Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Keskustele palstaa koskevista asioista
Eero
Valvoja
Viesti:

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Eero » 11 Tammi 2019, 00:45

Aamen!
Herraa Me Tahdomme Kiittää:
https://www.youtube.com/watch?v=R_PMvN1F5BM

Sinetti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinetti » 11 Tammi 2019, 11:30

Anna kansallesi sen synnit anteeksi, millä tavoin se onkin sinua vastaan rikkonut. 1. Kun. 8:50.
Ef.1:13. Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan,
pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti.

Ella

Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Ella » 11 Tammi 2019, 12:46

Sitä me pyydämme. Jeesuksen nimessä. Aamen.

Tuula1

Viesti Kirjoittaja Tuula1 » 12 Tammi 2019, 05:44

minun on pakko kertoa, mitä töissä tapahtui tänä yönä. Asukas, joka uskossa Jeesukseen kuoli eilen illalla hieman ennekuin tulin töihin n. klo 20. Itselläni alkoi työ vuoro 21:15. Iltahoitajat sanoivat, että auto on tilattu ja asukas haetaan jossakin vaiheessa yötä osastolta poissa. ja tästä alkaa se mitä olen yön ihmetellyt. Ovikello soi klo 23:57. minä katson digitaalikelloa kiireisen näköisenä (siksi muistan tuon kelloanajan tarkasti, koska se oli digitaalikello ja aika numeroina), koska oli muu homma juuri silloin työn alla. noh. jätän sen kesken ja sanon ovikaiuttimen kautta että tulen kohta alas aukaisemaan oven. ulko-oven takana seisoo 2 n. 30 vuotiasta pitkää hyvin pukeutunutta nuortamiestä. ovat kohteliaita kuin mitkä. Miehet hakevat osastolta ruumiin ja sanovat, että vievät sen (ilmoitettuun paikkaan.). osastolla on toisen kerroksen hoitaja käymässä ja sanoo minulle, että emme tule samaan hissiin koska koira ei halua lähteä hissiin, jossa viedään ruumista. Noh. mä vien miehet ja tämän Jeesukseen uskovan sisaren alas (joka lähti ajasta ikuisuuteen). se mitä tässä yritän kertoa, että minulla tuli mieleen kuolleiden ylöstempaus, jota nämä miehet hoitivat.miksi kello oli melkein 12 yöllä? miksi eivät tulleet vaikka klo 22 iltayöllä. tai joku muu kelloaika.kaikki oli liian täydellistä. jotenkin minä uskon, että nuo miehet olivat enkeleitä. olenhan ennekin nähnyt enkelin ihmiseksi pukeutuneena.ja miksi yläkerran hoitaja ja koira ei lähtenyt samalla hissillä. no siksi, koska tuo hoitaja ei ole uskossa ja koira. noh. jotenkin uskon, että koirat ei mene taivaaseen.

Sinetti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinetti » 12 Tammi 2019, 09:09

No, täytyy myöntää että oli omituinen aika hakea vainajaa .. ja omituinen fiilis tuli kertomastasi. Olet noista enkeleistä ennenkin kertonut, ehkä he olivat ...
pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti.

Eero
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 12 Tammi 2019, 15:48

Kiitos tästä todistuksesta Tuula, oon myös samaa mieltä, että joissakin tilanteissa Herran kädenjäljen voi suorastaan aistia. Ja joissakin kohtaamisissa on ihmisten välillä sanaton yhteisymmärrys, uskon myös että osa heistä voi olla enkeleitä. Aamen.

Tuula1

Viesti Kirjoittaja Tuula1 » 12 Tammi 2019, 18:06

tämä prosessi jatkui vielä jonkin verran. kun nämä hakijat olivat lähteneet pois, niin menin yläkertaan kahville. siellä toisen osaston hoitaja selvitti, että heillä kuoli juuri asukas ja kello oli 10 yli puolenyön. . tämä asukas ei ollut uskossa, joten kuvasti, että ei lähtenyt tempauksessa vaan siirtyy odottamaan tuomiota tuon puoleisessa. kyllä Eero. joskus asiat näkee, niin kuin ne menee ja voi aistia niissä Jumalan käden työn, niin kuin viimeöisessä prosessissa. nämä uskottomat hoitajat eivät nähneet tuossa tapahtuma sarjassa mitään outoa. sitä ne vaan ihmetteli, kuinka asukasta keskellä yötä haetaan ja se koira meni piiloon niitä miehiä ja sitä ruumispussia.

Eero
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 12 Tammi 2019, 18:33

Aamen, Herra on selvästi lähettänyt tämän rohkaisuksi sinulle ja meille. Halleluja! Varsinkin tuo hyväkäytöksisyys ja muiden, jopa eläinten reagointi paljastaa että Herra oli vahvasti läsnä.

Sinetti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinetti » 12 Tammi 2019, 18:39

Amen!

Tuula1

Viesti Kirjoittaja Tuula1 » 12 Tammi 2019, 19:03

niin. ja tuossa hississä oli vain me uskovat eli tämä kuollut sisar, minä ja ne miehet. tälläkin on joku merkitys. yhtään uskomatonta ei ollut hississä ja noiden miesten ikä oli suurinpiirtein sama, kuin Jeesuksen mennessä ristille.

Tuula1

Viesti Kirjoittaja Tuula1 » 12 Tammi 2019, 19:23

portugalissahan näin miehen, joka sen lomaviikon päätteeksi katosi jälkiä jättämättä. käsitin, että silloinkin kyseessä oli enkeli. uskon siis että nämäkin miehet eivät olleet ihmisiä vaan enkeleitä ihmisiksi pukeutuneena. miehet olivat yhtäpitkiä. n. 190 > eli siis aika pitkiä miehiä. vaalea hiuksisia.

Eero
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 12 Tammi 2019, 22:27

Kyllä uskon, että enkeleitä liikkuu keskuudessamme ja ehkä nimen omaan pareittain, kuten Sodomassa. Sitten toisekseen uskon, että Herra voi käyttää myös meitä ihmisiä lähettiläinään ja johdattaa Tahtonsa mukaisesti yllättäviinkin paikkoihin, jopa meidän tietämättämme.

Vastaa Viestiin