Jatketaan Raamatun pohjalta!

Keskustele palstaa koskevista asioista
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Jatketaan Raamatun pohjalta!

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Uusi jäsen oli selvästi tullut "muuttamaan" ei "muuttumaan", hänen on parempi mennä sellaiselle palstalle, missä
voi toimia omien periaatteiden mukaisesti, joten eiköhän tämä riitä (poistettu). Me olemme kaikki Kristuksen omia ja uskomme Raamattuun.

Jatketaan hyvällä linjalla, siunausta kaikille!
Sinettisormus

Re: Jatketaan Raamatun pohjalta!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Jatketaan Raamatun pohjalta!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Oikein toimittu ja hyvä kun näytätte kaikille nyt että asia on niin kuin me ollaan yhdessä sovittu!
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Jatketaan Raamatun pohjalta!

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Kiitos. Kyllä helpotti, ja paljon !

Joh.20.28 " Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani ! "
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Jatketaan Raamatun pohjalta!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

VAIN YKSIN JEESUS KRISTUS; HERRAMME !!!

Kuva
http://2.bp.blogspot.com/-aFYzxGWKnRo/U ... -31813.jpg
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jatketaan Raamatun pohjalta!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Olematon

Re: Jatketaan Raamatun pohjalta!

Viesti Kirjoittaja Olematon »

Ny7 ei vahingossakaan pääse muuttumaan.
paamat

Re: Jatketaan Raamatun pohjalta!

Viesti Kirjoittaja paamat »

koska ilmeisesti puhutaan minusta. pyydän Jarmoa poistamaan oikeuteni kirjoittaa teidän sivuillenne. pyydän Anteeksi omat mielipiteeni jotka Jarmo sallii minun tuoda julki omilla sivuillaan. tarkoitus ei loukata. Nyt Jarmo. poista minun oikeuteni kirjoittaa sinun sivuillesi.
Sinettisormus

Re: Jatketaan Raamatun pohjalta!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Mitä? Etkö siis usko Raamatun Sanan totuuteen?
Onko Jeesus Kristus, Nasaretilainen sinun Herra? Uskotko Golgatan veren sovitukseen ja Jumalan Sanan totuuteen?
paamat

Re: Jatketaan Raamatun pohjalta!

Viesti Kirjoittaja paamat »

kyllä minä uskon. ja en tullut teitä käännyttämään, tulin kertomaan oman mielipiteeni ja kuulemaan myös teidän mielipiteenne. jyrki kertoi oman näkemyksensä. upeeta, hienoo, mahtavaa. mitä minä kaipaan, uskovien yhteyttä.
Sinettisormus

Re: Jatketaan Raamatun pohjalta!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen.
Näin minäkin olen sinut ymmärtänyt. Minusta sinulla ja Jyrkillä on ollut hyvää keskustelua, etkä ole väittänyt, että Jumalan sana ei olisi totta. Jos sinut noiden mielipiteiden takia pitäisi poistaa olisi Jyrkilläkin lähtö lähellä. Jyrki on meille rakas veli, ja haluan sinusta ajatella samoin. Tätä mieltä minä olen, niin kauan kuin toisin todistat. :P
On hienoa että kaipaat yhteyttä toisiin uskoviin. Me voimme olla sinun siskosi ja veljesi, jos vain niin tahdot. Ja sitä oletkin, jos todella uskot tuohon, mitä yllä kysyin? Ja sinä sanoit uskovasi ... rakas veli, olen siskosi, samaa taivaallista perhettä.
Jarmolla on nyt kiirettä kesä teatterin kanssa, joten ei ole täällä paljoa näkynyt, ... harmi.
Ja taitaa monet muutkin viettää lomaa, kun on hiljaista.
Itse taas olen tällainen yksinkertaisen uskon kannattaja, en siis mikään analyytikko ja sen olen muutaman kerran täällä maininnutkin. :lol:
Olen sitä mieltä, että uskosta tehdään liian vaikea asia, vaikka se on yllättävänkin yksinkertainen.
Älä siis meitä vielä suotta pelästy ... ei kukaan ole sanonut sinusta mitään pahaa, eikä sano, jos et anna aihetta.
Meillä oli jokin aika sitten täällä kova hengellinen taistelu. Raamatun sana yritettiin todella lytätä, eikä mitään ollut tarjolla edes sen tilalle.
Mutta tuosta saimme voiton ja siitä jäi myös syvät jäljet, jotka vieläkin näkyvät palstan hiljaisuutena. Monen uskoa koeteltiin ja moni, liian moni poistui... harmi.
Päätimme, että jatkamme, kaikesta huolimatta, Raamatun pohjalta, se on meidän ainoa totuus ja uskomme perusta!
Tutustutaan nyt vain rauhassa ja rakaudessa toisiimme, siinä rakkaudessa, jota Herra antaa sydämiimme.

Sinua Siunaten
Sinetti
Sinettisormus

Re: Jatketaan Raamatun pohjalta!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Iloitsen sinusta, olet yks huutava ääni lisää .. ja tuot olemassa olollasi lisää elämää Kristuksessa palstalle! Häntä me koroitamme!
Sinettisormus

Re: Jatketaan Raamatun pohjalta!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva

YHDESSÄ!!!
Sinettisormus

Re: Jatketaan Raamatun pohjalta!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

...Ps. Kato nyt mitä sait minussa aikaan ... kun olen tällanen hassu mummo :D :lol:

... niin, ja enhän tiedä, oletko sinä sisko, vaiko veli?
paamat

Re: Jatketaan Raamatun pohjalta!

Viesti Kirjoittaja paamat »

jarmo on sivuston pitäjä. koska minut jo äänestettiin ulos. olen Jarmolle sp. viestinä esittänyt eron pyynnön. ei minulla ole halua tulla sotimaan Kristittyjä vastaan. tosin..en minä ateistikaan ole.
Sinettisormus

Re: Jatketaan Raamatun pohjalta!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ei tämän ketjun aloituksessa puhuta sinusta " paamat". Tämä oli eräs toinen nimimerkki, josta tuolla puhuimme, jollet ole vaihtanut nyt uutta nimimerkkiä? Täytyy sanoa että nyt en ymmärrä ...???
Sinettisormus

Re: Jatketaan Raamatun pohjalta!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sinä olet liittynyt nyt kesäkuun 27 pv. ja tuolla alussa oleva asia oli huhtikuun alku?
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Jatketaan Raamatun pohjalta!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Joo, mä oon nyt lukenu tän mutten ole perehtyny vielä varsinaiseen riitaan mitenkään. Niissä pitäs olla jo selkee näkemys ainaski täällä olevalla porukalla. Se mikä ei eksytä ristin juurelta, sille on melkeen yks ja sama... mutta joka eksyttää yhden pienimmistäkin, sille on paras vaikka se kuuluisa myllynkivi.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Jatketaan Raamatun pohjalta!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Okei, nyt alkaa valjeta! Tää on täydellinen väärinymmärrys. Tuo pois äänestyshän käytiin jo huhtikuun alussa ja "paamat" on tullut vasta ihan äskettäin. En edes muista sen NewAgea viljelleen nimimerkkiä. Harmi jos "paamat" nyt jää johonkin olettamukseen.
Tuula1

Re: Jatketaan Raamatun pohjalta!

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

mistä täällä puhutaan? minustako?
Vastaa Viestiin