PALVELIN OLI POIKKI pe klo 18-19

Keskustele palstaa koskevista asioista
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

PALVELIN OLI POIKKI pe klo 18-19

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Hei kaikki,

Olin juuri Nebulaan yhteydessä ja sieltä on tullut meille jokin suurempi verkkohyökkäys, jonka takia palvelin oli kaatunut.
Nebula selvittää nyt mitä tapahtui mutta epäilevät että ulkomailta tullut jokin hyökkäys. Kerroin heille mistä on meillä ollut jo ongelmia.

Soitan maanantaina Nebulaan ja selvitämme mitä voimme tehdä sivuston turvaamiseksi.

Rukousaihetta tämäkin!

-jarmo-
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: PALVELIN OLI POIKKI pe klo 18-19

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tänään on ollut taas venäläishyökkäys. Olli poisteli vissiin jonkin viestin ja minä loput ja bannasin venäläisen ip osoitteita myöden.
olli

Re: PALVELIN OLI POIKKI pe klo 18-19

Viesti Kirjoittaja olli »

-jarmo- kirjoitti:Tänään on ollut taas venäläishyökkäys. Olli poisteli vissiin jonkin viestin ja minä loput ja bannasin venäläisen ip osoitteita myöden.
Aloitit ensimmäisistä lähetetyistä, minä viimeisimmistä, ja jossakin vaiheessa sitten kohdattiin. Taisin poistaa ehkä kymmenisen.

Saisiko jostakin rajoitettua käyttäjien lähettämät viestit siten että voi lähettää vain esim. yhden viestin 5 minuutissa tai jotakin, tai sitten niin että merkkikysely ei poistu kuin ylläpidon toimesta uusilta rekatuilta käyttäjiltä ?
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: PALVELIN OLI POIKKI pe klo 18-19

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Voisi olla hyvä juttu sellainen ominaisuus. Koitan kysyä tyttäreltä jos se löytäisi koska tuolta hallinnosta käsin voit itsekin etsiä sellaista. En vaan muista oliko siellä. Täytyy vilkasta.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: PALVELIN OLI POIKKI pe klo 18-19

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sinettisormus lähetti juuri mailia ja sanoi että noiden venäläisviestien linkkejä ei kannata lähteä klikkaileen. Niistä saattaa saada ongelmia omalle koneelle, elikkä matoja ja viruksia ja sen sellaisia. Olkaa varovaisia!
Sinettisormus

Re: PALVELIN OLI POIKKI pe klo 18-19

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

-jarmo- kirjoitti:Sinettisormus lähetti juuri mailia ja sanoi että noiden venäläisviestien linkkejä ei kannata lähteä klikkaileen. Niistä saattaa saada ongelmia omalle koneelle, elikkä matoja ja viruksia ja sen sellaisia. Olkaa varovaisia!
Kiitos Jarmo ja Olli! Olin tulossa itsekkin varottamaan, mutta hyvä Jarmo että kerkisit ensin. Täytyy myöntää että tuo tuntui jo hiukan pelottavalle, mutta yhtä aikaa ymmärsin kuinka kiire jo tuolla pahalla on, se on todella puristuksissa, joten Jeesuksen tuleminen lähestyy lähestymistään.
Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle! Siunausta ja Rauhaa kaikille, Herrassamme, Jeesuksessa Kristuksessa.
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 19 Kesä 2016, 13:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: PALVELIN OLI POIKKI pe klo 18-19

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

ps. aamulla ihmettelinkin, miksen ollut saanut mitään kerrottavaa Herralta, mutta ymmärsin että tällasina päivinä tapahtuu jotain, miksi Herra on hiljaa ja tämä hyökkäys oli varmaankin tämänpäivän syy. Usein tulee jotain muuta keskusteltavaa, joltain toiselta taholta, johon Herra selkeästi haluaa painottavan ajatukseni, tai hän tietää kiireeni, etten kuitenkaan kerkiä keskusteluihin, silloin monesti on hiljaista, tänään tämä...
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: PALVELIN OLI POIKKI pe klo 18-19

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kiitos Sinetti näistä sanoistasi koska niissä oli jälleen se sanoma sisällä, joka päivälle.

Sain mailia eräältä sisarelta joka täällä käy lukemassa. Hän sanoi mailissaan melkeen samat sanat mitkä Sinetti tässä juuri sanoi :D
Sinettisormus

Re: PALVELIN OLI POIKKI pe klo 18-19

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

-jarmo- kirjoitti:Kiitos Sinetti näistä sanoistasi koska niissä oli jälleen se sanoma sisällä, joka päivälle.

Sain mailia eräältä sisarelta joka täällä käy lukemassa. Hän sanoi mailissaan melkeen samat sanat mitkä Sinetti tässä juuri sanoi :D
AA-MEN!!! Onhan meillä sama Henki ja siitä saamme iloita, sillä on myös yhtetemme toisiimme Herran kautta! :D
Sinettisormus

Re: PALVELIN OLI POIKKI pe klo 18-19

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tässä voikin heittää kysymyksenä, tekstiä jota eilenkin kirjoittelin; hyökkääkö paha pahaa vastaan, eikö juuri hyvää vastaan?

25. Mutta hän tiesi heidän ajatuksensa ja sanoi heille: "Jokainen valtakunta, joka riitautuu itsensä kanssa, joutuu autioksi, eikä mikään kaupunki tai talo, joka riitautuu itsensä kanssa, pysy pystyssä.
26. Jos nyt saatana ajaa ulos saatanan, niin hän on riitautunut itsensä kanssa; kuinka siis hänen valtakuntansa pysyy pystyssä?
27. Ja jos minä Beelsebulin voimalla ajan ulos riivaajia, kenenkä voimalla sitten teidän lapsenne ajavat niitä ulos? Niinpä he tulevat olemaan teidän tuomarinne.
28. Mutta jos minä Jumalan Hengen voimalla ajan ulos riivaajia, niin on Jumalan valtakunta tullut teidän tykönne.
29. Taikka kuinka voi kukaan tunkeutua väkevän taloon ja ryöstää hänen tavaroitansa, ellei hän ensin sido sitä väkevää? Vasta sitten hän ryöstää tyhjäksi hänen talonsa.
30. Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan; ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa.
31. Sentähden minä sanon teille: jokainen synti ja pilkka annetaan ihmisille anteeksi, mutta Hengen pilkkaamista ei anteeksi anneta.
32. Ja jos joku sanoo sanan Ihmisen Poikaa vastaan, niin hänelle annetaan anteeksi; mutta jos joku sanoo jotakin Pyhää Henkeä vastaan, niin hänelle ei anteeksi anneta, ei tässä maailmassa eikä tulevassa.
Matt.12.
näkymätön ninni

Re: PALVELIN OLI POIKKI pe klo 18-19

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Vihulaiselle on pahinta myrkkyä, että uskovat rukoilevat yhdessä jonkin asian/henkilön puolesta.

Eikö nämä pahimmat hyökkäykset tätä keskustelupalstaa vastaan alkaneetkin, kun sovimme rukoilevamme Matin puolesta?

Mietinpähän tässä vaan! :roll:
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: PALVELIN OLI POIKKI pe klo 18-19

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

näkymätön ninni kirjoitti:Vihulaiselle on pahinta myrkkyä, että uskovat rukoilevat yhdessä jonkin asian/henkilön puolesta.
Kyllä vain, jokaisesta sielusta käydään valtavaa sotaa. Eräs mies joka kävi koomass aja heräsi siitä, hän lkoi nähdä henkimaailmaa kuvaten sen katsomista henkisesti hyvin raskaaksi, koska ei ihminen ole tehty näkemään sitä. Sitten siltä mieheltä kysyttiin että kuinka paljon näitä henkiä ympärillämme on, johon hän vastaa että jokapaikassa. Eli jos Raamattu antaa meidän ymmärtää että käynnissä on kuuden päivän sota, niin se ei ole ollenekaan väärä kuvaus asiasta.
Kuulin myös että joku puhui nähneensä näyssä kuinka suuri ymmärrys ja sääli enekeleillä on ihmistä kohtaan, koska he tietävät missä prässissä me olemme, eikä meillä käytännössä ole mitään mahdollisuutta yksin eikä yhdessäkään voittaa. Vain Jeesuksen kautta voimme olla eräällä tavalla luovuttamalla itsemme, voittajia.
Sinettisormus

Re: PALVELIN OLI POIKKI pe klo 18-19

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen ninni, näin minäkin ajattelin ja liitin nuo alkaneet hyökkäykset rukouksiin Matin puolesta.
Eikö nämä pahimmat hyökkäykset tätä keskustelupalstaa vastaan alkaneetkin, kun sovimme rukoilevamme Matin puolesta?
näkymätön ninni

Re: PALVELIN OLI POIKKI pe klo 18-19

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Siis jatkamme rukoilua! :D
Sinettisormus

Re: PALVELIN OLI POIKKI pe klo 18-19

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

näkymätön ninni kirjoitti:Siis jatkamme rukoilua! :D
TOTISESTI JATKAMME!!! :D
tuula

Re: PALVELIN OLI POIKKI pe klo 18-19

Viesti Kirjoittaja tuula »

heippatirallaa tännekkin. kävimme miehen kanssa nyt tallinnassa, viime lauantaina katselin tallinnan taivasta kun haimme hotellia. siinä auton etupenkillä istuessa näin taivaalla selvän numeron. 43 ja vähän ajan kuluttua näin vielä numeron 4. siis 17 pv nämä numerot näin siellä.onkohan näillä mitään merkitystä. numerot olivat tosi selvät, jotka pystyin lukemaan.
Vastaa Viestiin