Hengellisiä ohjelmia

Keskustele palstaa koskevista asioista
Sinettisormus
Viesti:

Re: Hengellisiä ohjelmia

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 23 Syys 2019, 08:54

Kuolleista herätetty : https://www.tv7.fi/vod/player/69853/

Ihmeet ja merkit

Eila Kärjellä oli voimakas taivaskokemus. Hän kuoli, kävi taivaassa ja hän heräsi kuolleista. Haastattelussa Eila ja Pauli Kärki. Toimittajana Martti Ojares.

Eila ja Pauli Kärki toimivat Siilinjärven Vapaaseurakunnassa, Pauli pastorina ja Eila on mukana sielunhoito- ja lapsityössä. Molemmat kiertävät myös seurakunnissa puhumassa ja evankeliointi on erityisesti Paulin kutsussa mukana.
Ihmeet ja merkit (Kategoria) »

1122 katselua
Ensilähetys: syyskuu 22, 2019, Taivas TV7
Kesto: 75 min
Puhutut kielet:
suomi

Kannattaa katsoa ja kuunnella tämä Jumalan ihme. Lopunajoilla ihmeet ja merkit lisääntyy.
Hagg. 2:23. "Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä otan sinut, palvelijani Serubbaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut minä olen valinnut, sanoo Herra Sebaot."

Ella

Viesti Kirjoittaja Ella » 23 Syys 2019, 11:55

Ihmeet ja merkit lisääntyvät näin lopun aikoina. Kun katsoin ohjelman illalla.
Aamulla oli vielä Jeesuksen läsnäolo ja rauha.

Uusinta tänään kello 12.30 Kannattaa katsoa!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 23 Syys 2019, 12:06

... ja jos ei kerkiä katsomaan, on se jo arkistossa ja tuossa yllä linkki.
Hagg. 2:23. "Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä otan sinut, palvelijani Serubbaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut minä olen valinnut, sanoo Herra Sebaot."

Vastaa Viestiin