PALSTAN ILMAPIIRI!

Keskustele palstaa koskevista asioista
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

PALSTAN ILMAPIIRI!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Palstaamme on koko viime syksyn koetellut paha ilmapiiri ja olen vakavasti miettinyt jopa sen sulkemista jo kahteenkin kertaan!!!

Minä tein pelastussanoman keskustelupalstan YHDESSÄ SINETTISORMUKSEN KANSSA, en kenenkään muun ja Sinetti on kaksi kertaa jo poistunut täältä ja HÄN ON PALSTAN HENGENTUOJA. Sinetin jutut ovat palstan elinehto, eivätkä Raamattua nakertavat saivartelut Mooseksen kirjoista ja Raamatun virheistä, puutteista ja ihmisviisauden järjettömistä tuotoksista. Jumalan sanassa on viisaus, eikä meidän aivoissamme.

Nyt tehdään niin että jos tämä palsta alkaa sulaa saatanallliseen viisauden turhuuteen, niin minä suljen tämän!
Jos te ette pysty kirjoittamaan Raamattua ylistäviä ja Jeesuksen tekoja kunnioittavia asioita, niin tämä ei palvele ketään.

Sinetti sormus, rakas Tuija, mä pyydän että alotat kirjottaa sitä mihin tämä palsta alkujaan tehtiin ja annetaan Pyhän Hengen palata tänne.

Jos näin ei tapahdu, niin minä surukseni joudun sulkemaan keskustelupalstan joka ei palvele Jumalaa.
Sinettisormus

Re: PALSTAN ILMAPIIRI!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Osaltani yritän parhaani, mutta olet oikeassa, jos tilanne ei korjaannu, palsta ei enää palvele Jumalaa. Itsellä on käynyt myös mielessä, että tämän toiminta alkaa loppua tähän. Mitä voi tehdä jos Jumalan Sana ei ole enää arvossaan? En halua että tilanne kärjistyy niin pitkälle, mutta en halua että tämä muuttuu Jumalan pilkka paikaksi.
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: PALSTAN ILMAPIIRI!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Sinetti on Jumalan voitelema .koen suurta tuskaa jo nyt. tämä on ollut minulle hengellisen elämäni elinehto saada tukea. Olemme pää eikä häntä pahan kiistelyn täytyy loppua ja ihmisten tehdä parannus niin kuin minunkin. Herra puutu peliin ja katkaise paholaisen valtava hyökkäys Jeesuksen nimessä. monet ovat saaneet rohkaisua entä miten heidän käy jolle palsta on ollut hyvin tärkeä ajatelkoon kukin asiaa!
tuntuu kuin lohikääme olisi syössyt virran tätä palstaa kohtaan. Jeesus on silti voimallisempi!Olen kokonut suurta tuskaa viime päivinä tämän asian takia!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: PALSTAN ILMAPIIRI!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Jos yksikin sielu saa tästä palstasta voimiaa, en sulje! Mutta sitten pitää tehdä jotain muuta ja te tiedätte kyllä mitä.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: PALSTAN ILMAPIIRI!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

www.pelastussanoma.fi on JEESUSTA KRISTUSTA YLISTÄVÄ nettisivusto, enkä aio sallia tällä pilkattavan ja väheksyttävän Raamattua, enkä Jumalan tarkoitusta, pelastussuunnitelmaa ilhmisille.

Joka tästä lähtien tekee jotain horjuttaakseen Raamatun sanomaa, niin minä anna kylmästi ykkösellä varoittamatta BANNIT!
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: PALSTAN ILMAPIIRI!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Luukkaan evankeliumi:
18:1 Ja hän puhui heille vertauksen siitä, että heidän tuli aina rukoilla eikä väsyä.
18:2 Hän sanoi: "Eräässä kaupungissa oli tuomari, joka ei peljännyt Jumalaa eikä hävennyt ihmisiä.
18:3 Ja siinä kaupungissa oli leskivaimo, joka vähän väliä tuli hänen luoksensa ja sanoi: 'Auta minut oikeuteeni riitapuoltani vastaan.' >> Jakeen lisätiedot
18:4 Mutta pitkään aikaan hän ei tahtonut. Vaan sitten hän sanoi mielessään: 'Vaikka en pelkää Jumalaa enkä häpeä ihmisiä,
18:5 niin kuitenkin, koska tämä leski tuottaa minulle vaivaa, minä autan hänet oikeuteensa, ettei hän lopulta tulisi ja kävisi minun silmilleni.'"
18:6 Niin Herra sanoi: "Kuulkaa, mitä tuo väärä tuomari sanoo!
18:7 Eikö sitten Jumala toimittaisi oikeutta valituillensa, jotka häntä yötä päivää avuksi huutavat, ja viivyttäisikö hän heiltä apuansa
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: PALSTAN ILMAPIIRI!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Lähden hiljaa ... luovuttaen, toivon että pois lähtöni saavuttaa tänne rauhan. Pöydän puhdistus epäonnistui ... väistyn ja jatkan matkaa ...
Kiitos teille jotka luotitte ja uskoitte minuun.
Anteeksi Jarmo, minä kyllä yritin, mutta jos minun täällä olo on hinta siitä, että palsta tuhoutuu, enemmin luovutan.

Rakkaudella ja Siunaten teitä kaikkia
Sinetti

Kuva
https://www.tuusulanseurakunta.fi/kuvat ... 1503578149

Vahvista Ystävää: https://www.youtube.com/watch?v=c0OirbX8j2M
Tuula1

Re: PALSTAN ILMAPIIRI!

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Siunausta Sinetti sinulle ja lähimmillesi. Oot kuitenkin palstan äiti, niinkuin varmasti monesta muustakin uskovasta tuntuu.On ikäviä nämä eripurat.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: PALSTAN ILMAPIIRI!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Uskon että kaikella on merkityksensä, myös tässä asiassa ja kuten Tuula yllä sanoi, olet ollut palstan äiti ja kiitos siitä. En käsitä miksi saat niin paljon kuraa täällä niskaasi. Et ole sitä ansainnut ja kuranheittäjät vois jo vihdoin saada ansaitsemansa palkkion.

Tule Herra Jeesus!
Juhani

Re: PALSTAN ILMAPIIRI!

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Jarmo, sano nyt sitten kerrankin suoraan, kenelle kaikille "kuranheittäjille" pitäisi antaa ansaitsema palkkio ja miksi?
Toivottavasti perustelet sen Raamatun sanalla ja palstan säännöillä. Miksi syyllistät muita?
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: PALSTAN ILMAPIIRI!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Niin, erinomainen kysymys Juhani. Sellaiset ihmiset osaavat itse tietää mitä kuraa heittelevät. Palstan ilmapiiri on mennyt huonoksi ja on ollut jo usemapaankin kertaan viittä vaille etten sulje koko palstaa. Minä en halua että täällä loukataan ketään henkilökohtaisesti ja jos minun sanani jotakuta satuttivat, niin kaippa ne sitten ihan syystä satuttaa, koska minä en ole tuomitsija, vaan jokainen itse tietäköön tekonsa ja kantakoon niistä vastuun.
Sen minä vaan tiedän ettei Sinettisormus ole koskaan kenellekään ilkeämielisesti puhunut, vaan vakavasti ojentanut ehkä. Tämä palsta ei ole Suomi24 missä kiusataan ihmisiä ja vaiennetaan sananjulistajia.

Koetelkaa itseänne ja miettikää asiaa. Jumala ja Jumalan sana Raamattu ovat vakavia tuomareita meille.
olli

Re: PALSTAN ILMAPIIRI!

Viesti Kirjoittaja olli »

Jarmo, palstan sääntöjen henkeen ei kuulu kaikenlainen vihailu ja sen sellainen. Joten jos sinulla on jotakin oikeasti esitettävänä, jonka perusteella joku olisi rikkonut palstan sääntöjä, niin sitten se esiin heti ja julkisesti, ja selvitys mitä sääntöä on rikottu !!!

Mutta jos sinulla ei ole mitään sääntörikkomusta eikä mitään muutakaan esittää, niin sitten joudun sinulle toteamaan, että tuollainen vihjailusi on sairasta ja ilkeää, eikä tuollainen politikointi ja puolueiden tukeminen kuulu Jumalan työhön lainkaan.

Joten jos sinulla ei ole "kuranheitosta" esittää mitään konkreettista: kirjoittajaa JA kirjoitusta, niin poistapa moderaattorina ihan itse tuo yllä oleva viestisi, joka aivan selkeästi pyrkii leimaamaan jotakin ryhmää kirjoittajia, ja on siten PALSTAN SÄÄNTÖJEN VASTAINEN.
jouko

Re: PALSTAN ILMAPIIRI!

Viesti Kirjoittaja jouko »

Minusta alkaa näyttää siltä että tämä palsta alkaa jakaantumaan niin sanottuihin "kuppikuntiin" .
On te ja me ja siinä välissä niitä jotka tuskaisina seuraavat sivummalta ja koittavat olla solidaarisia kaikkien kanssa.
Näkemys eroista alkaa muodostua henkilökohtaista gismaa ja asetelma on jo valmiiksi sellainen että loukkaantuminen on ikään kuin jo odottamassa sopivaa hetkeä.
Tahallista loukkaamista en minä ainakaan voi hyväksyä ja ehdottaisinkin että ihminen joka kokee jonkin asian loukkaavaksi nostaa kissan rohkeasti pöydälle ja kertoo mikä kyseisessä asiassa loukkasi.
Tämän jälkeen voidaan keskustella ja molemmat osa puolet voivat perustella kantansa kunnioittavassa ja rakastavassa hengessä.
Henkilön takanapäin puhuminen aiheuttaa ainakin minulle sieluun pahaa oloa.
Minä voin henkilökohtaisesti kertoa mitkä asiat minulle aiheuttavat surua.
Koen surua jos Raamatun sanaa pyritään kyseenalaistamaan tai kumoamaan sillä se on minulle Pyhäkirja.
Minä uskon siihen lapsenuskoisesti enkä koe mitään tarvista kyseenalaistaa sitä.
Luotan myös siihen sanaan joka siellä lukee lopussa, eli jos joku siihen jotain lisää tai ottaa pois niin se on sitten tämän kirjoittajan harteilla ei niiden jotka siihen uskovat.
Sitten tämä profetia asia.
En tiedä oliko siinä syy rakkaan sinettisisaren lähtöön.
Mielestäni tässä Ollin aloittamassa osiossa oli asiallisesti käsitelty aihetta.
Vai onko jollakin teistä osoittaa sieltä jotain kohtaa joka ei pidä paikkaansa ja joka on Jumalan sanan vastaista?
Sinetti on tuonut tälle palstalle paljon rakkautta ja Jumalan sanaa sekä lohtua ja uskoa ja hänellä on myös vahva lapsenusko.
Juuri lapsenuskosta Herra Jeesuskin puhui.
Usko ei perustu viisauteen eikä tieteeseen vaan luottamukseen.
Sinetin tuomat unet ja näyt ovat hyvin mielenkiintoisia ja jokaiseen niistä on syytä asennoitua vakavasti.
Tämä vakavuus tarkoittaa myös sitä että niitä pitää voida myös kritisoida ilman että ihminen siitä loukkaantuu.
Jos kyseinen uni tai näky on Herrasta lähtöisin Hän myös pitää huolen siitä että epäilijät hiljenevät, nimittäin siinä vaiheessa kun tämä tapahtuu.
Jumala ei nimittäin tarvitse puolustajaa itselleen, Hän pitää kunniastaan huolen.
Siksi kehoittaisinkin vain rohkeasti pysymään palstalla.
Ei Herra jätä häpeään sitä jolle Hän sanansa antaa, mutta myöskään Hän ei salli nimeään turhaan käytettävän.
Kuinka paljon onkaan netti ja youtube täynnä sanomia ja puhujia jotka Herran nimessä kertovat jos jonkinlaisia ennustuksia enkä suinkaan lähtisi kaikkia kumartamaan suoraltakädeltä.
Jeesuskin kertoi kuinka paljon tulee olemaan tunnustekoja ja ihmeitä, eivätkä ne silti ole Herrasta ja tässä puhutaan sentään jo tunnusteoista ja ihmeistä, kuinka paljon ennemmin ihmiset niihin lankeavat jollei edes näkyjä ja unia voida kriittisesti tarkastella.
Minusta se on hieman huolestuttavaa.
Eihän ihminen joka tuo näkynsä tai unensa tänne arvioitavaksi tuo itseään tänne arvioitavaksi vaan juuri näkynsä tai unensa.
eivätkä ihmiset jotka arvioivat näitä unia tai näkyjä arvioi tätä ihmistä vaan näitä näkyjä ja unia.
Miksi sitten loukkaantua ja ottaa asia henkilökohtaisena loukkauksena.
Tätä toivon kaikilta osapuolilta.
Minun kirjoitukseni profetiat osastoon oli ainakin minun henkilökohtainen mielipiteeni ja seison kyllä sanojeni takana, valehtelemaan en rupea.
Mikäli jos minun kirjoituksellani on jotain osuutta Sinetin lähtöön, niin minä mieluusti vaihdan hänen kanssaan paikkaa tällä palstalla.
Sinetistä on varmasti enemmän iloa ja hyötyä Jumalan sanan tuojana täällä kuin minusta.


Tietenkään en voi
jouko

Re: PALSTAN ILMAPIIRI!

Viesti Kirjoittaja jouko »

Tuo "tietenkään en voi" ei kuulu kyllä tähän kirjoitukseeni. En tiedä mistä se siihen putkahti, liekö jäänyt lauseen aloitus sinne vahingossa.
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: PALSTAN ILMAPIIRI!

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Kiitos Jouko kirjoituksesta,
kiteytit asian hyvin!
Näin sen olisin itsekin sanonut, jos olisin osannut!!! :)

Monipuolisuus ja erilaisuus ovat palstan suola ja sokeri!
Tahallinen väärin ymmärtäminen on eri asia.
näkymätön ninni

Re: PALSTAN ILMAPIIRI!

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Hyvin kirjoitit Jouko!

Minua henkilökohtaisesti häiritsee täällä se että erilaiset mielipiteet koetaan heti hyökkäykseksi jopa sileunvihollisen hyökkäykseksi palstaa tai itseään kohtaan. Kun joku uskaltaa sanoa erilaisen näkemyksen, on hän heti väärällä puolella... Asiat nähdään liian mustavalkoisina.

Tämä oli hyvin sanottu Jouko:
Näkemys eroista alkaa muodostua henkilökohtaista gismaa ja asetelma on jo valmiiksi sellainen että loukkaantuminen on ikään kuin jo odottamassa sopivaa hetkeä.
Todellakin toivon ettei kukaan lähtisi pois palstalta!
1.
Herra, elämääni
valvo, etten harhaan
vaeltaisi täällä
ohi ihmisten.

2.
Herra, auta aina,
etten ketään paina,
etten toisten taakkaa
suuremmaksi tee.

3.
Vierelläni kulje,
askeleeni ohjaa,
etten väisty, milloin
kutsut auttamaan.

4.
Sydäntäni ohjaa,
anna minun, Herra,
armossasi kasvaa,
olla ihminen.

Gustav Lohmannin laulun (1961) pohjalta Juhani Forsberg 1966 ja Anna-Maija Raittila 1984. Virsikirjaan 1986.


https://www.youtube.com/watch?v=TyssJccLXII
Sinettisormus

Re: PALSTAN ILMAPIIRI!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom!
Tulin katsomaan miten täällä menee ja en voi olla tulematta kommentoimaan vielä hiukan.
Viimeksi kun lähdin ja todellakin, kaiken sen jälkeen ... ovet paukkuen!
Minusta lyötiin vetoa, kuin Jeesuksen vaatteista, kuinka kauan kestää kun tulen takaisin? 3 vrk? Minua syytettiin jopa plagioinnista, linkki virheitteni takia. Arvatkaa vain itkinkö?
Olin päättänyt että en tule ... mutta hiljaa seurasin välillä. mitä täällä tapahtuu? Olin suruissani, kun näin kuinka foorumi oli kuolemassa.
Muutama pyysi rukouksia rukous osiossa, mutta sitä ei nähty .... koin että RAKKAUS oli poistunut täältä.
Sitten ninni ilmoitti kuinka häntä ahdistaa nämä tekstit täällä ... ja se sai minut tulemaan takaisin. Jakaa RAKKAUTTA tänne uudelleen, mutta kaikki ei halua ottaa sitä vastaan ... eikä se näy heidän teksteissäkään.
Aloitin sitten taas hienoisella jännityksellä kirjoitteluni ja yritin nostaa sen "kissan"pöydälle, eli puhdistaa pöytää, mutta kuten muistatte, huonolla menestyksellä.
Juhani toi "näkynsä"; 22:38 ja katso7 tarkoittamatta pahaa, koetteli sitä epäillen, mutta pyysi kyllä sitä anteeksi. Juhani oli jo tästä tuohtunut kun itse tulin koettelemaan tätä näkyä. Toivotti meille myös ikävät jäähyväiset!
Ninnin kanssa kuitenkin koettelimme tuon hyväksi ja ehkä Juhani tuosta rauhoittui, en tiedä .... mutta, olisinhan minäkin noista numeroista vetää toki tiukemman kannan, kun kerta pitää koetella, mutta mitä se koettelu kenellekkin tarkoittaa?
Se ei ole panettelua-
No, sitten sainkin minä tuta, kun toin joulukuisen näkyni tuonne lopunajat mediassa, noista pelikorteista jotka koin auenneen ehkä tarkoittamaan Niinistöä. sivut 35-37. ... sieltä näette kuinka ne koeteltiin .... oliko oikea oppista vaiko heti täydeltä laidalta panettelua POVARIKSI,johon sitten vielä syyllistyin vetämään Jarmonkin mukaan ... kaikki löytyy noilta sivulta. Oliko se oikean laista koettelua?
Olli vielä kehui, että Juhanin kommentti oli asiallinen. Pitäisiköhän lukea uudelleen, eikä jättää sanoja pois välistä, sillä kun asia eteni, ilmoitettiin, että en ollut edes ilmoittanut sitä näyksi, vaan kerroin vain että "näin", no, ...haloo!!! Jokainen voi ne sieltä tarkistaa.
AO ihanasti tuli puoltamaan minua ja itsekkin tarkistin, mitä olin kirjoittanut, enkö todellakaan kertonut että se oli kuva/näky? No, kyllä ne sieltä löytyi? Seuraavaksi alkoikin painostus, voitkö olla varma että ne oli Herralta saatuja?
Sopivasti heti tuon jälkeen, sopivasti tulikin tuo Ollin profetioihin tuotu teksti, joka oli kyllä oikein asiallinen, sitä en kiellä, mutta kaiken tuon päälle, se oli kuin "verhottu sivallus".
Oliko kaikki tuon arvoista, olla täällä hinnalla millä hyvänsä? Koin että tässä ei ollut enää mitään mahdollisuutta ja ehkä pois lähtöni olisi enää ainut ratkaisu rauhan saamiseen tänne ...
Kunka monasti olin pyytänyt Ollilta anteeksi, mutta koskaan sitä en saanut, eikä hänkään minulta sitä koskaan omasta puolestaan pyytänyt.
Kun ei ole anteeksiantoa, ei voi tapahtua eheytymistäkään. Näin se vain on ja siitä löytyy todisteita Sanastakin.
Toin tämän siksi, että en pitänyt tuosta Jarmon syyttelystä. Jokainen osaa itse käydä lukemassa nuo tekstit, antamieni tietojen mukaan, linkkiä en laita ...
Joukolle voin sanoa, että kommenttisi oli hyvä ja ei todellakaan ollut sinun kommenttiesi syytä, että päätin poistua ...
Jään seuraamaan vielä hetkeksi hiljaa keskusteluanne ja päätän sitten, onko enää mitään mahdollisutta jäädä?
Tämä vain on karu totuus ja se miksi olemme tässä tilassa. Ollin ja Juhanin kommentit sai minut vielä jakamaan tämän kommenttini, koska Olli itse sitä pyysi, että asiat tuodaan pöydälle. Tosin ne oli nähtävissä, ilman tätäkin, jos halusi ...
Ketään en halua loukata, mutta kerroin niin kuin asiat ovat. Eli voin vielä punnita lähtöäni täältä. Se miten tulette tähän vastaamaan, tulee vaikuttamaan lopulliseen päätökseeni. Te olette kuitenkin minulle hyvin RAKKAITA, enkä mitään tallaista haluaisi, vaan jakaa edelleen sitä RAKKAUTTA tänne, minkä Herra on sydämeeni kutsumukseksi antanut .... ja nämä ei ole vain kuolleita kirjaimia, vaan totta, joka sana.
Tämä jää nyt teidän päätöksiin .... odotan hiljaa ... taistelu tantereelle en enää tule. Muutokset täytyy lähteä jokaisen henkilökohtaisella sydämen tasolla.

Tuolla blogissani, https://sinettisormus.blogspot.fi/ osui tänään eräs teksti kohtani silmääni ja ajattelin heti siinä, että se olisi hyvää vistiä tänne:

"
Jumala sanoi Aabrahamille:
-” Minä olen sinun kilpesi; sinun palkkasi on oleva sangen suuri.”
Jos meillä on Hänet, on meillä kaikki. Jeesus on kaiken yläpuolella, koska Hän on kaikki. Me voimme olla Herran työkalu, jonka Jumala valitsee tiettyyn tehtävään, muutumme kokonaan Jumalan omaisuudeksi. Jos joku asettuu vastustamaan nimettyä ja voideltua työkalua, Hän asettuu suoraan Jumalaa itseään vastaan. Hän palkitsee pahan pahalla ja hyvän hyvällä. Tässä toimii todellakin kylvämisen ja niittämisen laki. Kyse on itse asiassa paljon enemmästä. Jos kosket niihin, jotka toimivat Jumalan osoittamassa tehtävässä; kosket “ Jumalan silmäterään”.


“ Eivät suuret vedet voi rakkautta sammuttaa, eivät virrat sitä tulvaansa upottaa. Jos joku tarjoaisi kaikki talonsa tavarat rakkauden hinnaksi, häntä vain halveksuttaisiin.

Kork.v. 8:7

Rakkaudella Siunaten: Sinetti

Kuva
http://pluspng.com/img-png/png-luonto-t ... at-576.png

Ps. Tälla kertaa minulla on kuitenkin "ihmeelline RAUHA" sydämessäni, kaikesta huolimatta, ehkä Herra haluaa sanoa minulle että : "Nyt Riittää ..."
Aivan kuin Juhanin 22:38 näyn selitys.
Sinettisormus

Re: PALSTAN ILMAPIIRI!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kukaan meistä ei ole täydellinen , eikä yksikään ole ilman syntiä ; Keskeneräinen: https://www.youtube.com/watch?v=WYbVKjs7u2E
Jyrki
Viestit: 597
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 14:54

Re: PALSTAN ILMAPIIRI!

Viesti Kirjoittaja Jyrki »

Kiitos Sinetti. Älä anna periksi. Haluan muistuttaa, että suomen kieli ja kommunikointi ovat vaativia lajeja. Yhden lauseen printtaaminen tarvitsee väärän tulkinnan minimoimiseksi kymmenen tai yksitoista selittävää/selvittävää lausetta. Siksi voi syntyä sellainen vaikutelma, liittyen pressaan ja kunkkuun, että sinua kiinnostaa pelikortit enemmän kuin Kristuksen sana. Näin tuumin ma. Olkaamme toisillemme armolliset. :)
Sinettisormus

Re: PALSTAN ILMAPIIRI!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kerroin myös että minua ei ole kiinnostanut vähääkään pelikortit eikä pelit, olen vihannut niitä jo lapsuudesta ... sitä ei pitäisi ymmärtää väärin, mutta ehkei olla luettu kaikkia kohtia ..
Vastaa Viestiin