumalan voiman vaikutuksista, kokemaan ja elämään valhevoimaa, koska valhevoima lopulta tuhoaa sinut ja se on saatanan päämäärä.

Valhevoima ei johdata uskovaa lihan kuoleman tielle kärsimään ja taistelemaan syntiä vastaan, vaan johdattaa hänet tavoittelemaan tämän maailman asioita kuten rahaa ja mammonaa sekä osaa erityisten "supervoideltujen" joukossa, jonne pääsee uskomalla vääriä opetuksia sekä tukemalla valheenvoiman manifestaatioita. Valhevoiman vallassa oleva luulee kaiken hänelle opetetun olevan Jumalasta ja koska hän uskoo valheita, niin hän ei näe totuutta eikä pääse vapaaksi kuin tullessaan totuuden tuntoon, jolloin hän hylkää valheet ja vastaanottaa rakkauden totuuteen ja sen jälkeen hän saa elää ja kokea todellista Jumalan voimaa.
Vastaa Viestiin