Kaikenlaista jutustelua 5

Keskustele palstaa koskevista asioista
Avatar
Marie
Viestit: 339
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Marie »

Siunattua päivää sinulle Sinettisormus sisko ja kaikille muillekin. En osaa itse tehdä avatarta mutta jos Jarmo tai joku muu voisi ystävällisesti tehdä minulle sellaisen niin haluaisin sellaisen kuvan missä Martan sisko Maria istuu Jeesuksen jalkoihin nojaten. Kohta on siitä kun Jeesus sanoo Martalle että tätä osaa ei oteta pois Marialta. Se on lähellä sydäntäni ja myös kuvastaa minua.
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Marie, Sinä Siunattu Jumalan tytär! Nuo kuvat on myös minusta kauniita, toivotaan että Jarmo ja Eero on kuulolla.
Maria

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Maria »

😊 Jarmo on taitava. Hän sai Hengenkuvan lyhteestä. Pieni muotoasia vielä, ja sitten meillä on kuva valmiina.
Minä koin, että sananpaikan on vielä jäätävä pois.
Mieleeni tuli sellainen asia, että Herra puhuttelee meitä Sanan kautta ja lyhteestä puhuttaessa, Herralla on siitä paljon sanottavaa.
Sain tämän kohdan: Jos korjatessasi eloa pelloltasi unhotat pellolle lyhteen, älä palaa sitä hakemaan; se olkoon muukalaisen, orvon ja lesken oma, että Herra, sinun Jumalasi, siunaisi sinua kaikissa kättesi töissä.
5Moos. 24:19

Alunperin olin ajatellut että haluan kuvan joka edustaa laulua, joka on tehty Mariasta. "Marian lailla sain osan parhaan, jalkojen juuressa Jeesuksen, siel usko juurtuu ja syventyypi.." 🎵🎶🎵

Meinasin laittaa sen tähän allekirjoitukseeni myös alunperin. Mutta se allekirjoitukseni vain kohdistui tähän evankeliumin työhön, joka on noussut ykkösasiaksi rukouksen ohella ja siihen allekirjoitukseeni olenkin sen laittanut. 💕

Ja nyt Marie ihanasti vahvisti tämän asian minullekin, kokiessaan tselleen tärkeäksi juuri tämän Luukkaan evankeliumin 10:42 "mutta tarpeellisia on vähän, tahi yksi ainoa. Maria on valinnut hyvän osan, jota ei häneltä oteta pois." ❤️
Marielta ei oteta tätä pois 😊 Kaikille meille on oma paikkamme ja jokaiselle on oma kuvakin 🎵🎶🎵

Siunattua päivää minunkin puolestani ja kiitos Sinettisormus, että laitoit lusikan soppaan kuvan luomisen puolesta. 😊
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

AMEN ja kiitos teille siunatuille sisarille. Olette kuin kaksi marjaa; Maria ja Marie. 💖💖
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Laitoin tuosta Jarmolle viestin.
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

No nih! Onpa kaunis. Jarmo teki taas taikojaan ja löysi todella kauniin kuvan. Mitä pidät Marie ? Minulla ainakin sydän pomppasi niin ilosta kuin rakkaudesta.
Avatar
Marie
Viestit: 339
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Marie »

Tulin juuri koneelle , Kiitos kiitos kiitos... kun näin avatar kuvan en meinannut uskoa silmiäni. Mitä näinkään : RAKKAAN JEESUKSEN ja voin nähdä (kuvitella) itseni hänen jalkojensa juureen juurtuneena. Pyhä henki iloitsi myös, tunsin sen. Kiitos rakkaat Sinettisormus, melkein " kaimani" Maria ja tietenkin luova Jarmo veljemme, olet todella taitava, Pyhä Henki varmaan auttaa Sinua kun osaat näin hyvin löytää jokaiselle oman mieluisan kuvan. Olen kiitollinen teille kaikille. On Herran Armoa että saamme yhdessä ruokkia toisiamme, tuli mieleen Sinettisormuksen lusikat.
Totuus on että olen riippuvainen Jeesuksesta ja Pyhästä Hengestä ja Taivaan Isästä. En pärjää ilman heitä hetkeäkään ja maailman paras paikka on olla niin lähellä Jeesusta kuin vaan kykenee.

Kiitos teille
Maria

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Maria »

Marie kirjoitti: 11 Helmi 2020, 21:58 Tulin juuri koneelle , Kiitos kiitos kiitos... kun näin avatar kuvan en meinannut uskoa silmiäni. Mitä näinkään : RAKKAAN JEESUKSEN ja voin nähdä (kuvitella) itseni hänen jalkojensa juureen juurtuneena. Pyhä henki iloitsi myös, tunsin sen. Kiitos rakkaat Sinettisormus, melkein " kaimani" Maria ja tietenkin luova Jarmo veljemme, olet todella taitava, Pyhä Henki varmaan auttaa Sinua kun osaat näin hyvin löytää jokaiselle oman mieluisan kuvan. Olen kiitollinen teille kaikille. On Herran Armoa että saamme yhdessä ruokkia toisiamme, tuli mieleen Sinettisormuksen lusikat.
Totuus on että olen riippuvainen Jeesuksesta ja Pyhästä Hengestä ja Taivaan Isästä. En pärjää ilman heitä hetkeäkään ja maailman paras paikka on olla niin lähellä Jeesusta kuin vaan kykenee.

Kiitos teille
😊💕 On kyllä jotenkin ihanasti valittu kuva. Herkkä ja tuo mieleen lohdutuksen. Mariella on ihana asema Herrassa.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Voi mä täällä kyynelsilmin olen onnellinen kun ootte onnellisia Herrastamme Jeesuksesta. Ilman Häntä, me emme olisi muuta kuin ateistien tomua. On ilo palvella sisaria ja veljiä, tehdä heidän mielensä iloiseksi. Se on kuin ruuan laitto... Kävin Sinetin luona vähän toista vuotta sitten ja hän teki ihania ruokia jolla ruokki minut ja Katso7 veljen. Se kiitollisuus joka näissä asioissa loistaa, on Kristuksen tuoksu meissä. Me kaikki voimme tehdä niin toisillemme tahollamme ja tuoksua Herraltamme Jeesukselta, jolla on niin hyvä tahto, ettei sitä maallisilla sanoilla voi kuvailla.

Olkaa siunattuja sisaret ja veljet! Herraamme on ihana palvella!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4734
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Eero »

Oot Jarmo tehnyt todella hienoa työtä kuvien kanssa, niissä on jotain riemullista, kahisevaa eloviljaa ja... rakas Herramme työssään!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Ella »

Kiitos! Siunattua Ystävänpäivää kaikille!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
katso7
Viestit: 1414
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Kaikille siunattua ystävänpäivää toivoo katso7
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Uusiluomus

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Siunattua Ystävänpäivää kaikille
Avatar
Marie
Viestit: 339
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Marie »

Siunattua ystävänpäivää jokaiselle palstalaiselle sekä jokaiselle lukijalle. Ehkä joku päivä sinäkin lukija rohkaistut liittymään Jeesuksen ystäviin.
Maria

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Maria »

Siunattua ystävänpäivää kaikille! 💕
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Samoin täältä, siunattua ystävänpäivää, vaikken minä näsitä päivistä niin kauheesti perusta. Muistan kun isoisäni oli vähän samanlainen, se ei välittäny synttäreistä, eikä mistää muista juhlista ku pääsisestä oikeestaan. Hän oli harras uskova ja rukoili paljon... hän rukoili paljon ihmisten puolesta, nimeltä ja joitain asemansa vuoksi, kuten Kenraali Siilasvuota, joka silloin -68 oli Golanin kukkuloilla johtamassa suomalaisia yk sotilaita. Muistan kun hän rukoili Israelin puolesta paljon kuudenpäivän sodan jälkeen ja vuonna 1973 kun oli Jom Kippur sota. Olin silloin pikkupoika, tajusin asioita mutten ymmärtänyt niiden vakavuutta vielä. Nyt ymmärrän senkin edestä ja ymmärsin isoisän hädän kun hän rukoili.
Pyros

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Pyros »

Älä kulje edelläni, en ehkä seuraa. Älä kulje perässäni, en ehkä johda. Kulje vierelläni ja pidä kiinni kädestäni.
Siunattua ystävänpäivää kaikille!
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Joh.15:15. En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4734
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Eero »

Siunattua Ystävänpäivää rakkaat kanssaveljet ja -siskot!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin