Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Keskustele palstaa koskevista asioista
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tervetuloa palstalle, uusi käyttäjä Kalevi1960 ja Herran siunausta sinulle! Toivomme rukouksen kautta että viihdyt meillä täällä.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tervetuloa Kalevi ja ole Siunattu kaikissa asioissasi! Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Tuula1

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Olli nokialainen kirjotti ihan omituisen jutun että yhdysvallat olisi kehttämässä jonkin härpäkkeen jolla estävät ilmaston lämpenemistä ja se kone voisi mennä auringon eteen ettei liikaa valoa pääse maapallolle.minulla tuli mieleen et tämäkö se aiheuttaa sen 3pv pimennyksen ettei saa ulos katsoa ollenkaa
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tervetuloa uusi käyttäjä Maaret myös meille ja siunausta sinulle palstalla.
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Tuula1 tuo kolmen päivän pimeys on mielenkiintoinen.. olen itse nähnyt kaksi unta peräjälkeen, jotka käsittelee kahta eri perättäistä tapahtumaa molemmissa piti mennä sisälle. Ensimmäisessä taivaanranta kiemurteli lohikäärmeenlailla punaisena ja demonit lähti liikkeelle. Ovi ja ikkunat piti tuossa unessa sulkea ja pian perään nousi tumma erilailla pahaenteinen myrskypilvi joka vaati myös sisälle menemistä, mutta sinne missä on joku muukin uskova on. Itse tunnen hengessäni, että tuolloin on hyvä varautua kynttilöin, lämpimin vaattein/ peitoin ja Rukouksin!! Näin sen ymmärsin... no nyt hiljattain luin tai katsoin sanoman jossa kerrottiin tuon kolmen päivän ja yön pimeyden johtuvan jonkun planeetan menemisestä auringon eteen.. syytä on tietysti vaikea ennustella, mutta koska olen itsekin asiasta jotain nähnyt niin uskon jonkun tällaisen kyllä tulevan.
Sinettisormus

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tervetuloa täältä minultakin Maaret! Olet Siunattu Herramme, Jeesuksen Kristuksen nimessä keskuuteemme. Nyt saamme olla kanssasi yhtä perhettä!
Iloitsen, että muutuit tänne näkyväksi. Nämä on minulle Juhla päiviä!


Kuva

Rakkain ja lämpimin toivotuksin : sinetti
Sinettisormus

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Saanko Maaret olla utelias ja kysyä: "Kuinka löysit meidät?" :roll: ( ..tämä on tällainen minun perus kysymys uusille) :P
Maaret

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Sinetti kirjoitti: 05 Huhti 2019, 09:25 Saanko Maaret olla utelias ja kysyä: "Kuinka löysit meidät?" :roll: ( ..tämä on tällainen minun perus kysymys uusille) :P
Tuolla hirveässä Suomi24:ssä joku kysyi hyviä kristillisiä foorumeita ja joku vastasi sille pienen listan. Siitä listasta löysin tämän. Kyllä olen muistaakseni joskus tämän aikaisemminkin nähnyt mutta nyt tuo laulun kysyjä innosti minua vastaamaan ja halusin kirjautua.

Olen joskus kirjoitellut Netmissionissa ja Puimatantereella mutta nyt siitä on taukoa joku vuosi. ;)
Maaret

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Kiitos kaikille tervetulo toivotuksista, nyt vasta huomasin tämän ketjun ..... kestää vähän aikaa löytää kaikki oikeat "napit" joita painella. :D
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Ihanaa ku tulit meille Maaret. Ole siunattu keskuudessamme ja olkoo kynttiläsi kirkas täällä!
Sinettisormus

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Hienoa että olet nyt täällä. Olen itse myös joskus kirjoitellut Suomi 24:llä ja se on kyllä pilkkaajien paikka. Kiitos Jeesus että Maaret löysi tänne.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tervetuloa käyttäjä Matias60, ole Siunattu kaikissa asioissasi! Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Matias60
Viestit: 68
Liittynyt: 06 Huhti 2019, 18:42

Kiitos

Viesti Kirjoittaja Matias60 »

Kiitoksia. Ajattelin vihdoin rekisteröityä, kun on tullut jo vuosia lueskeltua näitä juttuja täällä. Että voi joskus kommentoidakin jotain. Suomi24:llä tuli aikoinaan joskus jopa joku aloituskin tehtyä, mutta ei enää kiinnosta. Siellä kun kaikki tahtoo sotkeutua väistämättä kuraan.

Näistä ajankohtaisista aiheista mitä täällä on käsitelty, voisi tarttua vaikka eiliseen uutiseen: maailman äärioikeisto kokoontui ravintolassa Turussa. Ensin terrori-isku ja sitten tämä. Ja Putinin susilauma teki pesän Forssan seudulle. Väkeä kokoontuu kuin Harmageddoniin konsanaan. Ja yhteiskunta lainvalvojineen on vetäytynyt syrjäseuduilta kaupunkeihin ja se näkyy ja kuuluu täällä periferiassa. "Sen tähden että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus. Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, pelastuu".
Sinettisormus

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tervetuloa Matias60 myös täältä minulta! Ole Siunattu joukossamme. Iloitsen sinusta veljeni, että muutuit tänne näkyväksi. Täällä olemme kuin yhtä perhettä ja moni sanookin että tänne on hyvä tulla lepäämään.
Sinäkin olet 60 syntynyt, ollaan siis saman ikäiset sisarukset!


Kuva


t. sinetti
Sinettisormus

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kaikille uusille, jos haluatte tuollaiset profiili kuvat, ottakaa Jarmoon tai Eeroon yhteyttä, jollette itse osaa ...

Ps. Täällä on niitä aina sanottu avattariksi, mutta ihan suomeksi ne ovat profiilikuvia ja olisi ehkä hyvä, jos opettelisimme käyttämään tuota suomennosta asiasta. Sain tässä muutama viikko sitten tulisen viestin tuosta avattaresta, että se sanana edustaa vääriä asioita. Nyt yritän itse opetella tuota profiili kuvaa.

Avatar tarkoittaa seuraavia asioita:

Avatar eli avataara, hindulaisuudessa jumalan, erityisesti Vishnun, inkarnaatio
avatar, internetkäyttäjän valitsema kuvallinen hahmo tai profiilikuva
Avatar (engl. Avatar: The Last Airbender), yhdysvaltalainen animaatiosarja
Avatar, James Cameronin elokuva vuodelta 2009
Avatar, Avatar-elokuvaan perustuva videopeli vuodelta 2009
Avatar, yhdysvaltalaisen Savatage-yhtyeen varhainen nimi.
Sinettisormus

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Mietinkin aamurukouksessani, mitä Herralla on tälle päivälle, kun ei kuvia antanut. Monasti olen huomannut, että kun tänne tulee uusi, niin silloin en saa jaettavaa. ( tai jotain muuta, mihin minun tulee päivän aikana keskittyä). Hän varmaan ajattelee, että keskitymme tähän uuteen siskoon/ veljeen. Kysyinkin Herralta, onko palstalle tulossa uusia?
Ja tässä tämä syy tuli, Matias uutena tänään, on meidän iloinen aiheemme, kun otamme hänet tänne vastaan.
Kiitos Jeesus!
Matias60
Viestit: 68
Liittynyt: 06 Huhti 2019, 18:42

Kiitos, Sinetti ja kaikki

Viesti Kirjoittaja Matias60 »

Kiitos Sinulle ja kaikille täällä! Oli ihana vastaanotto, tuli jotenkin ihan alkuseurakunta mieleen :-) Täytyy miettiä profiilikuvia kun ensin totuttelen täällä oloon. Voisin ehkä itsekin kehitellä jotain. -60 on hyvää vuosikertaa, toivottavasti paranee vanhetessaan.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Oli sydäntä lämmittävää kuulla tuo mitä Matias60 kirjoitit meistä. Kristuksen Henki on täällä ollut vahvana ja koitamme valvoa että niini myös säilyisi, ettei vihollisen henget pääsisi tätä tilaamme myrkyttämään. Siunausta ja tuo paljon lisää valoa tänne Matias60
Sinettisormus

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Matias, minua myös lämmitti sinun sanasi meistä. Nyt olemme yhtä perhettä, siskot ja veljet keskenämme, ja olet jo nyt meille kovin rakas, onhan Kristus ja Hänen rakkautensa, meidän sydämissä.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Eero »

Täällä on Pyhän Hengen tunnelma ja tuo Alkuseurakunta oli hieno vertaus Matias! Siltä minustakin usein tuntuu, tämä paikka on henkireikä.

Ja ihan hyvin sanoit Sinetti tuosta profiilikuvasta, oon mieltänyt että se toinen sana kuvastaa jotain mikä ei ole todellinen, vähän kuin roolihahmo. Täällähän me kaikki olemme ehkä ennemmän omia itsejämme, ajattelen että olemme täällä todellakin Hengessä.

Siunausta tähän armoitettuun päivään!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin