Pyysin sisartamme Sinettisormusta kirjoittamaan hänen saaman unen uudelleen, koska muistan tuossa muutama viikko sitten sen lukeneeni häneltä ja se alkoi puhuttamaan minua huomattavasti ja pidän sitä merkittävänä. Sinettisormus siis kirjoitti unensa nyt minulle ja tässäpä se tulee:
 
Nimimerkki:
Sinettisormus
15.2.2015
 
Yritin etsiä muistiinpanoistani tuota unta, jotta saisin sen tarkemmin ja löytyisi sen tarkempi ajankohtakin, mutten sitä löytänyt, en ehkä kirjoittanut sitä koskaan ylös näiden lentävien jäniksien ja oravien takia ... mutta viritän taas muistiani ja koen että tämän näin noin parisen vuotta sitten unessa:
" Olimme korjaamassa satoa kotimme vierellä olevilla pelloilla, katsahdin metsänreunassa oleviin sähkölankoihin ja hämmästyin ja huudahdin: - "Ei voi olla totta....!"
Näin lankojen yllä lentävän jäniksiä ja oravia. Saimme sadon korjattua ja siemeniäkin jäi yli mutta hämmästyksekseni ne piti laittaa pellonreunaan olevaan laihoon, vaikka talvi oli tulossa. Olimme traktorin luona kun näin Jeesuksen tulevan väsyneenä ja ehdotin että hän jäisi meille yöksi, mutta hän kieltäytyi ja halusi vain levätä traktorin lavalla hetkisen. Sitten luokseni tuli mies jolla oli silmät melkein umpeutuneet kiinni, ja olivat kovin rähmäiset. Hän halusi että Jeesus hänet parantaisi mutta sanoin että anna minun ensin koettaa tehdä niin kuin Jeesus teki sokeaa parantaessaan ja jos ei parannusta tule, odotetaan sitten Jeesuksen heräämistä ja niin teimme... ja uni loppui".
 
Jarmo jatkaa:
3. Mooses 23:9-10 Ja Herra puhui Moosekselle sanoen: "Puhu israelilaisille ja sano heille: Kun te tulette siihen maahan, jonka minä teille annan, ja leikkaatte sen viljaa, niin viekää papille viljastanne uutislyhde.
Uutislyhde on siis morsian vanhassa liitossa, samana päivänä uhrattiin "virheetön vuoden vanha karitsa", joka on Jeesus itse.
Matteus 27:50-52 Niin Jeesus taas huusi suurella äänellä ja antoi henkensä. Ja katso, temppelin esirippu repesi kahtia ylhäältä alas asti, ja maa järisi, ja kalliot halkesivat, ja haudat aukenivat, ja monta nukkuneiden pyhien ruumista nousi ylös.
Ylösotto tapahtui samana päivänä, heilutuslyhde pääsiäisenä. Siinä nousi kaikki vanhassa liitossa kuolleet Pyhät.
Sitten 3. Mooses 23 jatkuu jakeilla 15-17 Sitten laskekaa sapatin jälkeisestä päivästä, siitä päivästä, jona toitte heilutuslyhteen, seitsemän täyttä viikkoa, laskekaa viisikymmentä päivää seitsemännen sapatin jälkeiseen päivään asti; sitten tuokaa Herralle uusi ruokauhri. Sieltä, missä asutte, tuokaa heilutusleiväksi kaksi kakkua, jotka on leivottava happamena kahdesta kymmenenneksestä lestyjä jauhoja, Herralle uutislahjaksi.
Näissä jakeissa 15-17 puhutaan morsiamesta tässä kuluvassa ajassamme, joka päättyy UUTEEN RUOKAUHRIIN, kaksi kakkua happamena/synnissä leivottu 1:20 osaa parasta jauhoa ja jälleen uutislahjaksi. Lisäksi 7 vuoden vanhaa virheetöntä karitsaa, ovat ne seitsemän seurakuntaa, joilla on Kristuksen teot ja armo. Siksi ovat virheettömiä.. ja papin omat jakeissa 18-20 Tämä on siis toinen ylösotto Jeesuksen kuoleman jälkeen.
Sitten tulee tämä lause jakeessa 22 Kun te korjaatte eloa maastanne, niin älä leikkaa viljaa pelloltasi reunoja myöten äläkä poimi tähkäpäitä leikkuun jälkeen, vaan jätä ne köyhälle ja muukalaiselle. Minä olen Herra, teidän Jumalanne."
Juuri tämän vuoksi tämä uni on merkittävä, koska unessa satoa ei saanut korjata pellon reunoja myöden (3. Mooses 23:22) vaan ne oli jätettävä köyhälle kulkumiehelle, joka on Jeesus kun hän palaa häistään ja toivoo löytävänsä vielä uskoa maan päältä.
Sinettisormuksen unessa on monta merkittävää seikkaa, koska esimerkiksi juuri Jeesuksen rooli unessa. Hän nukkui kun vilja oli korjattu ja kielsi korjaamasta pellon reunoilta ja jopa kehotti kylvämään sinne vasten talvea. Sitten hän nukahti leikatun viljan keskelle traktorin lavalle.
Matteus 25:11-12 Ja myöhemmin toisetkin neitsyet tulivat ja sanoivat: 'Herra, Herra, avaa meille!' Mutta hän vastasi ja sanoi: 'Totisesti minä sanon teille: minä en tunne teitä'.
Luukas 12:35-36 Olkoot teidän kupeenne vyötetyt ja lamppunne palamassa; ja olkaa te niiden ihmisten kaltaiset, jotka herraansa odottavat, milloin hän palajaa häistä, että he hänen tullessaan ja kolkuttaessaan heti avaisivat hänelle. 
Jeesus oli unessa Sinettisormuksen näyssä, eikä siis parantanut ennen kuin herää, eli palaa häistään, aivan kuten kahden edelliset Raamatun jakeet asiaa valottavat. Viljalaiho peltojen reunalla on kasvettava ja tultava kullan keltaisiksi, jotta Kuningas voisi saapua, ironisesti "köyhä kulkumies" korjaa syötävänsä pois.