Shalom ja Siunausta uudelle Foorumille!

Keskustele palstaa koskevista asioista
Vieras

Shalom ja Siunausta uudelle Foorumille!

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Shalom ja Siunausta uudelle foorumille! Siunausta myös sen uusille ylläpitäjille, Jarmolle ja Jyrkille.
Herra olkoon vahvasti läsnä tällä foorumilla ja Hänen Pyhä Hengensä foorumilaisten yllä.
Nyt tutustumaan foorumiin ja foorumilaisiin, olkaamme kuin yhtä perhettä, Jeesuksessa Kristuksessa, sillä onhan meillä sama Henki!
Aamen.
Vieras

Re: Shalom ja Siunausta uudelle Foorumille!

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Huom. äskeisen siunaus viestin lähettäjä oli: Sinettisormus
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Shalom ja Siunausta uudelle Foorumille!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Siunauksin AMEN! ...kiitos Sinetti sisar :)
tuula

Re: Shalom ja Siunausta uudelle Foorumille!

Viesti Kirjoittaja tuula »

tälläsen keskustelufoorumin Jarmo laittanut pystyyn. no täällä ei ainakaan ole sama saastan henki, kuin tuolla suomi24 palstalla. siunausta keskustelupalstalle nyt sitten.
Jarmo Eklund

Re: Shalom ja Siunausta uudelle Foorumille!

Viesti Kirjoittaja Jarmo Eklund »

Kiitos Tuula :)

No mun tyttärelle pitää antaa suurkiitos että se tän palstan on tehny tänne. Toivottavasti pikkuhiljaa tämä ihmiset löytää ja te jo löytäneet ette hylkäsi, vaan kommentoisitte aina jotain, niin elämä lisääntyy palstalla.

Koska palsta on 100% omassa hallinnassa, niin tämä on helppo pitää siistinä. Kuitenkin niin että en haluaisi että jokin asia karkoittaisi kirjoittajia, kuten liika ohjailu. Minä en myöskään harrasta mitään IP osoitteiden tarkkailua. Mulla on muutakin tekemistä kuin ihmisten perään katsominen, joten kirjautukaa vaan rauhassa ja käyttäkää palstaa ja olkaa kuin kotonanne :)

-jarmo-
näkymätön ninni

Re: Shalom ja Siunausta uudelle Foorumille!

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Wautsi, pautsi!!!

Valtava ilo täytti sydämeni, kun tänään "eksyin" :D tänne Jarmon perustamalle foorumille! :D :D :D

Kiitos Jarmo ja Jyrki! (ilmeisesti olette taustalla hääräämässä! ;) )

Kävin tuossa tsiikaamassa, että onko ketään rakkaita sisaria ja veljiä suomi24 profetiat palstalla ja huomasin erään viestin, jossa oli linkki tänne.
Johdatusta!!! Kiitos Herralle!
En olekkaan tosi pitkään aikaan käynyt koko profetiat palstalla, kun on tuntunut viisamalle pysytellä sieltä poissa. :?

Toivottavasti tämä viesti lähtee eteenpäin... :? On vielä vähän hakusessaan, ett kuis tätä käytetään??? No opetellaan!!!

Valtavasti siunausta uudelle palstalle ja kaikille palstalaisille! Kivaa Tuula ja Sinettikin ovat jo löytäneet tänne!!! Ihana nähdä teitä täällä!

Terkuin: ninni
Sinetti

Re: Shalom ja Siunausta uudelle Foorumille!

Viesti Kirjoittaja Sinetti »

Kuin myös sinua, ninni, ja nyt varmasti pysyt täällä meidän kanssamme! :roll: On ihanaa nhdä, kuinka vanhoja tuttuja vihdoin alkaa löytää tänne. Siunausta teille kaikille ja Herran ihanaa rauhaa!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Shalom ja Siunausta uudelle Foorumille!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Jep. Tiimi ollaan minä, Jyrki, Olli ja Markku. Pyysin tuota Sinettiä rekkaamaan ittsensä et olis saanu tulla valvojaks mutta vähän on vielä arastellut :D
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Shalom ja Siunausta uudelle Foorumille!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Rekisteröi Ninni nimimerkkis vaan rohkeesti. Tää koko data-aineisto on omalla serverillä, joten mitään tietoja ei valu koskaan minnekään. Täällä ei ole myöskään ainoatakaan mainosta, eikä tule :D
Tämä on uskoville paras mahdollinen paikka ilmaista itseään... näin vaatimattomasti ;D
Vieras

Re: Shalom ja Siunausta uudelle Foorumille!

Viesti Kirjoittaja Vieras »

-jarmo- kirjoitti:Jep. Tiimi ollaan minä, Jyrki, Olli ja Markku. Pyysin tuota Sinettiä rekkaamaan ittsensä et olis saanu tulla valvojaks mutta vähän on vielä arastellut :D

... no ku oon niintyhmä näiden koneiden kanssa, en oikein hallitse kaikkea tietokoneen käyttöä, hyvä et jotenkin pystyn keskustelee, täälläkin muutaman kerran, tätä palstaa opiskellessa oon pelästyny, et mitähän tuli tehtyä, teinks mä jotain väärin, näppäsinkö vahinkos vääräs kohast ja jne.?
Et parempi pysyy vaa tällä keskustelun tasolla. :lol:
Sinetti

Re: Shalom ja Siunausta uudelle Foorumille!

Viesti Kirjoittaja Sinetti »

Vieras kirjoitti:
-jarmo- kirjoitti:Jep. Tiimi ollaan minä, Jyrki, Olli ja Markku. Pyysin tuota Sinettiä rekkaamaan ittsensä et olis saanu tulla valvojaks mutta vähän on vielä arastellut :D

... no ku oon niintyhmä näiden koneiden kanssa, en oikein hallitse kaikkea tietokoneen käyttöä, hyvä et jotenkin pystyn keskustelee, täälläkin muutaman kerran, tätä palstaa opiskellessa oon pelästyny, et mitähän tuli tehtyä, teinks mä jotain väärin, näppäsinkö vahinkos vääräs kohast ja jne.?
Et parempi pysyy vaa tällä keskustelun tasolla. :lol:
...ja nyt sitten jäi pois tuo nimimerkkikin :oops: .....mutta näillä mennään! :D
t.sinetti
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Shalom ja Siunausta uudelle Foorumille!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Opiskelkaa ihan rauhassa... ei millään muulla ole väliä kuin sillä että Jeesus on Herramme. VAi mitä?
Sinetti

Re: Shalom ja Siunausta uudelle Foorumille!

Viesti Kirjoittaja Sinetti »

-jarmo- kirjoitti:Opiskelkaa ihan rauhassa... ei millään muulla ole väliä kuin sillä että Jeesus on Herramme. VAi mitä?
AA-MEN!!! Eikä tässä hätää mitää, mä olen tosi iloinen tästä foorumista, niinkuin sanoin, suomi24 jälkeen, on kuin valtava taakka olisi pudonnut harteilta, ei tarvitse enää stressata, mitä saastaa seuraavaksi putoaa päälle, kaikki siellä kirjoittaneet, tietävät kyllä mitä tarkoitan.
Totisesti, muulla ei ole väliä kuin sillä että Jeesus on Herramme!
näkymätön ninni

Re: Shalom ja Siunausta uudelle Foorumille!

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

-jarmo- kirjoitti:Rekisteröi Ninni nimimerkkis vaan rohkeesti. Tää koko data-aineisto on omalla serverillä, joten mitään tietoja ei valu koskaan minnekään. Täällä ei ole myöskään ainoatakaan mainosta, eikä tule :D
Tämä on uskoville paras mahdollinen paikka ilmaista itseään... näin vaatimattomasti ;D
Pistetään tuonne myssyn alle hautomaan ajatus rekisteröitymisestä. Täytyy ensin käydä koiran kanssa metsässä taas tarpomassa, jotta ajatukset avautuvat! ;)

Mutta kiitokset siis koko "Dream Tiimille" Jarmolle, Jyrkille, Ollille ja Markulle! Ootte ihan huippuja, kun kekkasitte tämän foorumin perustaa ja ootte siellä taustalla valvomassa touhua! Tulee turvallinen ja rauhallinen olo. :)

Juu ja aikas jänskästi kävi tämän päivän johdatus tänne palstalle. Mun oli tarkoitus lähteä lääkäriin aamupäivällä, joten en olisi ollut koneiden äärellä ollenkaan tänään. Mutta kuinkas kävikään, kun yritin startata autoa, niin eipä kuulunut pihahdustakaan koko rotiskosta. Ei auttanut muu kuin perua koko lääkäri ja jäädä kotiin. Ja tässä nyt istun koneen ääressä naputtelemassa viestiä tänne.

Johdatusta!!! Kiitos Herralle Jeesukselle Kristukselle!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Shalom ja Siunausta uudelle Foorumille!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Jeesuksen Kristuksen omiin on helppo luottaa ja siksi teillä kaikille voisi olla täydet oikeudet palstalla.

En nyt tarkoita palstalla, vaan yleisesti: Uskovien ja "uskovien" ongelmia on niin monenlaisia, sen historia on tuhansia vuosia jo opettanut meille. Ensinnäkin moni sanoo ja esittää olevansa uskova, saaden tällä tavalla itselleen oikeuksia, joita käyttää sitten väärin. Tätä lopputulosta taas sitten Jeesusta vihaavat käyttävät lyömäaseenaan yleistämällä että kaikki uskovat ovat pahoja, rahanahneita toisten hyväksikäyttäjiä. Johan tuolla Suomi24:ssäkin jo minut leimattiin perustaneen oman lahkon jossa nyt rahastan teitä. Järjetöntä mutta toisaalta ymmärrettävää.

Käyttäkää palstaa ihan rauhassa... ylläpito luottaa kaikkiin, joille Jeesus on oikeasti Herra. Se näkyy nopeasti heille, valvojille siis, koska he ovat uudestisyntyneitä uskovia ja hedelmistä hekin tunnistavat sen, mikä hyvää on.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Shalom ja Siunausta uudelle Foorumille!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

näkymätön ninni kirjoitti:
-jarmo- kirjoitti:Juu ja aikas jänskästi kävi tämän päivän johdatus tänne palstalle. Mun oli tarkoitus lähteä lääkäriin aamupäivällä, joten en olisi ollut koneiden äärellä ollenkaan tänään. Mutta kuinkas kävikään, kun yritin startata autoa, niin eipä kuulunut pihahdustakaan koko rotiskosta. Ei auttanut muu kuin perua koko lääkäri ja jäädä kotiin. Ja tässä nyt istun koneen ääressä naputtelemassa viestiä tänne.
Hauskasti kirjoitettu... Kiitos Herralle ettei "rotisko" lähteny käyntiin. Oikea lääkäri on ruokusvastauksen päässä :)

Siunausta Ninni
Vieras

Re: Shalom ja Siunausta uudelle Foorumille!

Viesti Kirjoittaja Vieras »

-jarmo- kirjoitti:Jeesuksen Kristuksen omiin on helppo luottaa ja siksi teillä kaikille voisi olla täydet oikeudet palstalla.

En nyt tarkoita palstalla, vaan yleisesti: Uskovien ja "uskovien" ongelmia on niin monenlaisia, sen historia on tuhansia vuosia jo opettanut meille. Ensinnäkin moni sanoo ja esittää olevansa uskova, saaden tällä tavalla itselleen oikeuksia, joita käyttää sitten väärin. Tätä lopputulosta taas sitten Jeesusta vihaavat käyttävät lyömäaseenaan yleistämällä että kaikki uskovat ovat pahoja, rahanahneita toisten hyväksikäyttäjiä. Johan tuolla Suomi24:ssäkin jo minut leimattiin perustaneen oman lahkon jossa nyt rahastan teitä. Järjetöntä mutta toisaalta ymmärrettävää.

Käyttäkää palstaa ihan rauhassa... ylläpito luottaa kaikkiin, joille Jeesus on oikeasti Herra. Se näkyy nopeasti heille, valvojille siis, koska he ovat uudestisyntyneitä uskovia ja hedelmistä hekin tunnistavat sen, mikä hyvää on.
... joo, olen käynyt siellä välillä taustalla seuraamassa ja voi noita kommentteja, niinkuin tuo sinun "lahkon perustamine" ja "rahastaminen", mutta me täällä tiedämme sen pöty puheeksi. Kiitos ja Kunnia Herralle tästä Foorumista!
Sinetti

Re: Shalom ja Siunausta uudelle Foorumille!

Viesti Kirjoittaja Sinetti »

Vieras kirjoitti:
-jarmo- kirjoitti:Jeesuksen Kristuksen omiin on helppo luottaa ja siksi teillä kaikille voisi olla täydet oikeudet palstalla.

En nyt tarkoita palstalla, vaan yleisesti: Uskovien ja "uskovien" ongelmia on niin monenlaisia, sen historia on tuhansia vuosia jo opettanut meille. Ensinnäkin moni sanoo ja esittää olevansa uskova, saaden tällä tavalla itselleen oikeuksia, joita käyttää sitten väärin. Tätä lopputulosta taas sitten Jeesusta vihaavat käyttävät lyömäaseenaan yleistämällä että kaikki uskovat ovat pahoja, rahanahneita toisten hyväksikäyttäjiä. Johan tuolla Suomi24:ssäkin jo minut leimattiin perustaneen oman lahkon jossa nyt rahastan teitä. Järjetöntä mutta toisaalta ymmärrettävää.

Käyttäkää palstaa ihan rauhassa... ylläpito luottaa kaikkiin, joille Jeesus on oikeasti Herra. Se näkyy nopeasti heille, valvojille siis, koska he ovat uudestisyntyneitä uskovia ja hedelmistä hekin tunnistavat sen, mikä hyvää on.
... joo, olen käynyt siellä välillä taustalla seuraamassa ja voi noita kommentteja, niinkuin tuo sinun "lahkon perustamine" ja "rahastaminen", mutta me täällä tiedämme sen pöty puheeksi. Kiitos ja Kunnia Herralle tästä Foorumista!

... ei siis vieras, vaan sinettisormus (jostain syystä mä en meinaa herää tänää) :lol:
näkymätön ninni

Re: Shalom ja Siunausta uudelle Foorumille!

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

-jarmo- kirjoitti:
Hauskasti kirjoitettu... Kiitos Herralle ettei "rotisko" lähteny käyntiin. Oikea lääkäri on ruokusvastauksen päässä :)

Siunausta Ninni
Ihan veit sanat suustani; "Jeesus Kristus on oikea lääkäri"!

No nyt jäi heti harmittamaan, kun haukuin hyvän auton rotiskoksi... :lol:
Ja jos totta puhutaan niin ei se auto nyt rotisko ole. Kymmenen vuotta vanha ja hyvin palvellut. Mies haluasi vaihtaa sen uuteen, mutta minä en ole vielä antanut, kun hyvin on toiminut ja aina perille vienyt. Ilmeisesti akku oli vaan mennyt tyhjäksi, kun apukuskin ovi oli jäänyt raolleen... :?
kiitosvirsi
Viestit: 106
Liittynyt: 12 Helmi 2016, 17:05

Re: Shalom ja Siunausta uudelle Foorumille!

Viesti Kirjoittaja kiitosvirsi »

Suosittelen rekisteröitymistä.Mulla oli aluksi vaikeuksia saada se varmistuskoodi oikein. Nyt kun olen rekisteröitynyt,sitä ei tarvii laittaa. Lisäksi aukeaa mahdollisuus lähettää yksityisviestejä.Joskus voi Herra antaa sanan jollekkin,ja se on tarkoitettu vain hänelle.Siunausta päiväänne.
Vastaa Viestiin