Kaikenlaista jutustelua 4

Keskustele palstaa koskevista asioista
Uusiluomus

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Vaan kyllähän nämä sarjakuvat enteilevät hyvin aikaa missä elämme jos sitä Jarmo meinasit ?
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

.. totta ..
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tervetuloa "yhdenlaki" keskustelupalstallemme. Jeesus on Herra ja yhteinen nimittäjämme Hänen nimessä ja veressä. Siinä on sovitus elämästämme ja syntymästämme tänne maailmaan, jossa synti on vallitseva tekijä kaikkialla. Ole siunattu!
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tervetuloa, sinä Rakastettu, "yhdenlaki", joukkoomme! Ole Siunattu keskuudessamme! Olemme täällä yhtä taivaallista perhettä.


t, sinetti
Tuula1

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

miksihän minulla pyörii päässä mozartin 40 sinfonia. en ole kyllä ihminen joka olisi koskaan ollut kiinnostunut tällaisten kuuntelusta. olikohan koko mozart edes uskova mies eläissään? sen mä tiedän, että Bachin musiikkia on käytetty kirkollisissa tilaisuuksissa suomessa ja oli kuulemma aikanaan uskova. mieheni tiesi sanoa, että toimi jopa pastorina jossakin kirkossa, mutta entä tämä mozart. miksihän Jumala minulle tämän miehen toi mieleen?
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Tuula1

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

juuri tämä kappale soinut tänään päässä. olen miettinyt, että olikohan tämä kappale mozartille jotenkin erityisen tärkeä ja että puhutteliko Jumala häntä tämän sinfonian teon yhteydessä erityisesti. nuorenahan hän on kuollut. 35 vuoden iässä. tämähän on ollut toiseksi viimeinen sinfonia kappale, jonka tehnyt. vai onko tämä vaan liha, joka laittoi tämän soimaan, eikä Jumala. jos tämä tuo jonkun mieleen jotakin, niin hihkaiskaa.
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuula, oletko varma ettei se ole tämä, josta on tehty myös suomeksi laulu, Sinfonia rakkauden: https://www.youtube.com/watch?v=tfkbOr0GCZE
On myös Mozartia alkuperältään- sanat olisi sopivaa, meille ja meidän ajassa.
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Mutta Mozart 40 mukaan tehty iskelmä ei ole sanoitukseltaan niin sopivaa? Voisiko tarkoittaa iskelmää?
Tuula1

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Sinetti. se on kuulemma beethofenia tuo sinfonia rakkauden sävelmä. ei siis Mozartia.noh. nähtäväksi jää, onko tuolla mitään tekemistä Jumalan kanssa tällä tämän päiväisellä laululla.
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Auts .. olin katsovinaan sen Mozartiksi, sori ... :)
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Ole Siunattu keskuudessamme, Jeesuksessa Kristuksessa, yhdenlaki!
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... hienoa että viimein tulit näkyväksi palstalle.
Tuula1

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

no minunkin puolesta tervetuloa yhdenlaki nimimerkki palstalle. Mukavaa, kun joukkoon tulee uusia ihmisiä.Siinä se päivä meni rikkaruohoja koukkiessa kukkapenkistä.juu. luin aamulla sen Sinetin laittaman rikkaruoho tekstin ja se oli kyllä hyvää asiaa täynnä. Rauhaa ja siunausta jokaiselle palstalaiselle näin illantullen. alan tässä odottelemaan huomisia israelin vaaleja. mieleniintoiset tulee. oli se sitten sama, kumpi voittaa ne.
Uusiluomus

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Tervetuloa yhdenlaki ja ole siunattu
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tervetuloa ja Siunausta minunkin puolestani!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Tuula1

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

olen aina ollut sitä mieltä, että uskovilla pitäisi hakeutua mahdollisimman paljon virastoihin ja valtiollisiin tehtäviin, että Jumalan sana olisi aina läsnä. eilen hain ihan varsin hoitajan koulutuksellani kelan pääjohtajan vakanssia.. sanoin miehelleni, että sitä puljua osaa johtaa kuka vaan, mutta jos siitä pitää jotakin haastattelussa sanoa, kuinka johtaisin sitä laitosta, niin minulle olisi selvä se, mitä tulee kelan rahan käyttöön. noh. pääsen, eli en, mutta onpahan tullut tehtyä sekin kun en eläkkeellekään päässyt.
Tuula1

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

ja sitten tuo toinen juttu, jota eilen seurasin oli nuo israelin vaalit. niistä on kuulemma tullut äärimmäisen tasaiset, eli pattitilanteessa ollaan edelleen toivottavasti saavat edes sellasen yhteisrintaman aikaseksi, kun eivät pysty jakautumaankaan, eikä kumpikaan voi julistautua voittajaksi.Tapahtukoon Herran tahto siinä asiassa.
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minulle tässä vähän aika sitten annettiin tuta, noista kuvista, joita tuon kirjoituksieni yhteydessä. Että kuvat on turhaa ja syntiä, niitä ei tule viljellä.
Mitä mieltä tästä olette?
Itse Rakastan kauniita kuvia ja taidetta, joka on kaunista. Harrastan itse myös jonkin asteista piirustelua ja maalausta, joka tosin on näiden uskon asioiden vuoksi jäänyt olemattomaksi. Minusta kuvien tekeminen on Herran armolahja.
Epäjumalan kuvien tekeminen onkin sitten eri juttu .. sen minäkin ymmärrän, ettei semmoinen ole hyväksi, niin sanotaan sanassakin.
Olenko esim. liannut tämän foorumin kuvilla, joita olen viljellyt ??? :? :shock: :o


Kuva
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

.. minusta kuvat vain tuo väriä ja eloa, muuten niin harmaaseen elämään.
Vastaa Viestiin