Kaikenlaista jutustelua 5

Keskustele palstaa koskevista asioista
Maaret

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Seuraaja kirjoitti: 10 Huhti 2020, 10:51
Miten te yleensäkin ajattelette rajoitukset välttää ikääntyneiden tapaamisia? Kuinka suurena uhkana te pidätte virusta ja mahdollista oireetonta viruksen kantamista tai levittämistä? Tämä on ihan puhdasta spekulatiivista uteliaisuutta ja kyselyä.
Se riippuu tilanteesta. Luulen että siihen liittyy paljon vääryyttä ja pahuutta ja tietenkin pahuuden tuomaa tyhmyyttä.
Eli jos kielletään omaisia menemästä vanhustensa luo, jotta eivät saisi tautia mutta sitten hoitohenkilökunta jonka pitäisi olla ammatti-ihmisiä itse vievät sinne taudin. Tappavat niiden vanhemmat, joita kiellettiin menemästä omien vanhempiensa luo, niin siitä tulee kirous yhteiskunnan päälle kaiken sen entisen pahuutensa lisäksi.
Ihminen luonnostaan tekee pahuutta silloinkin kun yrittää tehdä hyvyyttä. Joten jos ei yhteiskunta turvaudu Jumalaan tässä katastrofissa niin saavat seuraukseksi vain pahemman katastrofin.

Kun päättäjät ovat ensin saaneet aikaseksi vihaa kaikkien terroristien uhrien perheissä ja suvuissa sadoille ihmisille. Niin nyt tuottavat lisää vihaa päällensä näiden kuolleiden vanhusten perheissä ja suvuissa. Satoja/tuhansia ihmisiä koskee jokainen uhri jonka pahuuden hallitukset tuottavat tähän maahan. Ne luulee että heidän pahuutensa koskee vain sitä yksittäistapausta mutta jokaisella yksittäistapauksella on on satoja ihmisiä joihin rikos suuntautuu.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Seuraaja kirjoitti: 10 Huhti 2020, 10:51
-jarmo- kirjoitti: 10 Huhti 2020, 08:58 Mä lähden äiteetä kattoon täs just nyt Lietoon. Siunattua pääsiäisenviettoa kaikille!
Miten se onnistuu Uudeltamaalta käsin? Kulkuluvalla vai kiertoteitä?

Miten te yleensäkin ajattelette rajoitukset välttää ikääntyneiden tapaamisia? Kuinka suurena uhkana te pidätte virusta ja mahdollista oireetonta viruksen kantamista tai levittämistä? Tämä on ihan puhdasta spekulatiivista uteliaisuutta ja kyselyä.
Palasin! Joo, siis enhän mä oo asunu Helsingissä enää vuosiin. Vuonna 2014 muutin tänne Satakuntaan, 25km Porista Tampereelle. Kullaa on paikkakunta.
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Vanhaa tietoa siis täällä, Jarmo.

Joo, ajat ovat muuttumassa kummallisiksi. Onko kukaan kuullut teistä, että olisi ollut vaikeuksia nostaa pankista omaa tiliä tyhjäksi? Onko suomalaisten pankkien talletusvarallisuus nyt näiden uusien lisäbudjettimiljardien vakuutena?
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Hyvä kysymys, Seuraaja... Maamme eläkerahastot ovat jo kauan sitten käyetty takuulla vakuuksiin. Nyt maamme ottaa 9 miljardia lisää velkaa ja nostaa velkataakkaamme jo yli 140 miljardiin. Maamme tasapaino alkaa olla mennyttä. Korot hakkaa päälle, enkä oikeen tiedä kuka enää lainottaa tällasta meininkiä.
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Alfa tvllä kanava 15 menee juuri Johanneksen evankeliumi elokuva.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tervetuloa palstalle nimimerkki Spring82, ole Siunattu kaikissa asioissasi! Ja hyvää Pääsiäistä myöskin :)
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Hei!!!
Tervetuloa minunkin puolesta Spring82!
Ole siunattu perheenjäsen keskuuteemme, Jeesuksessa Kristuksessa.
🌹👑🌹👑🌹👑🌹👑🌹👑🌹👑🌹👑🌹
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Meilläkö on uusi ystävä tällä... Trevetuloa Spring82 ja siunattua aikaa keskuudessamme.
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

"Joo, ajat ovat muuttumassa kummallisiksi. Onko kukaan kuullut teistä, että olisi ollut vaikeuksia nostaa pankista omaa tiliä tyhjäksi? Onko suomalaisten pankkien talletusvarallisuus nyt näiden uusien lisäbudjettimiljardien vakuutena?"

Viimeksi tänä aamuna olen kuullut saman, 1000 euron nosto ei onnistunut. Myös tavaranvalmistajat Euroopassa ovat alkaneet vaatia hetimaksuja myös pitkäikäisille ja vakavaraisille asiakasyhtiöille. Onko nyt liikaa sattumiksi?
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Maaret

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Ei ole tuollaisia huolia kun tilillä on vain 3€. 🙄
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

On ollut profetioita maailman pankkijärjestelmän alasajosta, sairastavasta taloudesta jolta vedetään elämää ylläpitävät letkut irti. Tätä ajoin takaa, onko pankkijärjestelmä kuolinkorinoissaan ja menossa nurin.

Suomen valtio on ottanut avoimen piikin velanotolle, mutta jotain pitää olla vakuutena. Nyt velkamme lienee noin 60% bkt:sta https://findikaattori.fi/fi/44. Tuo päivitetään 21.4.2020 seuraavan kerran.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Tuula1

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Tule Jeesus ja hae omasi jo poissa. Minut siirrettiin toissapäivänä korona eristys osastolle töihin. minulta eräs kysyi, kuinka olen niin rauhallinen tällaisen asian keskellä, johon sanoin, että Jumala on minun voimani ja Hän antaa sen rauhan. Sanoohan Hän sanassaakin, että Hän antaa omilleen täydellisen Rauhan.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen Tuula rakas sisar. Samaistun täysin tunteisiisi ja ymmärrän hyvin nuo kaikki mitä sanot. Jeesuksen tuoksu näkyy rauhallisuudessa, joka meissä kumpuaa pelastusvarmuutena.
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen, rakkaat, Tuula ja Jarmo, Amen!
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Ella »

Amen! Rakkaat sisareni Tuula ja Sinettisormus ja Jarmo!

Jeesus on meidän turvamme.

Kun olin työ elämässä sairaalassa. Herra kehotti siunaamaan ruuat ja iltapalat joita potilaille jaettiin.
Muutamana iltana joku potilas kysyi? Onko sinulla vielä sitä iltateetä? Kun se tänä iltana maistui niin hyvälle.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Ella »

Anteeksi Jarmo! Piti olla Jarmo veli!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Eero »

Shalom ja tervetuloa nimimerkki Hanne! Ole Siunattu kaikissa asioissasi! Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ihanaa!
Tervetuloa keskuuteemme, rakas Hanne sisko. Ole siunattu joukossamme!
Voi kuinka sydän riemuitsee!

🌹🌻🌺🌹🌺🌻🌹🌻🌺🌹🌻🌺🌹
Hanne

Re: Kaikenlaista jutustelua 5

Viesti Kirjoittaja Hanne »

Kiitoksia teille😍 en tosiaankaan ole uskossa, mutta haluaisin olla, olen jo saanut sinettisormuksesta kaverin (mielestäni ainakin) 😉 Heh, lisäsin kaverilistaan,toivon saavani myös täältä tukea, rukousapua yms. Jotkut jutut on monta vuotta vanhoja, mutta eikai sillä väliä🤭 en yleensä avaudu paljoa mutta joihinkin keskusteluihin yms olen kertonut vähän perhetaustaa ja jotain elämääni koskevia juttuja, toivon voivani täällä kuitenkin olla, vaikka en tiedä olenko uskon tiellä, eilen kuuntelin yhden linkin minkä sinettisormus laittoi, itkin kyllä ja pyysin Jeesusta tulemaan elämääni ja loppu rukous, aika paljon noita loppurukouksia on ollut ja muutenkin pyrin rukoilemaan, uskon että Jeesus kuullut joitakin rukouksiani, hän tietää tarkemmin nämä minun asiat, en ole kyllä saanut vielä ns rukousvastauksia tai ainakin en tiedosta jos olen saanut... En kyllä kuule Jumalan puhettakaan, mutta ehkä sekin päivä koittaa, että ymmärtää miksi näin ovat asiat ja miksi Jumala ei heti puhu🙂
Vastaa Viestiin