Pelastussanoma pääsivu!

Keskustele palstaa koskevista asioista
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Pelastussanoma pääsivu!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Shalom Herrassa kaikille!

Tänään sain aiheellista kritiikkiä www.pelastussanoma.fi pääsivusta ja tein useita kosmeettisia korjailuja sinne.
Sivut tosiaan ovat jo niin vanhat että pohjalla on jotain MS Frontpage doodiakin.

Keskustelupalsta linkki oli erityisen huono ja epäselvä. Sen korjasin pelkällä tekstilinkillä toimivaksi.
Samalla tein ns. kevyen kohotusleikkauksen ja annoin hieman ilmaa sille koska nykytekniikalla sen ei tarvitse olla niin kompaktia enää kuin vielä 10 vuotta sitten kun näytöt olivat vielä sitä mitä oli.

Käykää itse katsomassa ja kommentoikaa jos tuntuu siltä. Mä en oikeen uskalla niitä kauheesti lähtee muuttamaan koska niissä kaikissa on jotain aikansa juttua, joka ei ole hyvä poistaa. Ten mieluummin just jotain korjailuja enkä ainakaan poista mitään vanhaa. Näen sen sillä tavalla, että kaikella on jokin oma tarkoituksensa, jopa virheillä.
Siksi en ole mitään poistanut. Pelastussanoma on tehty niille poloisille, jotka jäävät kun morsian lähteeja jokainen tänne jäävän on huomattava ettemme olleet läheskään täydellisiä ja meissä on ihan yhtä paljon vikaa kuin heissä jotka jäävät.
Tämäkin kesksutelupalsta jää kerrassaan mahtavaan käyttöön kun me poistumme :D ...tällä palstalla on varmasti valtavia siunauksellisia mahdollisuuksia saattaa monien ihmisten sielu pelastukseen, koska tietoa on paljon juurikin netissä, kun morsianta ei ole enää kertomassa ja kukaan ei enää luota keneenkään pappis-ihmiseen joka jäi pois ylösotosta. Vain meidän jättämä sana on silloin kuulemisen arvoista. On siinäkin valtava siunaus kerrassaan... ensin haukutaan ihan pystyyn joka paikassa ja sitten yhdessä hetkessä kaikki kääntyy päälaelleen.
Sinettisormus

Re: Pelastussanoma pääsivu!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ihan tuo hyvä on, näyttäisi valoisammalle, ilmavammalle ja värit ehkä puhtaammat, vai kuvittelenko vain? :o Minulle kyllä kelpaa. :D
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Pelastussanoma pääsivu!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Joo, siis muutos on pieni jota moni ei edes osaa hoksata mutta mun silmissä iso ;) ...ku mä tiän mitä tein sille.

Markun kans just tossa maililla naureskeltiin. Alimmassa vanhin kommentti:
Markku: toi oli hyvä!

Jarmo: Pelastussanoma 2.0 ;)

Markku: Pelastussanoma siirretty nykyaikaan :)

Jarmo: Joo ja muutenki annoin ilmaa tonne joka suuntaan. Se kato on tehty niin "satavuottasitte" ettei sillon oikeen voinu ku ihmisllä oli vielä paljon 800dpi leveitä ruutuja käytössä. Nykyään kaikki läppärit on jo vähintään 1024 ja siitä ylös, niin ilmaa riittää jaettavaksi.

Markku: No nyt näyttää hyvältä, Pelastussanoma otsikko tulee heti silmille (se on hyvä) ja tulee selkeä näkymä sivusta.
tuula

Re: Pelastussanoma pääsivu!

Viesti Kirjoittaja tuula »

:!: hyvä kirjoitus tämän päiväinen jarmolta. tiedätkö itse juuri ajattelin ihan pikkuista ennen ennekuin avasin sivusi ja luin viimeisimmän päivityksesi luopumuksesta. juhani starzewski minua aina hiillostaa että nainen ei saisi vaikuttaa missään, ei politiikassa, ei missään tärkeissä yhteiskunnallisissa asioissa.sanoin, että jos tämä ei ole Jumalan tahto minun kohdallani, niin ottakoon Herra minulta kiinnostuksen politiikaan poissa ja jatkoin vielä, että syy miksi en ole politiikkaan lähtenyt, niin on ilmiselvää. suomen kansa on luopumustilassa ja minun mielipiteet ovat vanhahtavat ja Jumalan sanaa kunnioittavat, että niitä ei kuitenkaan kuunneltaisi. tämän kansan täytyy käydä syvällä, ennekuin se voi taas nousta. siksi he eivät näe myöskään suomen tilaa, missä ollaan.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Pelastussanoma pääsivu!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Ai kiitos Tuula :D
Sitä on itse aika sokea kirjoituksilleen. Ei ikinä osaa ennalta sanoa mikä puhuttelee ja mikä ei. Mä kirjoitan vaan ihan samoin kuin toi Sinettikin näköjään aina tekee, sen minkä milloinki Henki antaa mulle sanottavaksi. Se tulee sitten omalla painollaan tehtyä ja oma väri näkyy sitten siinä.
Vastaa Viestiin