Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Keskustele palstaa koskevista asioista
Sinettisormus

Re: Moderaation toimenpiteet ja valitukset moden toimenpiteistä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tässä kaiken tohinan keskellä, ihmettelen tätä suurta hiljaisuutta, onkohan kaikki lomalla? 8-)
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Moderaation toimenpiteet ja valitukset moden toimenpiteistä

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sanos muuta. Mä oon kans ollu huolissaan ku ei ole kirjoittajia. Itse taas kun on toi "admin" ja punanen tunnus, niin olis noloo jos koko palsta olis pelkkiä omia kommentteja. Sen takia oon välttäny kauheen paljoo kirjottamasta. Olis siis kivaa jos saatas palstalle kymmenkunta aktiivia.
Sinettisormus

Re: Moderaation toimenpiteet ja valitukset moden toimenpiteistä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Senkus kommentoit vaa, palstalle täytys saada elämää. Mun veli tos mietiskeli kirjottavansa, mut ei oo viel näkyny, sil ois niit omii profetioita jaettavana. Ens kuus mä oon lomalla ja ehkä koko kuukauden, joten toivon että täällä olis muitakin kirjoittamassa, muuten elokuu tyssää kokonaa, eihän me sitä haluta? NO EI!!!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Moderaation toimenpiteet ja valitukset moden toimenpiteistä

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sano veljelles että nyt niitä kaivattas.
Sinettisormus

Re: Moderaation toimenpiteet ja valitukset moden toimenpiteistä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kävin laittaa velipojalle viestiä, saas näkemäs mitä tapahtuu? :P
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Moderaation toimenpiteet ja valitukset moden toimenpiteistä

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

:D Hieno homma!
olli

Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja olli »

Tänne voit laittaa kaikenlaista jutustelua eri asioista, jotka eivät kuulu minnekään muualle.

(Moderaatio voi siirrellä jutusteluja tänne, mistä johtuen viestien otsikko saattaa olla muualta palstalta.)
Vieras

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Vieras »

päivitystätilanteeseeni tiedätte kyllä kuka olen, näin mulla on tässä viime aikoina menny...

---------------------------

Olet käyttänyt palvelua viimeksi 1.7.2016 klo 10:57.

Omakanta on palvelu, josta voit tarkastella omia resepti- ja terveystietojasi. Tiedot näkyvät palvelussa,
kun sinulle on määrätty lääkkeitä sähköisesti tai tietojasi on tallennettu Potilastiedon arkistoon.

Omakannassa voit myös hallita omien terveystietojesi luovutukseen liittyviä suostumuksia ja kieltoja.

Kun lopetat Omakannan käytön, muista aina kirjautua ulos sivun oikeassa yläreunassa sijaitsevasta linkistä.

Tyhjennä myös selaimesi sivuhistoria, välimuisti ja sulje kaikki selainikkunat.

Näin varmistat,etteivät samaa tietokonetta myöhemmin käyttävät pääse näkemään tietojasi.

-----------------------

Ajankohta 4.6.2016 - 5.6.2016

Palveluyksikkö Päijät-Hämeen Ks

Diagnoosit

F10.29 Tarkemmin määrittämätön alkoholin aiheuttama riippuvuusoireyhtymä

F19.1 Useiden lääkeaineiden tai muun psyykkisiin toimintoihin vaikuttavan aineen haitallinen käyttö

T36# Lääkkeen aiheuttama myrkytys

X69 Tahallinen itsensä vahingoittaminen myrkyllä tai muilla vahingollisilla aineilla

---------------

toivottavasti taivaassa nähdään?
Sinettisormus

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Mitä olet mennyt tekemään, veljeni? Tiedätkö, olet tuhoamassa Jumalan sinulle antamaa suurta lahjaa. Me olemme Jumalan temppeli, jossa hän saa asustaa ollessamme uskossa elävinä, täällä maan päällä. Lopeta tuo,Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veren voimassa ja Ylösnousemuksen voimassa. Katketkoon kaikki nuo väärät kahleet ja siteet sinusta ja vapauttakoon ja parantakoon Kristus sinut kokonaisvalaisesti TERVEEKSI!!! Minä huudan tämän henkivaltoihin, että ne tietävät irroittaa kahleet sinusta veljeni, sillä sinä et kuulu niille, vaan olet Jumalan oma lapsi, jota Hän haluaa rakastaa, jos vain itse sitä tahdot ja olet vastaanottavainen. Lopeta tuo pimeyden henkivalloille kumartelu, sillä tiedät itsekkin ettet tee tuhoa kuin omalle itsellesi.
Kiitos Jeesus että tulit tähän väliin, koska rakastat tätä yhteistä veljeämme. Tästä eteenpäin olkoon loppuelämäsi ensimmäinen päivä, Jeesuksessa Kristuksessa!
AMEN!!!
Sinettisormus

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tässä syyttäjä: Johanneksen ilmestys 12:9 Ja suuri lohikäärme, se vanha käärme, jota perkeleeksi ja saatanaksi kutsutaan, koko maanpiirin villitsijä, heitettiin maan päälle, ja hänen enkelinsä heitettiin hänen kanssansa. Ja minä kuulin suuren äänen taivaassa sanovan: "Nyt on tullut pelastus ja voima ja meidän Jumalamme valtakunta ja hänen Voideltunsa valta, sillä meidän veljiemme syyttäjä, joka yöt ja päivät syytti heitä meidän Jumalamme edessä, on heitetty ulos.
Sillä ei ole enää oleva valtaa niihin, jotka Jeesusta Kristusta rakastavat. Irroittakoon tuo villitsijä sinusta otteen ja painukoon kaukaisimpaan ja syvimpään maanrakoon valittamaan omaa pahuuttaan. Minä en irti päästä sinusta veljeni. Olen tässä vierelläsi, Jeesuksen Kristuksen kanssa!
Amen!
Sinettisormus

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Syvyydestä minä huudan sinua, Herra.
Herra, kuule minun ääneni.
Tarkatkoot sinun korvasi rukoustani.
Jos sinä, Herra, pidät mielessäsi synnit,
Herra, kuka silloin kestää?
Mutta sinun on armo, sinä annat anteeksi,
että me eläisimme sinun pelossasi.
Sen tähden, Jumala,
ole minulle armollinen hyvyydessäsi.
Pese minut puhtaaksi rikoksestani
ja anna lankeemukseni anteeksi.
Sinua vastaan olen rikkonut,
olen tehnyt vastoin sinun tahtoasi.
Käännä katseesi pois synneistäni
ja pyyhi minusta kaikki pahat tekoni.
Jumala, luo minuun puhdas sydän
ja uudista minut, anna vahva henki.
Vieras

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Vieras kirjoitti:päivitystätilanteeseeni tiedätte kyllä kuka olen, näin mulla on tässä viime aikoina menny...

---------------------------

Olet käyttänyt palvelua viimeksi 1.7.2016 klo 10:57.

Omakanta on palvelu, josta voit tarkastella omia resepti- ja terveystietojasi. Tiedot näkyvät palvelussa,
kun sinulle on määrätty lääkkeitä sähköisesti tai tietojasi on tallennettu Potilastiedon arkistoon.

Omakannassa voit myös hallita omien terveystietojesi luovutukseen liittyviä suostumuksia ja kieltoja.

Kun lopetat Omakannan käytön, muista aina kirjautua ulos sivun oikeassa yläreunassa sijaitsevasta linkistä.

Tyhjennä myös selaimesi sivuhistoria, välimuisti ja sulje kaikki selainikkunat.

Näin varmistat,etteivät samaa tietokonetta myöhemmin käyttävät pääse näkemään tietojasi.

-----------------------

Ajankohta 4.6.2016 - 5.6.2016

Palveluyksikkö Päijät-Hämeen Ks

Diagnoosit

F10.29 Tarkemmin määrittämätön alkoholin aiheuttama riippuvuusoireyhtymä

F19.1 Useiden lääkeaineiden tai muun psyykkisiin toimintoihin vaikuttavan aineen haitallinen käyttö

T36# Lääkkeen aiheuttama myrkytys

X69 Tahallinen itsensä vahingoittaminen myrkyllä tai muilla vahingollisilla aineilla

---------------

toivottavasti taivaassa nähdään?
David Wilkersonin Viimeinen Blogi

"April 30, 2011 Huhtikuun 30. 2011

KUN KAIKKI KEINOT PETTÄVÄT

Uskominen silloin, kun kaikki näyttää olevan mennyttä, miellyttää Jumalaa kaikkein eniten. Jeesus sanoi Tuomakselle: "Sen tähden, että minut näit, sinä uskot. Autuaat ne, jotka eivät näe ja kuitenkin uskovat!"(Joh.20:29).

Siunattuja ne, jotka uskovat silloin, kun rukousvastauksista ei ole tietoakaan. He luottavat toivoon, kun kaikki keinot pettävät.

Joku on ehkä joutunut toivottomaan paikkaan. Toivo on lopussa, kaikki keinot käytetty. Joku läheinen tietää kuolevansa pian, eivätkä lääkärit anna enää toivoa. Kuolema näyttää tulevan vääjäämättä. Toivo on poissa. Ihmettä, jota on rukoiltu, ei näytä tapahtuvan.

Silloin juuri saatanan voimat hyökkäävät mieleesi pelolla ja vihalla. Mielesi täyttyy hämmentävistä kysymyksistä: "Missä on Jumalasi? Sinä rukoilit, kunnes kyyneleet loppuivat. Sinä paastosit. Sinä turvasit lupauksiin. Sinä luotit."

Jumalaa pilkkaavia ajatuksia nousee mieleesi: "Rukous petti. Usko petti. Älä hylkää Jumalaa, mutta lopeta häneen luottaminen. Se ei kannata!"

Mieleesi on ujutettu jopa epäilyjä Jumalaa olemassa olosta. Näitä välineitä saatana on käyttänyt kautta aikojen.

Demonit ovat näin hyökänneet kaikkien aikojen hurskaimpia miehiä ja naisia vastaan.

Niille, jotka vaeltavat juuri nyt kuoleman laaksojen ja varjojen läpi, kuuluu tämä sana: "Itku jatkuu läpi pimeyden ja hirveiden öiden. Siinä pimeydessä kuulet pian Isän kuiskauksen: "Minä olen kanssasi. En voi kertoa sinulle juuri nyt, miksi käyt läpi näitä asioita, mutta jonain päivänä kaikki selviää. Näet sitten, että se kaikki oli osa suunnitelmaani. Se ei ollut vahinko, eikä se ollut sinun epäonnistumisesi tulosta. Pysy lujana. Anna minun syleillä sinua kivun hetkinä."

Rakkaani, Jumala on aina toiminut ainoastaan hyvyytensä ja rakkautensa tähden. Kun kaikki näyttää olevan lopussa, hänen rakkautensa voittaa. Pidä lujasti kiinni uskostasi. Pidä kiinni hänen Sanastaan. Täällä maailmassa ei ole muuta toivoa."
Sinettisormus

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen, vieras! Wilkersonilla oli hyvää sanomaa, pysy lujana. Pysy Jeesuksen rakkaudessa, muulla ei ole väliä. Älä anna paholaiselle erävoittoa, vaan käännä kaikki negatiivisuutesi sitä kohti, anna sille palautepallo! Me olemme Jeesuksen Kristuksen omia! Uskothan siihen?
Sinettisormus

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Näytä että rakastat elämää Jeesuksessa Kristuksessa! Näytä sille vihtikselle, että kaikki mitä se tarjoaa, on turhuutta ja hullutusta, mielipuolista saastaa, johon meillä ei Kristuksessa ole osaa eikä arpaa. Tunnusta sille ääneen Jeesusta Kristusta, käske sen väistyä sinusta, Jeesuksen Kristuksen nimessä, veressä ja ylösotto voimassa! Jeesus Kristus on Herramme! AAA-MEN!!!!
Sinettisormus

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ymmärräthän, veljeni, että olet minulle kovin Rakas, Jeesus sydämessäni, muodostaa tuota rakkautta sinua kohtaan, mutta tuota vihulaisen pimeyttä en sinussa rakasta ja toivon sinun kääntävän sille selkäsi, että minun olisi hyvä olla lähelläsi, ymmäräthän, veli rakas?
Vieras

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Vieras kirjoitti:
Vieras kirjoitti:päivitystätilanteeseeni tiedätte kyllä kuka olen, näin mulla on tässä viime aikoina menny...

---------------------------

Olet käyttänyt palvelua viimeksi 1.7.2016 klo 10:57.

Omakanta on palvelu, josta voit tarkastella omia resepti- ja terveystietojasi. Tiedot näkyvät palvelussa,
kun sinulle on määrätty lääkkeitä sähköisesti tai tietojasi on tallennettu Potilastiedon arkistoon.

Omakannassa voit myös hallita omien terveystietojesi luovutukseen liittyviä suostumuksia ja kieltoja.

Kun lopetat Omakannan käytön, muista aina kirjautua ulos sivun oikeassa yläreunassa sijaitsevasta linkistä.

Tyhjennä myös selaimesi sivuhistoria, välimuisti ja sulje kaikki selainikkunat.

Näin varmistat,etteivät samaa tietokonetta myöhemmin käyttävät pääse näkemään tietojasi.

-----------------------

Ajankohta 4.6.2016 - 5.6.2016

Palveluyksikkö Päijät-Hämeen Ks

Diagnoosit

F10.29 Tarkemmin määrittämätön alkoholin aiheuttama riippuvuusoireyhtymä

F19.1 Useiden lääkeaineiden tai muun psyykkisiin toimintoihin vaikuttavan aineen haitallinen käyttö

T36# Lääkkeen aiheuttama myrkytys

X69 Tahallinen itsensä vahingoittaminen myrkyllä tai muilla vahingollisilla aineilla

---------------

toivottavasti taivaassa nähdään?
David Wilkersonin Viimeinen Blogi

"April 30, 2011 Huhtikuun 30. 2011

KUN KAIKKI KEINOT PETTÄVÄT

Uskominen silloin, kun kaikki näyttää olevan mennyttä, miellyttää Jumalaa kaikkein eniten. Jeesus sanoi Tuomakselle: "Sen tähden, että minut näit, sinä uskot. Autuaat ne, jotka eivät näe ja kuitenkin uskovat!"(Joh.20:29).

Siunattuja ne, jotka uskovat silloin, kun rukousvastauksista ei ole tietoakaan. He luottavat toivoon, kun kaikki keinot pettävät.

Joku on ehkä joutunut toivottomaan paikkaan. Toivo on lopussa, kaikki keinot käytetty. Joku läheinen tietää kuolevansa pian, eivätkä lääkärit anna enää toivoa. Kuolema näyttää tulevan vääjäämättä. Toivo on poissa. Ihmettä, jota on rukoiltu, ei näytä tapahtuvan.

Silloin juuri saatanan voimat hyökkäävät mieleesi pelolla ja vihalla. Mielesi täyttyy hämmentävistä kysymyksistä: "Missä on Jumalasi? Sinä rukoilit, kunnes kyyneleet loppuivat. Sinä paastosit. Sinä turvasit lupauksiin. Sinä luotit."

Jumalaa pilkkaavia ajatuksia nousee mieleesi: "Rukous petti. Usko petti. Älä hylkää Jumalaa, mutta lopeta häneen luottaminen. Se ei kannata!"

Mieleesi on ujutettu jopa epäilyjä Jumalaa olemassa olosta. Näitä välineitä saatana on käyttänyt kautta aikojen.

Demonit ovat näin hyökänneet kaikkien aikojen hurskaimpia miehiä ja naisia vastaan.

Niille, jotka vaeltavat juuri nyt kuoleman laaksojen ja varjojen läpi, kuuluu tämä sana: "Itku jatkuu läpi pimeyden ja hirveiden öiden. Siinä pimeydessä kuulet pian Isän kuiskauksen: "Minä olen kanssasi. En voi kertoa sinulle juuri nyt, miksi käyt läpi näitä asioita, mutta jonain päivänä kaikki selviää. Näet sitten, että se kaikki oli osa suunnitelmaani. Se ei ollut vahinko, eikä se ollut sinun epäonnistumisesi tulosta. Pysy lujana. Anna minun syleillä sinua kivun hetkinä."

Rakkaani, Jumala on aina toiminut ainoastaan hyvyytensä ja rakkautensa tähden. Kun kaikki näyttää olevan lopussa, hänen rakkautensa voittaa. Pidä lujasti kiinni uskostasi. Pidä kiinni hänen Sanastaan. Täällä maailmassa ei ole muuta toivoa."
tässä näytteitä uskovien rakkaudesta ja miten esim. tähän suhtaudutaan suomi 24:ella...

ootte te hienoja uskonveljiä ja siskoja?
Profetiaa vai mitä?

lex-fin----

13.7.2016 15:52

Profetipalstan ”hedelmää” . .

hae-apua

13.7.2016 16:19

Viesti ei millään tavalla kuulu tänne. Koeta hakea apua muualta. tämä ei ole lääkärin palsta. Äläkä enää aiheuta itsellesi myrkytyksiä ja ongelmia!!

tuttu-juttu-häiriköt

13.7.2016 16:28

Sorry, aloittajalla ei ole mitään yhteyttä ja tekemistä jonkun Päijät-Hämeen sekoilijan kanssa.

Mutta toki häriköt koettavat aina sotkea, tällä palstallahan se on tuttu juttu!

Sääli sellaisia häririköitä.

Prof.palstan "hedelmää"...

asia-ei-vaikene-

13.7.2016 16:32
Uusiksi aloitus. Kun joku sekopää-häirikkö iski heti --- sotkemaan palstalle ´kuulumattomilla terveysongelmillaan!

Profetipalstan ”hedelmää” . .
Sinettisormus

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Lasketko minutkin tuohon armottomaan sakkiin?
Minun ainoa kommentini tuolla kauheuden keskellä oli tämä:
jeesuksenoma

13.7.2016 16:36
Veljeni, ota vastaan tämä sananpaikka: 4.Moos.6:23-26.
t.sinettisormus
Vieras

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Sinettisormus kirjoitti:Lasketko minutkin tuohon armottomaan sakkiin?
Minun ainoa kommentini tuolla kauheuden keskellä oli tämä:
jeesuksenoma

13.7.2016 16:36
Veljeni, ota vastaan tämä sananpaikka: 4.Moos.6:23-26.
t.sinettisormus
no sä saat puhtaat paperit ja pari muutakin mutta niitä on harvassa...

minusta tämä on aika surullista että uskovat ovat niin kovassa sodassa keskenään... miksi?

sama juttu on livenä...

kovin on armottomia ja säälimättömiä uskovat toisilleen... miksi?
Sinettisormus

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... tätä minäkin olen monasti ääneen surkutellut, niille lähellä oleville uskoville, se on varmaan sitä eksytystä, ulkokultaisuutta ja fariselaisuutta. Mutta pois se meistä, olkaamme vahvat Kristuksessa, katsokaamme tämän kurjuuden keskellä vain Kristuksen kasvoja, ei ole rakkaampaa, eikä tärkeämpää.
Vieras

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Vieras »

tässä näytteitä uskovien rakkaudesta ja miten esim. tähän suhtaudutaan suomi 24:ella...

ootte te hienoja uskonveljiä ja siskoja?

Profetiaa vai mitä?

lex-fin----

13.7.2016 15:52

Profetipalstan ”hedelmää” . .

hae-apua

13.7.2016 16:19

Viesti ei millään tavalla kuulu tänne. Koeta hakea apua muualta. tämä ei ole lääkärin palsta. Äläkä enää aiheuta itsellesi myrkytyksiä ja ongelmia!!

tuttu-juttu-häiriköt

13.7.2016 16:28

Sorry, aloittajalla ei ole mitään yhteyttä ja tekemistä jonkun Päijät-Hämeen sekoilijan kanssa.

Mutta toki häriköt koettavat aina sotkea, tällä palstallahan se on tuttu juttu!

Sääli sellaisia häririköitä.

Prof.palstan "hedelmää"...

asia-ei-vaikene-

13.7.2016 16:32
Uusiksi aloitus. Kun joku sekopää-häirikkö iski heti --- sotkemaan palstalle ´kuulumattomilla terveysongelmillaan!

Profetipalstan ”hedelmää” . .
Nuori mies kriittisessä tilassa

ViestiKirjoittaja Salome1972 » 03 Heinä 2016, 19:56

Tänään ollessani ehtoolliskokouksessa seurakunnassani, eräs nuori nainen nousi edessäni yhtäkkiä ja itki ja huusi seurakunnalle, että rukoilkaa, veljeni on ottanut yliannostuksen. Hän oli saanut viestin ja soitti samalla kun keräsi tavaroitaan. Sitten hän huudahti, että "nyt hän on kuollut". Koko seurakunta oli järkyttynyt ja rukoilimme yhdessä tämän nuoren miehen puolesta.
tää on mun mielestä ihan naurettavaa ja ristiriitasta ketään ei kiinosta uskoveljen tai siskon asiat...

mutta kyllä uskostaosattomien asioita kauhistellaan ja ollaan kiinostuineita ja ollaan heti yhtä pataa kun pitää jumalattoman sielun puolesta rukoilla että pelastuu...

onhan tämä hyvä asia mutta ei pitäisi unohtaa niitä uskonveljiä ja sisaria jolla ei oo asiat kunnossa nää jätetään sinne takaalalle...

mutta auta armias kun uskonveljellä tai siskolla on ongelmia niin ketään ei kiinosta ei muuta kun lyödä lyötyä ja naureskellaan ja pilkataan...

yksin joutuu selviämään ja kyllä tämmönen juuri uskoon tullut otetaan hyvin vastaan jne... mutta jos on langennut niin saa selvitä omillaan... ei näitä kiinosta kellä menee hyvin ku oma etu ja hyvinvointi mitäs sillä on väliä kun itsellä on asiat hyvin jos toisella menee huonosti sen sijaan tämmöstä on kiva arvostella ja naureskella tämmöselle ja osotella sormella ja sanoa että kuinka huono uskova olet ja minä olen niin täydellinen ja hyvä uskova että ei tosi mitä tekopyhyyttä sanon minä... se on aina helppo huudella toiselle aition toiselta puolelta mutta sitten kun kohtaa tämmönen itteä nin hymy hyytyy...
Vastaa Viestiin