Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Keskustele palstaa koskevista asioista
Sinettisormus

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Siunattua Uutta Vuotta 2019 teille kaikille, Rakkaille!!!

Kuva


"Tulkoon teidän kaikkien osaksi Herran Jeesuksen Kristuksen armo, Jumalan rakkaus ja Pyhän Hengen yhteys!"

(2. Kor. 13:13)
Hannah

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Hannah »

Kuin myös Sinulle Sinetti!
Sinettisormus

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos katso7 veljeni, tuolla edeltävällä sivulla toivottelit Uutta Vuotta meille kaikille ja voi mikä RIEMU ... sinua Hannah sisko, olen ikävöinyt! Kiitos että olet edelleen täällä. Tuokoon Uusi Vuosi meille vahvempaa yhteyttä täällä .. siis aivan kaikille! Ei pidetä enää lamppuamme piilossa, vaan tuodaan se tänne Herran Valoa kirkastamaan! Olkaamme yhtä, Jeesuksessa Kristuksessa!
Tuula1

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Vaihtuu Herramme vuosi 2019. sen johdosta kiitän menneestä vuodesta ja toivotan siunattua uutta vuotta palstalaisille.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!

Toivottaa Pelastussanoman ylläpito!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Eero »

Siunattua vuotta 2019, rukoillaan, että tämä on se vuosi kun Herramme tulee! Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Siunattua Loppiaista kaikille!
Tuula1

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

olen monta kertaa Herralta kysynyt, että mitä Sinä tahdot minusta? ja mihin tehtävään sinä minut haluat. en ole muuta vastausta saanut, kuin että olisin esirukoilija, ja jotakin samaa tuossa Kerttu Kalmarissa koen, että jonkinlainen jalanjäljillä kulkija olen. Herra on minulle puhunut paljon tästä suomen politiikasta. että esim. tämä eu ei ole Herran tahto ja siitä tulisi päästä suomen kansan poissa mitä pikimmin.
Viimeksi muokannut Tuula1, 07 Tammi 2019, 13:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ja se esirukoilijana oleminen ei olekkaan vähäistä.
Rukous on meidän suurin ja voimakkain aseemme ja siinä ollemme koko ajan yhteydessä Jumalaan.
Paras esimerkki rukouksesta meillä on Jeesuksessa. Hän rukoili paljon. Raamatussa kerrotaan, että "hän meni varhain aamulla, kun vielä oli pimeää, yksinäisyyteen rukoilemaan" (Mark. 1:35).

Jeesuksen elämä oli rukousta loppuun asti. Hän rukoili ristiinnaulitsijoittensa puolesta. Hän opetti meille Isä meidän rukouksen. Hän myös rukoilee meidän puolestamme ja auttaa meitä, heikkoja rukoilijoita.
Tuula1

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

oi kyllä Sinetti. en tietenkään vähättele tätä esirukoilijan työtä. kyllä todellakin Jeesus on itse Rakkaus ja Hänestä tulisi meidän jokaisen ottaa mallia. en voi kaikkea täällä puhua julki. menneisyydessäni on tapahtunut sellaisiakin asioita, jotka menevät julki politiikkaan mukaan vaikka itse en siellä näy.Herra vain ilmoitti ne minulle ja minun tuli viedä sana sille poliitikolle. en halua harmia enää hänelle, vaikka hän olikin oikeassa, mutta tämä toinen oli väärässä ja hän silti sai kansan tuen. riittää kun mieheni tietää mistä on kyse
Tuula1

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

kyllä Ella sisko. oikeassa olet. näin Raamattu kehoittaa tekemään. Rukoilemaan esivallan puolesta.olen Rukouksessa mukana, että Suomi saisi sellaiset päättäjät, että olisivat Herralle mieleiset ja tekisivät Hänen mukaisia päätöksiä.
Sinettisormus

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Valtavaa työtä! Kiitos Jeesukselle teistä!
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Tuula1 kirjoitti: 07 Tammi 2019, 12:47 olen monta kertaa Herralta kysynyt, että mitä Sinä tahdot minusta? ja mihin tehtävään sinä minut haluat. en ole muuta vastausta saanut, kuin että olisin esirukoilija, ja jotakin samaa tuossa Kerttu Kalmarissa koen, että jonkinlainen jalanjäljillä kulkija olen. Herra on minulle puhunut paljon tästä suomen politiikasta. että esim. tämä eu ei ole Herran tahto ja siitä tulisi päästä suomen kansan poissa mitä pikimmin.
Kiitos Tuula viestissä mainitsemastasi EU:sta. Olen rukoillut siitä vapautumista vuosia, kuin myös vapautumista rahaliitto-eurosta ja Schengen-alueeseen kuulumisesta. Alkaa välillä "into" loppuun saman asian puolesta rukoilemisesta, kun välillä ajattelee että onko itse kuitenkin väärässä.

Eräs uskova tuttavani sai vuosia sitten unen koskien euroa, ja sen hajoamista, näin me molemmat tulkitsimme tuon hänen unensa.

On tärkeää rukoilla yhteiskunnallisten asioiden puolesta, ja suomalaisten yrityksien.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Tuula1

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

tämän kaivoslaki asian on Herra laittanut nyt suomen kansan eteen, että näkisivät millaiset päättäjät suomessa oikein on. tämä jos joku paljastaa näiden toiminnan, miten virkaansa hoitavat. muistakaa kevään vaaleissa kun äänestätte äänestäkää uskovaa
Tuula1

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

miksihän minä mietin ja lasken aina tätä vuotta 2019 yhteen. sehän tekee yhteensä 12, joka on seurakunnan ja Israelin luku. 12 opetuslasta jne..
Tuula1

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 07 Tammi 2019, 13:41
Tuula1 kirjoitti: 07 Tammi 2019, 12:47 olen monta kertaa Herralta kysynyt, että mitä Sinä tahdot minusta? ja mihin tehtävään sinä minut haluat. en ole muuta vastausta saanut, kuin että olisin esirukoilija, ja jotakin samaa tuossa Kerttu Kalmarissa koen, että jonkinlainen jalanjäljillä kulkija olen. Herra on minulle puhunut paljon tästä suomen politiikasta. että esim. tämä eu ei ole Herran tahto ja siitä tulisi päästä suomen kansan poissa mitä pikimmin.
Kiitos Tuula viestissä mainitsemastasi EU:sta. Olen rukoillut siitä vapautumista vuosia, kuin myös vapautumista rahaliitto-eurosta ja Schengen-alueeseen kuulumisesta. Alkaa välillä "into" loppuun saman asian puolesta rukoilemisesta, kun välillä ajattelee että onko itse kuitenkin väärässä.

Eräs uskova tuttavani sai vuosia sitten unen koskien euroa, ja sen hajoamista, näin me molemmat tulkitsimme tuon hänen unensa.

On tärkeää rukoilla yhteiskunnallisten asioiden puolesta, ja suomalaisten yrityksien.

on tärkeää rukoilla suomen puolesta, vaikka mahdollinen ylösotto olisikin lähiaikoina. itse ainakin pidän loppuun asti huolen omasta osastani ja huolestani suomea kohtaan. Siunausta sinullekkin AOAOAO.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Eero »

Oon samaa mieltä tässä ketjussa olevista asioista, suomalaiset poliitikot ja yrityspäättäjät eivät aja Suomen asiaa vaan rahan asiaa. Sen näkee melkein kaikkialla ympärillään, kovasti rakennetaan ja sanotaan että Suomi on nyt lievässä kasvussa taloudellisesti ja työttömyys on vähentynyt jne. Mutta mihin tämän kasvun tuotot katoavat, kun eriarvoistuminen kasvaa, eikä maa pysty huolehtimaan omistaan? Sanotaan, että on vajetta siellä ja täällä. Miten aikaisemmin on siis pystytty parempaan. Jokin on pielessä ja pahasti.

Rukoilen Suomen päättäjille silmien aukaisua ja rohkeutta tehdä päätöksiä kansaamme ajatellen, vaikka se tarkoittaisi epäsuosiota kansainvälisestikin. Herra lähetä herätyksesi tähän maahan. Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Anna kansallesi sen synnit anteeksi, millä tavoin se onkin sinua vastaan rikkonut. 1. Kun. 8:50.
Tuula1

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

minun on pakko kertoa, mitä töissä tapahtui tänä yönä. Asukas, joka uskossa Jeesukseen kuoli eilen illalla hieman ennekuin tulin töihin n. klo 20. Itselläni alkoi työ vuoro 21:15. Iltahoitajat sanoivat, että auto on tilattu ja asukas haetaan jossakin vaiheessa yötä osastolta poissa. ja tästä alkaa se mitä olen yön ihmetellyt. Ovikello soi klo 23:57. minä katson digitaalikelloa kiireisen näköisenä (siksi muistan tuon kelloanajan tarkasti, koska se oli digitaalikello ja aika numeroina), koska oli muu homma juuri silloin työn alla. noh. jätän sen kesken ja sanon ovikaiuttimen kautta että tulen kohta alas aukaisemaan oven. ulko-oven takana seisoo 2 n. 30 vuotiasta pitkää hyvin pukeutunutta nuortamiestä. ovat kohteliaita kuin mitkä. Miehet hakevat osastolta ruumiin ja sanovat, että vievät sen (ilmoitettuun paikkaan.). osastolla on toisen kerroksen hoitaja käymässä ja sanoo minulle, että emme tule samaan hissiin koska koira ei halua lähteä hissiin, jossa viedään ruumista. Noh. mä vien miehet ja tämän Jeesukseen uskovan sisaren alas (joka lähti ajasta ikuisuuteen). se mitä tässä yritän kertoa, että minulla tuli mieleen kuolleiden ylöstempaus, jota nämä miehet hoitivat.miksi kello oli melkein 12 yöllä? miksi eivät tulleet vaikka klo 22 iltayöllä. tai joku muu kelloaika.kaikki oli liian täydellistä. jotenkin minä uskon, että nuo miehet olivat enkeleitä. olenhan ennekin nähnyt enkelin ihmiseksi pukeutuneena.ja miksi yläkerran hoitaja ja koira ei lähtenyt samalla hissillä. no siksi, koska tuo hoitaja ei ole uskossa ja koira. noh. jotenkin uskon, että koirat ei mene taivaaseen.
Vastaa Viestiin