REKISTEÖITYMIS ÄÄNESTYS!!! 31.8.2016 mennessä

Keskustele palstaa koskevista asioista
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2201
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: REKISTEÖITYMIS ÄÄNESTYS!!! 31.8.2016 mennessä

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

:D Aamen !! :D

Kiitos !
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
YeshuanOma

Re: REKISTEÖITYMIS ÄÄNESTYS!!! 31.8.2016 mennessä

Viesti Kirjoittaja YeshuanOma »

Tämmönen ku, http://www.yeshuan-opetuslapsi.fi/ rekisteröity näköjään tänne foorumille just "10- vuotishääpäivänä" ja kannatan sitoutumista niin ylä-ala ja tasasella mäelläkin, eli Jeesuskaan ei tehny mitään salasta käsin, vaan reilusti omalla nimimerkillään.

Suomeksi: kannatan, että immeinen rekisteröityy!

-jm-
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: REKISTEÖITYMIS ÄÄNESTYS!!! 31.8.2016 mennessä

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tuntuu että kerran viikossa rekisteröi itsensä joku trolli jostain päin maailmaa. Se on ongelma!!!!
Me luotamme että tänne pääsy olisi mahdollisimman helppoa mutta aina vaan tulee vastaan näitä samoja ongelmia. Noita ulkomaalaisia trolleja rekisteröi itsesnä vain jotta palstalla oleva 10 päivän "uuden käyttäjän" estot poistuu. Toisin sanoen, he eivät kirjoita riviäkään, vaan jäävät odottamaan ja olettavat ettemme valvoisi heitä. Näitä tyyppejä on nyt jo paljon enemmän kuin oikeita kirjoittajia.

Kysynkin teiltä mielipidettä, koska reksiteröinnissä on aktivointimahdollisuus. Se joko tehdän käyttäjän taholta sähköpostilla tai sitten ylläpitäjän hyväksymänä.
Meillä on vain kaksi ylläpitäjää, minä ja Olli, joten uusien käyttäjien hyväksyminen jäisi meidän varaan.
Mutta siinä on sitten se toinen puoli taas... me teemme esteitä palstalle haluaville.

Ylösottoon uskovana minä pelkään tänne jääville tänne pääsyyn suurempia esteitä koska jos ylläöpito ei enää vastaa! Se ei taas ole oikein.

Sanokaa mielipiteitänne, miten tehdään?
sisar

Re: REKISTEÖITYMIS ÄÄNESTYS!!! 31.8.2016 mennessä

Viesti Kirjoittaja sisar »

-jarmo- kirjoitti:Tuntuu että kerran viikossa rekisteröi itsensä joku trolli jostain päin maailmaa. Se on ongelma!!!!
Me luotamme että tänne pääsy olisi mahdollisimman helppoa mutta aina vaan tulee vastaan näitä samoja ongelmia. Noita ulkomaalaisia trolleja rekisteröi itsesnä vain jotta palstalla oleva 10 päivän "uuden käyttäjän" estot poistuu. Toisin sanoen, he eivät kirjoita riviäkään, vaan jäävät odottamaan ja olettavat ettemme valvoisi heitä. Näitä tyyppejä on nyt jo paljon enemmän kuin oikeita kirjoittajia.

Kysynkin teiltä mielipidettä, koska reksiteröinnissä on aktivointimahdollisuus. Se joko tehdän käyttäjän taholta sähköpostilla tai sitten ylläpitäjän hyväksymänä.
Meillä on vain kaksi ylläpitäjää, minä ja Olli, joten uusien käyttäjien hyväksyminen jäisi meidän varaan.
Mutta siinä on sitten se toinen puoli taas... me teemme esteitä palstalle haluaville.

Ylösottoon uskovana minä pelkään tänne jääville tänne pääsyyn suurempia esteitä koska jos ylläöpito ei enää vastaa! Se ei taas ole oikein.

Sanokaa mielipiteitänne, miten tehdään?
Kukaanhan ei enää ylläpidä tätä ylösoton jälkeen (näin toivon ja uskon) ja palstaa pääsee lukemaan niin kauan kuin netti ja sivusto on pystyssä (emme tiedä mitä ylösoton jälkeen tapahtuu). Näin ollen aktivointivaatimus lisäisi ehkä hetkellisesti Jarmon ja Ollin työtä, mutta saattaisi hillitä trollausta ja trollien rekisteröitymistä ja pidemmällä aikavälillä helpottaisi valvontaa.
Trollaus ja häiriköinti saattaa myös karkottaa aktiivisempia käyttäjiä, mikä olisi minusta harmi.
Lukeahan edelleen pystyy, vaikkei rekisteröityisikään?
olli

Re: REKISTEÖITYMIS ÄÄNESTYS!!! 31.8.2016 mennessä

Viesti Kirjoittaja olli »

En oikein itse osaa sanoa, otaksuisin että ylösoton jälkeen tänne jääville jää paljon materiaaleja luettavaksi ja varmaan kiinnostus saattaa monella herätäkin... jonka jälkeen lienee aika uusien Jarmojen nousta ja toimia siinä ajassa, julistaen sitä sanomaa joka on sille ajalle.

Joten mielestäni meidän ei ole tarpeellista varmistella sellaista työtä, jonka Hän on jo ennalta nähnyt ja ihmisiäkin siihen kutsunut ja yhä kutsuu. Luotan siis siihen että Hänellä on suunnitelma, ja se riittää.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: REKISTEÖITYMIS ÄÄNESTYS!!! 31.8.2016 mennessä

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kiitos sisar, oikein hyvää ajattelua. Juuri tuollaista analyyttistä katsontaa/lähestymistapaa minä aina kaipaan.

Olisi ehkä hyvä että nämä kirjoitukset lakkaisivat tai asiat muotoutuvat uudelleen, koska luettavaahan jää.
Kaikki on kuitenkin Jumalan kädessä, koska me niin tahdomme. Meidän ruokus on se että tapahtuisi Jumalan tahto, joten uskon että teemme oikein kunhan teemme sen rukouksessa.

Kiitos Olli myös näkemyksestä, joka on täysin samaa minkä jo ehdin tossa kirjoittaa. Amen sille!
Sinettisormus

Re: REKISTEÖITYMIS ÄÄNESTYS!!! 31.8.2016 mennessä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Yhdyn teidän kaikkien, Jarmon, sisaren ja Ollin ajatuksiin, enpä muuta osaa sanoa.
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: REKISTEÖITYMIS ÄÄNESTYS!!! 31.8.2016 mennessä

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

-jarmo- kirjoitti:Kysynkin teiltä mielipidettä, koska reksiteröinnissä on aktivointimahdollisuus. Se joko tehdän käyttäjän taholta sähköpostilla tai sitten ylläpitäjän hyväksymänä.
Ulkomaisilla keskustelupalstoilla on tuo menetelmä yleisesti käytössä, pitää saada ylläpitäjän hyväksyntä rekisteröitymiseen. Se on Ilmeisesti paras keino pitää palsta häiriköinnistä vapaana.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2201
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: REKISTEÖITYMIS ÄÄNESTYS!!! 31.8.2016 mennessä

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Kannatan sitä, että ylläpitäjät hyväksyvät uudet jäsenet, tai jättävät hyväksymättä.

ps. Vielä kerran, aikaa on vielä "reilusti", vaikka silti vähän. Vuonna 2006 saamani uni Jumalalta ei ole vielä kokonaan toteutunut. Ja saamani uudempi uni Jumalalta näytti vielä pidemmälle.

ps. Voisiko erääksi rajoitteeksi palstalle liittymiseen asettaa sen, että nettiosoite on Suomessa ?
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
tuula

Re: REKISTEÖITYMIS ÄÄNESTYS!!! 31.8.2016 mennessä

Viesti Kirjoittaja tuula »

äsken kuvittelin itseni ylösoton jälkeiseen aikaan ja mitä tekisin jos löytäisin nämä jarmon sivut. minusta sivusto on selkeä ja mielenkiintoinen selata. juuri näin ne pitää ollakkin, että heti ihminen joka haluaa pelastua tulee evankeliumi ensimmäiseksi sivulla eteen.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: REKISTEÖITYMIS ÄÄNESTYS!!! 31.8.2016 mennessä

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

tuula kirjoitti:äsken kuvittelin itseni ylösoton jälkeiseen aikaan ja mitä tekisin jos löytäisin nämä jarmon sivut. minusta sivusto on selkeä ja mielenkiintoinen selata. juuri näin ne pitää ollakkin, että heti ihminen joka haluaa pelastua tulee evankeliumi ensimmäiseksi sivulla eteen.
Kiitos Tuula sanoistasi. Juuri tuollaista reaktiota minä olen aina näistä sivuista halunnut ja sinä sen nyt sanoit... alkaen "jos minä olisin jäänyt ja löytäisin nämä".
Sinettisormus

Re: REKISTEÖITYMIS ÄÄNESTYS!!! 31.8.2016 mennessä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Tuula .. ja jotenkin koen, että tässä kohtaa olisi hyvä alkaa julistamaan enemmän tuota kokonais valtaista Jumalan Sanaa, täysiä lukuja, niinkuin tuolla on tuo näky kokonaisesta elämän leivästä. Kun ajattelee, että ihminen joka hakee pelastusta, löytää vain pieniä sananpaikkoja, on hänen vaikeaa hahmottaa kokonaiskuvaa ja hänelle tulee näin aikamoinen palapeli. Tietenkin nuo palastkin ovat hyviä, oikein käytettynä. On kyse kuitenkin ihmisestä joka vasta hakee uskon tietä. Osasinkohan ajatukseni ymmärrettävästi selittää?
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: REKISTEÖITYMIS ÄÄNESTYS!!! 31.8.2016 mennessä

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Näiden kommenttien innoittamana tein pienen mutta merkittävän lisäyksen etusivulle: http://www.pelastussanoma.fi/
Varsinainen pelastustie on hyvin yksinkertainen: Usko Jeesukseen Kristukseen, Jumalan poikaan, joka tuli maailmaan ottamaan koko syntitaakkamme päälleen, vain kuollakseen meidän puolestamme. Uskomalla tähän lunastusvereen, sillä uskolla pelastumme, emme tekojemme kautta. Kaikki muu tulee sitten ymmärrettäväksi kun otat tämä Jeesuksen Hengen vastaan Herraksesi ja vapahtajaksesi. Siitä alkaa uusi elämä! Mutta tämä pelastussanoma on kertomus siitä miten viimeisten päivien ajan sato korjataan, joka alkaa morsiamen ylösotosta. Älkää siis peljätkö, sanoo Raamattukin 366 kertaa. Kun se aika tulee ja huomaatte jääneenne tänne, niin nostakaa päänne, armo ei lopu siihen, vaan siitä vasta alkaa.se suuri sadonkorjuu.
KUVA 7-VUOTISEN SADONKORJUUAJAN PERIAATTEESTA
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: REKISTEÖITYMIS ÄÄNESTYS!!! 31.8.2016 mennessä

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

-jarmo- kirjoitti:Näiden kommenttien innoittamana tein pienen mutta merkittävän lisäyksen etusivulle:
Hyvä lisäys! Juuri tuollainen se pitää olla, minkä myös väsyneillä silmillä jaksaa lukea, nopeasti asiaan ja jos lisää haluaa tietää, siihen omat linkit ja vinkit. Jos asia on "piilotettu" pitkän tekstin sisään, uusi lukija lähtee pois.
Sinettisormus

Re: REKISTEÖITYMIS ÄÄNESTYS!!! 31.8.2016 mennessä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

AAA-MEN!!!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: REKISTEÖITYMIS ÄÄNESTYS!!! 31.8.2016 mennessä

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Täsmälleen näin Rakas Markku veli, juuri näin oli tarkoitus. "väsyneillä silmillä jaksaa lukea" SE TÄRKEIMMÄN VIESTIN!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4796
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: REKISTEÖITYMIS ÄÄNESTYS!!! 31.8.2016 mennessä

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
tuula

Re: REKISTEÖITYMIS ÄÄNESTYS!!! 31.8.2016 mennessä

Viesti Kirjoittaja tuula »

hienoa jarmo. olit lisännyt tekstiä tuohon etusivulle. se aika, joka tulee kun morsian otetaan poissa. antaa haasteita pelastusta hakevalle, ensinnäkin uskon, että silloin kamppaillaan aikaa vastaan. hallitukset tulevat poistamaan varmaan aika paljon netti materiaaleja Jeesuksesta ja nopealla aika taululla. joten evankeliumin tieto on tuossa etusivulla nyt hyvin ja tiiviissä muodossa.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: REKISTEÖITYMIS ÄÄNESTYS!!! 31.8.2016 mennessä

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kiitos juu :) siis tekijä itse on monesti hiukan sokea katsomaan oikeasta näkökulmasta ja vaikka minäkin olen koko pelastussanoman julistustyöni ajan kipuillut ja säälinyt tännejääviä, sekä se että sain itse nähdä hengessä että Matteus 27:45-46 sanat "eeli, eeli lama sabaktani" ovat juuri sitä mistä puhuimme, tänne jäävien kauhean sydäntäsärkevää huutoa "ristillä, joka on hakattu maahan ja heidät siihen ristille". Heille tulee tunne että Jumala on nyt heidät hyljännyt. Minua sattuu sydämeen ymmärtää se heidän tuska. Tunnen syvää empatiaa tännejääviä kohtaan. Haluasin sanoa juuri niitä lohdun sanoja mutta "voi sitä päivää" :(
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: REKISTEÖITYMIS ÄÄNESTYS!!! 31.8.2016 mennessä

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

MUUTOS 27.10.2016

Tein nyt sellaisen muutoksen rekisteröitymiseen, ettei enää voi tekaistulla sähköpostilla rekisteröityä, vaan jokainen rekisteröivä palstalainen joutuu itse oman toimivan sähköpostinsa kautta varmistamaan identiteetinsä. Näin me vältämme ainakin osan trollaajista.
Vastaa Viestiin