Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Keskustele palstaa koskevista asioista
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja katso7 »

PELASTUSSANOMA! Kiitos Jumalalle en ole ikinä törmännyt vastaavaan palstaan jossa Pyhä Henki toimii tämmösellä tavalla. Kiitos El Seheli Adonai Ecahd Adonai Beshem jesua Abba! Puudän Hengen räjähjystä tälle palstalle! Kiitos Jeesus kaikista uusita kirjoittajista pitäkäämme mikä hyvää on!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Jaan teille juuri Markun tekemän soittolistan YouTubeen. Äitini hengelliset biisit levy "On valoni Herra - 1978"
https://www.youtube.com/watch?v=Hb-ScMK ... CRZmKomPp3
Sinettisormus

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Jarmo, tätyypä tutustua ajan kanssa :P
Olematon

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Olematon »

katso7 kirjoitti:PELASTUSSANOMA! Kiitos Jumalalle en ole ikinä törmännyt vastaavaan palstaan jossa Pyhä Henki toimii tämmösellä tavalla. Kiitos El Seheli Adonai Ecahd Adonai Beshem jesua Abba! Puudän Hengen räjähjystä tälle palstalle! Kiitos Jeesus kaikista uusita kirjoittajista pitäkäämme mikä hyvää on!
Henkilökohtaisesti minua kiinnostaa, että kuka minä olen ja sen asian tutkiminen johdatti tänne.
Sinettisormus

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jeesuksen sana: ”Etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttaan, niin kaikki tämä teille annetaan”. Siihen kuuluu myös oikea itsetuntemus ja itsensä ymmärtäminen. sen ohessa” .
Olematon

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Olematon »

Olematon kirjoitti:
katso7 kirjoitti:PELASTUSSANOMA! Kiitos Jumalalle en ole ikinä törmännyt vastaavaan palstaan jossa Pyhä Henki toimii tämmösellä tavalla. Kiitos El Seheli Adonai Ecahd Adonai Beshem jesua Abba! Puudän Hengen räjähjystä tälle palstalle! Kiitos Jeesus kaikista uusita kirjoittajista pitäkäämme mikä hyvää on!
Henkilökohtaisesti minua kiinnostaa, että kuka minä olen ja sen asian tutkiminen johdatti tänne.
Olen koko elämäni pohtinut, että mitähän helvettiä minäkin täällä teen ja aina jossain syvällä sisimmässäni olen tietänyt, että jokin tehtävä minulla on. Oikeastaan sen tehtävän selvittäminen on menossa. Mitä tärkeää tämmöisen pienen ihmisen muka tulis tehdä. Ehkä se selviää vielä.
Sinettisormus

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tiedätkö, minä mietin tuota samaa vuosia, kunnes sitten kerran minulle tuli ymmärrys, että minun tehtäväni, kutsumukseni, kaikessa yksinkertaisuudessa, on levittää lähimmäisille sitä samaa RAKKAUTTA, mitä Jeesus jakoi ja minkä Hän oli antanut sydämeeni. Se on tehtäväni ja samoin se on monille muille, kunhan sen ymmärtää. Sille olen yrittänyt olla kuuliainen. Sillä emme ole mitään, jos meiltä puuttuu tuo rakkaus, se on selkeää Sanomaa Raamatusta.
Sinettisormus

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... tuon kun ymmärsin, ei sitä ole enää liioin tarvinnut miettiä. Eikö tuo riitä? :P
Sinettisormus

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Me haemme monasti liian monimutkaisia vastauksia ja ihmeellisyyksiä ja sekoamme niiden verkkoon, mutta vastaus on noin helppo, mutta ei tosiaankaan vähäpätöinen!
Olematon

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Olematon »

Sinettisormus kirjoitti:Tiedätkö, minä mietin tuota samaa vuosia, kunnes sitten kerran minulle tuli ymmärrys, että minun tehtäväni, kutsumukseni, kaikessa yksinkertaisuudessa, on levittää lähimmäisille sitä samaa RAKKAUTTA, mitä Jeesus jakoi ja minkä Hän oli antanut sydämeeni. Se on tehtäväni ja samoin se on monille muille, kunhan sen ymmärtää. Sille olen yrittänyt olla kuuliainen. Sillä emme ole mitään, jos meiltä puuttuu tuo rakkaus, se on selkeää Sanomaa Raamatusta.
Mun elämä on ollut oman muistini mukaan lähestulkoon aina hyvän ja pahan taistelua ja raamatusta näen kyllä totuudet vertauskuvien takana, mutta minulla ei ole niinkään mitään kutsumusta mihinkään. Maalliset ilot ei ole minulle.
Sinettisormus

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Vuosia sitten mietin myös, voiko uskon selittää ja kiteyttää vain yhteen sanaan ja lopulta päädyin sanaan RAKKAUS, sillä Jumala on Rakkaus!
Kun meillä on Jeesus sydämessä, meidän on myös helppo tuo ymmärtää.
Olematon

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Olematon »

Sinettisormus kirjoitti:Vuosia sitten mietin myös, voiko uskon selittää ja kiteyttää vain yhteen sanaan ja lopulta päädyin sanaan RAKKAUS, sillä Jumala on Rakkaus!
Kun meillä on Jeesus sydämessä, meidän on myös helppo tuo ymmärtää.
Noin se varmasti on. Rakkaus on suurin. Ja sillä nyt ei ole lopulta mulle paljoakaan merkitystä, että kuka minä olen. On mikä on, mut hauska silti tutkia. Rakkaus on tärkein.
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Pilkkaajille hänkin on pillkallinen mutta nöyrillle hän antaa armon.Herrra taivaassa nauraa heille???????hahahaaa näinkään se Herra nauraa!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
olli

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja olli »

Hei,

Nyt on palstan viestit jo käyttäneet niin paljon vapaana olevasta muistitilasta että pitää ryhtyä toimenpiteisiin asian suhteen.

Säästämme siis akuutisti muistitilaa seuraavilla toimenpiteillä:

1. Jokainen kirjoittaja jättää viestistään kaikki vokaalit pois. Kirjoitetaan siis pelkät konsonantit.
2. Viestien pituus rajoitetaan 140 merkkiin. Kaikki yli 140 merkin pituiset viestit poistuvat systeemistä automaattisesti.
3. Nimimerkit uusitaan siten, että nimimerkin sijaan jokaiselle käyttäjälle annetaan järjestysnumero. Tähän on budjetoitu kaksi merkkiä, eli palstan maksimi nimimerkkien määrä rajoittuu sataan (00-99).
4. Alueet nimetään uudelleen numeroilla (0-9) ja kunkin alueen alle tulee max. 10 ketjua (0-9). Ylimenevät vanhemmat ketjut poistuvat systeemistä automaattisesti.
5. Järjestelmä poistaa kaikista uusista viesteistä joka tapauksessa puolet, vaikka ne olisi oikein kirjoitettukin. Poistettavat viestit valitaan satunnaisesti siinä vaiheessa kun niitä lähetetään, ja ne eivät siis talletu mihinkään.

Testaamme näiden uusien sääntöjen vaikutusta palstan käyttämään muistitilaan nyt tänään puoleen yöhön asti, ja sen jälkeen tehdään päätös jätetäänkö nämä säännöt sitten pysyvästi voimaan.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

:lol: Muistutan että tänään on 1.4.
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

olli kirjoitti:Hei,

Nyt on palstan viestit jo käyttäneet niin paljon vapaana olevasta muistitilasta että pitää ryhtyä toimenpiteisiin asian suhteen.

Säästämme siis akuutisti muistitilaa seuraavilla toimenpiteillä:

1. Jokainen kirjoittaja jättää viestistään kaikki vokaalit pois. Kirjoitetaan siis pelkät konsonantit.
...........
Ei huono :D
Sinettisormus

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

:o :shock: KANNATETAAN!!!! :D :lol: :D
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Oli pakko lisätä toi oma kommentti ku kaikki ottaa Ollin aina tosissaa ;)
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Anteeksi kuitenkin jos aliarvioin teidän päättelykyä. Itse olen niin sinisilmäinen että heti uskon auktoriteettin sanaa.
Vastaa Viestiin