Kaikenlaista jutustelua 2

Keskustele palstaa koskevista asioista
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen.Rukousta tarvitaan.
Tuula1

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Jouko Pihon sivuilla on muuan uskova nähnyt näyn, että venäläinen sulkee rajat ja alkaa ilkeäksi. sitten hän oli kysynyt Herralta, että mikä hänen kohtalonsa on, niin Herra oli vastannut, että uskovat otetaan poissa ennen sitä. ja itsekin olen saanut ymmärrykseen sen, että meidät otetaan ennen venäläisen tuloa poissa täältä ajasta.Kiitos Jeesus tule jo hakemaan meidät. Väsyttää.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4806
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen. Luulen, että nyt tarvitaan tosiaan rukousta Suomen valtion, kansan ja sen johtajien puolesta. Niin kuin Jarmokin totesi sivuillaan, että tuskin Trump huvkseen tapaa Niinistöä kahden kesken ennen Putinia. Ja millaiseen "diiliin" sitten päästään tai jos ei päästä, niin mitä sitten tapahtuu? Onko se juuri uusi etupiirijako? Ja mikä on Suomen asema "melkein Naton jäsenenä"?

Tänään aamulla unen rajamailla rukoilin Niinistön puolesta ja Pyhän Hengen läsnäolossa mieleeni tulivat sanat "anna hänelle (Niinistölle) vahvat uskon eväät". Ajattelin, että ne sanat tulivat Pyhältä Hengeltä.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4806
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja Eero »

Laitan tähän vielä toisen unen, jonka näin viime viikolla, joka voisi liittyä aiheeseen:

"Unessa olin rakennuksen käytävällä, jossa oli keltaiset seinät ja se oli jonkinlainen vapaa-ajan keskus tai koulu, koska siellä oli pukuhuone, jossa minun vaatteeni roikkuivat naulassa. Tiesin unessa, että tuosta rakennuksesta olisi paettava ja että jossain lähellä oli seinän takana avara tila, jossa pidettiin jonkinlaista rukoushetkeä. Ajattelin, että se olisi islamilaisten rukoushetki, mutta puhe oli narisevaa ja inhottavan kuuloista. Sitten olin käytävän päässä, pariovien luona, joiden takana tuo tilaisuus oli ja tunsin, että siellä edessä olisi välitön paha. Ovien välistä loisti valoa niin kuin huoneesta, johon aurinko kirkkaasti paistaa. Rukoilin Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen, jolloin tuo välitön paha poistui ja pääsin hakemaan vaatteeni. Naulassa oli talvitakki, mutta en pukenut sitä päälle, eikä minulla ollut sukkia jalassa, joten siitä ja auringonvalosta ajattelin, että on kesä tai ainakin lämmin vuoden aika. Sitten lähdin rakennuksesta porraskäytävän kautta piennartielle, jonka toisella puolella oli kalliota ja toisella ilmeisesti vettä."

En keksinyt unelle mitään selitystä itse, enkä saanut mitään varmistusta, paitsi ehkä nyt, että tämä uni voisi liittyä Trumpin ja Putinin tapaamiseen, jossa tuo keltaiseksi maalattu rakennus on Presidentin linna ja tuo "rukoushetki" itse tapaaminen. Mutta tämä siis vain oma tulkintani.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Rauhan terveiset kuumasta Lapista 30 astetta eilen. Siunausta ystävät!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos katso7 veljeni, kiitos ja Rauhaa ja Siunausta myös sinulle, kuin myös teille muille.
Täällä Päijät-Hämeessä 30.5. lämmintä, jotta kyllä tarkenee!


Kuva
Mari

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja Mari »

Etelä-Karjalassa myös +30

Joku vanha uutinen:
https://yle.fi/uutiset/3-5419077
"Suomalaiselle ihanteellinen lämpötila on 14 astetta"

Joo, mulle toi sopis hyvin:D Eikä haittaa vaikka satais vettä tai on vilakkaa :lol:
Tuula1

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

tuusulassa 39 astetta. tosin mittari ollut osin auringossa.
sisar

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja sisar »

Mari kirjoitti:Etelä-Karjalassa myös +30

Joku vanha uutinen:
https://yle.fi/uutiset/3-5419077
"Suomalaiselle ihanteellinen lämpötila on 14 astetta"

Joo, mulle toi sopis hyvin:D Eikä haittaa vaikka satais vettä tai on vilakkaa :lol:
AAMEN! Jos Sinä Jeesus vielä viivyt, niin anna meille Suomen kesä ainakin takaisin (eli max 15 astetta ja pilvistä...silloin tällöin pientä auringonpaistetta ) :)
Tuula1

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

:D Aamen. just tulin ulkoa ruohonleikkuusta ja hiki lensi heti kun ulos astu jalalla.varmaan sankollinen vettä tuli hikenä poissa.saipahan kukkien kasteluvedet
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

JOOO. Meillä oli auringossa yli 46 astetta! :D :lol:
Tuula1

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

:!: Amen. Sinetti. eikös ole vaan kummallinen kesä. ei mitään sattumaa tosiaankaan tällaset helteet. mutta eikös Raamatussa jossakin kohtaan sanota, että "maa on talletettu tulelle"
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ihmeellinen kesä tosiaan. Ensin se pitkä toukokuun lämpö ja kuivuus. Sitten oli pitkään tosi myrskystä ja tuulista ja nyt taas tämä pitkä helle jakso. Luin tänään jostain että tämä helle voi kestää vielä kuukaudenkin, eli kaikki kyllä sitten kuivuu ja palaa ja sato on mennyt ...
Tuula1

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

niin vaan on totta tuo mitä sanot, että sato on menetetty, jos ei sadetta tule. pitääpä taas polvirukoukseen mennä että tulisi kovat sateet, että edes se vähänen vilja mitä jäljellä on niin säästyisi. minun poika on siellä pudasjärvellä ollut suolla nyt töissä koko kesän ja sanoi, että kuivaa on eikä sadetta ole näkynyt niinkuin menneinä vuosina, eikä ole välttämättä pelloille päässyt ollenkaan sateiden takia.
Tuula1

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

:roll: asiasta toiseen. luin tuosta kekkosesta, kuinka se teki kala ja hiihtoreissuja lappiin. mitä teki valtion johto enne kekkosta. aivan toistaluokkaa ollut päämiehet ennen kuin tänään. koivisto ei kehdannut enää muutakuin pelata lentopalloa. ei siis mitään hyödyllistä touhua tehnyt. onkiko edes kissalle kaloja. epäilen. no mitä koiviston jälkeen valtion johtajat tehneet. ei niin mitään hyödyllistä.
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
https://i.pinimg.com/originals/0c/97/41 ... 4479e5.gif


Mat 6:25-33 Sentähden minä sanon teille: älkää murehtiko hengestänne, mitä söisitte tai mitä joisitte, älkääkä ruumiistanne, mitä päällenne pukisitte. Eikö henki ole enemmän kuin ruoka ja ruumis enemmän kuin vaatteet?
Katsokaa taivaan lintuja: eivät ne kylvä eivätkä leikkaa eivätkä kokoa aittoihin, ja teidän taivaallinen Isänne ruokkii ne. Ettekö te ole paljoa suurempiarvoiset kuin ne?
Ja kuka teistä voi murehtimisellaan lisätä ikäänsä kyynäränkään vertaa?
Ja mitä te murehditte vaatteista? Katselkaa kedon kukkia, kuinka ne kasvavat; eivät ne työtä tee eivätkä kehrää.
Kuitenkin minä sanon teille: ei Salomo kaikessa loistossansa ollut niin vaatetettu kuin yksi niistä.
Jos siis Jumala näin vaatettaa kedon ruohon, joka tänään kasvaa ja huomenna uuniin heitetään, eikö paljoa ennemmin teitä, te vähäuskoiset?
Älkää siis murehtiko sanoen: 'Mitä me syömme?' tahi: 'Mitä me juomme?' tahi: 'Millä me itsemme vaatetamme?'
Sillä tätä kaikkea pakanat tavoittelevat. Teidän taivaallinen Isänne kyllä tietää teidän kaikkea tätä tarvitsevan.
Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan.
Älkää siis murehtiko huomisesta päivästä, sillä huominen päivä pitää murheen itsestään. Riittää kullekin päivälle oma vaivansa."
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Mahtava sanan kohta juuri myös minulle kiitos Jeesus!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen. Kun toin tuon Sanan, nousit sinä, veljeni, siinä samalla sydämelleni, ehkä Herra haluaa tämän kautta puhua ... Siunausta!
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Jossain laulussa on että murhe ei kuulu mun matkani pukuun?
Mikähän laulu se on?
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... yritin googlettaa, mutta en löytänyt, kuulostaa kyllä jotenkin tutulle ...
Vastaa Viestiin