Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Keskustele palstaa koskevista asioista
Vieras

Re: Moderaation toimenpiteet ja valitukset moden toimenpiteistä

Viesti Kirjoittaja Vieras »

-jarmo- kirjoitti:Mä tunnen sussa tämän hengen...
kuinka moni täällä edes tietää mikä on profetoinnin ja profetian ero?
...pliis älä jatka tällä asenteella, hyvä veli. Sä saat vain huonoa kaikua itsellesi.
ymmärrän kyllä ja sori muta mua vaa nvälilä rupe ärsyttää nykysin ja välillä on vähän vaikea hillitä itsensä kun on sössinyt asiani niin pahasti niin kaikki on mua vastaan mun perhekkin on mua vastaan ja kaikki aina valitaa mulle mikään ei ole ikinä hyvä teen miten vain olinpa sitten netissä tai livenä niin mikään ei ikinä kelpaa kellekkään...

mua ei taas kiinosta yhtään mikään ihan sama mitä mulle käy täi mitä teen...
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Moderaation toimenpiteet ja valitukset moden toimenpiteistä

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sä "vieras" kehuit mulle aikoinaan että sulla on viisauden lahja. Toivoisin että ymmärtäsisit, hyvä ystävä mitä sellainen tarkoittaa? Se ei ole armonlahja, vaan henkiolento, joka väittää sitä ja tätä sinulle. Se voi laittaa sinut tuntemaan jotain jota muut eivät sinussa välttämättä näe.

Tiedätte varmaan mitä minä tein kun makasin sängyssä selälläni 27.7.2006 kun sain pelastussanoman, jota julistan. Minä makasin siinä hiljaa ja tajusin että tämä on totta ja tämä on kamala komastuskivi ylpeyden syntiin. Siinä hetkessä aloin rukoilla nöyryyttä. Rukoilin näyryyttä monta kuukautta lähes joka päivä, koska ei sellaisen asian saaminen ole ihmisen kannettavissa. Me emme kykene kantamaan nöyränä Jumalan ilmoitusta, vaan alamme kerskailla sillä, saaneemme sen, sanoen että "minä olen Jumalan läheisin ystävä" jne. kuin Mooses tai Elia. Tällaiseen ansaan me itsemme laitamme melko helposti. Olemme hyvin äkkiä koko maailman tärkeimpiä erikoismiehiä ja muut vaan tyhmiä kaduntallaajia, jotka eivät tiedä mitään mistään.

Siksi sanon, että jos joku saa profetian sanan, jossa on jotain suurta ja tärkeää, niin se hänelle kyllä viestin tultua myös ilmoitetaan. Minulle valkeni tämä tosiasia vasta kun jouduin sen sanan vuoksi hullujenhuoneelle. Silloin minä olin varma että nyt tämä sanoma on todella "kovaa tavaraa". Ja kun joku tällaisen viestin saa, niin silloin on syytä rukoilla nöyryyttä, koska Jumalan silmissä paistattelu on myös itsensä korottamista ja Jeesuksen alentamista. Me olemme välikappaleita ja tehtävämme on vain kertoa ja olla onnellisia jos saamme kantaa sitä ristiä jonka Jeesus kantoi meidän vuoksemme Golgatan kummulle.
Vieras

Re: Moderaation toimenpiteet ja valitukset moden toimenpiteistä

Viesti Kirjoittaja Vieras »

ok mielenkiintoinen kirjoitus laittaa miettimään...

et oo mutten ensimäinen joka näin mulle sanoo...
vaan henkiolento, joka väittää sitä ja tätä sinulle. Se voi laittaa sinut tuntemaan jotain jota muut eivät sinussa välttämättä näe.
...pliis älä jatka tällä asenteella, hyvä veli. Sä saat vain huonoa kaikua itsellesi.
tähän pitää sanoa että ei maineellani ole enää mitään väliä kun olen oman kunniani ja maineeni jo pilannut ja menettänyt...

tähän pitää sanoa että tiedättekö miltä tuntuu kun ihmiset pitää mua pohjasakkana eli ku menee sairaalaankin niin muhun suhtaudutan ku narkkariin ja kyl sä tiedät miten tämmösiin henkilöihin suhtaudutaan esim.turvaallisuus alallakin...

täs hyvä biisi joka kuvaa hyvin tän hetken ajatus maailmaa ja tilannetta maailmassa kohdallani...

ehkä tän jälkeen ymmärrätte paremmin mua?

Mc taisto - pitäis muka skarppaa ft sakke&figis

https://www.youtube.com/watch?v=XDaS6-AHIwY

mut anteeksi taas kaikilta äksyilystäni...
Vieras

Re: Moderaation toimenpiteet ja valitukset moden toimenpiteistä

Viesti Kirjoittaja Vieras »

...pliis älä jatka tällä asenteella, hyvä veli. Sä saat vain huonoa kaikua itsellesi.
ei mulla oo enää mitään hävittävää kun kaiken olen jo pilannut itsessäni...

tähän pitää sanoa että en tiedä mitä teille tuli siitä suomi 24:en sekoilusta jossa suutuspäissäni päästin sammkoita suustani vaikka sanoinkin ne vaan "leikillä" ilman mitään aikomusta toteuttaa niitä ja siitä nimijupakasta mutta kiitos vaan suomi 24:sen "palstakeisarille" joka kaivo mun firman tiedot jota ei enää edes ole ja en tiennyt et se on vielä netissä...

mulla on 2 pikkubroidii ja yksi pikku sisko sitten mun toisella pikku broidilla on oma toimi nimi ja äitilläni ni ei mun maineella oo välii mutta pitikö sillä mun perheenikin mustamaalata?

koska sen jutun jälkeen tämä kiiri pikku broidin kavereiden korviin ja muiden niin johan rupes tulee pikkubroidille soittija että mikä juttu tää on?

et kiitti vaa mun maine oli jo pilaalla muutenkin mutta toi ant viimesen niitin mun maineelle kun joku niitä tietoja levitteli netissä "koko" suomi 24:en tietää mut niin oon menettänyt maineeni lopullisest livenäkin tämä oli viimenen niitti siihen...

sitten olen livenä jo lahen ja heinolan uskovien silmissä pilannut maineeni sekoilemalla huumeiden kanssa jne...

niin ja jos ette tuntisi minua niin suhtautumisenne olisi tämmönen muhun kun viimest 4 vuotta mun elämä on ollu tämmöstä ja näissä porukoissa olen pyörinyt... eli olen ollu lain oikealla ja väärällä puolella...

tämä juttu on jarmolta hyvä kuvaamaan mun elämää ja miten muhun nykysin suhtaudutaan livenä...

sitten olen sossupummi tällä hetkellä et repikää siitä...
17.12.2007

Kun kerran tuli puheeksi turvallisuusala

Turvallisuusalaan kuuluvat kaksi pääsektoria, turvallisuudestamme vastaavat viranomaiset ja yksityinen turvallisuus. Valtion verorahoillamme ylläpidettävät maamme turvallisuuden pääsektorit ovat poliisi, pelastuslaitos ja armeija. Yksityisellä puolella vartiointiliikkeet, turvalukitusliikkeet ja siihen usein myös turvatekniikkaliikkeet sekä järjestyksenvalvontaa tarjoavat yritykset. Näitä kaikkia osa-alueita valvoo sisäministeriön ylläpitämä yksityisen turvallisuuden valvontayksikkö, jonka pääpaikka on Mikkelissä. Miten tämä sitten liittyy pelastussanomaan, niin merkillepantavaa on se, että yksityisessä turvallisuudessa olen löytänyt ammattina kaikkein vähiten Uskoa.

Itse asiassa tunnen Jarin lisäksi tältä alalta vain kaksi muuta, yhden poliisin ja yhden vartijan. Jarilla ja minulla on portsaritaustat, tosin itselläni on lisäksi myös vartijataustaa mutta hänen Uskoon tulemisensa oli ihmeellinen tarina. Siinäkin synnin oli tultava suureksi ja järkytys valtava, jotta Jari lopetti määrätietoisen kävelynsä helvettiin. Jari koki mullistavan herätyksen ja sai monia terveitä veljiä ympärilleen, jotka osasivat ravita häntä juuri niin kuin karuun elämään tottuneen raavaan miehen kuuluukin saada. Lisäksi tunnen erään adventistipoliisin, jonka uskon taustaa en oikein tiedä. Tunnen hänet vain Kallioniemen leirin kautta, joka on adventtikirkon ylläpitämä leirikeskus Laukaassa, lähellä Jyväskylää. Tony Halmeen tunsin myös, jotenkuten. Hauska mies suustaan, joka myös kääntyi Uskoon, muttei sitten ilmeisesti jäänyt.

Pyhä Henki yksin tietää ja tuntee miehen sydämen. Sen sijaan, tunnen yksityisestä turvallisuudesta hirvittävän paljon Kristittyjen vihaajia. Olin aikoinaan Helsingin rautatieaseman vartijana ja siellä varsinkin, kun yksi ylivartijoistamme julkisesti palvoi Norjalaisjumalia Odinia ja Thoria, kantoi samanlaista ylösalaisin olevaa vasaraa kaulassaan, jota Tony Halmekin kantoi.

Se tarkoittaa Odinin vasaraa ja tuo kultti ei tunne sanaa rauha, vaan elämä on vahvimman jatkuvaa taistelua heikkoja vastaan. Ei taida noudattaa ihan Kristillisiä arvoja. Vartijakopissa soi natsimusiikki, jos sitä nyt musiikiksi voi kutsua, karjuntaa käheällä äänellä, jossa huudetaan Hitlerin kliseitä ja käsketään päästää etnisiltä vähemmistöiltä ilmat pihalle. Kuten huomaat minun kielenkäytöstä, etten kauhistele tätä. Se on pahuutta silmästä silmään.

Meidän on sanottu voida mennä ja talloa käärmeitä ja skorpioneja vahingoittamatta itseämme. Usko Jeesukseen Kristukseen antaa voiman vastustaa noita kamaluuksia, itse vahingoittumatta. En halua kenenkään menevän tieten tahtoen noihin paikkoihin, se ei ole Jumalan tahto, eikä se minullekaan hyväksi ollut. Minut on vaan johdettu tietoisesti sinne, jotta nytkin voisin niistä todistaa.

--------------------------------------------

Olen joutunut työskentelemään Herran palvelijana ja järjestyksenvalvojana Cannonball moottoripyöräjengin juhlissa, joutunut olemaan tekemisissä Helvetin Enkeleiden ja Banditos jengien kanssa ja monissa muissa huumerikollisten sekä väkivaltarikollisten kanssa, monissa eri ominaisuuksissa kiinniottotilanteissa, sekä myös valvoa heidän edesottamuksiaan monella eri tasolla.

Kun joutuu olemaan lain keskellä, eikä edusta viranomaista, eikä silti rikollisiakaan, sitä on täysin omillaan ja yksin. Poliisi tulee suurella ylivoimalla paikalle, jos portsari on pulassa. Ne eivät useinkaan edes uskalla tulla sinne kaksistaan, jos jossain on isompi kahakka, vaan odottavat apujoukkoja ja vasta sitten saapuvat, aivan kuin se viime lauantaikin, jolloin kaikki oli jo ohi. Niinpä rikolliset itse tajuavat, että tuo portsari tekee vain työtään ja rikollisetkin kunnioittavat meitä enemmän kuin viranomaiset. Miten minä sitten vaikutan tätä kautta?

En kait mitenkään, vaan saan enemmänkin siitä itse, jotta näen maailman pahuuden ääripäät ja tunnistaisin näin paremmin tämän tilanteen, jotta voisin nytkin niistä kertoa.

Portsareista suurin osa suosii enemmän rikollisuutta kuin lakia, juuri edellä kertomistani syistä ja siksi tunnen monia portsareita, jotka itse ovat rikollisia. He myyvät mm. hormoneita ja huumeitakin. He suojelevat jopa niin paljon rikollisia, että poliisikin ei edes haastattele meitä, koska ne tietävät, ettei portsari kerro. Tällä sektorilla on yksi Jumalalle otollinen asia ja se on synti. Kun synti tulee suureksi ja tämä henkilö kokee suuren järkytyksen, siinä on Pyhän Hengen tilaisuus tarttua ihmiseen, joka on jo raunioina, kuilun partaalla kävelemässä helvettiin. Jumalan Pyhä Henki on myös tuolla, moottoripyöräjengeissä ja vartijakopeissa sekä huumeliigojen keskellä, jopa enemmän kuin poliisilaitoksilla, missä poliisimiehet tuntevat olevansa hyväntekijöitä.
kuinka moni on elänyt näiden ihmisten kanssa teistä?

minä olen viimeset 4 vuotta...

miten olisit suhtautunut minuun jos et tuntisi minua ja olisin tullut tämmösessä porukassa bileisiin uskovan tai jostuntisit ja olisin tullut uskovana näihin bileisiin?

en tiedä suhtaudutteko te minuun näin?

kaikki saa vastata näihän kysymykseen...
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Moderaation toimenpiteet ja valitukset moden toimenpiteistä

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Jos todella oot tossa myllyssä ollu, niin tiedät kyllä sitten mistä puhuin yllä. Tuohan on jo kai 8-9 vuotta vanha kirjoitus. Musitan ton vaan siitä että se ei ollu tosiaan mikään leikkikeikka. Mä pelastin takuulla yhen hengenkin silloin, kun se yks porukka repi sitä yhtä tyyppiä talon taakse ja koitin sille sanoa että ota taksi tai mitä tahansa, että nää ihmiset aikoo tappaa sut. Kaveri vaan oli liian paukuissa, ettei tajunnu.
Se keikka oli Turun Metsämäessä ja erään alamaailman johtajan 50v bileet, johon osallistu noin 400 rikollista ympäri skandinaviaa. Että sellanen show!
Vieras

Re: Moderaation toimenpiteet ja valitukset moden toimenpiteistä

Viesti Kirjoittaja Vieras »

olli kirjoitti:Vieras, olin ollut siinä käsityksessä ettet halua paljastaa identiteettiäsi. Siksi korjasin viitteet etunimeen. Jos olin väärässä, kerro.

Edit: viesti poistettu. Voidaan palauttaa jos kirjoittaja itse haluaa.
jep oikeassa olet tämän takia en kirjoita omalla nimellä...

kyllä sitten tulen esille omalla nimellä kun on aika ja tilanteet on vähän rauhottunut mutta jättäkää se mun asiaksi se esilletuleminen...

-----------------------

nyt ymmärsit väärin ton jutun en ollut noissa bileissä vaan kysymys oli miten oisitte/oisit suhtautunut minuun jos olisin ollut tuolla?

mut mun elä on ollut tommosta viimeset 4 vuotta en tosin noissa bileissä ollut mutta vastaavissa bileissä olen ollut...
Re: Moderaation toimenpiteet ja valitukset moden toimenpiteistä

Lainaa -jarmo-

Viesti Kirjoittaja -jarmo- » 22 minuuttia sitten
Jos todella oot tossa myllyssä ollu, niin tiedät kyllä sitten mistä puhuin yllä. Tuohan on jo kai 8-9 vuotta vanha kirjoitus. Musitan ton vaan siitä että se ei ollu tosiaan mikään leikkikeikka. Mä pelastin takuulla yhen hengenkin silloin, kun se yks porukka repi sitä yhtä tyyppiä talon taakse ja koitin sille sanoa että ota taksi tai mitä tahansa, että nää ihmiset aikoo tappaa sut. Kaveri vaan oli liian paukuissa, ettei tajunnu.
Se keikka oli Turun Metsämäessä ja erään alamaailman johtajan 50v bileet, johon osallistu noin 400 rikollista ympäri skandinaviaa. Että sellanen show!
sä tiedät minkä lainen maailma toi jossa oon elänny viimeset 4 vuotta se on kova ja brutaali maailma...
Vieras

Re: Moderaation toimenpiteet ja valitukset moden toimenpiteistä

Viesti Kirjoittaja Vieras »

tässä nää mun todistukset...
Vieras kirjoitti:
päivitystätilanteeseeni tiedätte kyllä kuka olen, näin mulla on tässä viime aikoina menny...

---------------------------

Olet käyttänyt palvelua viimeksi 1.7.2016 klo 10:57.

Omakanta on palvelu, josta voit tarkastella omia resepti- ja terveystietojasi. Tiedot näkyvät palvelussa,
kun sinulle on määrätty lääkkeitä sähköisesti tai tietojasi on tallennettu Potilastiedon arkistoon.

Omakannassa voit myös hallita omien terveystietojesi luovutukseen liittyviä suostumuksia ja kieltoja.

Kun lopetat Omakannan käytön, muista aina kirjautua ulos sivun oikeassa yläreunassa sijaitsevasta linkistä.

Tyhjennä myös selaimesi sivuhistoria, välimuisti ja sulje kaikki selainikkunat.

Näin varmistat,etteivät samaa tietokonetta myöhemmin käyttävät pääse näkemään tietojasi.

-----------------------

Ajankohta 4.6.2016 - 5.6.2016

Palveluyksikkö Päijät-Hämeen Ks

Diagnoosit

F10.29 Tarkemmin määrittämätön alkoholin aiheuttama riippuvuusoireyhtymä

F19.1 Useiden lääkeaineiden tai muun psyykkisiin toimintoihin vaikuttavan aineen haitallinen käyttö

T36# Lääkkeen aiheuttama myrkytys

X69 Tahallinen itsensä vahingoittaminen myrkyllä tai muilla vahingollisilla aineilla

---------------

toivottavasti taivaassa nähdään?
Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Ilmoita tämä viesti
Lainaa

ViestiKirjoittaja Vieras » 13 Heinä 2016, 23:26

Vieras kirjoitti:

Sinettisormus kirjoitti:
Sinä olet TOTISESTI menettänyt uskosi meihin uskoviin, mutta älä minua hylkää, haluan olla vierellä kulkijasi.



kyllä oon kokennut niin kovia jumalattomien puolelta ja uskovien puolelta että ette edes usko sitä?

tämän seurauksena mulla on mennyt usko ihmisiin ja vaikeahan se on tämmösen jälkeen taas ruveta luottaa ihmisiin kun on niin monta kertaa saannu puukon selkään... mutta pikku hiljaa eteenpäin täs luottamus asiassakin...



voin vähän valottaaa mitä tässä neljän vuoden aikana on oikein tapahtunu kun lähdin "itsemurhaa" tekemään ja "kapinaa" Herraa vastaan ja "suistamaan maapalloa radaltaan..."

olihan tossa välissä "lyöntejä" taivaasta että käännyppä takas mutta paadutin vaan itteni enemmän ja katkeroiduin lisää ja viha vaan kasvo...

sen voin kertoa oon olu täs vaa vuoden selvinpäin 4 vuodessa eli seka käyttäjä olen ja se on aika vähän jos kolme vuotta on mennyt "usvassa" tänä aikana olen saanut aikasemmin yhen yliannostuksen se oli kyl tahaton...

muutaman kerran olen ollut katkolla ja yhen kerran muumilaaksossa eli "suljetulla" viikon...

pari kertaa joutunnu lansin soittaa että on kaiki kunosssa ja pari kertaa joutunnu käymää päivystyksessä...

kaksi kertaa mut on ryöstetty , kolme kertaa oon saannu "pataa"... sitten mua kerran jahattiin kaupungilla ku katu koiraa mua jahtas 6 heppuu ja jouduin olee 1h tunninn mettässä piilossa et pääsin kämpille, jos ne ois saannu kiinni ni en tiedä mitä ois käynny? sitten viel tänä iltana oli yhessä puistossa viel toiset 6 heppuu odottamassa... tilanne oli semmonen et väärä aika ,väärä paikka ja väärä porukka olin juuri muuttanut kaupunkiin ja siin oli semmonen juttu et mun ois pitänny hakata yks heppu mut en nytten ketää rupee hakkaa jos ei oo syytä ja ne sano et jos et hakkaa ni sitten me hakataan sut sitten nää mursi melkein mun ranteen no siin oli yks semonen hetki jossa oli mahollisuus lähtee karkuun, aikä säälittävää tuo että tullaa porukalla yhtä vastaan mitä siin voi yksin jos on joku 6 heppuu siinä ja puistossa toinen mokoma lisää...

yhes bileissä yks "kaveri" vaa "sekos" ja rupes hakkaa mua ja meinas lyödä mua puu tuolilla päähän mut yks kaveri tuli välii ni ei käyyny sit mitää siikin olisin ehkä voinnu kuolla?

sitten pari kertaa olen nukkunut kadulla tosin omaa syytä...

tää on karu juttu tää että mulla kävi niin että mun exä petti mua mun "kaverin" kanssa ja olin ehtinyt rakastua tähän, joo kaikkea kanssa toinen vannoo rakkautta ja toinen kaveruutta ja sitten tehdään näin että lyödään tupla puukko selkään...

tää oli viel sillee et oltii yhes bileissä ja olin vähän sekasin ja meijän piti mennä yhessä pois mutta menin jo ulos aikasemmin ja sitten exä jäikin viel sinne ja jostain syystä vaa lähin yksin exän kämpille ja eihän mulla ollu avaimia ja puhelinta mukana, no olin kumminkin niin sekasin että jäin sitten exän oven eteen nukkumaan.
eikä exää näkynny sitten tuli poliisi ja heitti mut pihalle ja olin matkalla kaatunut niin että otsa oli auki ja oli syksy ja juuri tuli ekat kylmät ja jouduin sitten nukkuu ulkona koko yön ja aamulla ku heräsin niin ei oluu juomista ei mitään ni juoduin juomaa vesilammikosta vettä ku tuli laskut ja krapula eikä missää ollu lähellä mitään juoma paikkaa...

sitten exä tulee puolen päivän aikaa ja kehtaa valehdella päin näköä että ei oo tapahtunut mitään ja vasta 2 päivän päästä tunnustaa annoin tämän anteeksi mutta ero tuli kumminkin ei meijän juttu ois toiminnu ja exä oli samoista "piireistä" ja sitten mun exä oli yksin huoltaja ja me sössittii se asia niin että sen lapsi lähtihuostaa se meni kyl sen siskolle onneks...

sitten se vähän laitto mietityttää ja kolautti omatuntoa että eikö lapset pitäisi olla etusijalla eikä päihteet ja miten voi käydä niin että päihteet menee lapsen edelle?

jo sitten kun naiset sanoo että miehet on sikoja niin mulla se on ollu toisin päin että olen naisten puolelta saanut kokea kaiken skeidan ja kyllä naisetkin osaa olla väkivaltaisia mun exä oli semmonen et se koitti yhen kerran lyödä mua turpaan ja potkas nilkkaan ja välillä lensi tavaroita sai aina pelätä että koska lentää joku mua päin...

----------------

onhan sitä itekkin tullu kaikenlaista pahaa tässä tehtyä mut eik se mee niin että mitä pahaa tekee toisille ni se sattuu itelle...

sitten on luottotiedot menny ja 30 tonnii ulosotossa...

---------

uskovaisten puolelta ollaankin kaikki jutut käyty läpi kutakuinkin mitä on joutunut kokee...

mut yksi juttu on jäänny mieleen menin yhteen seurakuntaan ja siellä oli yks vanha piika joka rupes ahistelee mua seksuaalisesti ja vaati vaatimalla että sun on ruvetta munkaa seurustelee jne... se oli aika ahistavaa kun sillä hetkellä ei ollut halua ruveta seurustelee ja eikä se ihminen ollu mun mieleen...

-----------

joten ymmärtänette varmaan miksi on usko menny ihmisiin ja ittee?

ihme kyllä että vielä ollaa hengissä ja kaikesta tästä selvitty ja ollaa tässä...
täs pari hyvää biisiä mun tilanteesta ja elämästä viimeseltä 4 vuodelta...

Elinkautinen - Riksuun terveiset

https://www.youtube.com/watch?v=C3hhzddl3W0

Elinkautinen - Taistelutahto

https://www.youtube.com/watch?v=45aIql11kfE

Elinkautinen feat. Hursti, Nina - Aika palvella

https://www.youtube.com/watch?v=SfFcT5x ... 3HVZf5-7Ba

Elinkautinen feat. Mercedes Bentso - Muutoksen tuulet

https://www.youtube.com/watch?v=tdppMApUtSQ

ehkä ymmärrätte paremmin mua nytten?
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Moderaation toimenpiteet ja valitukset moden toimenpiteistä

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

By the way, kävin siellä sukujuhlilla ja tässä näette serkukset. Vasemmalta mä itte (ei ihme jos poket kutsuu mua mesikämmeneks) ja mun vieressä siskoni Anne ja sitten serkut siinä seuraavaks. Broidia ei valitettavasti ollu näissä kekkereissä. (on lupa jakaa mediassa)
IMG_1025.JPG
Vieras

Re: Moderaation toimenpiteet ja valitukset moden toimenpiteistä

Viesti Kirjoittaja Vieras »

täs toi yksi biisi...

Elinkautinen feat. Hursti, Nina - Aika palvella

https://www.youtube.com/watch?v=SfFcT5x6Er8

---------------

täs yksi lisää...

HURTTA- LEHTOLAPSI

https://www.youtube.com/watch?v=je6i_XkvDII

ehkä nytten ymmärrätte mua ja sitä mitä oon kokennu täs viimeaikoinna?
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Moderaation toimenpiteet ja valitukset moden toimenpiteistä

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Siis nämäkään viimeset 10 viestiä ei kuulu tähän osioon. Se vaan on niin vaikee hahmottaa mille aloitusaiheelle kirjottaa.

Siks meil on Olli joka ohjaa ja avustaa.
Vieras

Re: Moderaation toimenpiteet ja valitukset moden toimenpiteistä

Viesti Kirjoittaja Vieras »

tämä on yksi syy miksi meinä nykysin vetää kilarit tosi helposti kun on tomosessa maailamssa elänyt niin totta kai niitä vaikutteita jää ja joutuu noiden "henkien" alaseksi ja vaikutuspiiriin...

jep tästä lähin laitan viestit sinne minne ne kuuluu...
Vieras

Re: Moderaation toimenpiteet ja valitukset moden toimenpiteistä

Viesti Kirjoittaja Vieras »

mut nytten on ilma puhdistettu nini on hyvä jatkaa eteenpäin... ;)
olli

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja olli »

Ja nyt on taas hieman siivoiltu ketjujen kirjoituksia oikeille paikoilleen.
Vieras

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Vieras »

olli kirjoitti:
Vieras, olin ollut siinä käsityksessä ettet halua paljastaa identiteettiäsi. Siksi korjasin viitteet etunimeen. Jos olin väärässä, kerro.

Edit: viesti poistettu. Voidaan palauttaa jos kirjoittaja itse haluaa.

---------------

jep oikeassa olet tämän takia en kirjoita omalla nimellä...

kyllä sitten tulen esille omalla nimellä kun on aika ja tilanteet on vähän rauhottunut mutta jättäkää se mun asiaksi se esilletuleminen...
tähän pitää vielä sanoa se että jos joku muukin kirjoitttaa vieraana tässä välissä ennen kuin on aika ni älkää heti olettako että se olen minä...

kyl te varmaan ootte oppinut mun kirjotukset tunistaa ja mun kirjotustyylin?
olli

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja olli »

Tokitoki. Mutta silti voisit käydä rekkaamassa itsellesi jonkin nimimerkin jolla kirjoittelet. Se on aina paras tapa. Samalla saat käyttöön yksityisviestitkin niin ei kaikkea kommunikaatiota tarvitse julkistaa.
Vieras

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Mutta silti voisit käydä rekkaamassa itsellesi jonkin nimimerkin jolla kirjoittelet. Se on aina paras tapa
jeps jeps...

kävin vilkasemassa tuolla suomi 24:en puolella ja silmiini kiinnittyi tämä juttu...

onko meissä/mussa vähän eroa?

--------------------------

Johanna Tukiainen hengelliselle herätyskiertueelle Pihon kanssa syksyllä:

http://www.iltamakasiini.fi/artikkeli/4 ... elle-isoja

– Uskossaan uudistunut Johanna Tukiainen tulee olemaan mukana ja todistamaan kokouksissa sekä muita uskovia sen mukaan, miten Herra johdattaa, Piho kirjoittaa.

-------------------

tässä jarmolta hyvä kommetti olen samaa mieltä jarmon kanssa tästä...
Jarmo__EiKirj

18.7.2016 16:59

En mä sitä sano... ei voi sanoa ettei ihminen voisi muuttua. Se minua vaan karsastaa kun tunnen tuon "tyttelin" oman ex. työni kautta aika hyvin. Pantu muija rautaan kiinni joskus ja sillee. Siis vaan että luonteessa kun on selkeä julkisuudenhakuisuus, halu paistatella ihmisten edessä hinnalla millä tahansa, niin se ei käänny ympäri tulemalla uskoon ja pääsemällä sitten julkisuuteen siellä hellaripiireissä ja paistattelemaan loputtomaan julkisuudenhimon kaivoon suitsutusta jota tämä nainen hakee.

Julian kuoleman jälkeen tämä on varmaan viisatunut ja alkoittanut sitten jotain tekemään asian suhteen. Se vaan siinä on ettei tälle tosiaan tee hyvää päästä heti parrasvaloihin takaisin, vain yleisö on eri. Hänen tulisi hakea nöyryyttä hiljaisuudessa. Se on minun mielipide.
Vieras

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Vieras »

nytten tää menee mielenkiitoseksi tää juttu... ;)
Kokousaikataulu:

1. kiertue (Etelä-Suomi)

Lauantai 3.9. klo 15 Lahti

---------------------

A.L. näky 30.12.2011

Eilen 30.12.2011 olin illalla myöhään rukouksessa vaimoni kanssa ja kiittelimme menneestä vuodesta ja kyselimme Herran sanaa tulevalle vuodelle. Herra näytti näyn, joka voi tapahtua joko alkavana vuonna tai aivan lähitulevaisuudessa.

Näin rukouksessa näyn Suomen kartasta; sitä näkyi jonnekin Oulun korkeudelle saakka. Sitten koko läntinen rannikko muuttui oudosti; rantaviiva alkoi hämärtyä ja sininen alue hieman suureni. Myös kaikkien jokien "sininen" suureni, etenkin länsipuolella Suomea. Ymmärsin, että meriveden pinta nousee ja lisäksi tulee myös rajuja tulvia sisämaahan, jolloin joet tulvivat pahasti yli äyräittensä.

Seuraavaksi näin suunnilleen Lahden seudulla suuren pinsetin (Merkitys ?) Sitten näin jonnekin samoille seuduille iskevän suuren lekan.

----------------------------------

KD:n uni toukokuussa 2010

Uneni tämän vuoden (2010) toukokuulta: Olin Lahdessa erään ystäväni (tunnettu evankelista ja profeetta) kanssa pitämässä kokousta jossain suuressa hallissa ja kuulijoita oli todella paljon. Sanomamme oli yksinkertainen - varoitimme tulossa olevasta maanjäristyksestä.

--------------------

Jouko Pihon uni 15.12.2010

Näin 15.12.2010 unta, että olin Lahdessa. Yhtäkkiä oikeaan korvaani meni jokin pörräävä ötökkä, jota en saanut pois monista yrityksistäni huolimatta. Otin yhteyttä lääkäriin, mutta hänkään ei saanut ötökkää pois korvastani.

Aloin rukoilla, että Jumala auttaisi minua tässä hankalassa tilanteessani. Kohta sen jälkeen kuulin luterilaisen papin puhuvan ihmisjoukolle: "Ei Jumala kuule tuollaisia rukouksia kuin Piho on nyt esittänyt. Ei meidän tule vaivata Jumalaa tuollaisilla pyynnöillä."

Lähdin kävelemään poispäin ihmetellen papin puheita, koska minun mielestäni Jumalalle voi esittää kaikenlaisia asioita. Kun olin kävelemässä Lahden pääkadulla, Aleksanterinkadulla, alkoi koko Lahti yhtäkkiä täristä ja vavahdella. Lahden seudulle tuli suuri maanjäristys.

Aloin kiirehtiä eteenpäin. Kaikkialla ihmiset yrittivät juosta turvaan. Kun katsoin oikealle puolelleni, näin valtavan suuren käsivarren, ehkä noin 150 metriä pitkän, iskevän kolmeen kerrostaloon, jotka romahtivat heti maahan.

Tunsin hengessäni, että se oli Jumalan käsi ja nyt on kyseessä Jumalan tuomio.

Takanani oli mies ja nainen, jotka huusivat yhteen ääneen: "Tämä on Jumalan tuomio."

Kun tulin Aleksanterinkadun ja Vesijärvenkadun risteykseen, lähdin juoksemaan Vesijärvenkatua asemalle päin. Vähän matkaa mentyäni kuulin kovaa kohinaa. Kun katsoin taakseni näin, että valtavat vesimassat olivat vyörymässä Vesijärven suunnalta keskustaan päin. Silloin minulle tuli kiire. Juoksin minkä kerkesin Vesijärvenkatua ylöspäin. Onnistuin pääsemään kuivalle alueelle, jonne vesi ei enää yltänyt. Siihen heräsin.

-------------------------

suomi 24:lta

JoukoPiho

19.7.2016 20:56

Ilmoitan tässä alustavasti, että olen suunnittelemassa koko syksyn 2016 kestävää hengellisten kokousten kiertuetta läpi Suomen, jos Herra suo ja elämme. Viisi peräkkäistä päivää kestäviä kiertueita olisi viisi ja viimeinen kiertue olisi seitsemän päivää peräkkäin. Yhteensä kokouksia tulee olemaan syksyn aikana 32.

Uskossaan uudistunut Johanna Tukiainen tulee olemaan mukana ja todistamaan kokouksissa sekä muita uskovia sen mukaan, miten Herra johdattaa.

Tarvitsen eri paikkakunnilta henkilöitä, jotka voisivat avustaa kokousilmoitusten kiinnittämisessä eri puolille kaupunkia. Jos voit auttaa tällaisessa asiassa, ota minuun yhteyttä vaikka sähköpostitse osoitteeseen jouko.piho@kolumbus.fi.

Jos koet, että Herra tahtoisi sinun todistavan tai laulavan kokouksessa, ota minuun yhteyttä.

Tarvitsen myös tietoa eri paikkakunnilla asuvilta ihmisiltä, mihin
lehteen kannattaa laittaa maksettu kokousilmoitus eli mikä lehti tavoittaisi eniten ihmisiä. Jos osaat neuvoa tässä asiassa, ota minuun yhteyttä.

Otan vastaan myös tietoa siitä, mistä milläkin paikkakunnalla saisi vuokratuksi tarpeeksi tilavan salin, jossa olisi piano ja joka ei olisi kovin kallis.

Kokouksissa on mahdollisuus ostaa kirjojani Outo tie, Ihmeellinen Israel, Profetioita ja Lopunaika sekä elokuussa 2016 ilmestyviä uusimpia kirjojani Sanalastuja ja Ihmeellinen Israel 2.

Arkisin kokoukset olisivat klo 18 ja lauantaina ja sunnuntaina klo 15.
Seuraavassa on alustava kokousaikataulu. Kun tiedän tarkemmin kokouspaikkojen osoitteet, ilmoitan niistä.

Jo tässä vaiheessa toivotan kaikki tervetulleiksi tuleviin tilaisuuksiin!

Kokousaikataulu:

1. kiertue (Etelä-Suomi)

Tiistai 30.8. klo 18 Loviisa
Keskiviikko 31.8. klo 18 Porvoo
Torstai 1.9. klo 18 Kotka
Perjantai 2.9. klo 18 Kouvola
Lauantai 3.9. klo 15 Lahti

2. kiertue (Itä-Suomi)

Keskiviikko 14.9. klo 18 Lappeenranta
Torstai 15.9. klo 18 Savonlinna
Perjantai 16.9. klo 18 Joensuu
Lauantai 17.9. klo 15 Kuopio
Sunnuntai 18.9. klo 15 Mikkeli

3. kiertue (Lounais-Suomi)

Keskiviikko 28.9. klo 18 Salo
Torstai 29.9. klo 18 Turku
Perjantai 30.9. klo 18 Uusikaupunki
Lauantai 1.10. klo 15 Rauma
Sunnuntai 2.10. klo 15 Pori

4. kiertue (Helsingistä pohjoiseen radanvarsi)

Keskiviikkona 12.10 klo 18 Pääkaupunkiseutu (Helsinki, Espoo tai Vantaa)
Torstai 13.10. klo 18 Kerava
Perjantai 14.10. klo 18 Hyvinkää
Lauantai 15.10. klo 15 Riihimäki
Sunnuntai 16.10. klo 15 Hämeenlinna

5. kiertue (Pirkanmaa ja Keski-Suomi)

Keskiviikko 26.10. klo 18 Tampere
Torstai 27.10. klo 18 Nokia
Perjantai 28.10. klo 18 Valkeakoski
Lauantai 29.10. klo 15 Jyväskylä
Sunnuntai 30.10. klo 15 Äänekoski

6. kiertue (Lappi ja Pohjanmaa)

Maanantai 7.11. klo 18 Rovaniemi
Tiistai 8.11. klo 18 Tornio
Keskiviikko 9.11. klo 18 Kemi
Torstai 10.11. klo 18 Oulu
Perjantai 11.11. klo 18 Kokkola
Lauantai 12.11. klo 15 Vaasa
Sunnuntai 13.11. klo 15 Seinäjoki




Vieras

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Vieras »

jatkoa juttuun... :mrgreen:
Tauno Rantalan profetia 17.11.2007

Suomen kansalle!

Näin sanoo Herra: Minä olen sama Jumala, joka aikaisemminkin olen puhunut tämän maan päättäjille ja kansalle etsikkoajasta saman profeettani kautta.

Minä olen katsellut, kuinka tämä kansa ja yksilöt elävät syvällä syntielämässä. Ei ole Jumalan pelkoa. Tosin on tässä kansassa pieni joukko, joka pelkää ja rukoilee Jumalaa siunaten myös omaisuuskansaani Israelia.

Nyt on tultu sille rajalle, että synnin mitta on tullut täyteen. Minä en voi sietää enempää. Ja Minä Herra päätökseni mukaan annan tulla tähän maahan ahdingon ajan ja samalla otan pois tätä korkeaa elintasoa. Minä arvostan niitä, jotka vievät elintarpeita toisiin maihin, että ei niin paljon ruokaa menisi hukkaan.

Tulee ahdinko, joka näkyy ja kuuluu joka päivä. Verenvuodatusta en anna tulla. Minä annan tämän ahdingon tulla hyvin äkkiä.

Siihen ei ehdi apuun EU eikä YK, koska se tulee Minulta.

Silloin kun tämä tapahtuu, te käytte polvillenne ja alatte huutaa minun puoleeni. Niinä päivinä Minä herätän synnin tunnon ja silloin te heräätte tekemään parannusta Jumalan pilkasta, kaikista haureuksistanne, juoppouksistanne, saatanan palvonnastanne, öisistä orgioistanne, alastomuuksistanne ja hirvittävistä synneistänne.

Minun pitäisi kohta pyytää anteeksi Sodoman ja Gomorran kansalta, jotka Minä hävitin syntielämän tähden, jos en puuttuisi tähän kauheaan elämän menoon. 1. Moos. 19:15-29.

Minä annan mahdollisuuden kääntyä pois pahuudestanne. Sillä Minulle ei ole mieleen jumalattoman kuolema, vaan kun hän kääntyy pois pahuudestaan, niin hän saa elää. Hes. 18:23.

Minä nostan miehiä ja naisia, jotka varustan sellaisilla armolahjoilla ja valtuuksilla, että kaduillakin kulkevia, synnintunnossa olevia ja myös sairaita he julistavat vapaiksi ja terveiksi.

Ne ovat niitä päiviä, jolloin rukoilijoiden rukouksiin vastataan ja korjataan satoa Jumalan valtakuntaan. Monia tunnustekoja ja ihmeitä Minä teen ja osoitan epäuskoisellekin ihmiselle, että on olemassa elävä Jumala, jolle ei ole mikään mahdotonta.

Minä rakastan niin paljon tätä kansaa, että Minä armossani tämän kaiken teen, tutkien jokaisen ihmisen henkilökohtaisesti, tahtooko hän tulla minun tyköni ja pelastua iankaikkiseen elämään.

Minä olen antanut Poikani Jeesuksen kuolemaan, että jokaiselle, joka Häneen uskoo, annetaan Poikani veren kautta synnit anteeksi.

Tämä on Minun sanomani tälle kansalle tulevista päivistä. Herra ei tee mitään ilmoittamatta siitä palvelijoillensa profeetoille.

Muistiin merkinnyt Espoossa 17.11.2007

Tauno W. Rantala
Vieras

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Vieras »

no jopa jotankin... :shock: :roll:

tiivistys uutisesta...

Helsinki 19.7.2016 klo 18:37 | päivitetty 19.7.2016 klo 22:43

Papit ryhtyivät Pokémon-kouluttajiksi – Vantaan kirkkoihin pääsee nyt lataamaan akkuja
Suursuosion Suomessa saanut mobiilipeli Pokémon Go on saanut pääkaupunkiseudulla ristiriitaisen vastaanoton. Vantaan kirkot ovat toivottaneet pelaajat tervetulleiksi pelaamaan ja lataamaan puhelimia, mutta esimerkiksi Helsingin maauimaloissa pelaaminen on kielletty kokonaan.

Kyseessä yhteisöllinen Pokémania, ei markkinointitempaus

Huttusen mukaan kyse ei ole kirkon markkinointitempauksesta vaan puhtaasta kiinnostuksesta uutta ilmiötä kohtaan. Hänen mukaansa hengellisyyttä on monenlaista, ja yhteisöllisyys ja sen kokeminen on yksi hengellisyyden muodoista.

Huttusen mukaan Vantaan kirkkojen lähistöllä lymyilee useita Pokémoneja ja monet kirkoista ovat niin kutsuttuja Poké-Gymejä ja Poké-Stoppeja, eli keskeisiä paikkoja, joissa kännykkäpeliä pelataan. Seurakunnalla ei ole ollut osuutta siihen, että kirkot ovat valikoituneet tärkeiksi pelipaikoiksi.

– Meillä ei ainakaan ole näppejämme pelissä, että ilmeisesti ovat valikoituneet vain sen vuoksi, että kirkot ovat paikallisia merkkikohteita, Huttunen arvioi.

------------------

mitäpä mieltä olette tästä?
Sinettisormus

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

No huh huh, kyllä kirkko on jo kauaksi eksynyt Sanan ääreltä. Ulkomailla on jo ainakin 3 kuollutta tuon pelin vuoksi, voi olla enemmänkin, joten voiko siitä hyväksi sanoa. Liikunnallisuus on hyväksi, mutta sen muut haittapuolet taitavat olla suurempia.... Kirkko näin yrittää näyttää suvaitsevaisuutta ja näin kalastaa kuulijoita, mutta tuo aasinsiltana evankeliumille on hyvin kaukana.
Vastaa Viestiin