Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Keskustele palstaa koskevista asioista
Sinettisormus

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minä Rukoilen Puolestasi ja juuri laitoin viestiä tutuilleni, että hekin rukoilisivat, sinä tarvitset apua ja rukousta ja rakkautta!
Vieras

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Vieras »

täs pari hyvää biisiä mun tilanteesta...

Elinkautinen - Riksuun terveiset

https://www.youtube.com/watch?v=C3hhzddl3W0

Elinkautinen - Taistelutahto

https://www.youtube.com/watch?v=45aIql11kfE

Elinkautinen feat. Hursti, Nina - Aika palvella

https://www.youtube.com/watch?v=SfFcT5x ... 3HVZf5-7Ba

Elinkautinen feat. Mercedes Bentso - Muutoksen tuulet

https://www.youtube.com/watch?v=tdppMApUtSQ
Sinettisormus

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuo ei ole aivan minun musiikki makuuni, muttei sen tarvitse ollakkaan. ;) Tässä sinulle yksi kappale kuunneltavaksi: https://www.youtube.com/watch?v=0OIS1lXJPvM
Vieras

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Vieras »

tästä keskustelusta nousi mieleen nämä kohat raamatusta...

Jeremiaasta 8:3,4,11 ja 15

3. Kuolema on oleva halutumpi kuin elämä koko sille joukolle, joka jää jäljelle tästä pahasta sukukunnasta kaikissa paikoissa, mihin minä karkotan sen jäljelle jääneet, sanoo Herra sebaot.

4. Sano heille. Näin sanoo Herra: Eikö langennut nouse jälleen?
Eikö pois kääntynyt käänny takaisin?

11. Kevyesti he parantavat tyttären, minun kansani, vamman, sanoen: Rauha, rauha! vaikka rauhaa ei ole.

15. Odotetaan rauhaa, mutta hyvää eu tule, paranemisen aikaa, mutta tuleekin kauhun aika!

9:4

4. Varokokaa kukin lähimmäistänne, älkää luotako yhteenkään veljeen.
Jokainen veli näet pettää viekkaasti ja jokainen lähimäinen liikkuu panettelijana.
Sinettisormus

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sinä olet TOTISESTI menettänyt uskosi meihin uskoviin, mutta älä minua hylkää, haluan olla vierellä kulkijasi.
Vieras

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Sinettisormus kirjoitti:Sinä olet TOTISESTI menettänyt uskosi meihin uskoviin, mutta älä minua hylkää, haluan olla vierellä kulkijasi.
kyllä oon kokennut niin kovia jumalattomien puolelta ja uskovien puolelta että ette edes usko sitä?

tämän seurauksena mulla on mennyt usko ihmisiin ja vaikeahan se on tämmösen jälkeen taas ruveta luottaa ihmisiin kun on niin monta kertaa saannu puukon selkään... mutta pikku hiljaa eteenpäin täs luottamus asiassakin...
Vieras

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Vieras kirjoitti:
Sinettisormus kirjoitti:Sinä olet TOTISESTI menettänyt uskosi meihin uskoviin, mutta älä minua hylkää, haluan olla vierellä kulkijasi.
kyllä oon kokennut niin kovia jumalattomien puolelta ja uskovien puolelta että ette edes usko sitä?

tämän seurauksena mulla on mennyt usko ihmisiin ja vaikeahan se on tämmösen jälkeen taas ruveta luottaa ihmisiin kun on niin monta kertaa saannu puukon selkään... mutta pikku hiljaa eteenpäin täs luottamus asiassakin...
Re: tarvitsisin rukousta...

ViestiKirjoittaja AOAOAOAOAO » 29 minuuttia sitten

Rukoilin juuri äsken.

Ja, kiitos Sinetti kehoituksen sanoista. Ilman niitä en olisi rukoillut.
tässä sen näkee ei ketään kiinosta...
Vieras

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Vieras kirjoitti:
tässä näytteitä uskovien rakkaudesta ja miten esim. tähän suhtaudutaan suomi 24:ella...

ootte te hienoja uskonveljiä ja siskoja?

Profetiaa vai mitä?

lex-fin----

13.7.2016 15:52

Profetipalstan ”hedelmää” . .

hae-apua

13.7.2016 16:19

Viesti ei millään tavalla kuulu tänne. Koeta hakea apua muualta. tämä ei ole lääkärin palsta. Äläkä enää aiheuta itsellesi myrkytyksiä ja ongelmia!!

tuttu-juttu-häiriköt

13.7.2016 16:28

Sorry, aloittajalla ei ole mitään yhteyttä ja tekemistä jonkun Päijät-Hämeen sekoilijan kanssa.

Mutta toki häriköt koettavat aina sotkea, tällä palstallahan se on tuttu juttu!

Sääli sellaisia häririköitä.

Prof.palstan "hedelmää"...

asia-ei-vaikene-

13.7.2016 16:32
Uusiksi aloitus. Kun joku sekopää-häirikkö iski heti --- sotkemaan palstalle ´kuulumattomilla terveysongelmillaan!

Profetipalstan ”hedelmää” . .
Nuori mies kriittisessä tilassa

ViestiKirjoittaja Salome1972 » 03 Heinä 2016, 19:56

Tänään ollessani ehtoolliskokouksessa seurakunnassani, eräs nuori nainen nousi edessäni yhtäkkiä ja itki ja huusi seurakunnalle, että rukoilkaa, veljeni on ottanut yliannostuksen. Hän oli saanut viestin ja soitti samalla kun keräsi tavaroitaan. Sitten hän huudahti, että "nyt hän on kuollut". Koko seurakunta oli järkyttynyt ja rukoilimme yhdessä tämän nuoren miehen puolesta.
tää on mun mielestä ihan naurettavaa ja ristiriitasta ketään ei kiinosta uskoveljen tai siskon asiat...

mutta kyllä uskostaosattomien asioita kauhistellaan ja ollaan kiinostuineita ja ollaan heti yhtä pataa kun pitää jumalattoman sielun puolesta rukoilla että pelastuu...

onhan tämä hyvä asia mutta ei pitäisi unohtaa niitä uskonveljiä ja sisaria jolla ei oo asiat kunnossa nää jätetään sinne takaalalle...

mutta auta armias kun uskonveljellä tai siskolla on ongelmia niin ketään ei kiinosta ei muuta kun lyödä lyötyä ja naureskellaan ja pilkataan...

yksin joutuu selviämään ja kyllä tämmönen juuri uskoon tullut otetaan hyvin vastaan jne... mutta jos on langennut niin saa selvitä omillaan... ei näitä kiinosta kellä menee hyvin ku oma etu ja hyvinvointi mitäs sillä on väliä kun itsellä on asiat hyvin jos toisella menee huonosti sen sijaan tämmöstä on kiva arvostella ja naureskella tämmöselle ja osotella sormella ja sanoa että kuinka huono uskova olet ja minä olen niin täydellinen ja hyvä uskova että ei tosi mitä tekopyhyyttä sanon minä... se on aina helppo huudella toiselle aition toiselta puolelta mutta sitten kun kohtaa tämmönen itteä nin hymy hyytyy...
Perheemme puolesta

ViestiKirjoittaja Antti » 04 Heinä 2016, 16:03

Kuitenkin, Jeesusta kun olen huutanut avukseni tässä tilanteessa, niin olen odottamattani saanut armon havaita kuinka paljon vääryyttä itsessäni on! En ole tehnyt kenellekään kiusaa, mutta omassa "oikeudentunnossani" olen kuunnellut itseäni enkä Jumalaa. Olen huomannut että ajatukseni ovat ylpeitä. Ja asenteeni on muita ihmisiä kohtaan väärä, asetun mielessäni muiden yläpuolelle. Puhun nyt muistakin kuin naapureista. Takiani vastustajalla on ollut otollinen maaperä järjestää tilanteet huonoon kuntoon. Kiitos Jeesus että toit syntini valoon! Haluan tehdä niistä parannuksen ja saada vapautuksen.
ensimmäinen ihminen pitkästä aikaa joka myöntää että vika on itsessä eikä aina muissa...

ainahan se on niin että vika on aina toisissa eikä itsessä ainakin suurimmalla osalla uskovista!
Vieras

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Vieras »

NELJÄ NÄKYÄ EILEN ILLALLA!

ViestiKirjoittaja katso7 » Tänään, 11:24

Ensimmäinen: puuovi johon oli isolla naulalla naulittu valkoinen kirje!
Toinen: Olin sisällä huoneessa ja PAISKASIN näyssä oven kiinni!
Kolmas: Iso aivan kuin suuri verho joka oli tangossa ylhäältä kiinni loppuosa odotti kiinnitystä. Verho kiinnitetttiin hakoista loppuun asti. Siinä oli enää muutama kiinityskoukku ripustamatta!
Neljäs: Hyvin vanha vanhus makasi aivan kuin kuolemaa odottaen sängyssään ja sanoi että kun kukaan ei käy eikä välitä. Olin itse hänen vierellään kaiken aikaan kun hän hoki tuota lausetta!


Re: NELJÄ NÄKYÄ EILEN ILLALLA!

ViestiKirjoittaja AOAOAOAOAO » Tänään, 14:43

Taitaa olla henkilökohtaisia viestejä joillekin ?

Tuo ensimmäinen tarkoittaa ( jotakin) henkilöä itseään, hän on tämä viesti, tai viestin tuoja.

Talo tarkoittaa mm. seurakuntaa, huone mielestäni omaa perhettä/sukua. Voisiko tämä kuvata kuinka tuo viesti "heitetään" seurakuntaan ?

Kolmas tarkoittaa mielestäni jonkun asian valmistumista, esiripun loppuun asettamista, jotta se sitten voidaan poistaa, samalla siis tarkoittaa jonkin uuden esiin tulemista. Ehkä henkilökohtainen jollekin.

Voisiko tuo vanhus kuvata vanhaa, nykyistä elämäntilannetta, josta haluaisi jo luopua, päästä eroon, mitä tuo valitus kuvaisi. Uusi olisi jo "rinnalla", aivan kuin kirjoittaja oli "kuolevan" rinnalla. Viesti yhdelle, tai useammalle ?
jotenkin nämä näyt sopivat tähän...
Sinettisormus

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

PSALMIT 56
1. Veisuunjohtajalle; veisataan kuin: "Mykkä kyyhkynen kaukaisessa
maassa". Daavidin laulu, kun filistealaiset ottivat hänet kiinni Gatissa.
2. Jumala, ole minulle armollinen, sillä ihmiset minua polkevat, joka päivä he sotivat minua vastaan, ahdistavat minua.
3. Joka päivä minun vihamieheni minua polkevat; sillä paljon on niitä, jotka ylpeästi sotivat minua vastaan.
4. Mutta sinä päivänä, jota minä pelkään, minä turvaan sinuun.
5. Jumalaan minä luotan ja ylistän hänen sanaansa, Jumalaan minä turvaan enkä pelkää. Mitä liha minulle tekisi?
6. Joka päivä he vääntelevät minun sanojani, kaikki heidän ajatuksensa tarkoittavat minulle pahaa.
7. He ahdistavat, he väijyvät minua, he vakoilevat minun askeleitani, sillä he tavoittavat minun henkeäni.
8. Hekö pahuudessaan pelastuisivat? Syökse, Jumala, vihassasi kansat maahan.
9. Sinä olet lukenut minun pakolaispäiväni; pane leiliisi minun kyyneleeni, ovathan ne sinun kirjassasi.
10. Kerran väistyvät minun viholliseni, sinä päivänä, jona minä huudan; minä tiedän, että Jumala on minun puolellani.
11. Jumalaan minä luotan ja ylistän hänen sanaansa, Herraan minä luotan ja ylistän hänen sanaansa.
12. Jumalaan minä turvaan enkä pelkää. Mitä ihminen minulle tekisi?
13. Minulla on lupaus täytettävänä sinulle, Jumala; minä maksan sinulle kiitosuhrit.
14. Sillä sinä pelastit minun sieluni kuolemasta, minun jalkani kompastumasta, että minä vaeltaisin Jumalan edessä, eläväin valkeudessa.
Sinettisormus

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Hyvää Yötä Veljeni, Herra Siunatkoon untasi. Kuin myös teille muille kanssa sisareni.
Vieras

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Vieras kirjoitti:
Sinettisormus kirjoitti:Sinä olet TOTISESTI menettänyt uskosi meihin uskoviin, mutta älä minua hylkää, haluan olla vierellä kulkijasi.
kyllä oon kokennut niin kovia jumalattomien puolelta ja uskovien puolelta että ette edes usko sitä?

tämän seurauksena mulla on mennyt usko ihmisiin ja vaikeahan se on tämmösen jälkeen taas ruveta luottaa ihmisiin kun on niin monta kertaa saannu puukon selkään... mutta pikku hiljaa eteenpäin täs luottamus asiassakin...
voin vähän valottaaa mitä tässä neljän vuoden aikana on oikein tapahtunu kun lähdin "itsemurhaa" tekemään ja "kapinaa" Herraa vastaan ja "suistamaan maapalloa radaltaan..."

olihan tossa välissä "lyöntejä" taivaasta että käännyppä takas mutta paadutin vaan itteni enemmän ja katkeroiduin lisää ja viha vaan kasvo...

sen voin kertoa oon olu täs vaa vuoden selvinpäin 4 vuodessa eli seka käyttäjä olen ja se on aika vähän jos kolme vuotta on mennyt "usvassa" tänä aikana olen saanut aikasemmin yhen yliannostuksen se oli kyl tahaton...

muutaman kerran olen ollut katkolla ja yhen kerran muumilaaksossa eli "suljetulla" viikon...

pari kertaa joutunnu lansin soittaa että on kaiki kunosssa ja pari kertaa joutunnu käymää päivystyksessä...

kaksi kertaa mut on ryöstetty , kolme kertaa oon saannu "pataa"... sitten mua kerran jahattiin kaupungilla ku katu koiraa mua jahtas 6 heppuu ja jouduin olee 1h tunninn mettässä piilossa et pääsin kämpille, jos ne ois saannu kiinni ni en tiedä mitä ois käynny? sitten viel tänä iltana oli yhessä puistossa viel toiset 6 heppuu odottamassa... tilanne oli semmonen et väärä aika ,väärä paikka ja väärä porukka olin juuri muuttanut kaupunkiin ja siin oli semmonen juttu et mun ois pitänny hakata yks heppu mut en nytten ketää rupee hakkaa jos ei oo syytä ja ne sano et jos et hakkaa ni sitten me hakataan sut sitten nää mursi melkein mun ranteen no siin oli yks semonen hetki jossa oli mahollisuus lähtee karkuun, aikä säälittävää tuo että tullaa porukalla yhtä vastaan mitä siin voi yksin jos on joku 6 heppuu siinä ja puistossa toinen mokoma lisää...

yhes bileissä yks "kaveri" vaa "sekos" ja rupes hakkaa mua ja meinas lyödä mua puu tuolilla päähän mut yks kaveri tuli välii ni ei käyyny sit mitää siikin olisin ehkä voinnu kuolla?

sitten pari kertaa olen nukkunut kadulla tosin omaa syytä...

tää on karu juttu tää että mulla kävi niin että mun exä petti mua mun "kaverin" kanssa ja olin ehtinyt rakastua tähän, joo kaikkea kanssa toinen vannoo rakkautta ja toinen kaveruutta ja sitten tehdään näin että lyödään tupla puukko selkään...

tää oli viel sillee et oltii yhes bileissä ja olin vähän sekasin ja meijän piti mennä yhessä pois mutta menin jo ulos aikasemmin ja sitten exä jäikin viel sinne ja jostain syystä vaa lähin yksin exän kämpille ja eihän mulla ollu avaimia ja puhelinta mukana, no olin kumminkin niin sekasin että jäin sitten exän oven eteen nukkumaan.
eikä exää näkynny sitten tuli poliisi ja heitti mut pihalle ja olin matkalla kaatunut niin että otsa oli auki ja oli syksy ja juuri tuli ekat kylmät ja jouduin sitten nukkuu ulkona koko yön ja aamulla ku heräsin niin ei oluu juomista ei mitään ni juoduin juomaa vesilammikosta vettä ku tuli laskut ja krapula eikä missää ollu lähellä mitään juoma paikkaa...

sitten exä tulee puolen päivän aikaa ja kehtaa valehdella päin näköä että ei oo tapahtunut mitään ja vasta 2 päivän päästä tunnustaa annoin tämän anteeksi mutta ero tuli kumminkin ei meijän juttu ois toiminnu ja exä oli samoista "piireistä" ja sitten mun exä oli yksin huoltaja ja me sössittii se asia niin että sen lapsi lähtihuostaa se meni kyl sen siskolle onneks...

sitten se vähän laitto mietityttää ja kolautti omatuntoa että eikö lapset pitäisi olla etusijalla eikä päihteet ja miten voi käydä niin että päihteet menee lapsen edelle?

jo sitten kun naiset sanoo että miehet on sikoja niin mulla se on ollu toisin päin että olen naisten puolelta saanut kokea kaiken skeidan ja kyllä naisetkin osaa olla väkivaltaisia mun exä oli semmonen et se koitti yhen kerran lyödä mua turpaan ja potkas nilkkaan ja välillä lensi tavaroita sai aina pelätä että koska lentää joku mua päin...

----------------

onhan sitä itekkin tullu kaikenlaista pahaa tässä tehtyä mut eik se mee niin että mitä pahaa tekee toisille ni se sattuu itelle...

sitten on luottotiedot menny ja 30 tonnii ulosotossa...

---------

uskovaisten puolelta ollaankin kaikki jutut käyty läpi kutakuinkin mitä on joutunut kokee...

mut yksi juttu on jäänny mieleen menin yhteen seurakuntaan ja siellä oli yks vanha piika joka rupes ahistelee mua seksuaalisesti ja vaati vaatimalla että sun on ruvetta munkaa seurustelee jne... se oli aika ahistavaa kun sillä hetkellä ei ollut halua ruveta seurustelee ja eikä se ihminen ollu mun mieleen...

-----------

joten ymmärtänette varmaan miksi on usko menny ihmisiin ja ittee?

ihme kyllä että vielä ollaa hengissä ja kaikesta tästä selvitty ja ollaa tässä...
olli

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja olli »

No on kyllä mahtunut monenlaista sinulla viime aikoihin. Olen iloinen että olet saanut jätettyä päihteet sivuun, ne kun ei ikinä paranna tilannetta.

Onko sinulla nyt jotakin seurakuntaa jossa olet tavannut käydä ?
Vieras

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Vieras »

olli kirjoitti:No on kyllä mahtunut monenlaista sinulla viime aikoihin. Olen iloinen että olet saanut jätettyä päihteet sivuun, ne kun ei ikinä paranna tilannetta.

Onko sinulla nyt jotakin seurakuntaa jossa olet tavannut käydä ?
ei oo tällä hetkellä ku tää netti... mut pitäis taas varmaa ruveta käymää jossain ku on vähän jäänny vähälle viime aikoina toi seurakunnassa käyminen, tosin en oo kyllä kehannu mennä edes oikein elämän tilanteeni takia seurakuntaan... mutta uuteen nousuun tästä askel askeleelta ei se helppoa taas ole...
olli

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja olli »

Seurakunta ei ole pyhien kiitorata, vaan syntisten sairaala. Se voisi olla ihan hyvä jos uskaltautuu käväisemään jossakin ja katsoo sitten miten siitä eteenpäin. Sinne kun voi mennä ihan anonyyminä.

Minkälaisessa seurakunnassa olet ennen ollut ja millaisesta pitänyt - niitä kun on hieman joka lähtöön ? Satutko asumaan paikkakunnalla jossa on paljon vaihtoehtoja ?
Vieras

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Vieras »

olli kirjoitti:Seurakunta ei ole pyhien kiitorata, vaan syntisten sairaala. Se voisi olla ihan hyvä jos uskaltautuu käväisemään jossakin ja katsoo sitten miten siitä eteenpäin. Sinne kun voi mennä ihan anonyyminä.

Minkälaisessa seurakunnassa olet ennen ollut ja millaisesta pitänyt - niitä kun on hieman joka lähtöön ? Satutko asumaan paikkakunnalla jossa on paljon vaihtoehtoja ?
sitä on tullut kahlattua aikoinaan kaikki tyylit läpi, mut ite oon jotenkin tykästynyt vapaitten suuntien seurakuntiin, oon käynny kyl babtistien kokouksissa ja helluntalaisten nämä seurakunnat jossa kövin niin oli kyl ihan mukavia...

joo asun lahessa niin kylhän täs näitä riittää...
Vieras

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Vieras »

tästä keskustelusta taas tuli tämä näky mieleen en vaan ymmärrä miksi en saa tätä mielestä ja se tulee aina uudestaan ja uudestaan mieleen?

kait tälläkin joku tarkotus sitten on?

no mut vähän pohjustusta tähän ja sen voin sanoa että kahleet on kovat...
Re: tarvitsisin rukousta...

ViestiKirjoittaja Sinettisormus » Eilen, 17:56
Mitä olet mennyt tekemään, veljeni? Tiedätkö, olet tuhoamassa Jumalan sinulle antamaa suurta lahjaa. Me olemme Jumalan temppeli, jossa hän saa asustaa ollessamme uskossa elävinä, täällä maan päällä. Lopeta tuo,Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veren voimassa ja Ylösnousemuksen voimassa. Katketkoon kaikki nuo väärät kahleet ja siteet sinusta ja vapauttakoon ja parantakoon Kristus sinut kokonaisvalaisesti TERVEEKSI!!! Minä huudan tämän henkivaltoihin, että ne tietävät irroittaa kahleet sinusta veljeni, sillä sinä et kuulu niille, vaan olet Jumalan oma lapsi, jota Hän haluaa rakastaa, jos vain itse sitä tahdot ja olet vastaanottavainen. Lopeta tuo pimeyden henkivalloille kumartelu, sillä tiedät itsekkin ettet tee tuhoa kuin omalle itsellesi.

Kiitos Jeesus että tulit tähän väliin, koska rakastat tätä yhteistä veljeämme. Tästä eteenpäin olkoon loppuelämäsi ensimmäinen päivä, Jeesuksessa Kristuksessa!

AMEN!!!

Re: tarvitsisin rukousta...

ViestiKirjoittaja Sinettisormus » Eilen, 18:30

TULKAA KAIKKI; Jeesukseen KRistukseen, uskovat ja rakastavat ja anteeksiantavat ihmiset RUKOUKSEEMME MUKAAN!!!


Re: tarvitsisin rukousta...


ViestiKirjoittaja Sinettisormus » Eilen, 19:40

Nyt on meidän hetki näyttää että välitämme ettemme ole vain kauniita sanoja. Kiitos AO, jatketaan rukousta!
17.11.2015

Hanna Castrenin saama ilmestys 1910- tai 1920 -luvulla

Hanna Castren sai ilmestyksen Jeesukselta Suomen herätyksestä. Herätys tulee koskettamaan merkittävällä tavalla luterilaista kirkkoa. Jeesus oli sanonut Hannalle:

’’Kestää aikansa ennen kuin tulee se viimeinen herätys, joka tulee olemaan tämän pohjoisen maan viimeinen toivo. Kaikkien siunauksien aallot tulevat ja menevät ja lopulta sinun kansasi täällä Suomenniemellä on kansa, joka kahlaa synnissä, jumalattomuudessa ja ateismissa. Minulla on hyvät ajatukset sinun kansaasi kohtaan ja minä kerron sinulle kuinka tämä viimeinen siunaus tulee Suomenniemellä.’’

Kirje Ensio Lehtoselle

Jumala on näyttänyt minulle, että hänellä on viimeisinä päivinä Suomessa 70 Suomen kirkon luterilaista pappia, jotka hän tulee täyttämään Pyhällä Hengellään ja Tulellaan. 70 pappia, jotka tulevat mullistamaan hengellisen maantiedon Suomenniemellä. 70 luterilaista pappia, jotka ovat ennen kaikkea Kristuksen pappeja ja tahtovat viedä sen Tulen minkä se saavat taivaasta ylitse kaikkien kirkkokuntien ja liikerajojen.

Kysymyksessä on Suomen viimeinen herääminen. Mutta nämä 70 pappia tarvitsevat sitä, että löytyy 6 tai 7 kristittyä, jotka vihkivät itsensä rukoustaisteluun ja rukoustyöllänsä tulevat nostattamaan Jumalan tahtoa palvellen nämä 70 pappia niin, että he pystyvät irtautumaan kahleista, jotka sitovat heitä luopumukseen, kirkkotaisteluihin ja tällaiseen niin, että heistä tulee vain Herrastansa riippuvaisia pappeja.

Kahleet ovat kovat, mutta nuo 6 tai 7 kristittyä Suomenniemellä, heillä on kädessänsä avaimet, joilla he avaavat rukoustyöllänsä nämä kahleet.

Kun rukoilemme henkikastetta 70 Suomen papille, siinä on se rako, jonka kautta Jumala pääsee toimimaan.

Ei pitäisi vain pitää rukouskokouksia, vaan kun nämä päivät ovat käsillä, kristittyjen Suomessa tulee oppia rukoilemaan niin kuin haaksirikkoon joutuneet rukoilevat, jotka käsittävät, ellemme saa laivaa, joka tulee lähelle tätä kalliota, niin tähän me kuolemme ja meri meidät vetää mukanaan.
tää on tästä näystä varsin huomion arvoinen kohta...
Kysymyksessä on Suomen viimeinen herääminen. Mutta nämä 70 pappia tarvitsevat sitä, että löytyy 6 tai 7 kristittyä, jotka vihkivät itsensä rukoustaisteluun ja rukoustyöllänsä tulevat nostattamaan Jumalan tahtoa palvellen nämä 70 pappia niin, että he pystyvät irtautumaan kahleista, jotka sitovat heitä luopumukseen, kirkkotaisteluihin ja tällaiseen niin, että heistä tulee vain Herrastansa riippuvaisia pappeja.

Kahleet ovat kovat, mutta nuo 6 tai 7 kristittyä Suomenniemellä, heillä on kädessänsä avaimet, joilla he avaavat rukoustyöllänsä nämä kahleet.

Kun rukoilemme henkikastetta 70 Suomen papille, siinä on se rako, jonka kautta Jumala pääsee toimimaan.
Sinettisormus

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom, rakas veljeni! On uusi aamu, ja armo uus. Hurjaa kertomusta tuolla kerroit ja ymmärrän ettei siinä ollut vielä kaikki. Kohdalleni, aivan lähipiiriini on osunut samanlaisia ihmiskohtaloita ja pari on saanut ihanan voiton Herrassa. Voi kuinka heistä iloitsen, niinkuin sinusta nyt. Sinulla on pahasti matka kesken, mutta siinä näkyy jo valoa, kaikki on vain tuon voiton suhteen itsestäsi kiinni.
Sen me tiedämme että maailma potkii, sitä se tekee kaikille jossain määrin, sinulla vain yliannostuksena. Mutta tuolla voi olla suuri tarkoitus, jota et vielä hyvin näe, mutta hahmotat siitä jo jotain. Koettelemukset ovat kuin tulta jotka polttavat sinusta tuon vanhan ruosteen pois ja tuo tuli joka on Jumalasta, tekee sinusta vahvan ja kauniin timantin.
Ehkä tuo näky noista papeista puhuttelee sinua, jos Herra on suunnitellut sinulle paikkaa siihen, että sinä voisit olla yksi heistä. Kahleet on kovat, mutta niin ne ovat olleet sinun elämässäkin, mutta jos niistä pääset irti, olet henkisesti hyvin vahva. Sinulla on kokemus maaperä joka monelta puuttuu ja voit käyttää sitä työvälineenäsi, kun aika tulee. Sinä tulet ymmärtämään niitä hyljättyjä ja satutettuja joita tulee nostaa herätykseen.
Tämä kaikki on mahdollista sinulle, Jeesuksessa Kristuksessa, mutta koulu tulee olemaan kova. Sillä vaikka sinusta tulisi kuinka suuri Herran työmies, sinun tulee pysyä nöyränä, sillä vähäinenkin ylpeys on syntiä. Olet kuitenkin niin kovia kokenut, että uskoisin sinun pysyvän nöryydessä ja herkkyydessä Jumalan puheelle. Tänään minulla olisi paljon tekemistä, mutta yritän keritä vastailemaan. Älä siis pelästy jos minusta ei aina kuulu. Minä en sinua hylkää, olen tukenasi täällä netissä ja yhtä toivoisin jos suinkin mahdollista, älä mene suomi24:lle, sillä siellä olet vääränlaiselle hengelle alttiina, et ole vielä valmis sellaiseen, koska omat henkiset haavasi ovat liian syvät.
t. siskosi sinetti / sinettisormus
Vieras

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Sinettisormus kirjoitti:Shalom, rakas veljeni! On uusi aamu, ja armo uus. Hurjaa kertomusta tuolla kerroit ja ymmärrän ettei siinä ollut vielä kaikki. Kohdalleni, aivan lähipiiriini on osunut samanlaisia ihmiskohtaloita ja pari on saanut ihanan voiton Herrassa. Voi kuinka heistä iloitsen, niinkuin sinusta nyt. Sinulla on pahasti matka kesken, mutta siinä näkyy jo valoa, kaikki on vain tuon voiton suhteen itsestäsi kiinni.
Sen me tiedämme että maailma potkii, sitä se tekee kaikille jossain määrin, sinulla vain yliannostuksena. Mutta tuolla voi olla suuri tarkoitus, jota et vielä hyvin näe, mutta hahmotat siitä jo jotain. Koettelemukset ovat kuin tulta jotka polttavat sinusta tuon vanhan ruosteen pois ja tuo tuli joka on Jumalasta, tekee sinusta vahvan ja kauniin timantin.
Ehkä tuo näky noista papeista puhuttelee sinua, jos Herra on suunnitellut sinulle paikkaa siihen, että sinä voisit olla yksi heistä. Kahleet on kovat, mutta niin ne ovat olleet sinun elämässäkin, mutta jos niistä pääset irti, olet henkisesti hyvin vahva. Sinulla on kokemus maaperä joka monelta puuttuu ja voit käyttää sitä työvälineenäsi, kun aika tulee. Sinä tulet ymmärtämään niitä hyljättyjä ja satutettuja joita tulee nostaa herätykseen.
Tämä kaikki on mahdollista sinulle, Jeesuksessa Kristuksessa, mutta koulu tulee olemaan kova. Sillä vaikka sinusta tulisi kuinka suuri Herran työmies, sinun tulee pysyä nöyränä, sillä vähäinenkin ylpeys on syntiä. Olet kuitenkin niin kovia kokenut, että uskoisin sinun pysyvän nöryydessä ja herkkyydessä Jumalan puheelle. Tänään minulla olisi paljon tekemistä, mutta yritän keritä vastailemaan. Älä siis pelästy jos minusta ei aina kuulu. Minä en sinua hylkää, olen tukenasi täällä netissä ja yhtä toivoisin jos suinkin mahdollista, älä mene suomi24:lle, sillä siellä olet vääränlaiselle hengelle alttiina, et ole vielä valmis sellaiseen, koska omat henkiset haavasi ovat liian syvät.
t. siskosi sinetti / sinettisormus
et ehkä tiedä mun taustoja mutta jarmo ainakin tietää... ;)

oon ollu koko elämäni uskova ja 7 vuotta sitten uudistuin uskossa ja olen jo kerran vapautunut kaikesta mutta sössin asiani uudestaan tietosesti ja sidoin itseni uudestaan kahleisiin mutta vielä pahempii missä olin ennen kuin uudistuin uskossa ja ennen tätä mulla oli semmonen 4,5 vuoden "hyvä raitis jakso Herran yhteydessä" ja olen jo suomi 24:ella kirjoittanut "7" vuotta tosin viime aikoina en ole siellä kirjoitellut juuri mitään kun se on yks hullun mylly ja mennyt entistä kreisimmäksi mitä aikaisemmin en tiedä mutta jarmo varmaan muistaa vielä suomi 24:en alku vuodet ku oli kivaa ja rauhalista ja mukavaa keskustella siellä... palsta rupesi menee huonompaan suuntaa siin 2009 vuoden loppupuolella ja nytten se on ihan pilalla koko palsta ei sinne enää ees viitsi mitään kirjoittaa ja välillä käy vaan vilkasee että mikä meno siellä on... nykysin jos sinne menee niin siellä lähes poikkeuksetta jokainen ihminen revitään kappaleiksi kuka sinne erehtyykin kirjoittaa jotain...

tässä pari kohtaa ramaatusta tilanteeseeni...

Sananl. 26:11

Kuin koira, joka palajaa oksennuksilleen, on tyhmä, joka yhä uusii hulluuksiansa.

2. Piet. 2:22

Heille on tapahtunut, mitä tosi sananlasku sanoo: "Koira palaa oksennukselleen", ja: "Pesty sika rypee rapakossa".

:shock: :roll:

en tiedä muistatko järmo tätä keskustelua? tää on juuri kun olen uudistunut uskossa tämä ei ole minun alottamani ketju, mutta tässä ketjussa olen osallisena voitte lukea jos kiinostaa? ja nämä on ensimmäisiä viestejä joita kirjoitin tässä ketjussa...

löysin itseni profetiasta

29.6.2008 21:56

http://keskustelu.suomi24.fi/t/5978468/loysin-itseni

-----------

sitten tässä on aikasempia keskustelujani jossa olen osallisena ja tämän ketjun olen itse alottanut sieltä löytyy linkkejä muihin keskusteluihin jossa olen osallisena ja sieltä löytyy myös todistukseni minkälainen olin ennen uudistustani ihmisenä ehkä minut tunnistaa teksteistä? voi lukea jos kiinostaa?

tää keskustelu on käyty silloin kun "lankesin" ja alotin "kapinani"

joudunko helvettiin?

16.2.2013 19:17

http://keskustelu.suomi24.fi/t/11274757/joudunko
Vieras

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Vieras »

tästä keskustelusta on nostettava tämä viesti esille...
löysin itseni profetiasta

29.6.2008 21:56
1.7.2008

Nimimerkki Huhhahhei ja Suomi24 sai numeron 13 ja 666

Nimimerkki huhhahhei pilkkaa ja "potkii pistintä" Kristittyjen profetiasivuilla.

Moni meistä on rukoillut hänen puolestaan ja hän ei pohjimmiltaan olekaan paha, vaan ihan hyvää tunteva ihminen. Hän ainoastaan on periaatteessa kaikkea Kristillisyyttä vastaan ja kieltää sekä Jumalan, että Jeesuksen Kristuksen. Silti hän selvästi roikkuu pitkiä aikoja näillä sivuilla, joten hänen täytyy tuntea jotain vetoa tänne.

Hän lisäsi tänään kommentin eräälle profetoijalle. Katso itse ja näe, listan keskivaiheilla rivillä "löysin itseni" - "profetiasta". Löytääkö huhhahhei vihdoin Jeesuksen Kristuksen, vai lakkaako kolkutus. Jompi kumpi on nyt selvästi tapahtumassa. Rukoilen ensimmäistä... sattumaa ei ikinä voi olla tämä näin rankka yhtälö 1:8658:n suhdemahdollisuus tähän sattumaan, enkä edes huomioinut kellonaikaa:

Näin profeetta kirjoittaa... (lopputulos näyttää selvältä) uskon tuota Profeettaa.

Näin huhhahhei vastaa... vastaako hän nyt viimeisen kerran? Tekeekö Herra nyt jotain?

Toivon tosiaan ettei, koska hän on pohjimmiltaan hyvä ihminen. Ei hän pahalla pilkkaa (huomaa mm. hymiö) Saa nähdä...
Vastaa Viestiin