Kaikenlaista jutustelua 5

Keskustele palstaa koskevista asioista
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Joku on tehnyt Suomi24:lle avauksen tästä palstasta ja siellä on vääristelty kovasti. Kirjoitin sinne pari juttua. Käykää kommentoimassa jos koette sen tarpeelliseksi. https://keskustelu.suomi24.fi/t/1624685 ... oma-palsta
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Käväisinpä kommentoimassa. 😀🤗😍
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Näkyy minua taas vainottavan siellä kovasti... mutta haitanneeko tuo mittää... Jumalalla on kaiketi suunnitelmia niille monille.
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

AMEN. Tämänhän me jo ennestään tiedämme.
Tuula1

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

mä en juurikaan ole käynyt siellä suomi 24 profetiat palstalla moniin vuosiin, kun se on niin ala-arvoinen paikka. tulee lunta tupaan välttömästi kun sanot totuuden.sen sijaan olen viihtynyt suomen juutalaisten seurakunnan sivuilla facebookissa. siellä ne pähkäilee kuka se synagoogan sotkija olisi ollut. mulla on muutama natsi facebook kaverina ja toivoisin niiden kautta saavani jotain valaisua asiaan, koska minä itse epäilen sen olleen natsin vaatteista päätellen. noh. eihän ne suoralta kädeltä minulle sitä sano,eikä ne sivuillaankaan halaistua sanaa sano koko synagoogan töhrijästä mitään. siitäkin epäilen, että se töhrijä olisi ollut natsi, koska eivät puhu mitään eivätkä anna mielipiteitä asiaan.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2185
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Tuula1 kirjoitti: 17 Helmi 2020, 14:24 mä en juurikaan ole käynyt siellä suomi 24 profetiat palstalla moniin vuosiin, kun se on niin ala-arvoinen paikka. tulee lunta tupaan välttömästi kun sanot totuuden.sen sijaan olen viihtynyt suomen juutalaisten seurakunnan sivuilla facebookissa. siellä ne pähkäilee kuka se synagoogan sotkija olisi ollut. mulla on muutama natsi facebook kaverina ja toivoisin niiden kautta saavani jotain valaisua asiaan, koska minä itse epäilen sen olleen natsin vaatteista päätellen. noh. eihän ne suoralta kädeltä minulle sitä sano,eikä ne sivuillaankaan halaistua sanaa sano koko synagoogan töhrijästä mitään. siitäkin epäilen, että se töhrijä olisi ollut natsi, koska eivät puhu mitään eivätkä anna mielipiteitä asiaan.
Tuula1, oletko ikinä kysynyt miksi he haluavat kuulua natseihin, ja mitä pitäisi tapahtua että he luopuisivat tuosta aatteesta ?

Tämä kysymys voisi saada heitä ajattelemaan, kannattaako todella kuulua tuohon liikkeeseen. ;)
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Tuula1

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

olen sitä kysynyt joskus kun hoidin erästä natsia helsingin kaupungilla. mielestäni juuri natsien aatteen takana on mielisairaus. ainakin sen miehen kohdalla oli. kun pääsin katsomaan sen lääkelistaa. söi rauhoittavia ja mieltä tasoittavia lääkkeitä. no nyt sitten olen seurannut näiden facebook kaverien mielenliikkeitä niin aivan samanlaisia harhoja heillä on kuin silläkin natsilla, jota hoidin. olen joskus heittänyt sille huulta ja sanonut, että nyt kyllä lääkitys on pettänyt, johon se vastannut että en syö lääkkeitä. harhat ovat kovempia, kun eivät syö mieltä tasaavia lääkkeitä.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mäkin olen monesti kuullut, että osa natseista on jotain äärikristittyjä, vaikka ovat kristillisyyden irvikuvia. He sanovat vihaavansa juutalaisia, koska tappoivat Jeesuksen, eivätkä ajattele yhtään nokkaansa pidemmälle, että Jeesus kuoli ristillä, jotta meillä olisi mahdollisuus Hänessä päästä osaksi ikuista elämää. Samalla juutalaiset sinetöivät kohtalonsa, saamalla maailman vihat niskaansa. Siksi meidän tulee lohduttaa ja olla kiitollisia juutalaisille. Mä oon adventistina nähnyt tämän ilmiön omassa kirkossa, jossa ei siunata juutalaisia, vaikka he noudattavat Israelin lakia niin tiukasti.
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Kiva kihelmöinti päässä

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

Oletteko tunteneet miellyttävää kihelmöintiä päänahassa?

Joskus se tunne tulee ns ASMR-reaktiona, kun esimerkiksi lapsi hyräillen piirustaa niin että paperi rahisee tai kaukaa kuuluu tasainen jyske, ynnä muita tilanteita, joiden tahtoisi jatkuvan vaikka miten pitkään.

Minä tunnen toisinaan tätä euforista hyvää oloa hiuspohjassa ilman mitään ulkoista tekijää. Kyseessä lienee jonkinlainen mielen resonointi johonkin ärsykkeeseen, jota ei huomaa?
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Taidan olla... muistan joskus niin käyneen. Totta puhut!
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Nyt taas koen, että joku siellä taustalla epäröi, pitäisikö liittyä tähän ihastuttavaan ja rakkaudelliseen perheeseen. Menet kuin jojona tunteissa että ; PITÄISIKÖ? No pitäisi! Me Rakastamme jo sinua valmiiksi, joten olet tervetullut, siis enemmän kuin tervetullut! Jumala ilmoittaa tässä sinusta meille.
.. nyt minä jään tänne yhtä hermostuneena odottamaan, koska muutut sieltä meille näkyväksi ... sillä todella nyt koen että olet siellä, :roll:

Kuva
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

:D Pidätte minua varmaan ihan "hulluna"... mutta en voi taas tuolle kokemalleni mitään ja ... Jumalan "hullu" olenkin! :lol:
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Hullu joo... sillee vaan ollaan samaa porukkaa. Mulla on nykyään kommentointi bannit, Iltalehteen, Hesariin ja Uuteen Suomeen. En ees tiedä mihin muualle. Saas nähdä mitä tästä vielä tulee.
Pyros

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Pyros »

Ap. t. 5:41-42
41. Niin he lähtivät pois neuvostosta iloissaan siitä, että olivat katsotut arvollisiksi kärsimään häväistystä Jeesuksen nimen tähden.
42. Eivätkä he lakanneet, vaan opettivat joka päivä pyhäkössä ja kodeissa ja julistivat evankeliumia Kristuksesta Jeesuksesta.
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

AAAA - MEN!!! :P
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Rukoilen tänne palstalle vielä muutamia uusia valopilkkuja, joilla on nöyrä usko, Pyhän Hengen täyttämiä ja Jeesus sydämessä antamaan tänne hieman enemmän eloa, jokaiselle päivälle.
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos mautsa, tuota täytyy käydä kuuntelemassa kun tulee hyvä ja rauhallinen hetki.
Tuula1

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

aamulla rukouksessa näin vain valkoisen ilmapallon joka nousi taivaalle. noh. aloin hakemaan netistä valkoinen pallo ja Raamattu niin eteen nousi hauska sivu

https://rll.fi/wp-content/uploads/2016/ ... n-Idea.pdf
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Siunattua Naisten päivää teille kaikille rakkaille siskoille!
🌹🌹🌹💕💗💖💞💕



Kuva
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Korkea Veisu:
4:9 "Olet lumonnut minut, siskoni, morsiameni, lumonnut minut yhdellä ainoalla silmäykselläsi, yhdellä ainoalla kaulakoristeesi käädyllä.
4:10 Kuinka ihana onkaan sinun rakkautesi, siskoni, morsiameni! Kuinka paljon suloisempi viiniä on sinun rakkautesi, suloisempi kaikkia balsameja sinun voiteittesi tuoksu!
4:12 "Suljettu yrttitarha on siskoni, morsiameni, suljettu kaivo, lukittu lähde.
5:1 "Minä tulen yrttitarhaani, siskoni, morsiameni; minä poimin mirhani ja balsamini, minä syön mesileipäni ja hunajani, juon viinini ja maitoni." Syökää, ystävät, juokaa ja juopukaa rakkaudesta.
5:2 Minä nukuin, mutta minun sydämeni valvoi. Kuule, rakkaani kolkuttaa: "Avaa minulle, siskoseni, armaani, kyyhkyseni, puhtoiseni. Sillä pääni on kastetta täynnä, kiharani yön pisaroita."
8:8 "Meillä on pieni sisko, jolla ei vielä ole rintoja. Mitä teemme siskollemme sinä päivänä, jona häntä kysytään?
Vastaa Viestiin