Kaikenlaista jutustelua 4

Keskustele palstaa koskevista asioista
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Jarmolle, tuosta sananpaikasta Suomen Hallitukselle, tuolla päivittäisessä ... se on niin ja amen.
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Ella »

Amen! Kiitos Jarmo sanan paikasta, hallitukselle.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Ella »

Esirukoilijat olivat saaneet toisen sanan paikan myös.

Jes 32: 9 - 12 Nouskaa, te suruttomat naiset, kuulkaa minun ääntäni; te huolettomat tyttäret, tarkatkaa minun sanojani.
10.Vielä vuosi, ja päiviä päälle, niin vapisette, te huolettomat; sillä silloin viininkorjuusta on tullut loppu, hedelmänkorjuuta ei tule.
11. Kauhistukaa,te suruttomat, vaviskaa, te huolettomat, riisuutukaa, paljastukaa, vyöttäkää säkki lanteillenne.
12. Silloin valitetaan ja lyödään rintoihin ihanien peltojen tähden ja hedelmällisten viiniköynösten tähden.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuulin huhuja et Late pääsi koevapauteen tänään🤔🙄
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kyllä! Pitää paikkansa. Pääsee 6kk ennen vapauttamista koevapauteen. Vapautus tapahtuu siis vasta 1.6.
Uusiluomus

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Olen katsonut tuota suomenetua ja hänen kirjoituksia ja ihmettelen että miksi tämä sallitaan ja annetaan kirjoittaa jopa omaa blogia , kun käsitykseni on se että täällä pitää pysyä Raamatussa tiukasti ja sen opeissa, voi olla että kirjoitukseni saa joillekin kuvan että haastan riitaa mutta se ei ole tarkoitus vaan asiasta sanon , minun mielestäni tälle Pitää laittaa stoppi vaikka sitten käyttäjän poistaminen
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mä oon kyselly valvojilta tätä samaa. Mitä ootte mieltä ku en itse ehdi paneutua? En tietenkään halua että epäraamatullista täällä on. Haluan nähdä varmuuden. Avasin "Suomenetu" nimimerkille oman blogin juuri siksi että hän kirjottaa omaalla alueellaan kun tuota tekstiä tuntuu paljon syntyvän.

Älkää hermostuko. Koitetaan pitää pelastussanoman palsta alkuperäisessä kuosissa.
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Allekirjoitan Uusiluomus sinun huolenaiheesi ja näin ollen ymmärrän ettet ole riidanhaluinen, vaan asia tulisi selvittää. :?
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Voisitteko yhdessä käydä valvojat läpi noita tekstejä ja katsoa mitä ne oikeen on... Katsotaan sitten mitä tehdään.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Muistakaa valvojat, että kun teette valvojina kommentointia, niin käyttäkää sinistä väriä.
Eero ja minä olemme site admin ja käytämme punaista kun on tällaista asiaa jossa pitää sanoa ominaisuutemme takia. muuten haluan että olemme täällä sisaria ja veljiä, ilman titteleitä. Niin on aina hyvä, Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa!
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Mielestäni tämän kirjoittajan tekstit ovat puhtaasti ns. oman mielen tuotoksia. Olen myös toivonut että henkilö poistetaan palstalta, hyvä että asia on tuotu esille.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tervetuloa Tupu48 palstalle ja Herra Jeesus siunatkoon sinua.
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tervetuloa, Tupu48 myös minulta! 🤗
Olet 100 : s palstalainen tällä foorumilla. 👏👏👏
Ole siunattu joukossamme! 💖💞💫💥💫💥💞💖💫💥💖💞
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

sata.jpg
Tupu48

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Tupu48 »

Shalom kaikille palstalaisille!
Kiitän tervetulotoivotuksista. Olen tässä lueskellut kirjoituksianne, vähän niinkuin selaillut sieltä täältä ja varmaan liityn vielä joukkoon ominekin kannanottoineni.
Haluan sitten tutustua teihin Jeesuksen pelastamiin siskoihin ja veljiin.
Nyt toivotan kaikille rauhaisaa ja siunattua Joulun aikaa Vapahtajamme kanssa.
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos sinulle, rakas sisko. Odotan innolla saada tutustua sinuun. Rauhaisaa ja Siunattua Joulun aikaa myös sinulle, levossa Herrassamme, Jeesuksessa Kristuksessa.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kiitos raikkaista tervehdyksistäsi Tupu48 ja siunataan sinua ja meitä täällä... Ole tervetullut ja iloisin mielin Jeesuksessa Kristuksessa Herrassamme!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tervetuloa myös minunkin puolestani Tupu48 :) Herramme Siunausta! Joululaulun sanoin, ”tulkoon Jeesus Herraksi sen”, Joulun ajan ja koko meidän elämämme! Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Tuula1

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

tervetuloa minunkin puolesta Tupu48 ja Herran siunausta sinulle toivottelee kaimasi tuula1.
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Ella »

TERVETULOA! Minunkin puolesta. Ole siunattu sisareni;

Kiitos Joulun toivotuksista. Hyvää Joulua myös sinulle!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Vastaa Viestiin