Kaikenlaista jutustelua 2

Keskustele palstaa koskevista asioista
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Siunattu olet rakas siskoni, tervetuloa takaisin keskuuteemme!
Tuula1

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

kiitos Sinetti. on oikeastaan mukava olla suomessa. en ole koskaan näin paljon nähnyt tällä reissulla ja lyhyessä ajassa. yhtenä aamuna oli meidän hotelli huoneen ikkunan alla auto kyljellään keskellä katua. ja muutama muukin kolari tuli nähtyä. sekä eräässä hotellissa ei kulkenut vesi, eikä voinut pestä vaatteita saatikka itseään.monia autoja oli tien varressa, kun ihmiset ajavat autoillaan näin kuumilla ilmoilla tarkistamatta nesteitä autosta. vesihän haihtuu moottorista kuumilla ilmoilla nopeampaan, kuin kylmillä.niin kävi meillekkin ja oppia sai sen kantapään kautta. tultiin 50-70 km / tunnissa takaisin ettei lämpö nouse liian ylös.
Tuula1

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

mutta kaiken sen suojelun ja siunauksen jota saimme osaksemme tuolla matkalla niin näin minä siellä myös näynkin. ensiksikin näin 2 maallista hääparia ja sitten näkynä hääpari. olin tuon morsiamen vasemmalla puolella ja tuo pari seisoi sellaisessa vanhassa gladiaattorivaunun tyylisessä menopelissä selkä menosuuntaan päin. sulhanen seisoi morsiamen oikealla puolella. ja tuo vaunu lähti hurjaan vauhtiin ja nousi ylös taivaaseen.eiköstä ollut hurjan kaunis näky. se oli niin elävä ja sen morsiamen valkoinen mekko hulmusi niin kauniisti tuulen mukana.
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen!
Herra kertoo tulostaan! Maranata! Nyt on kiire JULISTAA!!!


Kuva
https://i.pinimg.com/originals/7d/88/f1 ... 0fcaa6.jpg
Tuula1

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

kyllä on kaunis kuva, jonka laitoit Sinetti. näin koen itsekin, että aikaa on enää vähän. sanoin miehelleni, että taitaa ahistuksen aika kolkutella ovella, kun niin paljon negatiivisia asioita nähtiin. noh. minä ajoin auton suomeen. Herra ei ole koskaan minua jättänyt auton romujen kanssa tielle. Hän varmaan on säälinyt minua aina niin paljon, joten luotin nytkin, että Herra ei jätä meitä tielle ja ajoin tuon auton suomeen. Herra minua ohjasi tuon auton kanssa ja sain aivan selvästi ajatukseen, että ei saa ajaa lujaa.miestä tietenkin hävetti kun vauhtia en nostanut enempää kuin Herra minua kehotti.
sisar

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja sisar »

Tuula1 kirjoitti:mutta kaiken sen suojelun ja siunauksen jota saimme osaksemme tuolla matkalla niin näin minä siellä myös näynkin. ensiksikin näin 2 maallista hääparia ja sitten näkynä hääpari. olin tuon morsiamen vasemmalla puolella ja tuo pari seisoi sellaisessa vanhassa gladiaattorivaunun tyylisessä menopelissä selkä menosuuntaan päin. sulhanen seisoi morsiamen oikealla puolella. ja tuo vaunu lähti hurjaan vauhtiin ja nousi ylös taivaaseen.eiköstä ollut hurjan kaunis näky. se oli niin elävä ja sen morsiamen valkoinen mekko hulmusi niin kauniisti tuulen mukana.
Kiitos Tuula jakamastasi näystä. Ja kiitos Herralle, kun sen sinulle antoi. Ja kiitos Herralle varjeluksista matkallanne.

Tuli mieleen noista kahdesta maallisesta hääpärista, että maailma seurasi silmä kovana keväällä niitä Brittikuninkaallisten häitä. Tiedättekö, onko muita suurempia "seurapiirihäitä" ollut / tulossa?
Ja sitten olisi vuorossa Taivaalliset häät...
Tuula1

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Kiitos Sisar. Niin, se oli lohduttava näky, jonka sain. Vihittiinhän nyt vasta tuo tämän Meghanen ja Harryn jälkeen tämä edesmenneen Diana Spencerin siskon tytär.
https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000005724188.html
Tuula1

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

minua jäi eräs asia vaivaamaan tuolla tallinnan satamassa. me odotettiin laivan lähtöä, niin alkoi kuulumaan niinkuin laivan töötin ääntä. no jokainen teistä varmasti tietää, millainen on jos laiva tööttää. mutta kun se oli töötännyt niin se alkoi ykskaks soittamaan jotakin sävelmää.( soitti sellaisen lyhyen sävelmän) siis kysymys kuuluu, onko tallinnan satamalla tyylinä soittaa laivan töötillä tai vastaavalla isolla kapineella sävelmiä niin että kaikki sen kuulee.minun miehenikin kuuli sen äänen ja sanoi, että aivan kuin jokin metalinen soitin olisi soittanut. (torviko)
Raamatussahan sanotaan jotenkin, että kaikki korvat saavat kuulla sen. (on taas eriasia, haluavatko kuulla sitä)
eilen iltapäivällä tuon soiton kuulin. kuuluiko täällä?
sisar

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja sisar »

Tuula1 kirjoitti:Kiitos Sisar. Niin, se oli lohduttava näky, jonka sain. Vihittiinhän nyt vasta tuo tämän Meghanen ja Harryn jälkeen tämä edesmenneen Diana Spencerin siskon tytär.
https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000005724188.html
Hmm. Mielenkiintoista.
Jarmohan odottelee ( taivaallisia ) juhannushäitä :)
Tuula1

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

:P niin tosiaankin. jos tämä olikin sitten tässä. Juhannuksena lähdetään.
Tuula1

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

se on ihan uskomatonta, kuinka paljon näen nykyään näkyjä, mutta en niitä selvitä oikeastaan muille kuin miehelleni. tuostakin vantaalla karaneesta kuristaja käärmeestä näin viikko sitten näyn ja nyt se on karannut vantaalla.äkkiähän se tänne tuusulaan tulee.koen, että se ei ole enää siellä vantaalla asfaltti alueilla vaan se pyrkii metsään.se oli tuossa meidän talon pihalla autotallin edessä siinä näyssä ja katselin että mitä ihmettä se tuo käärme tuossa on ja ihmettelin sen paksuutta. se oli syönyt jotakin ja nyt minulle on avautumassa sekin, että se suuntaa tännepäin ja miksi se oli lihava, niin se syö tuon meidän naapurissa olevan kivan kissan, se kun niin paljon oleileen meidän pihassa. tuo naapurin kissa toi minulle yksi päivä käärmeen poikasen tuohon talon päätyyn maahan. se oli sen pyytänyt ja purrut sen pään rikki.annoin sille saaliin palkaksi makkarapalan.selitin miehelleni että tänne on tulossa käärme niin se sanoi, että hän ampuu sen, jos näkyy.
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Täällä myös. : ))
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Herra, anna meille myös jo herätyksen sade!

Anna sade, Jumala! : https://www.youtube.com/watch?v=oTChwVHLzPo
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Siunattua Juhannuksen aikaa teille kaikille, rakkaille siskoille ja veljille!


Kuva
https://www.lahetyssrk.fi/@Bin/184344/Perhoset.jpeg

T. sinetti
Jyrki
Viestit: 597
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 14:54

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja Jyrki »

Tuula1

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Jyrki
Viestit: 597
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 14:54

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja Jyrki »

Tuula1: "No hotlinking"
Hyvä on. Saat viileän linkin ;)
https://www.youtube.com/watch?v=4Y3iYtJHnS4
Tuula1

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Jyrki no ja minä niin odotin, että edes tuossa sinun lähettämälläsi linkillä olisi edes auto ajanut ohitse. mitäpä tuota kuumia linkkejä lähettelemään, kun tuota kuumuutta ollut jo tälle kesälle ihan riittämiin. :)
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja Eero »

Hyvää Juhannusta, myös minunkin puolestani, Johannes Kastajan syntymäjuhlaa, Huutavan ääni erämaassa. Herra tule, hae meidät Juhannushäihisi! Aamen.

Olkaa Siunatut!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin