Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Keskustele palstaa koskevista asioista
tuula

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja tuula »

no minä taas tulin just kotia viron reissulta. antoisa matka oli ja huomenna töihin. Siunausta sinetille ja ninnille matkalle.
Sinettisormus

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Siunattua Nimipäivää veljellemme Juhanille!!!

Kuva
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4814
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Onnea Juhanille ja siunattua Juhannusta kaikille! Tehkäämme tietä Herralle, niin kuin Johannes Kastaja aikoinaan.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Juhani

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Kiitos kovasti. Olen välillä vähän "tiukkapipoinen jästipää" ja en aio tunnustaa ja juhlia tätä pakanoiden juhlaa, mutta toivotan silti kaikille hyvää kesää!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4814
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Eero »

En ehkä ihan usko tähän, mutta juhannustahan on ajateltu juuri Johannes Kastajan syntymäpäiväksi, edeltäen puoli vuotta Herraa Jeesusta. Joka tapauksessa sitä on hyvä muistella, kuka tuo henkilö oikeastaan oli, joka kastoi Herran ja pyhitti Hänet tehtäväänsä. Avasi tien, niin kuin me nyt lopunajan suureen herätykseen ja Herran Ilmestykseen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Tervetuloa Johannes Kastaja!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4814
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Todella, ole tervetullut ja Herra Jeesus Kristus!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Juhani

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Juhani »

:D Hyvää Johannes Kastajan syntymäpäivää!
Sinettisormus

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Hyvää ja Siunattua Nimipäivää Jarmolle!!!

Kuva
tuula

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja tuula »

en tiedä, onko mitään merkitystä tällä asialla. tänään olin hiukan suutuksissa miehelleni asiasta. lähdin nurmikkoa leikkaamaan ja eteisessä laittelin takkia niskaan, kun huomasin lattialla valkoisen höyhenen. olen miettinyt, kuinka se siihen oli joutunut enkä tajua sitä vieläkää mistä se siihen on tullut. enkelin siivestä kai lähtenyt. se on aivan kuin valkoiselle pikkulinnulle kuulunut, mutta eihän valkoisia pikkulintuja ole olemassakaan. vai?
olli

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja olli »

En rupea moralisoimaan, mutta ihan vaan kysyn: miksi ihmeessä olit miehellesi suutuksissa asian tiimoilta ?

Itse olen nimittäin sellaisen asian elämässä alkanut vähitellen oppia, että oma puoliso on se, joka on (tai ainakin ainakin kuuluisi olla) lähtökohtaisesti ns. "samalla puolella"... ;)

Sellaisia valkoisia höyheniä muuten on irronnut ainakin minun untuvatakistani joskus. Eli ei aina ole enkeli kylässä käynyt kun sellainen löytyy.
tuula

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja tuula »

itse en uskokaan, että edes uskovat eivät parisuhteissaan joskus ajaudu erimielisyyksiin asioista. vaikka samalla puolen olisimmekkin monissa asioissa. ja meillä ei ole kummallakaan untuvatakkeja, joten tuskin takeistamme on tippunut.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4814
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kyllä se varmaan ihan "tarkoituksella" siinä oli, jonkun linnun alushöyhenen olen joskus myös löytänyt :)
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Herra voi puhua moninaisin tavoin ja tuo puhe on ollut tuulalle luontevaa. Jeesus tuntee Tuulan ja tietää mikä puhuttaa...
Sinettisormus

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänään on AARONIN JA AARON Nimipäivä, onnea heille!!!
En tiedä onko täällä sen nimisiä mutta kaiken varalta onnittelut ja lähinnä tuo nimipäivä nosti minulle tämän Psalmin mieleeni ja haluan sen muistuttavan meille, meidän yhteydestämme ...

PSALMIT 133
1. Matkalaulu; Daavidin virsi. Katso, kuinka hyvää ja suloista on, että
veljekset sovussa asuvat!
2. Se on niinkuin kallis öljy pään päällä, jota tiukkuu partaan - Aaronin partaan, jota tiukkuu hänen viittansa liepeille.
3. Se on niinkuin Hermonin kaste, joka tiukkuu Siionin vuorille. Sillä sinne on Herra säätänyt siunauksen, elämän, ikuisiksi ajoiksi.

Amen.
tuula

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja tuula »

kyllä nyt jotakin on menossa. n. 2 vuotta sitten sain sanan Herralta, että olen Jaakobin jälkeläinen. mutta niistä 12 :sta pojasta en sitten tiedä, kenen jälkeläinen olen. sanottiin vain, että jaakobin jälkeläinen ja israelin kartta leväytettiin minun nenäni eteen.noh. sitten tänään eräs uskova kertoi, että on ollut tänä aamuna Herran puhuttelussa ja Herra sanonut, että suomessa nousee Jaakobin jälkeläiset näkyvään rooliin. odotan mielenkiinnolla pitääkö minun tehdä se, mitä minulle on annettu mieleen.
sisar

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja sisar »

Foorumi vaikuttaa välillä aika hiljaiselta.

Niinpä haluankin tuoda suuret, suuret kiitokset rakkaalle sisarellemme ja monien meidän "äidille", Sinettisormukselle. Kiitos rakas Sinettisormus, kun jaksat pitää keskustelua yllä ja välittää meille kaikille sitä virvoitusta, mitä Herra haluaa kauttasi jakaa. Koska Sinettisormus vahvistaa meitä, vahvistakaamme mekin häntä ja muistakaamme häntä (ja kaikkia muitakin palstalaisia, niin rekisteröityneitä, kuin myös vierailijoita) päivittäisissä rukouksissamme!

Herra sinua suuresti siunatkoon, rakas Sinettisormus. Kiitos Herralle sinusta!
Sinettisormus

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos, RAKAS SISAR !!! Kiitos!!!
Täällä todellakin on hiljaista ... liian hiljaista ...
Tämä oli ihana ja virvoittava yllätys, Herra Siunatkoon ja voidelkoon sinua kaikkinaisin tavoin!!!
Kuin myös teitä muita ... tässä ei riitä sanat kertomaan ... kiiitos ... Me olemme kuitenkin saman Jumalan lapsia ja taivaan perillisiä!!!
Annetaan kunnia, kiitos ja ylistys Jeesukselle Kristukselle. Kilvoitelkaamme yhdessä loppuun asti, tämä loppu kilvoittelu, Herramme Johdatuksessa ja Ohjauksessa!
tuula

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja tuula »

no hiljaistahan täällä olisi ilman sinetti sisarta. oikeassa olet siinä nimimerkki sisar. itsekin haluan kiittää sinettiä ja kaikkia teitä että jaksat (tte) pitää palstan elävänä. Rukousta tarvitsee jatkossakin että sanaa pysyy yllä.
Hannah

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Hannah »

Osaltani myös olen kiitollinen Jeesukselle Sinetti sisarestamme. Laitat hyviä ja osuvia sananpaikkoja etenkin silloin kun itse on "niukalla leivällä".
Vastaa Viestiin